İçeriğe Yönlendir

Yeni Kasa Honda Civic Araçlarda Çıkan Kronik Kaporta Göçmesi Sorunu


Emrah Altun

Recommended Posts

Emrah Altun

Honda'nın FC5 kasa yeni Civic'lerden yüzü gülmeyecek gibi. NCAP testlerinden güvenlik ekipmanları ile (ülkemizde satılan modellere bu ekipmanlar yok) 4 yıldız alabilen Civici, şimdi de C sütununda kendiliğinden oluşan göçükler ile uğraşıyor. Honda TR ye ulaşan araç sahiplerine ise hiçbir inceleme yapılmadan kullanıcı hatasından bu göçükler oluşuyor denilmiş. Bu nedenle geri iade veya tamir hizmeti alamıyor. Kaporta tamiri ile aracını yaptıranlarda ise tekrardan aynı sorun baş göstermiş. İşin ilginci ise galeride satış bekleyen araçlarda bile yavaş yavaş bu göçükler oluşmaya başlamış.

 

Sosyal medya üzerinden örgütlenen kullanıcılar ise toplu eylem ve mahkeme süreçlerini başlatmaya hazırlanıyor. Sanırım bu Civic'in sonu Galaxy Note 7 gibi olacak. Kullanıcılardan gelen bazı örnek fotoğraflar;

2017-07-31_0051.png

 

2017-07-31_0052.png

 

2017-07-31_0052.png

 

2017-07-31_0053.png

 

2017-07-31_0054.png

 

2017-07-31_0054.png

 

2017-07-31_0055.png

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ramazan Turan

Ufak çaplı bir araştırma sonucu bu sorunun,  erken verilen Amerika versiyonlarında Nisan 2016'dan bu yana bu problem var. Honda Türkiye bu sorunu bildiği halde, neden çözüm üretmediği ve hala da satışa devam ettiği ayrı bir sorun. Üstüne bir de kullanıcı hatası demesi Honda gibi dünya markası bir firmaya hiç yakışmamış. Bir çok kişi aracın bu halde olduğunun farkında değil, ilk 6 ay ayıplı mal davası durumundan şikayetçi olanlar belki bir çözüm bulacak ama 6 ayı geçenlere kullanıcı hatası deyip geçiştirecekler. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Montajla ilgili bir kusurdan olduğunu öğrendim.. kaynak yerine yapıştırma mı uygulanıyormuş tam hatrımda değil ama vakum etkisiyle c sütunu bu hale geliyor.. 

Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu
(düzenlendi)

Şaka gibi ya, nası bi kullanıcı hatası olabilir acaba, çok merak ettim. 

tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

Kesinlikle montaj hatası, kullanıcı hatası nasıl oluyor ki?

Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

Nazarlık paketi alanlarda bu sorun oluyormuş.

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Osman Bilgin

o kadar yukarı kaldırdılar ki civic i sonunda ellerinden düşürdüler, özelikle 2. elinde parasını hak etmeyen yüksek fiyatlı araç. Samimi olduğum Honda ustası bile, 200.. modele bu kadar para istiyorlar diye hayret ediyor ayıplıyordu.. zaten vergilerden dolayı çok daha pahalı biniyoruz araçlara, birde sanayi görmezsin efsanesi yüzünden alıyor gidiyor fiyatlar, halbuki sanayi parasını alırken peşin veriyorsun.. 

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Yapıştırmada kullanılan bir malzemenin zamanla çekmesinden kaynaklı olduğu söyleniyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Şanslarını denemişler demek ki.. Biz böyle satalım ne kadarı geri dönmezse o kadar kardır demişler. Dönenlerle de mahkeme falan bir şeyler yaparız diye düşünmüşlerdir.

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Yapıştırmadan filansa yine iyi ben şasenin esnemesindendir filan diye düşünmüştüm. O zaman durum çok daha vahim olurdu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Şimdi bir de akıllara şu gelecek..6 ay da burası böyle oldu kim garanti verecek bir 3 ay sonra başka yerde sorun olmayacağını ? Yapıştırmaysa sadece buraya uygulanmadı ya ?

Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Demekki yeni arabam diye elimizi kolumuzu dayayip foto cektirmeyecez. Kullanici hatasi ve ortada bir ayip varsa makinanin ayibi :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Honda dan sadece motorsiklet-jenartör vs. almak lazım demmekki :angry:  alanlar haklı olarak sinir olmuşlardır şimdi...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eray Çalışkan

1 yaşında arabalarda böyle sorun oluyorsa 3-5 yıl sonra neler olacak kim karşılayacak bu mağduriyeti? Hepsinin aynı yerinde olması kaportadan ziyade şaşedenmiş gibi geldi bana. 

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Uzun yıllar Honda kullandım, çok memnundum. Tık demedi. Bir gün bile yolda bırakmadı, sanayi sanayi gezdirmedi, usta usta dolaştırmadı. İşlerimi serviste hallettiğim için tek sıkıntım servis fiyatları oldu. Bu haberin konusu vardı forumda, tek kelimeyle rezillik. Başka bir kelime bulamıyorum. Bir metalurjist olarak benim görüşüm sacın şekillendirilmesi esnasında birşeyler ters gitmiş. Hatanın çoğu aynı bölgede. Uygun basınç altında işlemin yapılmadığı kanısı bende oluştu. Bu hasar birden fazla kullanıcıda olması kullanıcı hatası olarak açıklanamaz. Sen çuval dolusu para ver, bi ton hevesle sıfır araba al, neticede ayıplı mal. Halbuki kusurlu DSG gibi bunu da iyi niyetten çöz, vw gibi müşterinin gözünü süslü kelimelerle boya. Anlamak mümkün değil. Demek oluyor ki bunlar da paraya doymuş, müşteri memnuniyeti bunlar için de laf salatasından ibaret. Bu haberin sosyal medyada yayılması, kullanıcıların sorununun çözülmesinde faydalı olur. 

5 saat önce, Emre Şimşek yazdı:

Kimisi gamzeli sever demişlerse demekki :)

 

Opsiyon ücreti de almıyor hemde :D

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Emrah Altun

Bugün son kasanın bir öncesi kasa civic sahibi olan bir arkadaşa bu sorundan bahsettim. Aynı sorun benim aracımda da var dedi ve gösterdi. Bir önceki kasanın bazı serilerinde de bu sorun olabilir.

Yorum bağlantısı
İsa Acar
8 saat önce, Hakan Gürsu yazdı:

Şaka gibi ya, nası bi kullanıcı hatası olabilir acaba, çok merak ettim. 

 

Muhabbet esnasında dirseğimizi dayamaktan kaynaklı bir hataymış :crazy:

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...