İçeriğe Yönlendir

Fiesta VI - Gaza Sabit Basarken Devir İnip Çıkıyor


Göksu Savcı

Recommended Posts

Göksu Savcı

bazen 2. viteste gaza sabit basarken 1900 2100 devirleri arasi hizli bir sekilde yukselip yukselip azaliyor ve arac sarsiliyor bu konuda sorunun neyde oldugu hakkinda bilgisi olan varsa sevinirim

Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk

baskı balata değil sorun.sorunlarımız aynı aşağıdaki konudan devam edebilirsiniz

 

Yorum bağlantısı
Göksu Savcı
Bir saat önce, Deniz Öztürk yazdı:

baskı balata değil sorun.sorunlarımız aynı aşağıdaki konudan devam edebilirsiniz

mazot pompası üzerindeki sensorlerden bahsediyordunuz bununla ilgili bir durum olabılır mı

 

Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk
13 dakika önce, Göksu Savcı yazdı:

 

aracınızda bu problem ne zamandan sonra başladı.başlamadan önce birşey değiştirdiniz mi araçta.mazot filtresi vb 

ve sabah soğuk havada çalıştırdığınızda rahat çalışıyor mu.vuruntulu çalışma vs varmı ilk kontağı çevirirken

Yorum bağlantısı
Göksu Savcı
(düzenlendi)

aracim 2012 titanium x plus start stoplu 97000 kmde .. butun filtreler baski balata triger set debriyaj rulmani yeni degisti sorun 1.5 aydir hissedilir sekilde var gaz kesince ve gaza basinca sarsma gibi ve baslikta belirttigim gibi ... rahat ve sorunsuz sekilde calisiyor

tarihinde Göksu Savcı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk

hocam sorun maf sensöründen aracın performansında azalış yakıtta artış var ise birde dediğiniz sallantı vuruntu var ise servis bugun aracı canlı veri takibi yaptı sorun maf sensöründen çıktı.pompacıya götürdüm aynı şekilde maf sensörü dedi.4 saat test yaptık araçla.otosan fiyatı 1538+kdv ben internetten sipariş verdim az önce 285tl orjinal continental vdo marka.parça no:5WK97004 

Ayrıca aracınızı sabah çalıştırır çalıştırmaz motor ısınmadan sürüşe çıkın ısınana kadar devir inip çıkmasını ve vuruntu sallantı yapmıyorsa sıkıntı maf sensörü

Yorum bağlantısı
Göksu Savcı

butun sorunlarimi anlatayim

arabayi calistirmada herhangi bir sorun yasamiyorum aracim bodruma dogru katli otoparkta kaliyor cikarken 1. viteste gaz kesmem gerektigi yerde sanki arkadan biri carpmis hissi veriyor daha sonra bulundugum yerde sıkısık trafik oldugundan dusuk viteste kullanmak zorunda kaliyorum  ikinci viteste gaz pedalindan ayagimi cektigimde 1. vitese gore daha az ama yine hissedilir bir sekilde sallaniyor o an devir gostergesi duzgun sekilde degil kademeli olarak azaliyor ornek verecek olursam 2000 devirden 1990 a birden dusuyor gibi bazen ve genellikle dusuk viteslerde gaza sabit bastigim halde ornek olarak 2000 2100 arasinda devir inip inip cikiyor ve arac surekli sarsiliyor 3-4 ve 5. viteslerde gaz kesmede ve tekrar gaza basmada sarsilma daha az olup yinede hissediliyor

Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk

Baska bir sansi yok pompaciya gosterdim pompa ve enjektorlerin degeri iyi dedi baski balata bilya bendede degisti degismeden once de vardi.problem yuzde 90 maf sensoru 

Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk
(düzenlendi)

arkadaşlar problem çözüldü maffff sensörü :)))) Ayrıca araç serileşti motor sessizleşti.Çalışırken vuruntu gitti.Parçacılar denemek istediğizde denetmiyor bilginiz olsun.

tarihinde Deniz Öztürk tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk

bu arada yan sanayi magnetti marelli vs gibi markalar var maf sensöründe onları takmayın.orjinal vdo siemens ve continental marka takın.aracın üzerindeki orjinal continental marka idi.yan sanayi maf hava akışmetresi 180tl orjinal olanı vdo veya continental 285tl ile 350tl arasında.Peugeot parçası satanlarda da aynısı var onlardaki fiyatı 375 tl geliş fiyatıymış 450tl dedi bana.Parçalar aynı citroen peugeot satan yerlerede bakabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Eren Bayralı

Gözün aydın. Yeni sensörün okuduğu verileri de ölçüp paylaşabilir misin eskisi ile karşılaştırma yaparak? Yani sensörün ölçtüğü verilere baktığımızda belirgin bir sapma var mı?

Yorum bağlantısı
Göksu Savcı
(düzenlendi)

oncelikle hayirli olsun .. bende olusan sorunlarin aynisi mi mevcuttu sizde cunku aksi taktirde el emegiyle birlikte 500 liralik bir deneme yanilma olacak

tarihinde Göksu Savcı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk
On 18.11.2017 at 08:01, Göksu Savcı yazdı:

oncelikle hayirli olsun .. bende olusan sorunlarin aynisi mi mevcuttu sizde cunku aksi taktirde el emegiyle birlikte 500 liralik bir deneme yanilma olacak

sağolun.fiyatı 285 tl orjinal.el emeği ise 15 20 tl fazlasını alan olmaz.

Yorum bağlantısı
Canberk Eken
aracim 2012 titanium x plus start stoplu 97000 kmde .. butun filtreler baski balata triger set debriyaj rulmani yeni degisti sorun 1.5 aydir hissedilir sekilde var gaz kesince ve gaza basinca sarsma gibi ve baslikta belirttigim gibi ... rahat ve sorunsuz sekilde calisiyor

Birebir aynı şeyler bende ve hemen hemen tüm fiestalarda var. Bunun bir sorun olduğu konusunda ısrar etsem de kimseye derdimi anlatamadım, kaç yere sordum kaç yere gösterdik en sonunda kabullendim ama sürüş zevkini baya törpüleyen bir şey.

Deniz bey burda da kendi konusunda da bahsetmiş, maf sensörüyle çözdüğünden, siz de mafla çözerseniz ben de sıraya gireyim [emoji3]
Yorum bağlantısı
Göksu Savcı
1 saat önce, Canberk Eken yazdı:


Birebir aynı şeyler bende ve hemen hemen tüm fiestalarda var. Bunun bir sorun olduğu konusunda ısrar etsem de kimseye derdimi anlatamadım, kaç yere sordum kaç yere gösterdik en sonunda kabullendim ama sürüş zevkini baya törpüleyen bir şey.

Deniz bey burda da kendi konusunda da bahsetmiş, maf sensörüyle çözdüğünden, siz de mafla çözerseniz ben de sıraya gireyim emoji3.png

suan zamanim yok ama bu aralar farkli seylerde oluyor bugun 0 derecede fan acti rolantide devir 800 1000 arasi gidip gelmeye basladi ?

Yorum bağlantısı
Canberk Eken
suan zamanim yok ama bu aralar farkli seylerde oluyor bugun 0 derecede fan acti rolantide devir 800 1000 arasi gidip gelmeye basladi [emoji28]

Bu, dizel partikül filtresi(dpf) çalışma belirtisi. Euro 5 fiesta kullananların çoğu bunu sorun sanıyorlar. İşin daha da kötüsü bu durumu anlattıkları ustalarda şu sensör yapar, bu sensör yapar deyip arabanın sağını solunu sökmeye çalışıyorlar.

Hissettiğinizde stop etmeden, uygun yol şartı yakalayıp, mümkün olduğunca kesintisiz ve yüksek devir 5-10 dk yol yapın.
Anlık tüketimden de çalışmasını ve bitişini kontrol edebilirsiniz. Rolantide 3 4 litrelerin üstünü, gaza basmadan vitesteyken de 0 yerine 0.6 0.7 civarı rakamlar görürsünüz
Yorum bağlantısı
Göksu Savcı

evet bu gece 4 bin devirde yaklasik 20 dakika surdum yarin tekrarliyacagim 

Yorum bağlantısı
Canberk Eken
evet bu gece 4 bin devirde yaklasik 20 dakika surdum yarin tekrarliyacagim 

Dpf çalıştığı zaman yapın bunu
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
On 22.11.2017 at 00:29, Göksu Savcı yazdı:

evet bu gece 4 bin devirde yaklasik 20 dakika surdum yarin tekrarliyacagim 

 

Güzel kurum atmıştır.. dpf o an çalışmamış olsa bile diğer kurumlar temizlenmiştir.. 

Yorum bağlantısı
Göksu Savcı

bugun araci bilgisayara bagladilar sonuc olarak arac calisirken deger rolantide 28000 sabit olmasi gerekirken 0 kactane hatirlamiyorum 27... 28.... arasida gidip geliyor mazot pompasi sorunu dediler oyle kaldi yorumu olan paylasirsa sevinirim

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...