Ebubekir Kır 29 Temmuz 2017 Paylaş 29 Temmuz 2017 Selamlar abiler arkadaşlar partikül filtresi tıkanık olunca araç nasıl tepkime verir 2010 model dizel mondeo aracım bazendüşük viteslerde silkeleme yapıyor bir keresinde çok silkelettim partikül filtresi tıkanık uyarısı verdi uzun yolda silkeleme yapmıyor şehiriçi çok kullanınca silkeleme yapıyor sizce ne yapmalıyım bir kere bilgisayara takıp yüksek devirde aracımı yarım saat Çalıştırdı servis Çözüm olmadı Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 29 Temmuz 2017 Paylaş 29 Temmuz 2017 özelikle mondeo için değil genel olarak; düşük vites yüksek devir de (2500-3000) ara sıra (örn 300-500 km de bir)10-15 km ve/veya dk sabit kullanın temizler.. egzoz sıcaklığı yükselince partiküller yanarak temizlenir. ben iptal ettirip yazılımdan sildirmiştim aracımda ve rahat etmiştim.. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 30 Temmuz 2017 Paylaş 30 Temmuz 2017 Bu konu altında bende bir soru sorayım. Gecen gün 2010 tdci 109luk focus ile arkadaş geldi. Bendeki focus 2011 tdci 109 hp. Motorda bazı farklılıklar var. Emme manifoldu kısımları cok farklı. Bu farkı bilen varm ? Neden böyle ? Mavi kablolu olan 2011'de 3 adet kablo dizel partikül filtresine gidiyor ve emme manifoldunun sağ tarafından extra giriş yok 2010 model olanda dpf'e 1 adet kablo gidiyor. Emme manifolduğunun sağ tarafında extra hava girişi var Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 30 Temmuz 2017 Paylaş 30 Temmuz 2017 2 saat önce, Ayhan Şentürk yazdı: Mavi kablolu olan 2011'de 3 adet kablo dizel partikül filtresine gidiyor ve emme manifoldunun sağ tarafından extra giriş yok 2010 model olanda dpf'e 1 adet kablo gidiyor. Emme manifolduğunun sağ tarafında extra hava girişi var Soruna cevabım yokta, sen nerelerdesin kardeş ve avatarda hala über Fiesta neden duruyor, foci kurtarmadı sanırım Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 30 Temmuz 2017 Paylaş 30 Temmuz 2017 1 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: Soruna cevabım yokta, sen nerelerdesin kardeş ve avatarda hala über Fiesta neden duruyor, foci kurtarmadı sanırım Yeni araba aldık hala beni her gören nassın iyimisin demeden fiesta nerde diyor Güzel arabaydı. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 30 Temmuz 2017 Paylaş 30 Temmuz 2017 (düzenlendi) hala resmi durduğuna göre 30 Temmuz 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 30 Temmuz 2017 Paylaş 30 Temmuz 2017 Bu konu altında bende bir soru sorayım. Gecen gün 2010 tdci 109luk focus ile arkadaş geldi. Bendeki focus 2011 tdci 109 hp. Motorda bazı farklılıklar var. Emme manifoldu kısımları cok farklı. Bu farkı bilen varm ? Neden böyle ? Mavi kablolu olan 2011'de 3 adet kablo dizel partikül filtresine gidiyor ve emme manifoldunun sağ tarafından extra giriş yok 2010 model olanda dpf'e 1 adet kablo gidiyor. Emme manifolduğunun sağ tarafında extra hava girişi varSanırım yakma jenerasyonları farklı birisinde Dpf sıvısı ile yakma işlemi oluyor 2010 da yani, 2011 de ise direk mazotla işlem gerçekleşiyor diye biliyorum benim 2011 de sıvı Yok yanı 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 30 Temmuz 2017 Paylaş 30 Temmuz 2017 3 saat önce, Serkan Gülderen yazdı: Sanırım yakma jenerasyonları farklı birisinde Dpf sıvısı ile yakma işlemi oluyor 2010 da yani, 2011 de ise direk mazotla işlem gerçekleşiyor diye biliyorum benim 2011 de sıvı Yok yanı Bir arkadaşta aynı yönde bilgi vermişti. Sanırım dediğiniz şekilde.. Yorum bağlantısı
Sadık Taşyürek 31 Temmuz 2017 Paylaş 31 Temmuz 2017 Sanırım yakma jenerasyonları farklı birisinde Dpf sıvısı ile yakma işlemi oluyor 2010 da yani, 2011 de ise direk mazotla işlem gerçekleşiyor diye biliyorum benim 2011 de sıvı Yok yanı 2011 üretimlililerin ilk 3 aylık dönemindekilerin bir çoğu sıvı tip, sonraki dönemler ise kuru tip.(üretim tarihi trafiğe çıkışla karıştırılmasın.) Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 31 Temmuz 2017 Paylaş 31 Temmuz 2017 Ah şu dpf arızaları insanları gerçekten can sıkıcı şeyler oluyor , dpf arızalarında temizliği tavsiye etmiyorum hiçbirşekilde cünkü dpf in içi bildiğimiz protez ve erimesine sebep oluyor , ve Buda araclarınızın turbosuna zarar veriyor ben bu konuda cok fazla deneyime sahip oldugum için dikkatli olmanızı temizlik olayini tavsiye etmiyorum . Eğer aracınızda cihaz ile birlikte dpf jenerasyonu başlatip yolda temizlemeye calısın eğer kurtarmazsa iyi bir yazılım firması ile birlikte iptalini gerçekleştirebilirsiniz dpf yi en güzel temizleme yöntemi olarakta jenerasyon baslatılır 3.vites 80Kmh hız ile ortalama 20 25 km yol katedilir ve temizlik saglanır 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 31 Temmuz 2017 Paylaş 31 Temmuz 2017 Aşağı yukarı ayda 1 defa otomatik temizleme yapıyor. Arada lambalarda durduğumda veya eve geldiğimde farkediyorum. Rolantide devir 750 den 1000 devirlere yaklaşıyor, anlık yakıt 0.3 litreden 0.8 litreye çıkıyor ve fan çalışıyor. Bunu farkettiğimde arabayı parketmek veya stop etmek yerine 2. viteste 3500 devir sabit hız ile 3-5 dk kullanmaya devam ediyorum. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 On 29.07.2017 at 23:53, Ebubekir Kır yazdı: Selamlar abiler arkadaşlar partikül filtresi tıkanık olunca araç nasıl tepkime verir 2010 model dizel mondeo aracım bazen düşük viteslerde silkeleme yapıyor bir keresinde çok silkelettim partikül filtresi tıkanık uyarısı verdi uzun yolda silkeleme yapmıyor şehiriçi çok kullanınca silkeleme yapıyor sizce ne yapmalıyım bir kere bilgisayara takıp yüksek devirde aracımı yarım saat Çalıştırdı servis Çözüm olmadı Başlığınız uygun bölüme taşınmıştır. Kolay gelsin. Yorum bağlantısı
Recommended Posts