İçeriğe Yönlendir

Peugeot 3008 İncelemesi ve Teknik Özellikleri


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

Peugeot 3008 İncelemesi ve Teknik Özellikleri 

2008 yılında ilk kasası ile yollara çıkan peugeot 3008 şimdi de yepyeni modeli ile yollarda.

 

peugeot_3008_1.jpg

 

peugeot_3008_2.jpg

 

2017 yeni peugeot 3008 modeli tasarım olarak selefi gibi yine çok iddialı olarak geldi. Full led farlar ve led arka stoplar, keskin hatları ve yerden yüksek yapısı ile dikkatleri üzerine çeken bu otomobil, Access, Active, Allure, GT Line ve GT olmak üzere 5 farklı donanım seçeneği sunuyor. 

2017 yeni peugeot 3008 özelliklerine bakacak olursak; 14 farklı dış renk seçeneği, 7 farklı koltuk seçeneği (bunlar arasında nappa deri ve alcantara kumaşlı opsiyonları yer alıyor), panoramik cam tavan, 17 inç standart jantlar, 18 inç ve 19 inç jant opsiyon jantlar sunuluyor. 3 farklı ebattaki jantlar toplamda 8 farklı modelle geliyor. Aracın iç mekanı da dışı kadar konuşulacak tasarıma ve özelliklere sahip. Peugeot firmasının yeni gözdesi i-Cockpit adlı sistem 8 inç dokunmatik multimedya ekranı ile sunuluyor. Bunun yanı sıra tamamen dijital 12.3 inçlik gösterge paneli de yer alıyor. 3D haritalı navigasyon sistemi, 8 noktadan masaj fonksiyonuna sahip ön koltuklar, geri görüş kamerası, araç içi ambiyans aydınlatma, 5 farklı sürüş modu, 360 derece park desteği, mesafe takip ve otomatik frenleme sistemi, şerit takip özelliği, kör nokta uyarı sistemi, adaptif hız sabitleyici ve 10 hoparlörlü Focal ses sistemi gibi özellikler yeni peugeot 3008 modelinde sunuluyor.

 

peugeot_3008_6.jpg

 

peugeot_3008_4.jpg

 

Boyutları itibariyle önceki modeline göre 82 mm daha uzun, 4 mm daha geniş ve 15 mm yere daha yakın olan yeni kasa peugeot 3008, 62 mm daha uzun dingil mesafesi sayesinde +8 litre daha fazla bagaj alanı sunuyor. Fakat bu alan koltukların yatmasıyla 1482 litreye kadar çıkabiliyor. 

 

 

 

2017 Yeni Kasa Peugeot 3008 Teknik Özellikleri

Benzinli
1.2 Lt PureTech-Manuel
Motor: 1.2 litre 4 silindirli 130 ps 230 nm tork (turbo benzinli)
Şanzıman: 6 ileri manuel
Performans: 0-100 km/s: 10.8 saniye – Maksimum hız: 188 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 6.0 / 4.5 / 5.1 / 117 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4447 mm / 1627 mm / 1841 mm
Bagaj Hacmi: 520 lt
Boş Ağırlık: 1250 kg

 

1.2 Lt PureTech-EAT6
Motor: 1.2 litre 4 silindirli 130 ps 230 nm tork (turbo benzinli)
Şanzıman: 6 ileri otomatik
Performans: 0-100 km/s: 10.5 saniye – Maksimum hız: 188 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 6.3 / 4.7 / 5.3 / 120 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4447 mm / 1627 mm / 1841 mm
Bagaj Hacmi: 520 lt
Boş Ağırlık: 1270 kg

1.6 Lt THP-EAT6
Motor: 1.6 litre 4 silindirli 165 ps 240 nm tork (turbo benzinli)
Şanzıman: 6 ileri otomatik
Performans: 0-100 km/s: 8.9 saniye – Maksimum hız: 206 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 7.3 / 4.8 / 5.7 / 129 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4447 mm / 1627 mm / 1841 mm
Bagaj Hacmi: 520 lt
Boş Ağırlık: 1300 kg

Dizel
1.6 Lt BlueHDi 100-Maneul
Motor: 1.6 litre 4 silindirli 100 ps 254 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 5 ileri düz vites
Performans: açıklanmadı
Yakıt Tüketimi: Ortalama / Co2: 4.0 / 103 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4447 mm / 1627 mm / 1841 mm
Bagaj Hacmi: 520 lt
Boş Ağırlık: açıklanmadı

1.6 Lt BlueHDi 120-Maneul
Motor: 1.6 litre 4 silindirli 120 ps 300 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri düz vites
Performans: 0-100 km/s: 11.2 saniye – Maksimum hız: 189 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.7 / 3.5 / 3.8 / 104 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4447 mm / 1627 mm / 1841 mm
Bagaj Hacmi: 520 lt
Boş Ağırlık: 1304 kg

1.6 Lt BlueHDi 120-EAT6
Motor: 1.6 litre 4 silindirli 120 ps 300 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri otomatik
Performans: 0-100 km/s: 11.6 saniye – Maksimum hız: 185 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.7 / 3.9 / 4.2 / 108 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4447 mm / 1627 mm / 1841 mm
Bagaj Hacmi: 520 lt
Boş Ağırlık: 1315 kg

2.0 Lt BlueHDi 150-Maneul
Motor: 2.0 litre 4 silindirli 150 ps 370 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri düz vites
Performans: 0-100 km/s: 9.6 saniye – Maksimum hız: 207 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 / 4.0 / 4.4 / 114 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4447 mm / 1627 mm / 1841 mm
Bagaj Hacmi: 520 lt
Boş Ağırlık: 1425 kg

2.0 Lt BlueHDi 180-EAT6
Motor: 2.0 litre 4 silindirli 180 ps 400 nm tork (turbo dizel)
Şanzıman: 6 ileri düz vites
Performans: 0-100 km/s: 8.9 saniye – Maksimum hız: 207 km/s
Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.5 / 4.4 / 4.8 / 124 g/km
Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4447 mm / 1627 mm / 1841 mm
Bagaj Hacmi: 520 lt
Boş Ağırlık: 1465 kg

 

Kaynak

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Erman Uzun

Görüntü donanım fiyat olarak beğeniyorum ancak 1.6 dizel 120 hp o araca yetmez kanaatindeyim en azından 140 ve üzeri olmalı tucson un turbo benzinlisi motor olarak daha zevkli olur düşünüyorum 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erman Uzun
1 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:

Yetmez ama evet ;)

Vergi olayı olmasa 2.0 tadınan yenmez 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

Ben hastasıyım bu yeni 3008 in özellikle iç mekanda rakibi yok bence.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen

2008 büyüyüp 3008 olacak :good1:Alacağım bundan inşallah

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Ben hastasıyım bu yeni 3008 in özellikle iç mekanda rakibi yok bence.
DS5'i geçti tasarımda
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)
2 saat önce, Çiğdem Kaya Bilgiç yazdı:

2008 büyüyüp 3008 olacak :good1:Alacağım bundan inşallah

Kismetse benim eski kasa 3008 eskiyince ben de 5008e buyutmeyi dusunuyorum :)

 

Yukaridaki ozelliklere ek olarak panaromik cam tavan ayni zamanda yariya kadar aciliyor. Önde kamera var, garaj cikisi gibi yerlerde arabanin ucu disari cikinca ekrandan sagi solu gorebiliyorunuz. Kendi kendine park var. Kendi park etmek isteyenler icin 360 derecr ozelligi de kullanilabiliyor.Adaptif hiz kontrolleri ve aktif serit takibi ile araba kendi kendine gidebiliyor. Tabi cok guvenmemek lazim :)

Bu arada bu nasil bilmiyorum ama eski kasa 3008in oturma pozisyonu yuksek ama altı yerden cok yuksek degil

 

 

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
9 saat önce, H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Araç güzel. Ama alternatif çok. emoji4.png

2. Elde alternatifi olmayacak ;)

7 saat önce, Erman Uzun yazdı:

Görüntü donanım fiyat olarak beğeniyorum ancak 1.6 dizel 120 hp o araca yetmez kanaatindeyim en azından 140 ve üzeri olmalı tucson un turbo benzinlisi motor olarak daha zevkli olur düşünüyorum 

Bence de yetmez ama 1250 kilo olan focus 2 ye önceki versiyon 1.6 109 beygir yetiyorsa 1315 kilo olan bu araca da 120 yeter. Goreceli bir olay tabi. bu aracin hakki 2.0 dizel. Ama f2 nin performansindan cok memnun kisiler de var

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Mustafa Yanar
On 21.10.2017 at 17:56, Erman Uzun yazdı:

Görüntü donanım fiyat olarak beğeniyorum ancak 1.6 dizel 120 hp o araca yetmez kanaatindeyim en azından 140 ve üzeri olmalı tucson un turbo benzinlisi motor olarak daha zevkli olur düşünüyorum 

120hp ama tork 300nm bence1300kg için rahat rahat yeter.Yakıt tüketimi de çok iyi.2.0 motor eğer sürekli uzun yol, yüksek hız yapılmayacaksa ülkemiz koşullarında pek gerekli değil.Mtv ve mazot fiyatları malum.

Yorum bağlantısı
Akan Belen

Son dönemin en beğendiğim suw dedikleri aracı. Hastanede bir tane kırmızı var ne güzel duruyor. İlk tercihim Volvo cx5 olurdu ama
[emoji7][emoji7][emoji7]

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...