Oktay İşler 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 herkese merhaba benim merak ettiğim birşey var sizin bilgi ve tecrübelerinize dayanarak soruyorum 195-55- R16 lastikleri 195-60-R16 olarak yenilesem zararı olur mu bunu yapmak isteme sebebim tamamen konfor amaçlıdır yada sizin tavsiyeleriniz ne olurdu. şimdiden hepinize teşekkürler. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 http://www.belli.com.tr/otomotiv/extra/11/lastik-ebadi-degistirme-modulu Tam sınırda değiştirmeniz keyfe keder. 2 lastik arasında aman aman bir konfor artışı olmaz.Bende konforu sevdiğimden lastiklerime 1-2 psi az hava basıyorum yeterli oluyor. 2 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 185/60 R16 olursa fark daha az olur. Sanırım bu ebat diğerine göre de ucuz. 1 Yorum bağlantısı
Oktay İşler 14 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 14 Ağustos 2017 3 saat önce, Evren Erakçora yazdı: Yüksek ve çirkin durur. evren öğretmenim arabanın yüksek olması çok fazla zarar etmez benim için yaz aylarında her fırsatta bi yerdeyim piknik köy yolları derken altının yüksek olması avantaj çünkü bozuk yollarda kullanıyorum kalabalık oluyorum çoğu zaman bunlarıda düşünecek olursak benim merak ettiğim estetik oluşundan ziyade arabaya bi zararı olurmu teşekkür. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 Gösterge biraz hatalı gösterir. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 Yanak artacagindan virajlarda yatma artacaktir. Yorum bağlantısı
Oktay İşler 14 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 14 Ağustos 2017 24 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Yanak artacagindan virajlarda yatma artacaktir. konfora katkısı olur mu sizce Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 Konforda çok azda olsa bir artış olur ama bu farklı ne kadar hissedebilirsin. Aynı ebatta daha yumuşak bir lastık kullanıp daha fazlada konfor farkı elde edilebilir. Ben şehir içinde 2 ps daha düşün hava basıyorum lastiklere uzun yolda normal değerlerde kullanıyorum oda baya fark ediyor. Onunda zararı lastik daha erken bitiyor ve arabada azdaha fazla yakabiliyor(ne kadar etkiler orasını denemek lazım tabi) 1 Yorum bağlantısı
Oktay İşler 15 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 15 Ağustos 2017 (düzenlendi) 12 saat önce, Uğur Kamil yazdı: öyleyse orjinal değerleri korumak gerekli demekki teşekkür ederim görüşleriniz için. 15 Ağustos 2017 tarihinde Oktay İşler tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Akbal 15 Ağustos 2017 Paylaş 15 Ağustos 2017 14 saat önce, Oktay İşler yazdı: konfora katkısı olur mu sizce Katkisi olur ama o kadar farktan cok buyuk beklentiniz olmasin. Yorum bağlantısı
Oktay İşler 15 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 15 Ağustos 2017 17 saat önce, Uğur Kamil yazdı: 4 saat önce, Metin Akbal yazdı: teşekkür ederim en iyisi orjınalden sapmamak Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 17 Ağustos 2017 Paylaş 17 Ağustos 2017 Bu durum aracın lastik yanağının yaklaşık 1 cm artması anlamına gelir. Dolayısıyla araç 1 cm kadar yukarı kalkar.(+)Sert ve derin çukurlarda, bir nebze daha yumuşak hissettirir.Sert girilen çukurlarda, Jantın yada lastiğin hasar alma ihtimali bir tık azalır.(-)Ağırlık merkezinin 1 cm kadar yukarı kalkması sebebiyle virajlarda özellikle sürat arttıkça savrulma riski bi tık artar ve yol tutuş kabiliyeti azda olsa düşer. Ani direksiyon hareketlerinde salınım çok az artar ve tedirginlik yararabilir. 2 Yorum bağlantısı
Oktay İşler 19 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 19 Ağustos 2017 Abdussamed Acar bey çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts