Ali Gök 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 eğer ki dsgli arabaları bozulacak die almayacak olsak bana sayarmısını kaç tane araba kalıyor. orası burası göçen lpg li civic mi alacaz. 250 binlira verip mercedesi herkes alır parası olsa onda sıkıntı yok. şu bir gerçekki şuan türkiyede araba arayan insanların belki % 80 i cebinde 50 60 binlira olup dizel otomatik araba arayan insanlar. şimdi kaç tane çift kavrama olmayan örnek çıkar bu insanlara alınabilecek yüksek modelli araba ? tork konventörlü araçların çoğu 2 litre daha fazla yakıyor buda 50 bin km belkide bi çift kavrama balata değişme parası eder zaten. tüplü civic dışında dsg edc veya adı her ne ise çift kavrama olmayan araba yok zaten piyasada o yüzden çok fazla kasılmamak lazım Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 3 saat önce, Abdussamed Acar yazdı: İkinci elde özellikle kendi kullandığım araçları hep otomatik tercih ettim ve 7-8 araç almışımdır. Öğrenciyken ve bilinçsizce ilk aldığım türkiyede örneği olmayan fiesta dışında hiçbirinde 100 binlerce km hiçbir problem yaşamadım... Ne çekmiştin o cvt fiestadan 3 saat önce, Abdussamed Acar yazdı: Diğer semitronicler DSG den daha fazla bozuluyor ve onarımı daha sıkıntılı. Ama DSG diğerlerinin 10 katından fazla satıldığı için insanlar en çok onun bozulduğunu sanıyor Aynen cevap bu... Otomatikçiye gidiyorsun.. Bakıyorsun hep vw dolu liftler.. Ama sokağa çıkınca da baktığında görüyorsun ki.. Sokaklar da Vw dolu. Tabi bunu görmeyen çok bozulduğunu iddia ediyor.. Hayır.. vw çok. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 2 saat önce, M.Fatih Yüce yazdı: Otomatik araç kullanmak manuel araç kullanmaktan farklıdır. Araçlardaki aynı marka şanzıman motor verilerine göre yazılımlarıda birbirinden farklıdır. Bu farkları hissederek bilinçli kullanmakta biraz sürücünün kalitesi ile orantılıdır. Sorunsuz mekanik aksam yoktur, üretime bağlı olarak az sorun çıkaran yada çok sorun çıkaran makinalar vardır. Bunlara bağlı olrak 20,000 km'de şanzımanda bozulur aracın motoruda bozulur.Yada 500,000 km hiç sorun çıkarmadanda kullanılır. Otomatik şanzımanın rahatlığı ülkemizde son yıllarda keşfedildiği için biraz zaman alacaktır insanların doğruyu bulmalarıı... Yazılımlı Cvt'yi bozamayan abim güzel açıklamış Bir saat önce, Murat Öngür yazdı: WW nedense türkiyede aşırı önem veriliyor Neden ? Önce bu sorunun cevabını bulmak lazım.. Neden Vw kullanıcısının % 99 unun yeni araç tercihi yine Vw veya gruptan bir araç.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Bir saat önce, Murat Öngür yazdı: Dsg en sorunlu yarı otomatik şanzımandır seat 120 binde servis bakımlı olmasına rağmen 100 km ile giderken kendi kendini kitledi çok ii olan dsg. Dsg bozulmuyor iddiası yok ki kimsenin.. Yani bozulma harici bir şey söyleyebilir misiniz. ? Geçişler mi sorunlu, güç kaybı mı var, sarsıntılı mı, tüketim mi yüksek ? Bozulmayı da Doğuş düşünsün Bakım serviste yapıldığı sürece garanti veriyor.. Bir saat önce, Murat Öngür yazdı: Robotize olayıda zaten artık hemen hemen hepsi robotize. Kianın otomatiği bile dsg den daha iyi. araştırıp bakabilirsiniz. Var tabi.. çok iyi şanzımanlar var, ZF var, Tork konvertörlü 8 ileri.. Ancak yola çıktığında aynı beygir dsg ile kıyaslarsan.. Dsg yer ZF'yi.. Benim şanzımanım da çok güzel.. 6 ileri tork konvertörlü jatco.. Ama yola çıktığımda aracım 150 beygir olmasına rağmen 110 beygir dsg'li bir araç geçiyor beni.. Yani benim beygirin en az % 25'i çöpte.. 42 dakika önce, Ali Gök yazdı: 250 binlira verip mercedesi herkes alır parası olsa onda sıkıntı yok. Yani Afrika üretimi renoyu demek istedin. .anladım ben seni.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 43 dakika önce, Ali Gök yazdı: tüplü civic dışında dsg edc veya adı her ne ise çift kavrama olmayan araba yok zaten piyasada o yüzden çok fazla kasılmamak lazım Toyota var.. Arabadan anlamayan ortağım bile toyota otomatik ile yolculuk yapmış.. Arka koltukta içim dışıma çıktı diyor. Her geçiş ölüm.. önceden hazırlanıyordum artık vites değişeceği zaman diyor.. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Şimdi, Mehmet Ozyurek yazdı: Toyota var.. Arabadan anlamayan ortağım bile toyota otomatik ile yolculuk yapmış.. Arka koltukta içim dışıma çıktı diyor. Her geçiş ölüm.. önceden hazırlanıyordum artık vites değişeceği zaman diyor.. mmt miydi unutmuşum onu sağlam hali arızalı şanzıman gibi aynı doğru 1 kere binmiştim .. 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Seneler önce mmt 'li yaris testine gitmiştim.Toyota tarabyanın parkından çıktım sinyal verdim sağa rampaya doğru sürdüm araç 1 den 2 ye atmaya çalışırken bir 3-4 saniye geçmesi ile sola sinyal verip u dönüşü yaparak geri dönünce yanımdaki adam ne oldu bir sorun mu var dedi ? Sorun yok aslında ama ben bu arabayı bedava verseniz almam demiştim En kısa test süşüm olmuştu toplamda 300 metre civarı.... 3 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Auris dizel var mmt arkadaş,, Gebze'de İstanbul a girerken. TEM den gereksiz vites düşürüp yükseltmekten yolcu olmama rağmen beni bile strese sokan otomatikimsi şey o, otomatik şanzıman denmez ona, mağdurların sitesi bile vardı bir ara Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Sütten dili yanan yoğurdu üfleyerek yermiş.40 binde aldığım aracın şanzımanı bile arızalıydı veya arızalandı.Senin başına hiç gelmediği için sorunsuz demek bence yanlış ibare olur.Sorunsuz demiyorum. Genellemeniz yanlış diyorum. Belki biraz daha dikkatli ve bilinçli tercih yapmanız gerekiyor. Hangi düz şanzımanı alırsanız alın şanzıman açısından tercihinizin pek önemi olmayabilir ama otomatik öyle değil, her markanın otomatiği alınmayacağı gibi bilinçli kullanılmamış olmayanı da risklidir. Ama bu durum bütün otomatik araçların sicilini bozmaz. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 Manuel bozulmuyor mu ? 20 binde baskı balata yakmadı mı 1,6 mondeolar. Veya senkromeç bozmuyor muyuz. Benim focusun 3. vites senkromeci bozulmuş ve şanzıman açılmıştı. Mondeonun baskı balata volan değişmişti. Sattığım gün 1750 lira harcamıştım.. (4 yıl önce) 1 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 Şimdi bendeki mondeo'nun şanzımanı hangisi oluyor? Gerçekten bilmediğim ve bugüne kadar merak etmediğimden soruyorum? Konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim. Sayesinde aracımı tanımaya başlayacağım. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 Benim sahip olduğum otomatikler hep klasik tam otomatikler oldu. Yakıtı fazla olsa da 2.el olduğundan kendimi sağlama alma taraftarıyım. dsg ve yeni suzuki vitaranın cvtsini kullandım, hepsi güzel şanzımanlar. cvt yi kullanmadan ön yargım vardı ama vitarayı kullanınca kendi tam otomatiğimi kullanır gibi hissettim, garip bir durum yoktu. Çift kavramalar gerçekten keyifli sürüş sunuyor, garantili alacak olsam çift kavrama alırdım. Garanti bitince cesaret edemiyorum. Yarı otomatik olarak astra h 1.3 cdti kullandım, 1-2 arası çok kötüydü diğer vitesler kabul edilebilir gibi(vites yükseldikçe sallantısı azalıyor). Yazılımla daha kararlı olduğunu duydum. @Ahmet Kiriş abi senin mondinin şase nosundan vin koduna girip bakabilirsin şanzımana Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 2 saat önce, Ahmet Kiriş yazdı: Şimdi bendeki mondeo'nun şanzımanı hangisi oluyor? Gerçekten bilmediğim ve bugüne kadar merak etmediğimden soruyorum? Konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim. Sayesinde aracımı tanımaya başlayacağım. 6 ileri aisin olması lazım.Sorunsuz güzel bir şanzımandır.Yağını filtresini aksatmadan bakımını yap yıllarca kullan... Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 On 24.08.2017 at 17:09, Mehmet Ozyurek yazdı: Var tabi.. çok iyi şanzımanlar var, ZF var, Tork konvertörlü 8 ileri.. Ancak yola çıktığında aynı beygir dsg ile kıyaslarsan.. Dsg yer ZF'yi.. Abim, şöyle bir veri var, tam net bir karşılaştırma olamaz ama ne dersin? bir sonraki araban dsg mi, ona mı sinyal veriyorsun nedir anlamadım, bir fan havası var, çarpmasın Golf 1.6 TDI BMT Comfortline DSGBu Aracı Karşılaştır Genel Bakış Araç Tipi Binek Araç / C Segment Kasa Tipi / Kapı Sayısı Hatchback / 5 Kapı Motor Tipi Dizel / 4 silindir Üretim Yılı (İlk / Son) 2017 / Üretim devam ediyor Yakıt Tüketimi (Şehir içi / Şehir dışı) 4,4 lt / 4,1 lt Motor Gücü 115 hp Şanzıman DSG / 7 Vites / Önden Çekiş Hızlanma 0-100 km/saat 10,5 sn Azami Sürat 198 km/saat Net Ağırlık 1444 kg 1 Serisi 116d Joy Plus OtomatikBu Aracı Karşılaştır Genel Bakış Araç Tipi Binek Araç / C Segment Kasa Tipi / Kapı Sayısı Hatchback / 5 Kapı Motor Tipi Dizel / 3 silindir Üretim Yılı (İlk / Son) 2015 / Üretim devam ediyor Yakıt Tüketimi (Şehir içi / Şehir dışı) 4,6 lt / 3,8 lt Motor Gücü 116 hp Şanzıman Otomatik / 8 Vites / Arkadan İtiş Hızlanma 0-100 km/saat 10,3 sn Net Ağırlık 1425 kg A3 Sportback 1.6 TDI Dynamic S-TronicBu Aracı Karşılaştır Genel Bakış Araç Tipi Binek Araç / C Segment Kasa Tipi / Kapı Sayısı Hatchback / 5 Kapı Motor Tipi Dizel / 4 silindir Üretim Yılı (İlk / Son) 2017 / Üretim devam ediyor Yakıt Tüketimi (Şehir içi / Şehir dışı) 4,2 lt / 3,9 lt Motor Gücü 116 hp Şanzıman S-Tronic / 7 Vites / Önden Çekiş Hızlanma 0-100 km/saat 10,4 sn Net Ağırlık 1360 kg bmw 2 sene eski teknolejide ayrıca altını çizmekte fayda var.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 10 dakika önce, Osman Bilgin yazdı: Abim, şöyle bir veri var, tam net bir karşılaştırma olamaz ama ne dersin? bir sonraki araban dsg mi, ona mı sinyal veriyorsun nedir anlamadım, bir fan havası var, çarpmasın bmw 2 sene eski teknolejide ayrıca altını çizmekte fayda var.. Şu anki tarzımla tork konvertörlü uygun bana Memnunum.. İmkanım olursa Multitronik bir A5 e hayır demem.. Senin karşılaştırmada A3'ü tek geçerim.. Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 32 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Şu anki tarzımla tork konvertörlü uygun bana Memnunum.. İmkanım olursa Multitronik bir A5 e hayır demem.. Senin karşılaştırmada A3'ü tek geçerim.. ben gariban olduğumdan; manuel a5 e bende hayır demem:=) 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 En güveniliri tork konvertörlüsü, sanırım bunda hemfikiriz.ama ülkemizde satılan kaç otomobil markası var, C segmenti tork konvertörlü otomatik kaç markada var? Seçenekler sınırlı. Çift kavrama powershift kullanıyorum, ama hep dikkatli, hep şanzumanın içinde (pedalın altında değil ) yumurta varmış gibi. 2 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 38 dakika önce, Önder Özcan yazdı: En güveniliri tork konvertörlüsü, sanırım bunda hemfikiriz.ama ülkemizde satılan kaç otomobil markası var, C segmenti tork konvertörlü otomatik kaç markada var? Seçenekler sınırlı. Çift kavrama powershift kullanıyorum, ama hep dikkatli, hep şanzumanın içinde (pedalın altında değil ) yumurta varmış gibi. inşaAllah birşey olmaz.. ek garanti falan yapıyorlar mı? yada sürekli servise gidilse bir sıkıntı olsa kısmen de olsa bir yardımları oluyor mu? gerçi otokoç tan bahsediyoruz Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 19 dakika önce, Osman Bilgin yazdı: ek garanti falan yapıyorlar mı? yada sürekli servise gidilse bir sıkıntı olsa kısmen de olsa bir yardımları oluyor mu? gerçi otokoç tan bahsediyoruz Osman, uyu sen.. Garip cümleler kurmaya başladın. Bir saat önce, Önder Özcan yazdı: Çift kavrama powershift kullanıyorum, ama hep dikkatli, hep şanzumanın içinde (pedalın altında değil ) yumurta varmış gibi. Tork konvertörlü candır.. Yağ değişim periyodu bile yok.. 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 20 dakika önce, Osman Bilgin yazdı: inşaAllah birşey olmaz.. ek garanti falan yapıyorlar mı? yada sürekli servise gidilse bir sıkıntı olsa kısmen de olsa bir yardımları oluyor mu? gerçi otokoç tan bahsediyoruz bilmiyorum. Garantiliyken sorun yok da garanti bitince ne oluyor bilmiyorum. 2 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Osman, uyu sen.. Garip cümleler kurmaya başladın. Tork konvertörlü candır.. Yağ değişim periyodu bile yok.. Emmi peki powershiftte yağ değişimi var mı? klasik otomatik focusta şanzuman yağ çubuğu vardı, bunda yok. Ford özel serviste sordum, bunda yağ değişimi yok dedi? Kitapçığım yok, bakmadım? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 7 dakika önce, Önder Özcan yazdı: Emmi peki powershiftte yağ değişimi var mı? klasik otomatik focusta şanzuman yağ çubuğu vardı, bunda yok. Ford özel serviste sordum, bunda yağ değişimi yok dedi? Kitapçığım yok, bakmadım? Bence vardır... Al oku bakalım... Tıkla Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 :=) Allah düşürmesin diyelim o zaman otokoçun eline.. forddan soğuttular.. Önder Abi senin şanzıman kuru değil mi? yağsız da gider o:=) Yorum bağlantısı
Önder Özcan 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 10 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bence vardır... Al oku bakalım... Tıkla Basılı kitapçığım yok, senin yolladığın, masaüstünde duruyor kim vakit bulup bakacak ona 10 saat önce, Osman Bilgin yazdı: :=) Allah düşürmesin diyelim o zaman otokoçun eline.. forddan soğuttular.. Önder Abi senin şanzıman kuru değil mi? yağsız da gider o:=) Valla bunlarda kuru tip diye birşey var mı bilmiyorum ama, ismi kuru bile olsa, bu yağsız demek değildir herhalde. İçinde gene bi yağ var, vardır. Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Bir saat önce, Önder Özcan yazdı: Valla bunlarda kuru tip diye birşey var mı bilmiyorum ama, ismi kuru bile olsa, bu yağsız demek değildir herhalde. İçinde gene bi yağ var, vardır. benim bildiğim kuru tip, illaki yağsız olmaz ama yağ buharı falan diyorlar yani turbonun yağlanması gibi kapalı kutu içinde 1-1,5 lt yağ la buharlaşma ile yağlanma oluşuyormuş, 2015 tdci den sonra ıslak ps şanzıman var diye biliyorum, yani benim anladığım karvaramalarda vs bir sıkıntı olmadıkça şanzımana direk müdahale olmadıkça yağ değiştirmene gerek yok (yinede servise bir sor istersen).. biz boşuna mı garantisiz olanlara daha temkinli yaklaşılması lazım diyoruz dsg ps dct gibilerine, ha bir tek Fatih abinin edc hariç, o canavar Yorum bağlantısı
Recommended Posts