Arif Aydın 17 Eylül 2017 Paylaş 17 Eylül 2017 (düzenlendi) Aracım da kalkış sorunu vardı. Ustam turbo selenoid valfi arızalı dedi bende sipariş verdim. Ancak bir açık bir de kapalı tipi varmış bana kapalı tip(sanıyorum 90lık dizellerin bu şekilmiş) benim araçtan açık tip 110 lük dizel için olan çıkmasına rağmen, 90 lık araç için olandan geldi Ustam da bunu taktı. Ama araç yerinden çok güzel kalıp gitmesine rağmen (araç otomatik bu arada) 1800 devirden sonra sanki biri tutup tutup bırakıyor gibi oluyor. Bu 90lık valften mi yoksa gelen valfin arızasından mı anlamadım. Ayrıca araçta gaza yüklenince turbonun üstünde ki koruma saçının altından az bi duman kaçırıyor. Ben şu an parçayı söküp değişim için gönderdim yerine eski bir valf taktım araba aynı. Acaba sorun başka bir yerden mı kaynaklanıyor Acaba? 29 Ekim 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Eylül 2017 Paylaş 17 Eylül 2017 başka motorun parçası takılmşısa tahmin dışı herşey olabilir? Yorum bağlantısı
Arif Aydın 17 Eylül 2017 Yazar Paylaş 17 Eylül 2017 O zaman 110 lük parça gelince tekrar müşahade etmek lazımSM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Eyyüp Başibüyük 26 Eylül 2017 Paylaş 26 Eylül 2017 On 17.09.2017 at 17:54, Arif Aydın yazdı: Aracım da kalkış sorunu vardı. Ustam turbo selenoid valfi arızalı dedi bende sipariş verdim. Ancak bir açık bir de kapalı tipi varmış bana kapalı tip(sanıyorum 90lık dizellerin bu şekilmiş) benim araçtan açık tip 110 lük dizel için olan çıkmasına rağmen, 90 lık araç için olandan geldi Ustam da bunu taktı. Ama araç yerinden çok güzel kalıp gitmesine rağmen (araç otomatik bu arada) 1800 devirden sonra sanki biri tutup tutup bırakıyor gibi oluyor. Bu 90lık valften mi yoksa gelen valfin arızasından mı anlamadım. Ayrıca araçta gaza yüklenince turbonun üstünde ki koruma saçının altından az bi duman kaçırıyor. Ben şu an parçayı söküp değişim için gönderdim yerine eski bir valf taktım araba aynı. Acaba sorun başka bir yerden mı kaynaklanıyor Acaba? Selamun aleyküm benim de cmax 2010 benim turboda gaz yüklendiğinde belirtiğiniz aynı yerden yanmış egzoz gazı (is) geliyor ve turbo üst tarafı kararmış durumda ve kaloriferi rolantide açtığımda veya ışıkta beklediğimde koku içeri geliyor ve en önemli sorunum ÇAĞLAR abi senin engin bilgi tecrüblerine dayanarak arabam tatlı rampalarda veya yokuş çıkar iken 3 den 2 çektiğimde yığılıyor gaz yemiyor dibine kadarda gazı köklesem çare olmuyor yavaş yavaş devri ve ivmesi artıyor 1 attığımda araba boğuluyor bu sorun ilk 2008 cmax de vardı 2. De var yemin ettim bir daha ford almam diye bu segment bu dolulukta ve dizel başka araba bulamadım 2010 aldım ?Yardımınızı ve nelere baktırmam gerektiğini söyler iseniz sevinirim hayırlı geceler Yorum bağlantısı
Yücel Metin 27 Eylül 2017 Paylaş 27 Eylül 2017 Benim önceki dizel focus aracımda başıma gelmişti yığılma aracin gitmek istememesi . aracı cihaza bağlayıp yola çıkıp aracın anlık bilgilerini kontrol ederek yolda ani hızlanma rampa çıkış iniş verilerine bakarak bulabilmişlerdi sorunu. Geometrik turbo sorunu demişlerdi. Turbo eksoz kanatlarıni açı ayarı yapamiyomuş o yüzdende emme tarafı gerekli basınç yapamiyomuş. Turbo Revizyonuyla sorun cozulmustü Yorum bağlantısı
Arif Aydın 25 Ekim 2017 Yazar Paylaş 25 Ekim 2017 (düzenlendi) Konuyu açtım ancak kapatmadım. Sorunum biraz uzun bir çözüm süreci oldu. Öncesinde taktığımız 90 lık parçanın değişimi için bekledik. Bu arada tutup bırakma sorunu iyice artmıştı. Son zamanlarda ufaktan ıslık çalmaya da başlamıştı turbo. En son turbonun hava filtresi tarafı değilde diğer egzoz tarafında pervanede küçük bir kırık olduğunu söktüğümüzde gördük. Araç otomatik vites olduğu için bir de ustamız sağolsun 1650 tl orjinal turbo olduğunu söyleyince turboyu değiştirdik bu değişim esnasında vakum valfi de orjinal olarak değişti. turbo değiştiği için yağ filtreside değişti onu değişirken hadi filtrelerde değişsin bakımlarda yapılsın derken bize hiç yoktan 2100 tl ye maliyeti oldu toplamda. Tabi şunu anlayamadık çekip bırakma vakum valfinden mi yapıyor yoksa turbo kanadı o zaman çatlak idi ondan mı yapıyordu anlamadım çünkü kanat kırıldığında aracın çekişi hissedilir derece de artmıştı. Bir an değişmesem böyle kullansam diye düşündüm ama ustam bana bi "avg ye kalkma hikayesi" anlatınca düşünmeden değiştirdim. Şu an sorunsuz kullanıyorum aracım ilk günki seriliğinde şuan. 25 Ekim 2017 tarihinde Arif Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts