Enver Çatak 20 Aralık 2017 Paylaş 20 Aralık 2017 9 saat önce, Recep Yilmaz yazdı: P0171Motor arızası sarıya döndü obd ile baktigimda dün lpg ayarı yaptım hatayı sildim ise gelince ki 40 km bir daha baktığımda katalitik arızası hiç yoktu sarı ne demek ? Bildiğim kadarıyla `böyle giderse kırmızı olacak` demek. 1 Yorum bağlantısı
Recep Yilmaz 21 Aralık 2017 Yazar Paylaş 21 Aralık 2017 2. lpg ayar girişimim. Sıfırdan kalibrasyon yaptım. Durduğum yerde viteste ve boşta olmak üzere ayarları yaptım tam istediğim gibi oldu. dur kalklarda bozulmada olmuyor. Ama ne varki yol testinde 1000 devirden sonra lft -15 lerde zengin karışım. Çünkü durduğum yerde yaptığım ayarlarda bütün map aynı rakamlarla değiştirdim. bana ders oldu. İşin ilginç yanı hiç bir hata kodu almadım 35 km dir. Çekiş biraz düştü sanki motor sesi değişti. 3.cü de yol testi ile ayar yapacağım 1000 devir üstü için. Galiba olacak bu iş. Teşekkür ederim. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Aralık 2017 Paylaş 21 Aralık 2017 On 20.12.2017 at 21:25, Yücel Meta yazdı: @Çağlar Bayur hocam, LPG ustası Atiker programından ayarını yaptıktan sonra, benim belli bir kullanımın sonucu kontrol amaçlı kaydettiğim değerler bunlar. Ayar sonrası sonuç olarak düşünüyorum. Zaten istediğim şey aracımın yüksek devir ve yükte fakirde kalmamasıydı, bu gerçekleşmiş gibi, videoda aracımla dik rampa tırmandığım bölümlerde var. yani anlamaya çalıştığım, piyasada ltft stft değerlerine bakarak neyin ayarını yapan var mı? var mıdır yani? oynak değerden nasıl bir veri aıp neyi yapıyorlar onu merak ediyorum. bu değerler aynı araabda 2 farklı sürüş tarzında bile değişir. En güzeli, 6-7 depo lpg de 1 tam depo benzinle gidilmesi. birçok şeyi çözer, mekanik ömrü de uzatır 1 Yorum bağlantısı
Recep Yilmaz 21 Aralık 2017 Yazar Paylaş 21 Aralık 2017 Bir saat önce, Çağlar Bayur yazdı: yani anlamaya çalıştığım, piyasada ltft stft değerlerine bakarak neyin ayarını yapan var mı? var mıdır yani? oynak değerden nasıl bir veri aıp neyi yapıyorlar onu merak ediyorum. bu değerler aynı araabda 2 farklı sürüş tarzında bile değişir. En güzeli, 6-7 depo lpg de 1 tam depo benzinle gidilmesi. birçok şeyi çözer, mekanik ömrü de uzatır Çağlar hocam, piyasada şu anda "afr" cihazı ile lpg ayarı yapanlar var en sağlıklısı diyorlar. Bir de biz lpg yi ekonomik olsun diye kullanıyoruz yoksa arabama lpg yi sokmam. Aylık 2100 km yol yapıyorum ben. Bir depo benzin bana mantıklı gelmiyor. Bu benim düşüncem. Yorum bağlantısı
Enver Çatak 22 Aralık 2017 Paylaş 22 Aralık 2017 13 saat önce, Recep Yilmaz yazdı: 2. lpg ayar girişimim. Sıfırdan kalibrasyon yaptım. Durduğum yerde viteste ve boşta olmak üzere ayarları yaptım tam istediğim gibi oldu. dur kalklarda bozulmada olmuyor. Ama ne varki yol testinde 1000 devirden sonra lft -15 lerde zengin karışım. Çünkü durduğum yerde yaptığım ayarlarda bütün map aynı rakamlarla değiştirdim. bana ders oldu. İşin ilginç yanı hiç bir hata kodu almadım 35 km dir. Çekiş biraz düştü sanki motor sesi değişti. 3.cü de yol testi ile ayar yapacağım 1000 devir üstü için. Galiba olacak bu iş. Teşekkür ederim. LPG haritasında 1500 devirden sonraki devirlerin tamamını seçip %7 civarı azaltmayı deneyin. Yorum bağlantısı
Recep Yilmaz 22 Aralık 2017 Yazar Paylaş 22 Aralık 2017 (düzenlendi) Enver bey ben %-10 diye düşündüm, zaten lft -15 ila -20 arasında zengin karışım. Yanlışmı düşünüyorum. ? Bu zengin karışımla sabah otobanda işe geç kaldığım içinde basmak zorunda kaldım yüksek hızlarda 160-170 araba daha canlı gibi geldi verdikçe alıyor makina 3000 devir altı daha ölü. Yüksek hızlarda zengin karışım işe yarıyor sanırım. Lft yi çokta fakir yapmayacağım galiba -5 ler bana iyi gelecek gibi. 22 Aralık 2017 tarihinde Recep Yilmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts