Kemal Korkmaz 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 İsveç üretimi Koenigsegg Agera RS, "en hızlı otomobil" rekorunu, Bugatti'yi geçerek kırdı. İsveç'li süper spor otomobil markası Koenigsegg Agera RS dünyanın “en hızlı seri üretim” otomobili rekorunun yeni sahibi oldu. ABD’de Nevada çölünde yapılan sürüşlerde saatte 457 km hıza ulaşan araç, 2 turda saatte ortalama 447 kilometre hız yaptı. Koenigsegg Agera RS'e rekoru getiren sürüşü fabrika sürücüsü Niklas Lilja gerçekleştirdi. Lilja rekor sonrası yaptığı açıklamada tek endişesinin lastiklerden kaynaklandığını söyledi. Çünkü rekor denemesinde kullanılan lastikler, en fazla saatte 300 kilometre hıza kadar güvenli bir sürüş garanti ediyordu. Böylece 2010 yılında Fransız Bugatti Veyron Super Sport'un saatte 431 kilometrelik rekoru tarihin tozlu sayfalarındaki yerini aldı. 3 2 Yorum bağlantısı
Buğra Höngül 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 Şeritler birleşti bi süre bakınca süren napıyodu acaba Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 7 Kasım 2017 Yazar Paylaş 7 Kasım 2017 Sürücü test pilotu alışkın zaten lastikler 300 km kadar dayanıyor muhtemelen W serisi ondan korkmuş... Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 0-100 de hiç şansı yok geçerim ben bunu Araç yoldan çıkmasın diye 300 den sonra yükleniyor gaza 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 Özel lastik üretemiyorlar mı acaba.. Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Özel lastik üretemiyorlar mı acaba.. Bugattinin hiz denemelerinde soforun dedigi: "Bu hizda gidersek lastik yaklasik 12 dakika sonra patlayacak ama endiselenmemize gerek yok cunku yakit 4 dk sonra bitecek" 4 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 Motor sesi çekimden mi böyle yoksa gerçeği bu mu? Böyleyse almam. Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 Bugattinin 0 - 400 - 0 rekorunu da egale etti bu manyak. 36 saniyede bitirdi işi, Bugatti chiron 42 saniye. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 Connect'ten bile hızlı mı bu alet simdi? 2 Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 8 Kasım 2017 Paylaş 8 Kasım 2017 bir uçağın kalkış hızı 260 km/s ile 330 km/s arasındayken 447km/s de bu makinayı yerde sabitlemek olağan üstü bir aerodinamik mühendisliği gerektirse gerek. 7 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 8 Kasım 2017 Paylaş 8 Kasım 2017 Uçağı uçuran kanatları yalnız, hızı değil... Çok fena benzin yakıyordur bu hızda giderken, yol bilgisayarında tüketimi de gösteriyorsa fena. Gerçi o hızlarda göstergeye bakamaz insan.. 1 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 8 Kasım 2017 Paylaş 8 Kasım 2017 Cessna tipi uçaklar 75-80 km gibi süratlerle havalanabiliyor. Ancak kanat şart tabiki:) 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Kasım 2017 Paylaş 8 Kasım 2017 Cessna tipi uçaklar 75-80 km gibi süratlerle havalanabiliyor. Ancak kanat şart tabiki:)130 km olması lazım kalkış için Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Kasım 2017 Paylaş 8 Kasım 2017 130 km olması lazım kalkış için Vaay net bilgi. Yayalım. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 8 Kasım 2017 Paylaş 8 Kasım 2017 46 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 2 saat önce, Cem Işık yazdı: Cessna tipi uçaklar 75-80 km gibi süratlerle havalanabiliyor. Ancak kanat şart tabiki:) 130 km olması lazım kalkış için 50 de karşıdan rüzgar gelse al sana 130 km. Ne üzüyorsun parmak kadar çocuğu? Yorum bağlantısı
Recommended Posts