İsmail Avgören 18 Aralık 2017 Paylaş 18 Aralık 2017 Arkadaşlar merhaba, 2001 model yeni kasa mondeom da son 1 ay içerisin aracımın gösterge ışıkları ve diğer aydınlatma ışıklarında titreme oluştu. Akü yeni değişti varta orjinal ile, 3 tane elektrikçiye ölçüm yaptırdım. rolanti de 14.2 volt ile 14.6 volt arasında voltaj dalgalanması oluşuyor. hafif gaz bastığımız da 14.2 volt olarak sabit kalıyor . Forumda bu konuyu çok takip ettim ama herkes şarj dinamosundan yaptığını söylüyor .Alternatör den olsa voltaj 14.2 v altında olması gerekmezmiydi, Söylemeyi unuttum aracımda lpg mevcut bu sorun hem benzinde hemde lpd de fark etmiyor. Sizce arkadaşlar ilk tespit için sizce nereden başlamalıyım , bobin buji ve buji kablolarından mı değiştirmeye başlasam nasıl bir yol izlemeliyim yardımlarınızı bekliyorum üstatlar. Birde hangi buji almalıyım lpg uyumlu olanmı yoksa orjinal bujimi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Aralık 2017 Paylaş 18 Aralık 2017 17 dakika önce, İsmail Avgören yazdı: Sizce arkadaşlar ilk tespit için sizce nereden başlamalıyım , bobin buji ve buji kablolarından mı değiştirmeye başlasam nasıl bir yol izlemeliyim yardımlarınızı bekliyorum üstatlar. Birde hangi buji almalıyım lpg uyumlu olanmı yoksa orjinal bujimi Gösterge ışıkları titrediği zaman voltajı takip etmelisiniz. Linkteki ürüne benzer bir ürünle gözleyebilirsiniz.. Rölanti bozuk mu ? Bozuk değil ise, bu sorun için ateşleme sistemi onarımına gerek yok. Orijinal buji kullanmanızı tavsiye ederim. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 18 Aralık 2017 Paylaş 18 Aralık 2017 Bujiyle filan alakası yok.Şarj dinamosu arızalı.Ama hangi parçası arızalı onu bulmak lazım.Büyük ihtimal konjektörden kaynaklı.İyi bir elektrikçi açıp parça değişimi yapar. 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 18 Aralık 2017 Paylaş 18 Aralık 2017 Bujiyle filan alakası yok.Şarj dinamosu arızalı.Ama hangi parçası arızalı onu bulmak lazım.Büyük ihtimal konjektörden kaynaklı.İyi bir elektrikçi açıp parça değişimi yapar.Ucuzdan pahalıya doğru gitmek lazım. Bujiler kontrol edilir. Ama genel olarak şarj Dinamosu yapıyordur azcık sorun çıkaran bir parça idi hatırladığım kadarıyla Mk3 de Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 18 Aralık 2017 Paylaş 18 Aralık 2017 9 dakika önce, Akan Belen yazdı: 36 dakika önce, Mehmet Pınar yazdı: Bujiyle filan alakası yok.Şarj dinamosu arızalı.Ama hangi parçası arızalı onu bulmak lazım.Büyük ihtimal konjektörden kaynaklı.İyi bir elektrikçi açıp parça değişimi yapar. Ucuzdan pahalıya doğru gitmek lazım. Bujiler kontrol edilir. Ama genel olarak şarj Dinamosu yapıyordur azcık sorun çıkaran bir parça idi hatırladığım kadarıyla Mk3 de Abi içi açılıp parça değişimi 300₺ civarıdır en fazla. Yorum bağlantısı
İsmail Avgören 18 Aralık 2017 Yazar Paylaş 18 Aralık 2017 Teşekkürler arkadaşlar bende şarj dinamosunun üstünde duracağım gibi inşallah konjektörle kurtara biliriz Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Aralık 2017 Paylaş 18 Aralık 2017 MK3'lerin dinamoları onarımda uzun ömürlü olamıyorlar. @Mehmet Kaya bayağı tecrübelidir bu konuda. 3 kere dinamo değiştirmiş adam kendisi 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 On 18.12.2017 at 13:16, Sani Gerşon yazdı: MK3'lerin dinamoları onarımda uzun ömürlü olamıyorlar. @Mehmet Kaya bayağı tecrübelidir bu konuda. 3 kere dinamo değiştirmiş adam kendisi Kesinlikle Orijinal olsun. Hatta 2 katı para verilsin serviste orijinaliyle değiştirsinler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts