İçeriğe Yönlendir

İnsignia'nın 2.0 CDTI Motoru Nasıldır?


Murat Sürmeli

Recommended Posts

Ahmet Gül

Aynı mantıkla. Tasarruf düşünme benzinli al keyfini çıkar dedim [emoji4]
Ben bu kadar az km yapsam. 200 beygir benzinli bi araba alırım [emoji4]

O konuda hem fikiriz emmi. Valla beni kalbimden vurdun [emoji7]
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Recep Demirci

Yıllık 5000 km gibi az kullanılacak tabir yerindeyse garaj arabası olacak bir araba seçimi için benzinli derim.İlla performans olsun derseniz dizel ama benzinlilerde tatmin edici performans olur.

Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli

Benzinli almaya kalksam var mı önereceğiniz araba peki benzer fiyata benzer tarzda?

Yorum bağlantısı
Naci Özkan

Ben 2.0 cdti 160 hp insignia kullanıcısıyım.Bakımları yapılmış güzel yerden mazot alınmış ise 100.000 den sonra korkacağınız tek yer yağ pompası.Aldığınız gün gidip yağ pompasını değişin,çünkü pompa arıza verip yağlamayı kesiyor motor yenilemek zorunda kalıyorsunuz.Başkada göze dokunur kronik sorunu yok.

Ben yılda 40-50 bin km yapıyorum,çok keyifli bir araç fakat yılda 5000 km için 2.0 vergi ve yakıtlarına katlanmazdım,servis bakımlı tsi dsg sizi tatmin eder.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli

Servis bakımlı TSI DSG ya 100bin km leri geçmiş var yada seat toledonun boşu var o fiyata. Yada ben bulamıyorum bir türlü :)

Yorum bağlantısı
Naci Özkan
6 dakika önce, Murat Sürücü yazdı:

Servis bakımlı TSI DSG ya 100bin km leri geçmiş var yada seat toledonun boşu var o fiyata. Yada ben bulamıyorum bir türlü :)

lpg takılmamış benzinli insignia bakın ama onların 1.6 t 180 hp de otomatiği yok

Yorum bağlantısı
Batuhan Kılıç

dizel kullanırken dikkat edilecek şeyler konusunda bahsedilenler sadece dizel için geçerli değil, yeni nesil araçların neredeyse tamamı turbolu olduğundan aynı hassasiyeti benzinlide de göstermek gerekiyor

 

enjektörler tamir edilebilen şeyler, yetkili servis denen dolandırıcılara gitmediğiniz sürece dizelden korkacak birşey yok

 

dizelin riski bir yana ki bence o kadar da korkulacak bir durumu yok, yılda 5 bin km için dizel alınmaz, en basitinden aynı gücü verecek benzinli ve dizel arasında hacim farkı var, bu da vergi demek, 1.4 turbo benzinli ve 2.0 dizel insignia yakın güçler veriyor, bu yaşta arabada yıllık 800 lira civarı vergi farkı var, 5 bin km için hesaplarsak da neredeyse bu rakama yakın bir yakıt avantajı oluyor dizelin, 2.0 dizel öyle fındık motor dizeller gibi çok az yakan bir motor değil bu arada

 

hatta yakıt da çok sıkıntı değil denirse insignia nın 1.6 turbo benzinlisi alınır ki gerçekten çok zevkli bir araç

 

dsg konusunda da riske girmeyin, neredeyse hepsi arızalanır, sadece bir kısmı yolda bırakmadığından arıza yapmadığı zannedilir, buradaki dsg kullanıcıları da dahil birçoğu aracına cihaz bağladığı zaman görebilir ki dsg birçok arıza kaydetmiş oluyor ve bunlar geçici arızalar değil, özellikle viteslerde kararsızlıklar zamanla saçmalamasına neden oluyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Senede 5000 km için dizel mi? :elisopali:

 

Benzinli, en az 6 silindir bi makine bakın. Uzun yolda inanılmaz keyifli oluyor. Şanzuman olarak ZF öneririm. Taş. :good1:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Guest Fevzi GOKTAS
Bir saat önce, Murat Sürücü yazdı:

Bu tarz bir şey olabilir aslında

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-sahibinde-makyajli-otomatik-bakimli-41700-km-insignia-470641264/detay

 

Çok yakar, satarken de zor satarım. Ama keyiflidir herhalde.

Aracınız 2001 golf yanlış görmediysem. Bu aracı aldıktan sonra bence sene de 5000 değil daha fazla km yapmaya başlarsınız.

İki aracımız da dizel. Dizelin en korkulan yeri enjektörleri,servis bile değişimden önce tamire gönderiyor başıma gelmedi ama sormuştum

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Mahmut Yıldız

Murat Bey diğer konuda dsg'den son anda kurtulmuş. Tekrar aynı riske girmek yanlış olur. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...