İçeriğe Yönlendir

Subaru Levorg Yenilendi


Ergün Kol

Recommended Posts

Ergün Kol

Subaru’nun Sport Tourer modeli Levorg, yenilenmiş tasarımı, geliştirilen donanım seviyesi, geliştirilmiş izolasyonu ve düşürülen yakıt tüketimiyle Ekim 2017’den itibaren 169.900 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu.

 

Subaru WRX’in DNA’sında bulunan sportif sürüş zevkini Legacy’nin kullanışlılığı ve geniş iç mekan konforuyla harmanlayan 1.6 litrelik direkt enjeksiyonlu 170 HP güç ve 250 Nm tork üreten Turbo Boxer motora ve Simetrik Sürekli Dört Çeker sistemine sahip Sport Tourer Levorg, kapsamlı makyaj operasyonunun ardından Türkiye’de satışa sunuldu. Tasarımından altyapısına kadar çok kapsamlı değişiklikler yapılan Subaru Levorg GT-S Plus’ın fiyatı 169.900 TL’den başlıyor. Subaru Levorg GT-S Plus’ın tasarımında markanın karakteristik çizgisi korunurken yapısal değişimler yapıldı. Yeni ön tampon, yeni radyatör ızgarası, C şeklinde LED farlar ve gündüz farı, LED sis lambaları ve yeni alüminyum alaşım jantlara kavuşan Subaru Levorg’un iç bölümünde de yeni kabin dekorasyonu ve piano black kaplamalar kullanılıyor.

 

Güvenlik konusunda sadece kendi segmentinde değil, otomobil pazarındaki en iyi araçlardan biri olan Levorg GT-S Plus, makyaj operasyonu ile beraber karanlık yollarda görüş açısını arttırıp kör noktaları azaltan “Adaptif LED farlar” (SRH), şehir içi özellikle eğimli yollarda ve trafikte kullanımda sürüş konforunu arttıran "Auto Hold", “ön görüş kamerası”, arka cam içine yerleşimli kamerası sayesinde geri görüşü sağlayan “akıllı dikiz aynası” gibi donanımları yeni sunmaya başladı. Elbette Subaru’nun, türünün en iyi örneği olan Çarpışma Önleyici Fren Sistemi EyeSight da standart olarak sunulmaya devam ediyor.

 


Sürüş keyfini destekleyen dokunuşlar Subaru Levorg GT-S Plus’ın pek çok noktasında kendini gösteriyor. Yan camları kalınlaştırılan Subaru Levorg GT-S Plus’ın araç iç izolasyonu artırıldı. Daha iyi yol tutuş ve stabilite için süspansiyon sisteminde geliştirmeler yapılırken, araç içi titreşim azaltıldı. Yenilenen direksiyon kutusunun katkısıyla çok daha net sürüş tepkileri alınmaya başlandı.

 

 

 

Fonksiyonellik alanında da geliştirilen Subaru Levorg GT-S Plus’ın arka koltukları 4:2:4 oranında katlanabiliyor. Bu sayede arka koltuklarda iki yolcu seyahat ederken, kayak takımı ya da uzun cisimler aracın içine rahatlıkla yerleştirilebiliyor. Kokpitin en üstünde yer alan 5.9 inçlik yeni “Multi Function Display” adındaki çok işlevli yüksek çözünürlüklü ekrandan ise yeni Levorg ile ilgili çok sayıda bilgi takip edilebiliyor. Yeni Levorg’un yeni renk seçenekleri arası eklenen “Fırtına Grisi” ise “Buz Mavi”nin yerini aldı.

 

Motor özellikleri geliştirilen Subaru Levorg GT-S Plus’ın yakıt tüketiminde 2.0 lt/100 km’ye varan iyileştirmeler sunuluyor ve Euro 6c emisyon normlarını şimdiden karşılıyor.

1506082460_SUBARU_LEVORG___1_.jpg

 

Subaru’nun Tam Kapsamlı Güvenlik Sistemi EyeSight

Subaru EyeSight teknolojisi, araçlar, yayalar ve bisiklet kullanıcıları gibi hareketli nesneleri ya da raylar ve şeritler gibi sabit nesneleri algılamak için yalnızca stereo kamera teknolojisinin kullanıldığı ilk sistem. EyeSight teknolojisi Subaru mühendislerinin, seksenlerin sonunda Japonya’da Subaru araçlarda test edilen ve uygulanan milimetrik dalga radar ve lazer radar gibi diğer sistemlerin ardından kapsamlı bir araştırma ve gelişimi sonucunda ortaya çıktı.

 

 

 

Kullanıcının önündeki yol için ikinci bir çift göz gibi olan EyeSight, neredeyse insan gözü kadar etkin olan mükemmel görüntü tanımlama ile üç boyutlu renkli görüntüler yakalayan iki stereo kameraya sahip. İki kameradan alınan görüntüleri şekil, hız ve uzaklığı kesin bir şekilde belirlemek için kullanan EyeSight yalnızca araçları değil, aynı zamanda motorsiklet, bisiklet ve yayaları da algılıyor. Potansiyel bir tehlike algıladığında sürücüyü uyararak kazanın meydana gelmesini önlemeye yardımcı olmak için gerekirse fren sistemini de devreye sokuyor. Adaptif Hız kontrolü, Şerit İçi Kontrolü ve Şeritten Çıkma Uyarısı, Önde Giden Aracın Hareket Etme Uyarısı, Şerit Takip Asistanı, Çarpışma Önleyici Fren Sistemi ve Çarpışma Önleyici Gaz Kontrolü gibi geliştirilmiş güvenlik performansıyla EyeSight, sürücü üzerindeki yükü azaltıyor ve araçtaki güvenlik hissini artırıyor.

 

Levorg’da sunulmaya başlanan “yeni nesil EyeSight”, mevcut özelliklerinin yanı sıra Şeritte Kalma Asistanına da sahip. Dünya çapındaki pek çok bağımsız testte veya benzer sistemler ile gerçekleştirilen karşılaştırmalarda Subaru’nun EyeSight sistemi türünün en iyi örneklerinden biri olarak nitelendiriliyor.

 

https://www.ototeknikveri.com/haber/11195/yenilenen-subaru-levorg-fiyati-turkiyede-aciklandi

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Osman Bilgin

benimde çok beğendiğim araç. türk halkımız sw yi pek sevmese de bence çok güzel bir araç, yakıtını dert etmeyecekler için  herşeyi harika, tek kusuru yakıtı, kullanım ortalama 9 lt.

Yorum bağlantısı
Ergün Kol

Benimde radarımda olan araçlardan birisi. Yazın test sürüşü yaptım aracın ağırlığı ve sürekli 4x4 olması nedeniyle yolda giderken sürücüyü oldukça güvende hissettiriyor. Zaten aktif güvenlik sistemleri sınıfının en iyisi durumunda. Bu makyaj ile yakıt tüketiminde de düşüş olduğu söyleniyor. Özellikle kar yağışı alan bölgelerde tercih edilmesi gereken araçlar kategorisine giriyor diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Osman Bilgin

octavia 1,6 dizel 4x4 sw 120 bin civarı satış fiyatı, donanım olarak karşılamaz ama yerine düşünebilinir bir araç. levorg daha sportif octavia daha aile aracı ama ekonomik gerçekler var.. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Aynen, bu fiyatlarla zaten alınmaz alınsada bu fiyat aralığında akıl başkalarına kayar :)

 

Yalnız araç cillop gibi :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Test etmeye gittim. Ne test arabası vardı Levorg,ne de teşhirde araç vardı. Gidip görmeden nasıl alacağız bu arabayı? Tok satıcılık tamam kabul ama insaf yahu,sanki 50 tane modeli olan bir şirket. İnsan süs diye bir tane koyar kapıya. 

Yorum bağlantısı
Ergün Kol
11 dakika önce, Cem Işık yazdı:

Test etmeye gittim. Ne test arabası vardı Levorg,ne de teşhirde araç vardı. Gidip görmeden nasıl alacağız bu arabayı? Tok satıcılık tamam kabul ama insaf yahu,sanki 50 tane modeli olan bir şirket. İnsan süs diye bir tane koyar kapıya. 

 

Bende 2 ay boyunca bayiye teşhir aracı gelmesini bekledim. Sonunda teşhir aracı geldi diye 160 km mesafeden aracı görmeye gittim. Aracı gördüm fakat test aracı yoktu. Uzaktan geldiğimizi söyleyip biraz dil dökünce ikinci el alanında bulunan bir tane araç ile test sürüşü yaptırmayı kabul ettiler. Subaru Levorg'u test etmeyi bırakın bayide görebilmek bile sorun.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

 satış az olacağından test aracıda çok az olacaktır, yani zor işiniz, 1-2 araç olur onuda Türkiye çapında dolandırır dururlar :)

 

ben gidip sırf gıcıklığına Ford Edge test sürüşü istedim, yetmedi Mustang dedim, dumur oldular :D  Edge sadece Ankara-İstanbul -Antlalyada var, Antalya ne ayak derseniz, buradaki distirbütor Koç un eski arkadaşıymış, ilk bayilerden falan fişman, başka yerde Mustang e özel şovroom isterler, diğer arabalardan ayrı, Antalyada ise araba dizilim şöyle

 

Fiesta yanında Courier, mustang-ranger-edge-focus-edge hepsi karma karışık, hani nerede özel şartlar, test aracı bulmayı bırak ortada araba yok, Edge alacak olsam Türkiye turu atmak gerekecek yahu :)

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

Bu gibi distribütör firma hatalarından dolayı subaru ülkemizde hak ettiği değeri bulamadı, bulamayacak gibi görünüyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Ne yalan söyleyeyim Levorg modelini ilk defa duydum. Gerçekten güzel araçmış...

Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

Benim hasssta olduğum araçlardan o kadar para verebilecek olsam dakka düşünmem.

Yorum bağlantısı
Osman Bilgin
(düzenlendi)

eyesight gibi özelikler eklenince fiyatı çok arttı, bizim halkımız mazot sever 1,6 dizeli olsa ya da fiyatı 130 civarı olsa alınabilinir..

arka koltuk sırt yatması x trail de hatta pickupta yani navarada bile var.
ama 170 verince bu oluyor işte; hızıda ben diyim 170 siz deyin 190

 

tarihinde Osman Bilgin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

Araç çok güzelde 10litre benzin bu devirde düşündürür.2.ci elide 3 sene sonra sıfırının yarısı ...

Yorum bağlantısı
Osman Bilgin

videodaki araç outback, levorgdan daha yüksek salınımlı, güvenlik özelikleri hemen hemen aynı.. o da 260 civar 2,0 dizel.

ben outbacki tercih ederdim

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
10 saat önce, Mert Gülkokan yazdı:

Levorgun arka koltuk sırt açısı ayarlanabiliyor ilginç bir özellik çekik gözlüler hem spor hem aile aracı yapmışlar

Rav4 te var jimny de var

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Subaru araba yapmayı biliyor.. Motor yapmayı biliyor. Ancak satmayı bilemiyor. Türkiye'de mi böyle sadece ?

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
27 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Subaru araba yapmayı biliyor.. Motor yapmayı biliyor. Ancak satmayı bilemiyor. Türkiye'de mi böyle sadece ?

Avrupada da pek yok. Hastasi olan disinda kimse almiyor. Amerikada da sattigini pek sanmiyorum. Belki uzak doguda iyi satiyordur

Yorum bağlantısı
Osman Bilgin

amerikaca 2016 yılı satış oranları 

vw 322.948  1,84%

toyata 2.106.332  12,01%

nissan 1.426.130  8,13%

mazda  297.773  1,70%

subaru 615.132  3,51%

 

Dy5EX3.jpg

 

mJNdl4.jpg

tablodan da görüleceği gibi en büyük pazarı amerika.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)

Alttaki listeye bakarsak ustteki veriler yanlis degil mi?

Bir de vw 2016 da amerikada  anca 325bin mi satmis. Eger dogruysa emisyon skandali o kadar etki etmis mi amerikada...

 

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Osman Bilgin

alltaki liste 2017 (10 aylık falandır)  üstteki 2016,
amerikanın durumu biraz farklı, kimi isterse onu pazara sokuyor, vw nin amerika da işi o yüzden zor.. 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Levorgun arka koltuk sırt açısı ayarlanabiliyor ilginç bir özellik çekik gözlüler hem spor hem aile aracı yapmışlar

Hyundai Getz de o özellik var.
Yorum bağlantısı
Osman Bilgin

ya da kendi markalarını/üretimini korur, ford şevi gibi markalarının bir kaç kez battığı ama devlet desteği ile tekrar doğrulttuğu söylenir. ayrıca kendi çıkarı olmadan piyasasına marka sokmaz ya da şirketleri evlendirip öyle sokar, mesela mercedes sprinter van ları dodge adıyla bir süre çıkarttığı gibi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen

Yillardir pazar lideri en buyuk dusman japonlar (toyota)?

İkinci de normalde almanlar (vw) (2016 istisna)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...