Mustafa Özgün 8 Ağustos 2017 Paylaş 8 Ağustos 2017 (düzenlendi) 2005 model c max trend arabam bir yıl önce kontağı açtığımda ''Motor sistem arızası'' yazdı ve marş basmadı kontağı tekrar kapa aç yaptığımda yazı gitti marş bastı,Pek önemsemedim bir ay sonra tatildeyken yine yaptı kafama takıldı Ankara'ya döndüğümde yetkili servise gittim iki gün inceledikten sonra ''Motor beyni,GEM Modülü ve daha birçok parçanın değişeceğini''söylediler verdikleri fiyat 2015 yılı parasıyla 7000-9000 tl arasıydı,Bende parayı çok bularak özel servislere yöneldim onlarda beni elektronikçilere havale ettiler .Bunlardan biri yaparım ama 300 liranı alırım dedi,Yap dedim gösterge panelini söktü içeri götürdü bir iki saat sonra getirdi her tarafını lehimledim tamam dedi,Ama araba yine aynı hatayı hemde daha sık yapmaya başladı uzatmayayım çok yere gittim genelde GEM modülü dediler fikri olan paylaşırsa sevinirim.Bu arada immobilizer diyen olduğu için anahtar kodlama'da yaptım bişey değişmedi. 11 Ağustos 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Özgün 8 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 8 Ağustos 2017 Arıza kodunu bilmiyoru fakat birden fazla arıza veriyormuş,ayrıca bu arıza varken cihaz arabayla iletişim kuramıyor yani beyne bağlanamıyor Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ağustos 2017 Paylaş 8 Ağustos 2017 Son durum ne, sistem arızası diyor ve çalışmıyor mu ? Yorum bağlantısı
Mustafa Özgün 8 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 8 Ağustos 2017 Bugün Elektronikçi'nin biri ben yaparım dedi ve yaptı.Ama nasıl yaptığını oda bilmiyor ''Abi motor beynini söktüm yeniden yazılım attım gem modülünü,sigorta kutusunu,röleleri vs.hepsini kontrol ettim bişey bulamadım ama oldu dedi'' şimdi gözüm ekranda birkaç defa aç kapa yaptım her defasında marş bastı.Bayrama seyahate çıkacam o zamana kadar belli olur. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Ağustos 2017 Paylaş 9 Ağustos 2017 20 saat önce, Mustafa Özgün yazdı: Bugün Elektronikçi'nin biri ben yaparım dedi ve yaptı.Ama nasıl yaptığını oda bilmiyor Hayırlı bir tesadüf olmuştur inşallah.. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 9 Ağustos 2017 Paylaş 9 Ağustos 2017 Bugün Elektronikçi'nin biri ben yaparım dedi ve yaptı.Ama nasıl yaptığını oda bilmiyor ''Abi motor beynini söktüm yeniden yazılım attım gem modülünü,sigorta kutusunu,röleleri vs.hepsini kontrol ettim bişey bulamadım ama oldu dedi'' şimdi gözüm ekranda birkaç defa aç kapa yaptım her defasında marş bastı.Bayrama seyahate çıkacam o zamana kadar belli olur.Acaba oksitlenme vardi da sok tak yapinca biraz temizlendi mi? Yorum bağlantısı
Mustafa Özgün 10 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 10 Ağustos 2017 Tahminim bir yerde bir temassızlık var ama nerede?(Bu Arada elinde olan veya bilgisi olan için tekrar arıza yaparsa değiştireyim diye) Bana lazım olan GEM MODÜLÜ:2005 C MAX 3M5T 14014 CLB . Yorum bağlantısı
Kamuran CANAKLI 11 Ağustos 2017 Paylaş 11 Ağustos 2017 Bende de vardı bir ara. Ara ara yapıyordu. Anahtarı çıkarıp bekleyip takınca düzeliyordu. Gerçi bu yöntem çok işime yaradı direksiyon sistem arızası dediği zamanda aynı şeyi yapınca düzeliyordu. şaka gibi Yorum bağlantısı
Metin Mustafa Oral 12 Ağustos 2017 Paylaş 12 Ağustos 2017 Bazen böyle soru işaretleri oluyor, geçmiş olsun inşallah bir daha olmaz.... 1 Yorum bağlantısı
Furkan Akyol 15 Ağustos 2017 Paylaş 15 Ağustos 2017 Ayni sorun bendede oldu. SOKET uçları gevşemiş. Yaptirdim düzeldi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Özgün 31 Ocak 2018 Yazar Paylaş 31 Ocak 2018 ARKADAŞLAR SORUN NİHAYET ÇÖZÜLDÜ,YAKLAŞIK SEKİZ AY GEÇTİ(ARIZA'NIN ÜZERİNDEN)ARTIK HİÇ OLMUYOR PROBLEM AKÜNÜN HEMEN ARKASINDAKİ SİGORTA KUTUSUNUN OKSİTLENMESİNDENMİŞ KUTU TEMİZLENİNCE SORUN ÇÖZÜLDÜ. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 TEMİZLENİNCE SORUN ÇÖZÜLDÜ.Geçmiş olsun. Ancak Büyük harfle yazmıyoruz. Yorum bağlantısı
Sinan Kaya 9 Şubat 2018 Paylaş 9 Şubat 2018 merhaba arkadaşlar motor sistem hatasının kutup başı oksitlenmeden tutunda mazot filitresinin durumuna partikül filitresine hava filitresinden adblue denilen baş belasına kadar yolu var eger ki lehimden ve gevsek soket ile kurtulduysanız sükredin.Öyle bi sistem yapmış ki adamlar yanmaya başlayınca kolay kolay sönmüyor cok araştırdım burda da cok sey buldum en son bi pro satın altım bi kac gün icinde onu deneyecegim.Yeni araba aldım ama eski aracımı satmadım halla sorunlarını halledip satacagım bi parkta duruyor şimdi pc baglantısında arıza kodu vermiyor yani sundan yanıyorum demiyor ama begenmedigi bi yer oldugu icin yanıyor. 1 Yorum bağlantısı
Uğur İlksay 28 Haziran 2018 Paylaş 28 Haziran 2018 Arkadaşlar benimde Aracımda motor sistem arızası veriyor. Şöyle ki: Genelde marşa basıp rölantide çalışırken araç sarsıntılı çalışıyor. 30sn sonra da hatayı veriyor. Kontağı kapatıp yeniden anahtarı takıp kontağı çevirip marşa basmadan 30 sn kadar bekleyince dahi çıkıyor. Ancak hatayı vermeden çalıştırıp yaklaşık boşta 4500-5000 i görecek şekilde bir kaç defa gaza basınca hata vermiyor ve araç normal çalışıyor. Çekişi yakışı falan düzgün oluyor. Ancak bu durum hafta da bir tekrar etmeye başladı neredeyse. Bana EGR tıkalı gibi geliyor.Sizce nedendir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Haziran 2018 Paylaş 28 Haziran 2018 bizce değil de arabaya sormalı hata kodunu okutarak Yorum bağlantısı
Murat BALIK 27 Temmuz 2019 Paylaş 27 Temmuz 2019 Merhaba arkadaşlar akü durduk yerde bitmiş. Aracı çalıştıramadım, imbolizer anahtarı tanımadı, yedek anahtarı da tanımadı, hırsızlık modu a geçmiş, anahtarı geldi, elektrikçi geldi ve beyin cevap vermiyor dediler. Servise çektirdim aracı, serviste ımbo ya modül yüklenmesi lazım dedi ama beyin kod vermiyor, beyin değişecek yada tamir olacak dedi. Bu gün sipariş veriyorum, çıkma beyin, eskiyi de baktiracagim. Son hamlede önce yapmam gereken bisey var mıdır. Durup dururken beyin neden yanar. Aracı 2 ay oldu alalı. 2004 1.6 tdci trend. Akü 60 amperlik bu araca yetmemiş dediler. 75 lik aldım. Varsa tavsiyesi olan, ve çıkma beyne ne kadara kadar ücret verilir. Ne kadar güvenilir? Kendi aracimdekinin tamiri mi mantıklı olur? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Temmuz 2019 Paylaş 27 Temmuz 2019 Tamir mantıklı.. Var mı tamir edebilecek kimse. ve neden olmuş tüm bunlar. Yorum bağlantısı
Murat BALIK 27 Temmuz 2019 Paylaş 27 Temmuz 2019 Tamir kısa zamanda olmuyor, araç farklı yerde beyin farklı yerde. Tamir edecek farklı yerde... Sebep olarak Akünün bitmesini söylüyor servis. Bana mantıklı gelmese de yapacak bisey yok sanırım. Konu hakkında bilgisi olan var mı acaba. Imbo, beyin, akü, ombonun kilitlenmesi ve açılması hakkında... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Temmuz 2019 Paylaş 27 Temmuz 2019 Akü bitmesi mantıklı değil. Belki de beyin bozulduğu için akü bitti. Yorum bağlantısı
Murat BALIK 27 Temmuz 2019 Paylaş 27 Temmuz 2019 Hocam aracı bıraktım ertesi gün marş basmadı. Akü bitti diye takviye yaptım yine aynı. Kablo bozuktur dedik başka kablo ile denedik, yine aynı. Sonra ımbo lambasının devamlı yandığını fark ettim. Elektronik ci beyne baktı yanık kırık lehim atması çatlak hiç bisey yok. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Temmuz 2019 Paylaş 28 Temmuz 2019 Immobilizer'ı sanırım GEM modülü yönetiyordu. Beyin yerine ona bakmak lazım. @Çağlar Bayur daha doğrusunu söyleyecektir. Yorum bağlantısı
Ozan Cengiz 29 Temmuz 2019 Paylaş 29 Temmuz 2019 Benim 2006 araçtada benzer sorunlar olmuştu. Servis GEM modülünden olabilir dedi. Araç bir iki gün kalacak elektrik tesisatı incelenecek demişti. Ozaman 5bin gibi fiyatlardan bahsediliyordu servisten arkama bile bakmadan gidip sanayide iyi bir elektrikçi gösterge tablosunu söküp tamir ettirdi sorun çözüldü. Cmax ların elektrik sistemi gösterge panelinin arkasından geçiyor GEM işine girmeden iyi bir elektronikçi kontrol etsin yada çıkma gösterge ile deneme yapabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Murat BALIK 30 Temmuz 2019 Paylaş 30 Temmuz 2019 Hocam elektrikçi baktı, 3 tane ayrı elektrikçi baktı, servis ve özel servis beyin yanıt vermiyor dedi, sabah beyin geldi takıldı çalışıyor. Programlandi çok şükür sıkıntı yok. Yalnız anahtarlar Manuel olarak kapıları kilitlemiyor, açmıyor. Kumandadan açıp kapıyor, arabayı çalıştırıyor. Geç olduğu için ustayı aramadım, sabah soracağız bakalım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts