Nuri Aldemir 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 İyi Günler 2005 Model 1.4 Tdci ford fiesta aracımızın su deposunda yağ tortusu var, ve araç su kaynatıyor. Silindir Kapak contasının değişmesi gerektiğini söylediler. Bunun akabinde silindir kapağının taşlanması gerektiğini söylediler. Araç triptonik ilk kalkışlarda gaza basmadan kalkış yaparsak araç kendi kalkarsa titriyor ama gaza basarsam titreme olmadan kalkıyor. Araç şehir dışına (Tokat) Giderken 0,4 lt yağ eksiltiyor ama gelirken aynı trafik aynı yol hiç yağ eksiltmiyor aynı olayı defa denedim aynı sonucu verdi. Tüm Bu sorunlar Silindir kapak contasından kaynaklanıyor olabilir mi ? Usta motoru açtıktan sonra yataklara segmanlara bakınca ekstra masraf çıkabilir dedi, Segman sorunları kendini şimdi belli eder mi yada ne kadar bir masraf çıkabilir. Bu masrafları 1500 TL civarı tutar dedi ( Segman ve Yataklar hariç ) Bu işlem ne kadar sürer Perşembe sabah başlanacak bu akşam aracı bırakacağım motorun soğuması gerekmiş Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 Kalkışlarda titreme için ASM'nin debriyajına bakmak lazım. @Servet Aydın değiştirmişti galiba. Suda yağ hayra alamet olmamakla beraber, eksiltme miktarını nasıl ölçtünüz? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 Kalkışlarda titreme için ASM'nin debriyajına bakmak lazım. [mention=13526]Servet Aydın[/mention] değiştirmişti galiba. Suda yağ hayra alamet olmamakla beraber, eksiltme miktarını nasıl ölçtünüz?Çağlar bana aracı vermeden evveli değiştirdi. Ben racechip takarak aracın daha rahat yürümesini, vites geçişleri kararsızlığını ortadan kaldırdım.Yağ soğutucu değişim sonrası aracınızda sıkıntı kalmayacaktır 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 2 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Çağlar bana aracı vermeden evveli değiştirdi zaten daha da değiştirtmem Yorum bağlantısı
Aydın Akarsu 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 14 saat önce, Nuri Aldemir yazdı: İyi Günler 2005 Model 1.4 Tdci ford fiesta aracımızın su deposunda yağ tortusu var, ve araç su kaynatıyor. Silindir Kapak contasının değişmesi gerektiğini söylediler. Bunun akabinde silindir kapağının taşlanması .... Silindir kapağı daha önce taşlandıysa taşlatmayın, yenisiyle değiştirin. Daha önce taşlanıp taşlanmadığını öğrenemiyorsanız da risk almayın. Unutmayın, her taşlamada silindir hacmi düşer, sıkıştırma oranı artar. Yeni silindir kapağı 1000-1500 Lira aralığında bulunabilir sanırım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 Silindir kapağı daha önce taşlandıysa taşlatmayın, yenisiyle değiştirin. Daha önce taşlanıp taşlanmadığını öğrenemiyorsanız da risk almayın. Unutmayın, her taşlamada silindir hacmi düşer, sıkıştırma oranı artar. Yeni silindir kapağı 1000-1500 Lira aralığında bulunabilir sanırım.Bu nedenle silindir kapağı contası aynı oranda kalın takılıp yanma odası sabitlenir Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 Ne güzel sıkıştırma artsın ki fazladan beygirler gelsin Yorum bağlantısı
Nuri Aldemir 14 Eylül 2017 Yazar Paylaş 14 Eylül 2017 Bugün öğlen belli olacak her şey ne olup olmayacağı söylenecek oradan gelen bilgileri tekrar aktaracağım. Yorum bağlantısı
Aydın Akarsu 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 13 saat önce, Servet Aydın yazdı: 19 saat önce, Aydın Akarsu yazdı: Silindir kapağı daha önce taşlandıysa taşlatmayın, yenisiyle değiştirin. Daha önce taşlanıp taşlanmadığını öğrenemiyorsanız da risk almayın. Unutmayın, her taşlamada silindir hacmi düşer, sıkıştırma oranı artar. Yeni silindir kapağı 1000-1500 Lira aralığında bulunabilir sanırım. Bu nedenle silindir kapağı contası aynı oranda kalın takılıp yanma odası sabitlenir Kalın conta artan yüzey alanı sebebiyle daha fazla basınca maruz kalacağından conta ömrü daha az olmaz mı? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 Kalın conta artan yüzey alanı sebebiyle daha fazla basınca maruz kalacağından conta ömrü daha az olmaz mı?Taşlanan kapak ölçülerine göre genelde 3 tip conta kullanılır. Daha bugün değiştirdim. Nissan benzinli motorun kapağı taşlandı. 1.36 mm olan conta 1.56 olanı ile değişti Yorum bağlantısı
Nuri Aldemir 21 Eylül 2017 Yazar Paylaş 21 Eylül 2017 (düzenlendi) Üst kapak açılınca motor durumu pek iç açıcı olmadığı söylendi motor komple rektefiye oldu araba halen saniyede bugün motoru bindirecekler. Toplam 5.000 TL tuttu bu rektefiye işlemi, Bunun haricinde önceden baskı balatası değişmişti araç vites geçişlerinde kendi kendine gaz veriyordu bunun için baskı balataya tekrar bakıldı. Volant değişmemişti burada da değişmedi. Bu sorunu tekrar yazılım atarak çözeceklerini söylediler. Bu arada merak eden olacaktır. Araç 230.xxx Km de Baskı balata 10.000 Km Önce değiştirildi. Aracı nasıl kullanmalıyım yada sizin söylemek istediğiniz şuna dikkat et dediğiniz bir nokta var mı? , Arabanın tekrar kodlanması içinde ayrı bir ücret istenecek onu vereceğiz. 21 Eylül 2017 tarihinde Nuri Aldemir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 22 Eylül 2017 Paylaş 22 Eylül 2017 (düzenlendi) 17 saat önce, Nuri Aldemir yazdı: Üst kapak açılınca motor durumu pek iç açıcı olmadığı söylendi motor komple rektefiye oldu araba halen saniyede bugün motoru bindirecekler. Toplam 5.000 TL tuttu bu rektefiye işlemi, Bunun haricinde önceden baskı balatası değişmişti araç vites geçişlerinde kendi kendine gaz veriyordu bunun için baskı balataya tekrar bakıldı. Volant değişmemişti burada da değişmedi. Bu sorunu tekrar yazılım atarak çözeceklerini söylediler. Bu arada merak eden olacaktır. Araç 230.xxx Km de Baskı balata 10.000 Km Önce değiştirildi. Aracı nasıl kullanmalıyım yada sizin söylemek istediğiniz şuna dikkat et dediğiniz bir nokta var mı? , Arabanın tekrar kodlanması içinde ayrı bir ücret istenecek onu vereceğiz. Geçmiş olsun bayağı masraflı olmuş. kendi kendine gaz verme olayı bende de mevcut. Baskı balata değişti sorun hala aynı. Bende bu aralar bu işlemle uğraşıyorum. Sorunu çözerseniz cevabınızı bekliyorum. 22 Eylül 2017 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts