İsmail Sert 9 Ağustos 2017 Paylaş 9 Ağustos 2017 Merhabalar arkadaşımın 2004 model 1.9 tdi a4ünde ufak sıkıntılar var bilgi almak istiyorum. Araç çalışırken yağ kapağı ve yağ çubuğunu çektiğimizde bariz bir buhar var duman gibi değil buhar gibi bu normal mi. Araç otomatik 170.000de gayet temiz kullanılmış bir araç. 10.000 km olmuş yağ değişiminden bu yana yağ çubuğu olması gerekenin yarısında ve yağ kararmış bu normal mi. Motorda da bi çıt çıt incecik bi ses var bu neden olabilir fikirlerinizi bekliyorum teşekkürler. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Ağustos 2017 Paylaş 9 Ağustos 2017 Olması gerekenin yarısı tanımını anlamadım. Çubuktaki minimum ve maksimum çizgilerinin neresinde ?Rengi kısa sürede o hale gelir. Normaldir. Buharın şiddeti önemli. Çoksa sorun olarak nitelenebilir. Yorum bağlantısı
Ali Gök 9 Ağustos 2017 Paylaş 9 Ağustos 2017 (düzenlendi) Çıt çıt sesi v kayısı kasnağından geliyor olabilir. Yeni yağı doldur 20 km git çek çubuğu simsiyah çıkar zaten genelde Yağ çubuğu 10 bin km de iki çizgi arasında kalıyorsa sıkıntı yok 9 Ağustos 2017 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İsmail Sert 9 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2017 Mehmet abi yağ çubuğunun min ve max değerinin neredeyse ortasına yakın. ali abi sağol yorumun için v kayışı kasnağı aklımızda onu sorarız Yorum bağlantısı
Metin Akbal 9 Ağustos 2017 Paylaş 9 Ağustos 2017 Olmasi gereken yerde yagda sikimti yok. 10 bin km oldu degisim olali derseniz icinizin rahat etmesi acisindan yagi degisin. Cit cit ses bircok yerden gelebilir. Dizel motorda varmi kanister bilmem ama o cit cit ses yapar. 1 Yorum bağlantısı
Yalçın Dağlıoğlu 9 Ağustos 2017 Paylaş 9 Ağustos 2017 1 saat önce, Ali Gök yazdı: Çıt çıt sesi v kayısı kasnağından geliyor olabilir. Yeni yağı doldur 20 km git çek çubuğu simsiyah çıkar zaten genelde Yağ çubuğu 10 bin km de iki çizgi arasında kalıyorsa sıkıntı yok Fincan sesi olabilirmi cıt cıt sesi Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 9 Ağustos 2017 Paylaş 9 Ağustos 2017 Fanın devreye girdiğinde çıkardığı çıt çıt sesi olmasın? Yorum bağlantısı
Önder Özcan 9 Ağustos 2017 Paylaş 9 Ağustos 2017 Sorundan kastettiğiniz yağ buharı, yağ eksilmesi ve çıt çıt sesi mi. Aracın çalışmasında, basınca kapmasında, rölantide, vites geçişinde bir şey var mı? Eğer sadece ilk cümledekilerse muhtemelen hiç bir sorun yok. Zaten söylenmiş, buhar aşırı değilse, köfte bacası gibi tütmüyorsa sorun yok, yağ kararması özellikle dizelde,değişimden hemen sonra görülür. Çıt çıt sesi enjektörlerden olabilir mi? Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 10 Ağustos 2017 Paylaş 10 Ağustos 2017 Yağ seviyesi 10.000km için normal. Aynı motora sahip benim aracımda da 10.000km'de yaklaşık yarım litre eksiltiyor. Çıt çıt sesini kendi aracımda hiç duymadım. Ona baktırmanız lazım. Buhar olayına da kendi aracımda hiç bakmadım. Yorum bağlantısı
Batuhan Kılıç 10 Ağustos 2017 Paylaş 10 Ağustos 2017 yağ eksiltmeyen araç yoktur, çok eksiltmesi problemdir ki bu da çok değil, ses de herhangi bir yerden gelebilir, yerini tespit etmek gerek kesin birşey söylemek için Yorum bağlantısı
Recommended Posts