Serkan Çeliktaş 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 Merhabalar,fiesta flair 2000 model (gülenyüz)135000 km deki aracımla yaklaşık 1 km lik rampayı 2.viteste bayağı zorlanarak çıktıktan sonra aynı ani fren yapmadan kontrollü olarak rampadan tekrar indim trafik ışıklarında durduğumda aracımın motor sağ tarafından yanık kokusu ve duman geldiğini farkettim aracın devirinde problem olmadığı araç fan açtığı halde tedirgin oldum aracı hemen müsait bir yere çekerek stop ettim kaput keçesindeb de aynı kokuyu aldım kaput keçesi yalnız bayağı bir gevşemiştir sanırım motor üst kapağa temas ediyor daha sonra kaput keçesini çıkararak bıraz bekledim ve yaklaşık 20 km yol yaparak gideceğim yere ulaştım sizce bu yanık kokusu ve duman neden kaynaklanabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 Yaşandığı an göz önüne alındığında, debriyaj olduğu söylenebilir.. Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 debriyaj neden yanar? bitik olduğundan mi Yorum bağlantısı
Cem Işık 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 4 dakika önce, Murat_Durmaz yazdı: debriyaj neden yanar? bitik olduğundan mi Debriyaj değil balatası yanar. Yokuş yukarı dur kalk,ayağı debriyaj pedalı üstünde tutma alışkanlığı vs hızlandırır bunu. Büyük ihtimal sizin de balata yandı. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 16 dakika önce, Murat_Durmaz yazdı: debriyaj neden yanar? bitik olduğundan mi Bitikse kaçırma çok olacağından yanma miktarı da artıyor. Kaç km'de aracınız, ne durumda debriyajınız? Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 Bitikse kaçırma çok olacağından yanma miktarı da artıyor. Kaç km'de aracınız, ne durumda debriyajınız?yok benim aracım deil. başka arkadaş açmış konuyu.yanma derken çözemedim onun için yazdım. öğrenme amaçlı yani. bu arada baskı balata bitik ise rolantiyi etkiler mi. örneğin kalkarken titreme ve rolantiyi düşürme. özellikle soğuk motorda titreme , soğuk sıcak farketmeksizin devir düşmesi .. SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 Devri oynatmaz ama kalkarken titremeler, yakıtta artış ilk karşılacağınız durumlardır. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 bu arada baskı balata bitik ise rolantiyi etkiler mi. örneğin kalkarken titreme ve rolantiyi düşürme. özellikle soğuk motorda titreme , soğuk sıcak farketmeksizin devir düşmesi .. Sadece kalkışta titreme yapabilir. Yorum bağlantısı
Serkan Çeliktaş 20 Kasım 2017 Yazar Paylaş 20 Kasım 2017 Arac 135000 km de 4 yildir kullaniyorum e5 ten rampasi 500 metre bayaği dik tirmanma yolunda gittim ayagim debriyaja basili olmadan yalniz 2.vitrste zorlaninca tekrardan 1. Vitese atip 3500 devirde 2.vitese aldim arac cikmakta zorlandi geri donuste yaklasik 10 dk sonra ciktigim yolun donusunde sni frene basmsmama ragmen trafik isiklarinda yanik kokusu ve duman gordum Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 Ne kadar süre sonra geri döndünüz. Ayak frende mi indiniz. 1. Vitese düşecek kadar ne kadar dik bir rampa burası ? Yorum bağlantısı
Serkan Çeliktaş 21 Kasım 2017 Yazar Paylaş 21 Kasım 2017 rampadan çıktıktan sonra hemen geri döndüm sadece duman ve koku geldiğinden bir süre kaputu açıp gevşemiş olan kaput keçesini çıkararak devam ettim yolda 120/130 km hıza ulaştım tekrarında problem yaşamadım.rampa bayağı dik yokuştu 2 viteste gaz pedalına yeterınce basmama ragmen araççekişten düştü daha sonra toparladım dönüşte sık fren yapmamama ragmen koku ve duman çıktı Yorum bağlantısı
Murat_Durmaz 23 Kasım 2017 Paylaş 23 Kasım 2017 Sadece kalkışta titreme yapabilir. baskı balata bitik ise kavramayi sağlıklı yapamadığından titreme ile birlikte devir saati 7 -8 lere düşüyor. nedeni baskı ve balata deilmi?SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Kasım 2017 Paylaş 23 Kasım 2017 Bitik balatayla zor kalkar araç. Devir de düşebilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts