Fatih Sarıkaya 25 Ekim 2017 Paylaş 25 Ekim 2017 (düzenlendi) Aracın harareti olması gerektiği gibi o konuda sorun yok.Kaloriferi açtığımda muzullardan ılık üflüyor.Termostat sorunu olsa uzun yolda aracın hararetide düşmesi gerekir,öyle değilmi yada ben yanlışmı biliyorum.Sizce kalorifer peteğinde sorun olabilirmi?Peteği değiştirmek baya zahmetli iş umarım orda sorun yoktur ama öyle gibi görünüyor.Sizin fikirleriniz nedir arkadaşlar? 26 Ekim 2017 tarihinde Metin Akbal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cem Işık 25 Ekim 2017 Paylaş 25 Ekim 2017 Oto elektrikçilerde radyatör temizliği yapılıyor, tavsiye ederim Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 25 Ekim 2017 Yazar Paylaş 25 Ekim 2017 3 dakika önce, Cem Işık yazdı: Oto elektrikçilerde radyatör temizliği yapılıyor, tavsiye ederim Onu yaptım faydası olmadı. Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 25 Ekim 2017 Paylaş 25 Ekim 2017 Sıcak-soğuk ayar düğmesi ile ilgili bir sorun olabilir belki. Soğukta takılı kalma ihtimali var. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Ekim 2017 Paylaş 25 Ekim 2017 1 saat önce, Fatih Sarıkaya yazdı: Onu yaptım faydası olmadı. nasıl yapıldı bir tarif alsak? hangi hortumdan girdi sisteme? kalorifer musluğu elektrikli tip mi? bypass denendi mi? Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil 26 Ekim 2017 Paylaş 26 Ekim 2017 havasını al diyecemde o evdeki petekler için yapıyordu sanırım 1 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 26 Ekim 2017 Yazar Paylaş 26 Ekim 2017 (düzenlendi) 11 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: nasıl yapıldı bir tarif alsak? hangi hortumdan girdi sisteme? kalorifer musluğu elektrikli tip mi? bypass denendi mi? O şekilde yapılmadı.Biz porçöz döktük tertemiz oldu diye sanıyorduk.Pahalıya mal oldu.1 adet termostada ve 10 litre antifirize.Döktüğümüz porçözü motordan çıkarmak 1 hafta süre aldı.3 kere boşaltım yaptık. 26 Ekim 2017 tarihinde Fatih Sarıkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Emre 26 Ekim 2017 Paylaş 26 Ekim 2017 Kalorifer peteği iç temizliği için petek giriş çıkış hortumları sökülür. Peteğin girişine ve çıkışına makine bağlanır. Makine bildiğimiz harici elektrikli su pompasıdır. Pompanın basacağı suya özel bir temizlik sıvısı eklenir ve yüksek basınç ile çalıştırılır. Sonra petekten çıkan sıvının kahverengi çamur kıvamında olduğunu görürsünüz. Genelde antifiriz kullanmayan araçlarda kalorifer peteği tıkanıklığı görülür. Sorun %80 bu işlem ile çözülür. %20 ihtimal tıkanıklık çok fazladır bu işlem işe yaramaz veya petek içi giriş ve çıkış borları delinip kısa devre yapıp giren sıcak su hemen dönüşe kaçıyor olabilir. Petek ısıtmaz. Bu durumda kalorifer peteğini değiştirmekten başka çare yoktur. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 26 Ekim 2017 Yazar Paylaş 26 Ekim 2017 Elektirikçime gittim.Giriş çıkış hortumlarını söktüler,şebeke suyuna bağlı hortumu kalorifer girişine ve çıkışına ayrı ayrı bağlayıp su verme yolu ile açtılar.Sonra tekrar antifiriz doldurduk şuan aracın içinde durulamayacak kadar sıcak üflüyor.Çok mutlu oldum Ben herdaim antifiriz kullanırım demekki benden önceki sahipleri antifiriz kullanmamış. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 29 Ekim 2017 Paylaş 29 Ekim 2017 Evlerde alüminyum radyatörler de aynısını yapıp tıkanıyor. Antifiriz ( korozyonu önlemesi olayı) kullanım alışkanlığı da olmayınca başa bela oluyor. Daha dün evdeki temizlendi. Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 29 Ekim 2017 Yazar Paylaş 29 Ekim 2017 9 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Hımm. Metod ilkel ama işe yaramış 4 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Evlerde alüminyum radyatörler de aynısını yapıp tıkanıyor. Antifiriz ( korozyonu önlemesi olayı) kullanım alışkanlığı da olmayınca başa bela oluyor. Daha dün evdeki temizlendi. Açılacağına şüpheliydim.Ustaya bu yöntemle kaç aracın kaloriferini açtın dediğimde yüzde 80 açtım dedi.Demekki bağzen işe yarıyormuş. Yorum bağlantısı
Recommended Posts