Kemal Tutuş 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 (düzenlendi) Merhaba arkadaşlar.aracım 2010 mondeo 1.6 benzinli. Bir sıkıntım var fikir verecek olursanız sevinirim.Aracın marşa basmasında hiç sıkıntı yok.Yaz kış tek marşta alır.ilk benzinde çalışıyor kalkış yaparken araçta bir yığılma oluyor.gazne kadar basarsam basıyım ister az ister sonuna kadar araçta yığılma oluyor.biraz ilerleyip 2.vitese alıyorum araç gidiyor ama yığılma devam ediyor.takribi 20-30 metre gittikten sonra açılıyor sorunsuz bi şekilde gidiyorum sonra gaza geçiyor zaten gazda sıkıntı yok.bujiler yeni değişti kablolarda sıkıntı olduğunu düşünmüyorum bobinde de yoktur çünkü ateşlemeyle alakalı bir Sıkıntı yok.hızını alınca benzinde yine aıkıntı yok.1000 km benzinde kullandım çok az bir düzelme oldu ama yine de geçmedi.benzin pompası orijinali ile değişti geçmedi. geçen gün aracı bilgisayara bağlattım krank devir sensörü arızası verdi.sizde ondan mıdır yoksa enjektör mü? yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler 19 Ağustos 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Batuhan Kılıç 15 Ağustos 2017 Paylaş 15 Ağustos 2017 bu durum genellikle benzin pompası kaynaklı bir sorundur, krank devir sensörü arızasını yakıt yetersiz kaldığında araç düzgün gitmediğinde de verebiliyor, ancak bir keresinde soket kaynaklı da yaşamıştım, sensörün soketi değişip kabloları da lehimli olarak bağlayınca düzelmişti Yorum bağlantısı
Kemal Tutuş 15 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 15 Ağustos 2017 Bende pompa diye düşündüm orijinali şle değişti.yakıt sisiteminde biryerde sıkıntı var ama nerde ? Yorum bağlantısı
Metin Akbal 15 Ağustos 2017 Paylaş 15 Ağustos 2017 Lpg regulatoru diyafram patlak stop edince gaz kacirip boguyor ilk calosmada. Aksam stop etmeden 3 5 km benzinde gelin sistemde gaz kalmasin. Sabah calismasinda sikinti olmazsa regulator degisecek veya tamir olacak demektir. Internette bulabilirseniz tamor takimi ama genelde ustalar ugrasmaz. Veya gaz kesici arizalidir. Yorum bağlantısı
Kemal Tutuş 15 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 15 Ağustos 2017 (düzenlendi) Lpg de veya benzinde ilk marşta alıyor.ilk çalışırken boğulma durumu yokki. Bugün enjektörleri test ettirip temizleteceğim bakalım onlarda sıkıntı var mı 15 Ağustos 2017 tarihinde Kemal Tutuş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Akbal 15 Ağustos 2017 Paylaş 15 Ağustos 2017 En azindan bi anlattigimi deneyin emin olmak icin. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Ağustos 2017 Paylaş 15 Ağustos 2017 Lpg kalibrasyon sorunu olsa 1000 km benzinde kullanım sonucu sorunun tamamen ortadan kalkmış olması gerekirdi.. Lpg kitinde farklı sorunlar olsa, benzini etkilemezdi. Ateşleme sorunu olsa lpg'de daha çok yapardı. Benzin pompası sorunu olsa. bu kadar süre devam etmez. tamamen çalışmaz olurdu. Bence subaplar sorunlu veya kurum var. Araç kaç binde ? Önce silindir kompresyonları özellikle araç soğuk iken ölçtürün. (Akşamdan servise bırakılsın sabah soğukken araç çalışmadan ölçüm yapılsın) Muhtemelen bozuk çıkacak.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ağustos 2017 Paylaş 16 Ağustos 2017 10 saat önce, Kemal Tutuş yazdı: 155000 km de Önce silindir kompresyonları özellikle araç soğuk iken ölçtürün. Yorum bağlantısı
Kemal Tutuş 27 Eylül 2017 Yazar Paylaş 27 Eylül 2017 Uzun zaman oldu ama sorunun kaynağını bulduk.paylaşıyım istedim belki başkasının başınada gelirse bir ışık tutar. sorun sente ayarının bozukluğundanmış.sente ayarı bozuk olduğu için krank devir ve krank pozisyon sensörü tam okuma yapamıyor ve benzini ayarsız gönderiyor.triger değişiminde tam konumlarına getirilmemiş volanttan 3 diş haralı takılmış.şimdi benzindeki yığılma düzensiz çalışma düzeldi.gazda ve benzinde performansı 3e katladı.siboplarada zarar vermemiş en çok ona sevindim.ilgilenen herkese teşekkür ederim 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Eylül 2017 Paylaş 28 Eylül 2017 15 saat önce, Kemal Tutuş yazdı: Uzun zaman oldu ama sorunun kaynağını bulduk.paylaşıyım istedim belki başkasının başınada gelirse bir ışık tutar. sorun sente ayarının bozukluğundanmış.sente ayarı bozuk olduğu için krank devir ve krank pozisyon sensörü tam okuma yapamıyor ve benzini ayarsız gönderiyor.triger değişiminde tam konumlarına getirilmemiş volanttan 3 diş haralı takılmış.şimdi benzindeki yığılma düzensiz çalışma düzeldi.gazda ve benzinde performansı 3e katladı.siboplarada zarar vermemiş en çok ona sevindim.ilgilenen herkese teşekkür ederim 3 diş hem de... Kör biri taksa ancak bu kadar hata yapardı.. Dişlilerle bloğa birer çizik atmayı akıl edememiş mi yapan şahıs.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Eylül 2017 Paylaş 28 Eylül 2017 3 diş hem de... Kör biri taksa ancak bu kadar hata yapardı.. Dişlilerle bloğa birer çizik atmayı akıl edememiş mi yapan şahıs.. Pim yerleri var normalde. Üşenmiş belli ki. Dediğin gibi iki çizik atsa bile olurdu Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Eylül 2017 Paylaş 29 Eylül 2017 19 saat önce, Servet Aydın yazdı: On 28.09.2017 at 12:32, Mehmet Ozyurek yazdı: 3 diş hem de... Kör biri taksa ancak bu kadar hata yapardı.. Dişlilerle bloğa birer çizik atmayı akıl edememiş mi yapan şahıs.. Pim yerleri var normalde. Üşenmiş belli ki. Dediğin gibi iki çizik atsa bile olurdu Aynen.. kilit aparatı da var.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts