Serdar KILIÇ 22 Ekim 2017 Paylaş 22 Ekim 2017 (düzenlendi) Selamlar Yeni 1997 model bir Explorer 4.0 araç aldım. Bu aracın bazı sorunlarını araştırıyorum derken bu sayfayı buldum. Explorer sahipleri gordumki birbirlerine gerçekten faydalı olmak için paylaşımlarda bulunuyor. Zaman içinde konusacak çok şey cikacaktir ancak sormak istediğim araçlarımızın LPG yakıt sarfiyatı ve bu sağa sola dönüşlerde gelen ses ve ön teker sıkışma si kendim LPG işi yapıyorum araca kendim LPG taktım egzozu bilgisayara takıp sistemi ideal hava yakıt karışımına ayarladigim halde bahsi geçen seviyeleri yakalayamiyorum. Ayrıca dönüşlerde yaşadığım bu ses sanki daha büyük bir arızaya yol açacak gibi durmakta neler denediysem kesemedim. 29 Ekim 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cem Işık 22 Ekim 2017 Paylaş 22 Ekim 2017 44 dakika önce, Serdar KILIÇ yazdı: Selamlar Yeni 1997 model bir Explorer 4.0 araç aldım. Bu aracın bazı sorunlarını araştırıyorum derken bu sayfayı buldum. Explorer sahipleri gordumki birbirlerine gerçekten faydalı olmak için paylaşımlarda bulunuyor. Zaman içinde konusacak çok şey cikacaktir ancak sormak istediğim araçlarımızın LPG yakıt sarfiyatı ve bu sağa sola dönüşlerde gelen ses ve ön teker sıkışma si kendim LPG işi yapıyorum araca kendim LPG taktım egzozu bilgisayara takıp sistemi ideal hava yakıt karışımına ayarladigim halde bahsi geçen seviyeleri yakalayamiyorum. Ayrıca dönüşlerde yaşadığım bu ses sanki daha büyük bir araya yol açacak gibi durmakta neler denediysem kesemedim. Dönüşlerde ses düşündüğüm şey ise eğer, araç 4x4 olarak kaldığı için kasılıyor muhtemelen. 4x2’ye alarak denediniz mi hiç? Yorum bağlantısı
Serdar KILIÇ 22 Ekim 2017 Yazar Paylaş 22 Ekim 2017 Araçta 4x4 ve 4x4 low modu var birde dugme De auto modu ben aracı her modda denedim aynı sıkışma ve sesi yapıp tak tak atlama yapıyor Yorum bağlantısı
Cem Işık 22 Ekim 2017 Paylaş 22 Ekim 2017 Kum yada toprak /çamur zemin bulursanız dener misiniz? Aynı kasılmayı yapacak mı?araç 4x4 de takılı kalıyor %90. Kum -toprak vs zeminde yapmazsa anlarız. @Çağlar Bayur abi bilir.gördüğünde yorum yapar Yorum bağlantısı
Serdar KILIÇ 22 Ekim 2017 Yazar Paylaş 22 Ekim 2017 Şimdi denedim aynı kumsalda da. Bunu genelde olduğum yerde durup tam tur çevirip hareket edince değilde hareket halinde iken aniden sağa veya sola dönüş yapmak istersen yapıyor. Araç sanki auto modda olmasına rağmen 4 cekerde takılı kalmış gibi... Yabancı forumlarda araştırmama göre on aktarıcı da kahverengi kablo kesilmesi ile ilgili bir çözüm den bahsediliyor onu denemek istiyorum Yorum bağlantısı
Fırat Başyemenici 3 Ocak 2018 Paylaş 3 Ocak 2018 Benim aracım da aynı sorunu yapıyor. aracı auto konumuna geri aldığımızda 4*4 konumunda kalıyor. sonra zamanla kendini bırakıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Ocak 2018 Paylaş 4 Ocak 2018 Eski explorercılardan Hakan Tarım derki Diferansiyel kilitli kalmış. Ön diferansiyel açılıp onarılacak. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ocak 2018 Paylaş 5 Ocak 2018 On 03.01.2018 at 15:50, Fırat Başyemenici yazdı: Benim aracım da aynı sorunu yapıyor. aracı auto konumuna geri aldığımızda 4*4 konumunda kalıyor. sonra zamanla kendini bırakıyor. transfer kutusu hiç revizyon gördü mü Yorum bağlantısı
Fırat Başyemenici 8 Ocak 2018 Paylaş 8 Ocak 2018 Geçen hafta sonu aracı no name osman usta'ya götürdüm. Ara Şanzımandan dolayı olduğunu söyledi. Bu durumu Mil oto Ömer usta'da aynı şekilde cevapladı. Ömer Ustanın biraz işçiliği tuzlu, ne kadar sevsemde bir türlü yanaşamıyorum. Osman Usta'da " lift v.s malzeme olmadığından bu tarz onarımları kendisinin yapmadığını ve fakat başka bir usta ile çalıştığını ve işçilikte problem olmayacağını" söyledi. Fiyat olarakta gayet makul geldi. (Ne kadar güvenebilirim bilemedim) Defransiyel sorunuda mantıklı ama ne benim aklıma geldi ne de ustalar bahsetti. Aracın ana şanzımanı revizyon görmüş ancak tutmamış, halen kaydırma sıkıntısı var. Ara şanzıman bildiğim kadarı ile ellenmemiş. Bu konuda uzman ve fiyat olarak beni üzmeyecek şanzıman tamiri yapan bir usta ile tanışmam gerekebilir. araç auto konumundayken patinaj durumunda otomatik 4*4'e geçmesi halinde 4*2'ye geri çevirmesi 2-5 km yürüdükten sonra gerçekleşiyor. ancak konsol kumanda dan komut ile 4*4 yapıp geri AUTO konumuna aldığımızda ise bu durum daha uzun süre alıyor. Nitekim bir şekilde düzeliyor. Yorum bağlantısı
Fırat Başyemenici 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 On 04.01.2018 at 22:51, Mehmet Ozyurek yazdı: Eski explorercılardan Hakan Tarım derki Diferansiyel kilitli kalmış. Ön diferansiyel açılıp onarılacak. Açıkcası bende öyle düşünüyorum. İlk bakılması gereken alan bu olmalı. İstanbul'da sönmezler otomotiv şanzıman hastanesi ile görüştüm olayı, onlarda "defransiyel hortumlarına, vakumuna bakmak lazım" dedi, şanzıman ile ilgili olduğunu düşünmüyorlar. Bu husus için aracımı kontrol ettirmek için İstanbul Anadolu, Avrupa hiç farketmez usta tavsiyenize önemle ihtiyacım var. Desteğinizi rica ederim. saygılarımla. 1 Yorum bağlantısı
Bülent Koç 7 Şubat 2018 Paylaş 7 Şubat 2018 On 09.01.2018 at 13:10, Fırat Başyemenici yazdı: Açıkcası bende öyle düşünüyorum. İlk bakılması gereken alan bu olmalı. İstanbul'da sönmezler otomotiv şanzıman hastanesi ile görüştüm olayı, onlarda "defransiyel hortumlarına, vakumuna bakmak lazım" dedi, şanzıman ile ilgili olduğunu düşünmüyorlar. Bu husus için aracımı kontrol ettirmek için İstanbul Anadolu, Avrupa hiç farketmez usta tavsiyenize önemle ihtiyacım var. Desteğinizi rica ederim. saygılarımla. transfer kutusu arızası, ya zinciri uzadı, ya balata kastığından zinciri zorluyor atlatıyor, ya paletleri bitti... indirip içini görmeden bir şey söylemek zor, benimkisi V8, ben V8 için zincir bulamadım maalesef, şükür çok uzama yoktu zincirde, paletlerini kendim imal edip doğru yağı koyunca sıkıntım hallolmuştu... ah bu ATF yağını transfer kutusuna koyan zihniyet!!! Yorum bağlantısı
Cem Işık 8 Şubat 2018 Paylaş 8 Şubat 2018 On 08.01.2018 at 16:11, Fırat Başyemenici yazdı: Geçen hafta sonu aracı no name osman usta'ya götürdüm. Ara Şanzımandan dolayı olduğunu söyledi. Bu durumu Mil oto Ömer usta'da aynı şekilde cevapladı. Ömer Ustanın biraz işçiliği tuzlu, ne kadar sevsemde bir türlü yanaşamıyorum. Osman Usta'da " lift v.s malzeme olmadığından bu tarz onarımları kendisinin yapmadığını ve fakat başka bir usta ile çalıştığını ve işçilikte problem olmayacağını" söyledi. Fiyat olarakta gayet makul geldi. (Ne kadar güvenebilirim bilemedim) Osman ustaya gözü kapalı güvenebilirsiniz.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts