Onur Boga 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 (düzenlendi) Herkese iyi günler. 2010 focus titanium x aracımı bugün itibariyle sattım. 50bin TL'yi geçmemek kaydıyla eski aracımı aratmayacak her fikre açığım, ayrıca fikirlerinizi önemsiyorum. Malum mesele c5. Oldum olası severim bu aracı. Duruşu genişliği kadran panel tasarımı koltuklar vs. Çok beğeniyorum. Ama malum herkes birşey söylüyor. 2009 model sxpk bir araç buldum. 454857536 ilan nosu. Sağ ön kapı değişmiş başka kusur yok. 4bin hasar kaydı. Fiyat \fayda anlamında kullanım giderleri anlamında ne düşünüyorsunuz. 2_3 yıl kullanmayı düşünüyorum. Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim. Link 27 Temmuz 2017 tarihinde Emre Şimşek tarafından düzenlendi Link eklendi Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 bu konuya en güzel cevabı murat abi ve önder abi verir @Murat Ersel Çevik @Önder Özcan konuya bekleniyorsunuz 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 Önce yorumlar gelsin, sonra Önder Abi gelsin. Soguk yiyecek yemegi 4 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 Araba çok güzel. Focus parasına bir üst sınıf. Otomatik baktığım zamanlarda C5 alma niyetim vardı fakat otomatikler pahalı olduğu için vazgeçmiştim. Bu araba çok güzel.. Yorum bağlantısı
Onur Boga 27 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2017 Araca gidip yakından baktım. Genel olarak iç ve dışı temiz. Aracı çalıştırıp stop ederken fazla sallıyor. Debriyaja basarak çalıştır felan dedi. Biraz azaldı gibi ama bildiğin sallanıyor. Birde turbo emiş tarafında yağlanma var. Oda normalmiş [emoji848]öyle dedi. Kapılar yağsız herhalde gacır gucur açılıyor. Hiç yakıştıramadım. Motorun sallaması ve turbo ile ilgili yardım rica ediyorum. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 Motor takozuna baktınız mı? Genelde ondan dolayı sarsıntı hissedilir. Turbo emiş taradında benim yırtık oluştuğunda dışarıda yağlanma olmuştu. Gözlemlemek gerek. Kapıları yağlaması dert değil. Yorum bağlantısı
Onur Boga 27 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2017 Motor takozuna baktınız mı? Genelde ondan dolayı sarsıntı hissedilir. Turbo emiş taradında benim yırtık oluştuğunda dışarıda yağlanma olmuştu. Gözlemlemek gerek. Kapıları yağlaması dert değil.Hanımla anlaşırsak, bi ekspertiz yaptıracağım. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 Hanımlar pek sevmez C5'i. Büyük gelir kullanamam der genelde ama hayırlısı Yorum bağlantısı
Onur Boga 27 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2017 Hanımlar pek sevmez C5'i. Büyük gelir kullanamam der genelde ama hayırlısı [emoji4]Şuan o otomatik megan 3 diyor ben c5 dur bakalım ne olacak işin sonu [emoji16][emoji16] Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 Çok güzel. Bugün görüp resmini çekmiştim. 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 Yaglanma olan yerde ya kelepcesi bol duruyordur ya da buyuk ihtimalle yirtik vardir. Yirtik altlarda olabilir. 1.6 motorun belli bir sallantisi vardir.(calistirirken ve durdururken) asiri ise motor takozlarinda problem vardir buyuk ihtimalle. Bir de enjektor diplerine bakin islak mi diye. Islaksa buyuk ihtimal enjektorü cikarinca altindaki bakir o ring kotu olmustur. Degismesi kolay, parcaasi ucuzdur 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 4 saat önce, Eren Gökmen yazdı: Önce yorumlar gelsin, sonra Önder Abi gelsin. Soguk yiyecek yemegi yeterince soğumamış. Konuyu açanın suçu yok 2 Yorum bağlantısı
Onur Boga 27 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2017 32 dakika önce, Önder Özcan yazdı: yeterince soğumamış. Konuyu açanın suçu yok abi sabah muhtemelen araca baktıracağım, şu turbo etrafındaki yağlanma biraz kafamı kurcaladı. sen şimdi ye yemeği soğutma Yorum bağlantısı
Önder Özcan 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 (düzenlendi) 34 dakika önce, Onur Boga yazdı: abi sabah muhtemelen araca baktıracağım, şu turbo etrafındaki yağlanma biraz kafamı kurcaladı. sen şimdi ye yemeği soğutma Benim C5 in satış konusu vardı, hiç bakmış mıydın. Eren'in soğuk yiyecek demesi, intikam soğuk yenen bir şeydir söylemi O konuya yazanlardan elbet intikamımı alırım, yavaş yavaş Bahsettiğin sarsıntı olmamalı bence. Focus dizel miydi? Dizel idiyse otomatikman kıyaslama yapmışsın, C5 fazla sallanıyor dediğine göre fazla sallıyordur. Motor ve şanzuman kulaklarına bakılacak. Oralardansa iyi, yani sebebini bulamamaktan iyi. Yapılır düzelir. Bendeki C5 arkadaşların çirkin dediği, bir önceki kasa idi. bende de o sarsıntı vardı ve tamircime gösterdiğimde motor kulağını tutan civatanın son derece gevşek olduğunu görmüştü. C5 in baktığın kasası çok yakışıklı, heybetli, bol donanımlı. D sınıfı, uygun fiyatlı. Ama çok iyi bakmak lazım. Bakımsızsa adam edene kadar çok üzer. En uygun fiyatlıyı değil de en bakımlısını bulmaya çalış. Ben C5 ten inip focusa bindim, ufacık koltuklarda rahatsızım, sen inşallah focustan C5 e geçip keyfin dibine vurursun 27 Temmuz 2017 tarihinde Önder Özcan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 Bakilan yeni kasaymis... Önder abinin arabasi da cirkin degildi Onur. Bakma sen, o çok yüz verdi. Millet makarada kendini aştı, yaraticilikta tavan yapti [emoji23] hepsi bunu Önder abiye ve cebeşe borçlu [emoji1] c5 konusunda Önder abinin yazdiklarina katiliyorum. Motoru saglamdir. Hatta ben olsam 2.0 hdi tercih ederim ama performansla isi olmayana 1.6 tavsiye ederim. Bence 1.6 daha iyi bir motor ama yine de bakimli olmasi cok önemli. Ayrica araba sadece motordan olusmuyor. Bir de satisi yavas olabilir alacagin arac 8 yasinda, 12 yasinda satmaya kalktiginda zorlanabilirsin. Çünkü ismi sitroyen... Menşei fransiz vs vs.Ama bakimli bir tane bulur ve ayni sekilde devam ederseniz bence kolay kolay satmak istemezsiniz 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 28 Temmuz 2017 Paylaş 28 Temmuz 2017 13 saat önce, Onur Boga yazdı: Araca gidip yakından baktım. Genel olarak iç ve dışı temiz. Aracı çalıştırıp stop ederken fazla sallıyor. Debriyaja basarak çalıştır felan dedi. Biraz azaldı gibi ama bildiğin sallanıyor. Birde turbo emiş tarafında yağlanma var. Oda normalmiş öyle dedi. Kapılar yağsız herhalde gacır gucur açılıyor. Hiç yakıştıramadım. Motorun sallaması ve turbo ile ilgili yardım rica ediyorum. Sallantı ile ilgili nokta atışı tespit yapayım, volant değişecek, km sinden hissettiriyor takozların da tabi ki yıllar boyu yıpranmışlığı vardır ama ilk hedef volant diyorum, açmışken baskı balata bilya da değişir, 1300-1500 tl gider. İç kısımda gördüğüm kötü bir yanı eşya gözü yok. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 28 Temmuz 2017 Paylaş 28 Temmuz 2017 15 dakika önce, Köksal Yılmaz yazdı: Sallantı ile ilgili nokta atışı tespit yapayım, volant değişecek, km sinden hissettiriyor takozların da tabi ki yıllar boyu yıpranmışlığı vardır ama ilk hedef volant diyorum, açmışken baskı balata bilya da değişir, 1300-1500 tl gider. İç kısımda gördüğüm kötü bir yanı eşya gözü yok. Ben satmadan birkaç ay önce değiştirmiştim baskı,balata , volan. 1650 tl Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 28 Temmuz 2017 Paylaş 28 Temmuz 2017 4 dakika önce, Önder Özcan yazdı: Ben satmadan birkaç ay önce değiştirmiştim baskı,balata , volan. 1650 tl Demek aracın tipine göre fiyat veriyorlar 2 Yorum bağlantısı
Barış Göktürk 28 Temmuz 2017 Paylaş 28 Temmuz 2017 13 saat önce, Onur Boga yazdı: Araca gidip yakından baktım. Genel olarak iç ve dışı temiz. Aracı çalıştırıp stop ederken fazla sallıyor. Debriyaja basarak çalıştır felan dedi. Biraz azaldı gibi ama bildiğin sallanıyor. Birde turbo emiş tarafında yağlanma var. Oda normalmiş öyle dedi. Kapılar yağsız herhalde gacır gucur açılıyor. Hiç yakıştıramadım. Motorun sallaması ve turbo ile ilgili yardım rica ediyorum. 33 dakika önce, Köksal Yılmaz yazdı: Sallantı ile ilgili nokta atışı tespit yapayım, volant değişecek, km sinden hissettiriyor takozların da tabi ki yıllar boyu yıpranmışlığı vardır ama ilk hedef volant diyorum, açmışken baskı balata bilya da değişir, 1300-1500 tl gider. İç kısımda gördüğüm kötü bir yanı eşya gözü yok. Motorun aşırı sallantılı çalışması ile ilgili gözleminize göre motor ve şanzıman takozlarının dikkatli bir şekilde gözden geçirilmesi gerek. Debriyaja basarak çalıştırmada sarsıntı azalıyorsa motor takozlarından/kulaklarından önce şanzıman takozlarına daha fazla dikkat kesilmek gerekir diye düşünürüm. Sarsıntı ile ilgili sorunların takozla neticelenmesi bir bakıma sevindirici bir haber olur. Eğer takozlar buna sebep değilse üst kapak elemanlarına (Subaplar, iticiler, Enjektörler vs) eğilmek gerekir ki bu daha can sıkıcı cüzdan açısından. Citroen Türkiye forumlarında yapmış olduğum taramada Citroen araçlarda volant dişlisi ile ilgili sorunlardan sıkça söz edildiğini gördüm. Kronik bir sıkıntı olarak ifade edilemezse de farklı araç modellerinin hemen hepsi için bu türlü bir sıkıntıdan bahsedilmiş olması elbette düşündürücü. Kapı gıcırtısı sprey yağlama ile halledilebilecek bir sorunken kimi araç sahiplerinin bu sorunu göz ardı ederek aracı kullanmaya devam etmelerinden rahatsız oluyorum. Turbocharger hava emişindeki yağlanmanın illa ki basit bir nedeni vardır. Buna normal demek geçiştirme bir yanıt olmuş. Araç tam bir "Ağır Aabi" karakterindedir. İlk kalkışlarda bir kaç saniye düşünüp öyle kalkar yerinden. Konfor bakımındansa "ben'im" diyen Focus'ların esamesini bile okutmaz. @Köksal Yılmaz'ın dediği gibi, iç mekanda yeterli eşya gözü bulundurmaması aracın çıktığı günden bu yana eleştirilen bir eksiğidir. Diğer eksisi de manuel şanzımanlarının 5 ileri olarak üretilmesidir benim gözümde. Bagaj olarak da Focus'lardan 50 litre kadar daha az bir hacme sahip olacağınızı bilmeniz gerek. Sınıfının standartlarının gerisinde kaldığı noktalardan biri de budur. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 28 Temmuz 2017 Paylaş 28 Temmuz 2017 14 dakika önce, Barış Göktürk yazdı: Motorun aşırı sallantılı çalışması ile ilgili gözleminize göre motor ve şanzıman takozlarının dikkatli bir şekilde gözden geçirilmesi gerek. Debriyaja basarak çalıştırmada sarsıntı azalıyorsa motor takozlarından/kulaklarından önce şanzıman takozlarına daha fazla dikkat kesilmek gerekir diye düşünürüm. Sarsıntı ile ilgili sorunların takozla neticelenmesi bir bakıma sevindirici bir haber olur. Eğer takozlar buna sebep değilse üst kapak elemanlarına (Subaplar, iticiler, Enjektörler vs) eğilmek gerekir ki bu daha can sıkıcı cüzdan açısından. Citroen Türkiye forumlarında yapmış olduğum taramada Citroen araçlarda volant dişlisi ile ilgili sorunlardan sıkça söz edildiğini gördüm. Kronik bir sıkıntı olarak ifade edilemezse de farklı araç modellerinin hemen hepsi için bu türlü bir sıkıntıdan bahsedilmiş olması elbette düşündürücü. Kapı gıcırtısı sprey yağlama ile halledilebilecek bir sorunken kimi araç sahiplerinin bu sorunu göz ardı ederek aracı kullanmaya devam etmelerinden rahatsız oluyorum. Turbocharger hava emişindeki yağlanmanın illa ki basit bir nedeni vardır. Buna normal demek geçiştirme bir yanıt olmuş. Araç tam bir "Ağır Aabi" karakterindedir. İlk kalkışlarda bir kaç saniye düşünüp öyle kalkar yerinden. Konfor bakımındansa "ben'im" diyen Focus'ların esamesini bile okutmaz. @Köksal Yılmaz'ın dediği gibi, iç mekanda yeterli eşya gözü bulundurmaması aracın çıktığı günden bu yana eleştirilen bir eksiğidir. Diğer eksisi de manuel şanzımanlarının 5 ileri olarak üretilmesidir benim gözümde. Bagaj olarak da Focus'lardan 50 litre kadar daha az bir hacme sahip olacağınızı bilmeniz gerek. Sınıfının standartlarının gerisinde kaldığı noktalardan biri de budur. Focusla aynı 1.6 dizel motoru kullandıkları için aynı marka olarak değerlendirilebilir. 1.6 motor kasaya az geldiği için baskı balata daha çok yüke maruz kalıp daha kısa ömürlü olacaktır 2.0 lere göre. Ben focusta 130-140 bin km lerde değiştirdiğimde volant da değişmeli idi bu sallantı açısından, c5 in hayli hayli gelmiştir vakti(sürekli uzun yolda kullanılmadı ise). Takozlar olsa ani kalkış ile deneme yapılarak anlaşılabilir. Yorum bağlantısı
Onur Boga 28 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2017 Arkadaşlar yorumlar için herkese teşekkür ederim. Alıcı ile anlaşamadık aracımdan ayrılacağım içinde bir burukluk vardı. Sonuç olarak, kullanmaya devam edeceğim. Konu silinebilir. 1 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 28 Temmuz 2017 Paylaş 28 Temmuz 2017 C5 konusunda tavsiye edeceğim 2.0 hdi olur. Çünkü otomatik şanzıman da en sorunsuz olanı ve vites geçişleri hissedilmeyen modelidir. Ayrıca air amortisör ve sunroof gibi standart donanımı arabayı daha cazip kılıyor. Kullanım rahatlığı ve iç malzeme kalitesi trim sesinden uzak lastik ve motor sesini içine almaması konforu üst seviyeye çıkarıyor. İlla 1.6 dizel alaçam dersen 1.6 e-hdi yoksa 2.0 hdi de sxpk güzel ama 163ps lik masajlı koltuğa kadar varan donanımı ile exclusive donanım çok tatmin edici olur. Sxpk olarak bu araca bakabilirsin. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-en-temiz-ve-dusuk-km-arayan-icin-135.000-km-bir-parca-boya-405118804/detay 4 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 28 Temmuz 2017 Paylaş 28 Temmuz 2017 Aracın her yeri yalıtımsa demekki cep mep yapacak yer kalmamış Ersel abi bu arada paylaştığın araç uçmüş bile Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 29 Temmuz 2017 Paylaş 29 Temmuz 2017 23 saat önce, Emre Şimşek yazdı: Aracın her yeri yalıtımsa demekki cep mep yapacak yer kalmamış Ersel abi bu arada paylaştığın araç uçmüş bile Temiz araba durmuyor 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts