Hüseyin Bilbey 22 Eylül 2017 Paylaş 22 Eylül 2017 Merhaba arkadaşlar aracim 160 km zar zor geçiyor devir 3100 civari fazla gecmiyor bu bahsettigim durum 5. Viteste oluyor .2.3.4 viteste 3000 , 3500 , 4000 , 4500 civari devirleniyor . Sizce sıkıntı ne olabilir arkadaşlar . En cok yaptigim hiz 140 dır otobanda bir kere bi basayim dedim oda yemedi gaz pedali dibe dayandı fakat 160 ve 3000 yada 3100 deviri gecmedi. Turbo 1800, 1900 devirlerde aciyor ve arac ivmeleniyor turboda ötme sesi de yok. Aracım 2005 c-max dizel Yorum bağlantısı
Eray Çalışkan 22 Eylül 2017 Paylaş 22 Eylül 2017 Turboda ötme olmadan veya belirgin bir çekiş düşüklüğü olmadan da yırtık kılcal olabilir. Benim başıma 1 yıl önce gelmişti normalde 180i gören araba ne yaparsam yapayım 160ı geçmiyordu. Ama düşük hızlardaki ivmelenmesindeki farkı da hissetmiyordum. Turbo hortumunda kılcak sayılabilecek bir çatlak tespit ettim değişince tekrar 180'i gördü araba. Kaputu açıp bi kontrol edin yakından Yorum bağlantısı
Hüseyin Bilbey 22 Eylül 2017 Yazar Paylaş 22 Eylül 2017 Cevaplar icin Teşekkürler. Bujilerde sıkıntı var ariza isigi yakmasada obd den ariza cikiyor. Bir kac tane hortum var hemen hemen hepsini elimle gozumle kontrol ettim bi sey bulamadim . Bu hortumlarin kontrolunun yapilabilecek baska bir yontemi varmi acaba.sifir hata ile sonuc alabilecegimiz bir yontem. Malum elle gozle kontrol ederken kilcal çatlak gozden kacabilir Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Eylül 2017 Paylaş 23 Eylül 2017 Cevaplar icin Teşekkürler. Bujilerde sıkıntı var ariza isigi yakmasada obd den ariza cikiyor. Bir kac tane hortum var hemen hemen hepsini elimle gozumle kontrol ettim bi sey bulamadim . Bu hortumlarin kontrolunun yapilabilecek baska bir yontemi varmi acaba.sifir hata ile sonuc alabilecegimiz bir yontem. Malum elle gozle kontrol ederken kilcal çatlak gozden kacabilirMotor çalışırken bakın. Hatta birisi gaz versin. Yorum bağlantısı
Recommended Posts