Ali Darbaz 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 Merhaba Resmini paylaştığım bu yakın çekim lastik için yorumlarınız ne olurdu. Km ve yıl bilgisi vermek istemiyorum. Sadece görüntü itibari ile daha ne kadar ömür bicerdiniz. Cevaplara istinaden yıl ve km bilgi sinide ilerde paylaşacağım. Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 Olağanüstü bir durum gelişmedikçe lastiğe görüntü olarak ömür biçmem 4 yıl/40.000km/4 mm hangisi önce dolarsa değişirim. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 Kayma yapmıyorsa zor şartlar aldınta sıkıntı görmem. Şu ana kadar gözlemlerim 45bin km'lerde "değiştirsen iyi olur" diyor lastiklerim. Resimdeki lastik görünüm itibari daha gider ama şimdiden de kayma yapabilir. 10bin km'deki LAssa'larım mesela yağmurda yokuşta kalırken ikinci el Pirelli ile aynı yokuşu sorunsuz çıkıyordum. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Eylül 2017 Yazar Paylaş 13 Eylül 2017 Anladim. Lastikler continental eco contack 5 2014 mayis uretimi. 63500 km de. Arabanin arka lastikleri. Arac onden cekişli. Şimdi yorumlariniz ne olurdu. Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 Yorumum aynı yine. Yeni lastik her zaman iyidir. Km olarak 100.000 km boyunca Michelin energy saver kullanan da gördüm. Şuna bir göz atabilirsiniz.http://www.michelin.com.tr/otomobil-lastikleri/ogrenim-paylasim/satin-alma-kilavuzu/lastiklerimi-ne-zaman-degistirmem-gerekir 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 Koray bey güzel söylemiş. Yeni lastik her zaman iyidir. Ayrıca aracın çekişine bakmadan değerlendirip 4 lastik her zaman aynı anda yenilenmeli. 63500km'yi zorlamazsam, yağmurda kullanmazsam, viraja hızlı girmezsem devam ederim. Babam çelik telleri gözüken kış lastiğini 4 mevsim niyetine kullanıyordu mesela. Şehir içinden çıkmayan, 70'ten fazla yapmazdı o durumda. Lastikçi bile şok geçirmişti, siz düşünün Şahsım adıma, 45binkm'lerde araştırmalarıma başlıyorum. Megane'ımda 55bin de kıç atmaya başlamıştı araç. 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 3 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Megane'ımda florasan bayi çıkışı atmıştı onu 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Eylül 2017 Yazar Paylaş 13 Eylül 2017 Araliga kadar 80 km hiz siniri ile kullanmaya devam edecegim.. Maksadim komple degistirmek. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 ebat nedir bunun 175 ? araç nedir? 1 Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 Lastikler ne kadar arabayı yere bağlıyorsa o kadarda sizi hayata bağlıyor. En kötü lastiğin yenisi bile ömrünü tamamlamış en iyi lastikten iyidir. 1 Yorum bağlantısı
Batuhan Kılıç 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 yanakları da görmek lazım, eğer yaşı ileri bir lastikse yanaklarda çatlama yaptıysa risklidir, diğer yandan km veya yaşı doldu diye de risklidir diye bakmamak lazım, belli aralıklarla kullanıldıysa ve çok fazla aşırı yüksek veya alçak ısıya maruz kalmadıysa gayet de kullanılabiliyor diğer yandan her zaman yeni lastik iyi değildir özellikle de yağmurlu yolda tutuşta, birkaç mm yemiş lastik her zaman sıfır lastikten daha iyidir, tamamında mı bilmem ama lastiklerin çoğunda lastik aşındıkça ortaya çıkan ufak yağmur kanalları var, bu yüzden testlerde de sıfır lastiğe göre ıslak zeminde daha başarılı tutuş sağlıyorlar 2 Yorum bağlantısı
Volkan Turkmen 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 47 dakika önce, Koray Demir yazdı: Yorumum aynı yine. Yeni lastik her zaman iyidir. Km olarak 100.000 km boyunca Michelin energy saver kullanan da gördüm. Şuna bir göz atabilirsiniz. http://www.michelin.com.tr/otomobil-lastikleri/ogrenim-paylasim/satin-alma-kilavuzu/lastiklerimi-ne-zaman-degistirmem-gerekir Michelin derki; 5 yıl dan sonra arada kontrol edin... 20 yıl olmuşsa her halukarda değiştirin. Biz fazla evhamlıyız galiba. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 4 dakika önce, Volkan Turkmen yazdı: Michelin derki; her ülkede farklıdır müşteriye yaklaşımı, us te taahüt etiği km öncesi aşınırsa sıfrla değişim yapar mesela 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 13 Eylül 2017 Paylaş 13 Eylül 2017 Benim Primac 3 ler 40 bin km, 3 sene oldu ama kisliklara geçerken atacağım sanırım.Fotoğraf atsam daha gideri var denir dişler 4-5 mm dır ama hızlanma ve frende kaymalar başladı... Malzeme sertleşiyor dişler olsada eski performansı kalmıyor. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 7 saat önce, Volkan Turkmen yazdı: Michelin derki; 5 yıl dan sonra arada kontrol edin... 20 yıl olmuşsa her halukarda değiştirin. Biz fazla evhamlıyız galiba. Evham değil önce güvenlik. O yüzden linki ekledim zaten lastikler kullanılabilir durumda gözüküyor. 7 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: florasan bayi çıkışı atmıştı onu Bilinenin aksine florasanlar iyi yol yutar. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 Yorumum aynı yine. Yeni lastik her zaman iyidir. Km olarak 100.000 km boyunca Michelin energy saver kullanan da gördüm. Şuna bir göz atabilirsiniz.http://www.michelin.com.tr/otomobil-lastikleri/ogrenim-paylasim/satin-alma-kilavuzu/lastiklerimi-ne-zaman-degistirmem-gerekirBana mı seslendin [emoji88] 1 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 Aynı conti 5 lastikleri bende kullanıyorum araç 37.000 km oldu ve lastikler felaket kaymaya ve patiye düşmeye başladı.Siz 63.000 km nasıl yaptınız hayret.Ben kış lastiklerine geçtikten sonra bir daha contileri kullanmayacağım mesela.Resmen lastikler sertleşti. 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 40 binde Michelinleri değiştirdim, sürekli girdiğim virajlarda kafadan kayan araba, şimdi yeni Falkenlerle zımba gibi kafayı içeri sokuyo. Lastik önemli. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Eylül 2017 Yazar Paylaş 14 Eylül 2017 Arkadaşlar, Bu 63000 km yaptığım lastikler ile 16 ay içinde bir kere bile arka atmadım. Arabam bir kere olsun kaymadı, Benim biraz zamana ihtiyacım var. 4 ay bilemedin 3 ay daha idare etse bana yeter. Yorum bağlantısı
Koray Demir 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 1 saat önce, Servet Aydın yazdı: Bana mı seslendin Mümkün. Kauçuk oranı en yüksek lastik parçalanır ama erimez ya da zor aşınır. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 9 saat önce, Batuhan Kılıç yazdı: yanakları da görmek lazım, eğer yaşı ileri bir lastikse yanaklarda çatlama yaptıysa risklidir, diğer yandan km veya yaşı doldu diye de risklidir diye bakmamak lazım, belli aralıklarla kullanıldıysa ve çok fazla aşırı yüksek veya alçak ısıya maruz kalmadıysa gayet de kullanılabiliyor diğer yandan her zaman yeni lastik iyi değildir özellikle de yağmurlu yolda tutuşta, birkaç mm yemiş lastik her zaman sıfır lastikten daha iyidir, tamamında mı bilmem ama lastiklerin çoğunda lastik aşındıkça ortaya çıkan ufak yağmur kanalları var, bu yüzden testlerde de sıfır lastiğe göre ıslak zeminde daha başarılı tutuş sağlıyorlar Yazlık kışlık ayrı jant lastik kullanırım. Kışlık lastiklerim ile 3 kışta 10 bin yazlıklarda ise 40 bin km yol yapmışımdır. Yazlıklarım bazen patinaja düşüyordu önler yıprandı diye ön arka yaptık. Araç yine patinaja düşüyor ve bu seferde kavşaklarda 4 teker birden kayıyor. Sıfır araç üzerinde gelen 2014 Kasımdan beri kullanılan lastikten bahsediyorum. Daha 4 yılını bile doldurmadı. Ayrıca konu sahibi için sözüm 60 küsür bin km zaten lastiğin ömrünü doldurmuş bir lastiktir. Bende yeni yazlık lastikler için kışlıklarımı taktırmayı bekliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 Beş yaşını doldurmuş ve kışlık lastiklerle birlikte 69000 km kullanılmış Goodyear Efficentgrip lastiklerimi kışlıkları taktırırken atarım diye düşünüyordum. Yaz tatilinde düşük hızlarda direksiyonda titreme olunca lastikler beni değiştir diye uyarı verdi. Lastikçiye gittiğimde gittiğimde lastik tabanında eğilme var denildi. Tatilin ikinci haftasında 4 tane Nokian Zline 215/50/17 95W XL lastik alıp yoluma devam ettim. Lastikte gözlemim şu: Lastik yumuşak olacak, kaymayacak ve ABS mümkün olduğunca az devreye girecek. Lastik sertleşmeye başlayınca diş derinliğine bakmadan değiştirme taraftarıyım. Bizim ve diğer insanların can güvenliği, lastiğin yere tutunan 4 avuç içi kadar olan yüzeyine bağlı. Önce güvenlik. 2 Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 Lastiklerde 50 bin km oldu mu stres başlıyor bende 2 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 Aynı fotoğrafı dün fiestamda da gördüm sanki 1 Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 14 Eylül 2017 Paylaş 14 Eylül 2017 20 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: ebat nedir bunun 175 ? araç nedir? 175 65 R14 galiba 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts