Mehmet Göktürk 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 TSİ motorda daha çok kurum oluşur. bir yerlerde okumuştum. " The main reason is that fuel and added detergents are not hitting the back of the intake valves. By injecting the fuel directly into the cylinder instead of at the back of the valve, the gasoline and detergents can’t clean the valve and port. Second, leaner mixtures and higher combustion pressures can make the problem worse over time. A direct fuel injection motor produces more energy from a given amount of fuel and air than a port fuel injection engine. Today’s engines operate on a ragged edge between optimal efficiency and a misfire. There is not much room for error, like hot spots in the combustion chamber or a worn spark plug." http://www.enginebuildermag.com/2015/01/direct-injection-engines-carbon-deposits/ 1 Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 VW servisinden memnun olmayan da varmış. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 Baskı balata değişim ücreti 3000 TL den sonra okumayı bıraktım Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 Dsg caddy bu Bu kasada 7 kuru yoktu ki Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 10 yıllık resim bu. Evet 2007 yazıyor. Tam 10 yıllıkmış. İlk parti sorunlu gelmişti diye hatırlıyorum. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 10 yıllık resim bu. [emoji4]Yeni Kuga, cam tavan doludan hasar alıyor tuz buz. Otosan stoğunda yok, dolu yağalı 2 ay oldu halen otoparkta üstü brandalı bekliyor. Tahmini geliş süresi 2 ay. Rakam 21000+KDV. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 Bu kasada 7 kuru yoktu kiİlk gelenler. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 İlk gelenler. 6 idi onlar, onlar da yağlı tip. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 Narkoz etkisi devam mı ediyor. Patlayan şanzuman dsg o caddy 'in. Kaç vites olduğu beni ilgilendirmiyor ki Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 Yeni Kuga, cam tavan doludan hasar alıyor tuz buz. Otosan stoğunda yok, dolu yağalı 2 ay oldu halen otoparkta üstü brandalı bekliyor. Tahmini geliş süresi 2 ay. Rakam 21000+KDV.[emoji15] Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 25 Eylül 2017 Paylaş 25 Eylül 2017 Tahmini geliş süresi 2 ay. Rakam 21000+KDV.Koca bir çüüüş diyorum. 25000 eder beTavanın yanında bütün camlar kırılsa perte çıkarmı acaba???İki ay da ayrı dengesizlik. Yürüyerek getirecekler sanki... Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 26 Eylül 2017 Paylaş 26 Eylül 2017 Orası tamam. 150.k olmuş araç. Der ki şu kadarını sen karşıla. Zaten bizde 100.k olunca motoru öldü gözüyle görenleriz. İstese üflerdi araç sahibine2009 passat. İş arkadaşımınAldı geldi gelirken dsg deki sorunun farkına varmış günlerden pazar ve garanti nin son günü.Pazartesi servise götürüyor dsg arızası mekatronik değişti.İyi niyet göstergesi diye işçilik almadılar.Herkes yapmaz doğru.Aynı dsg bir sene sonra yine bakıma girdi yine mekatronik.Yine iyiniyet olarak işçilik alındı sadece.Çok iyi niyetli arkadaşlar. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 26 Eylül 2017 Paylaş 26 Eylül 2017 (düzenlendi) 9 saat önce, Remzi Karaca yazdı: Koca bir çüüüş diyorum. 25000 eder be Tavanın yanında bütün camlar kırılsa perte çıkarmı acaba??? İki ay da ayrı dengesizlik. Yürüyerek getirecekler sanki... Cam tavan komple değişiyor. Kırıldığı için iç tavan kaplaması da su almış o da değişiyor. O da yok stokta 26 Eylül 2017 tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 26 Eylül 2017 Paylaş 26 Eylül 2017 Cam tavan komple değişiyor. Kırıldığı için iç tavan kaplaması da su almış o da değişiyor. O da yok stokta [emoji3] Pert için diğer camlara dokunmaya gerek yok Tavana biraz hortum ile su tutsak içine aldığı sudan çıkar yani [emoji16] Yorum bağlantısı
Recommended Posts