İçeriğe Yönlendir

Mondeo III - Enjektör, Yakıt Pompası, Direksiyon Gıcırdaması


Mehmet Furkan Cıbıl

Recommended Posts

Mehmet Furkan Cıbıl

Merhaba abilerim kardeşlerim,

 

Bu hafta başımdan geçenleri size anlatmak istedim. 

Daha önce çok kez cevaplanan tartışılan enjektör problemi benimde başıma yaklaşık bu pazartesi yani ayın 18'inde geldi. Araç Tokattan Amasyaya giderken yolda kızdırma bujisinin ışığı yanıp sönme ve motor lambası yanmak suretiyle zuhur etti. :( Ardından çekişten anlık düşmeler, titremeler meydana geldi. Fakat bu şekilde yolda Amasyaya kadar yolda bırakmadı.:nazar:

Buraya kadar ki olanların hepsi Babamın söyledikleri. 

Ben aracı stop ettikten 1 saat sonra tekrar çalıştırdığımda, şakırtı sesleri ve arka egzosdan beyaz duman (yanmamış yada yakamamış mazot) attığını gördüm. Bunun yanında zor çalıştı, hatta stop etti 2. bir marşla tekrar çalıştırdım. Yakıt tüketimi 13.2 lerde geziyordu haliyle.Ekranda yine kızdırma bujisi yanıp sönme ve motor arıza ışığı yanıyordu. 

Bizde Akaryakıt istasyonu farketmeksizin ucuz neredeyse gider ordan mazot alırdık. Hal böyle olunca suçu oraya attım.

 

Buradan sağolsun büyüklerimin yazdıkları cevapları konuları didik didik etmiştim. Malesef Enjektörlerden olduğunu anladım.

Servisten ve ustalardan daha önce canı yanmış biri olarak hemen akraba ustaları aradık. Onlarda bu aracı yapamayacaklarını, bilgisayara bağlanıp arızanın bakılması gerektiğini ve tahminimin doğru olduğunu söylediler.

 

Mecburen Amasya'nın Ford servisine gittik. Sağolsun ilgi alaka çok iyiydi. Aracı bağladılar enjektörlerle alakalı sıkıntı olduğunu söylediler. (Detayını bildirmediler.) 

Değişirse Enjektör adedi 1000 TL olduğunu söylediler. Fakat tamiri olur, Bunu enjektörleri söküp kargolayıp Tokat'taki bir ustaya gönderelim fiyat bildirsin, ona göre yapalım veya yapmayalım diye sizden bilgi alalım dediler.

Bizde hay hay dedik, Enjektörler söküldü kargoyla Tokatta sanayide bir ustaya gitti. Ertesi gün usta 1250TL + KDV gibi bir rakam çıkardı. Ve Yakıt pompasınıda isteyerek onuda kontrol etmesi gerektiğini söyleedi.

Fiyatı kabul ettik, Pompayı bizzat ben götürdüm bıraktım. Akşama enjektör ve pompaların hazır olup alabileceğimi söylediler.

Akşama aldık, Pompanın contalarını değiştirmişler temizliğini yapmışlar onada 500 TL dediler. 

El mahkum kabul ettik. Parçaları amasya ford servisine götürdüm. 

Sonraki gün aracın içindeki yakıtı boşaltacaklarını, yakıt borularının özel sıvılarla temizleyeceklerini söylediler.

 

Herşey bugün tamamlandı, aracı sabah 8'de soğukta tekrar çalıştırdılar test ettiler. Problem yok.

 

Sonra bize aracın sol camının krikosu, sağ arka bilya ve karterde terleme olduğunu söylediler.

Kriko 2000 tl küsür,

Bilya 1600 küsür

Terleme olayıda slikonlanması gerektiğini 230 tl olduğunu söylediler.

 

Bunlar afaki fiyatlar olduğu için tabiki kabul etmedik.

 

Direksiyondan gelen kedi sesi gibi ciyaklamayı sorduk. Kayıştan dediler 120 TL dediler. Hemen değiştirtdik. 4 Litre Antifriz koydular.

O sorunda gitti. Eskisi büyük kayışmış, ondan yapıyormuş. 

 

Son olarak hepsi toplamda 3000 TL masraf çıkardı.

3-4 Saat önce amasyadan çıktık Shell'den bi akıllıkart aldık, ordan çıkmadan öncede KM'yi ve ortalama yakıtı sıfırladım.

Tokata geldik (120KM) Ortalama yakıt 5.2 gösterdi. Araç atikleşmiş gibiydi. Şakırtı sesi kesilmişti, üzerine arızalanmadan önceki motor sesinden daha az bi motor sesi vardı.

 

Fakat Araba 2 kez çok ufak bi tekleme yaptı. Bunu yapınca, sürekli yapıyomu diye gaza yüklendim. Bişey olmadı. 

 

Şimdi Size danışmam gerekenler;

  • Sürekli Shell'den mazot alma kararı aldık. Sizin önerdiğiniz bir istasyon veya firma varmı?
  • Bu 2 kez küçük teklemenin sebebi, içerinin temizliği ile alakalı, anlık olmuştur artık olmaz mı, yoksa bir sorun mu?
  • Yakıta katkı (würth, berner) konulma konusunda senede 2 kez full depoya bir şişesini ilave etsek ömrünü uzatır, sistem temiz kalır mı?

 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Geçmiş olsun.
Shell iyidir. Doğru yapmışınız
Katlı kullanmayın.

Yakıt filtresi değişti mi ?

Yorum bağlantısı
Mehmet Furkan Cıbıl
2 saat önce, Sani Gerşon yazdı:

Geçmiş olsun.

Kızdırma bujilerine işlem yapılmadı mı peki?

 

Teşekkür ederim abi. Sanırım işlem yapılmadı.

Kendileri akşam bitirdiler, lakin şimdi değil yarın sabahtan gelin o zaman verelim dediler. Sabah soğukta marşa basıp deneyeceğiz dediler.

Sanırım kızdırma bujisini test için yaptılar.

44 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Geçmiş olsun.
Shell iyidir. Doğru yapmışınız
Katlı kullanmayın.

Yakıt filtresi değişti mi ?

 

Sağolasın abi, evet değiştirdiler, mazotun geçtiği tüm boruları bi sıvıyla temizlemişler. Tankı boşaltıp içindeki mazotu bize verdiler. Birde aracın aküsüne bir alet bağladılar. O makinayla artık motorun içinimi yoksa enjektörleri takmışlardı onu mu test ettiler anlamadım. Orda bi temizlik daha yapıldı sanırım.
Katkı maddeyi neden kullanmayalım abi ? Aracımız 347 binde. Sence geç mi kaldık ?

Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

Ben shell den aliyorum. Tavsiye ederim.

 

Cam krikosu neymis ya oyle masallah.

 

Enjektoru yapan yere sorun kodlama yapmis mi? Ayrica bu kodlar degistiyse beyne yuklenmesi gerekir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Furkan Cıbıl
6 dakika önce, Harun Kocaçalışkan yazdı:

Ben shell den aliyorum. Tavsiye ederim.

 

Cam krikosu neymis ya oyle masallah.

 

Enjektoru yapan yere sorun kodlama yapmis mi? Ayrica bu kodlar degistiyse beyne yuklenmesi gerekir.

 

Enjektörü soramadım. Kutulamışlar bantlamışlardı. Gidince direk alıp yola koyulduk aklıma bile gelmedi.

Kodlama yapılmasaydı bunu yakıt tüketiminden anlarmıydık ? Yada çekişten. Şuan her ikiside iyi gibi duruyor.

Cam krikosunu hiç sorma abi ya.. Yani aslında bizim için acil bi durumlardan bitaneside oydu. Camı indirirsek bi daha kaldıramıyoruz. içinden gacır gucur ses geliyor. Takılıp kalıyordu. Ona rağmen o paraya yaptırmadık öylece duruyor.

3 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

Cam krikosunu sanayide çok hesaplı yaptırabilirsiniz.
 

3 kez yaptırdık. yine aynısı oldu abi. Arka camlarda hiç bir problem yok. Fakat ön 2 camda gıcırtılar var. Plastik bi parçadan yapmışlar herhalde o deforme oluyor sürekli.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
3 kez yaptırdık. yine aynısı oldu abi. Arka camlarda hiç bir problem yok. Fakat ön 2 camda gıcırtılar var. Plastik bi parçadan yapmışlar herhalde o deforme oluyor sürekli.

Çıkma bak o zaman.
Yada kaliteli yan sanayi.
Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan
11 saat önce, Mehmet Furkan Cıbıl yazdı:

 

Enjektörü soramadım. Kutulamışlar bantlamışlardı. Gidince direk alıp yola koyulduk aklıma bile gelmedi.

Kodlama yapılmasaydı bunu yakıt tüketiminden anlarmıydık ? Yada çekişten. Şuan her ikiside iyi gibi duruyor.

Cam krikosunu hiç sorma abi ya.. Yani aslında bizim için acil bi durumlardan bitaneside oydu. Camı indirirsek bi daha kaldıramıyoruz. içinden gacır gucur ses geliyor. Takılıp kalıyordu. Ona rağmen o paraya yaptırmadık öylece duruyor.

3 kez yaptırdık. yine aynısı oldu abi. Arka camlarda hiç bir problem yok. Fakat ön 2 camda gıcırtılar var. Plastik bi parçadan yapmışlar herhalde o deforme oluyor sürekli.

Kodlar hatali olsaydi anlasilirdi tabi calismasi duzgun olmazdi. Ama enjektorcu enjektorun icinde herhangi bir parca degisseydi muhakkak kod degisirdi. Demek söktü temizledi sadece. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Furkan Cıbıl
Kodlar hatali olsaydi anlasilirdi tabi calismasi duzgun olmazdi. Ama enjektorcu enjektorun icinde herhangi bir parca degisseydi muhakkak kod degisirdi. Demek söktü temizledi sadece. 


Enjektörlerin valfleri bozulmuş dendi bize. Orjinalini taktık dedi. Bakalım hayırlısı Abi :)

Bu arada profil resminde gördüğüm kadarıyla arac renklerimiz aynı. Bu kötü hava şartlarında yolda giderken seninde yan camlara kadar çamur oluyor mu abi?
Siyah olarak bindiğim araba inerken gri olmuş. [emoji3]
Yorum bağlantısı
Murat Atagenç

Shell ya da Opet kullanabilirsin. Tokatta iki markanın da istasyonlarından daha önce problem çıkmadı.

Enjektör tamirini bosch servis mi yaptı?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan
Bir saat önce, Mehmet Furkan Cıbıl yazdı:

 


Enjektörlerin valfleri bozulmuş dendi bize. Orjinalini taktık dedi. Bakalım hayırlısı Abi :)

Bu arada profil resminde gördüğüm kadarıyla arac renklerimiz aynı. Bu kötü hava şartlarında yolda giderken seninde yan camlara kadar çamur oluyor mu abi?
Siyah olarak bindiğim araba inerken gri olmuş. emoji3.png

 

Siyah arabanin kaderi bu yapacak bisey yok ben bol bol yikatiyorum. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Furkan Cıbıl
Shell ya da Opet kullanabilirsin. Tokatta iki markanın da istasyonlarından daha önce problem çıkmadı.
Enjektör tamirini bosch servis mi yaptı?


Shell i kullanalım dedik şimdilik.
Evet bosch servisi yaptı Merkez sanayinde
Yorum bağlantısı
İrfan Aşcıoğlu
On 22.12.2017 at 22:46, Mehmet Furkan Cıbıl yazdı:

3 kez yaptırdık. yine aynısı oldu abi. Arka camlarda hiç bir problem yok. Fakat ön 2 camda gıcırtılar var. Plastik bi parçadan yapmışlar herhalde o deforme oluyor sürekli

Aşağı yukarı iki senede bir kez olmak üzere benimde sağ ön camda aynı durum mevcut. Ben 2 kez kendim açtım söktüm. 25 TL ye halat ve makara takımı alıyorum. 2 yıl kadar sorun çıkmıyor. Sonrasında gıcırdama başlıyor ve halatın kopmasıyla macera sona eriyor. Söküp takması biraz zahmetli. Kapı döşemesi sökülüyor. Sonra ön cam komple dışarı alınıyor. Sonra krikosunu çıkarıp motordaki makara ile halatı değiştiriyorum. Benimki de şu an gıcırdıyor. Kopması yakındır. Gıcırdamanın sebebi halatın tel tel kırılmaya başlaması ve bu makaralardan geçerken gıcırdıyor. Kriko ile alakası yok. Bi de bozulan halat motordaki plastik makarayı deforme ediyor sadece bu. Ama komple kriko değişmek istemiş servis anlaşılan.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Servis bu tür olaylarda asla çözüm odaklı çalışmıyor.. 

Zaten ancak kaskolu kazalı araç düşerse satabiliyorlar bu parçaları.. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Furkan Cıbıl
17 saat önce, İrfan Aşcıoğlu yazdı:

Aşağı yukarı iki senede bir kez olmak üzere benimde sağ ön camda aynı durum mevcut. Ben 2 kez kendim açtım söktüm. 25 TL ye halat ve makara takımı alıyorum. 2 yıl kadar sorun çıkmıyor. Sonrasında gıcırdama başlıyor ve halatın kopmasıyla macera sona eriyor. Söküp takması biraz zahmetli. Kapı döşemesi sökülüyor. Sonra ön cam komple dışarı alınıyor. Sonra krikosunu çıkarıp motordaki makara ile halatı değiştiriyorum. Benimki de şu an gıcırdıyor. Kopması yakındır. Gıcırdamanın sebebi halatın tel tel kırılmaya başlaması ve bu makaralardan geçerken gıcırdıyor. Kriko ile alakası yok. Bi de bozulan halat motordaki plastik makarayı deforme ediyor sadece bu. Ama komple kriko değişmek istemiş servis anlaşılan.

 

Arka camlar sağlamken ön iki camda sakatlık var. Bunun sebebi sık kullanmadığımız için mi yoksa tamir ettirirken orjinal olmayan parçalar kullandığımız için mi bilmiyorum.
Yani ucuz mal alacak kadar zengin değilim sözü geliyor sürekli aklıma. Bi kere 200-300 tl verip ön camları uzun yıllar sorunsuz kullanmak istiyorum. Şu zamana kadar tamirine verdiğimiz paranın, kaybettiğimiz zamanın, en kötüsüde yolda giderken camı bi türlü kapatamamanın çilesi, orjinalinin parasını çoktan çıkarırdı.

Çıkma parçalar içinde ankarada olacağını söylediler. Nasıl ve nerden ulaşırız bilmiyorum. Bi ara Ostim'e gidip çıkma parça toplamakta gelmiyo değil içimden.

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
On 25.12.2017 at 12:08, Mehmet Furkan Cıbıl yazdı:

 

Arka camlar sağlamken ön iki camda sakatlık var. Bunun sebebi sık kullanmadığımız için mi yoksa tamir ettirirken orjinal olmayan parçalar kullandığımız için mi bilmiyorum.
 

 

Sok kullandığın için önler bozuluyor tabi ki, ancak.. 

50 liraya tamir edilebilirken, alternatifleri 100-200 lira iken, 1000 lirayı orjinal diye kim verir, ben vermem. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Mehmet Furkan Cıbıl

Revizyondan sonra bir güncelleme yazmak istedim. Bu soğuk günlerde arac 6.7 lt ortalama yakıt tüketiyor şehir içi. Ve şuan bariz bir güç kaybımız var. Turboyu 3-4 ay önce belki 6 ay olmuş olabilir, enjektörleri ise 1 ay içerisinde revizyon yaptırmış olmamıza rağmen aracın atikliği bariz bir biçimde gitti. 1800-2000 devirlerde zıplayan araba daha yavaş hızlanıyor. Uzun yolda eminim 120-130 u geçmez. İlk bakmam gereken yer turbonun hortumları olacak. Turbonun içi komple yeni takılmıştı. Tekrar turbo arızası olacağını düşünmüyorum aslında.
6.7 lt yakmasının sebebi de bu sıkıntımız olabilir.
Ve birde dışarı sıcaklık değerini -20 lerde gösteriyor. Oda bozuk, motorumuzda ısınmıyor yani rampa aşşağı hararet dibe vuruyor. Forumda açılan o konudaki parçayı henüz tedarik edemedim.
Tahminimce turbonun intercooler dan gelen hortumu, sıcaklık sensörü ve motorun soğuk çalışması bize şehir içi 6.7 lt yaktırıyor. Sizin fikriniz nedir?

Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan
56 dakika önce, Mehmet Furkan Cıbıl yazdı:

Revizyondan sonra bir güncelleme yazmak istedim. Bu soğuk günlerde arac 6.7 lt ortalama yakıt tüketiyor şehir içi. Ve şuan bariz bir güç kaybımız var. Turboyu 3-4 ay önce belki 6 ay olmuş olabilir, enjektörleri ise 1 ay içerisinde revizyon yaptırmış olmamıza rağmen aracın atikliği bariz bir biçimde gitti. 1800-2000 devirlerde zıplayan araba daha yavaş hızlanıyor. Uzun yolda eminim 120-130 u geçmez. İlk bakmam gereken yer turbonun hortumları olacak. Turbonun içi komple yeni takılmıştı. Tekrar turbo arızası olacağını düşünmüyorum aslında.
6.7 lt yakmasının sebebi de bu sıkıntımız olabilir.
Ve birde dışarı sıcaklık değerini -20 lerde gösteriyor. Oda bozuk, motorumuzda ısınmıyor yani rampa aşşağı hararet dibe vuruyor. Forumda açılan o konudaki parçayı henüz tedarik edemedim.
Tahminimce turbonun intercooler dan gelen hortumu, sıcaklık sensörü ve motorun soğuk çalışması bize şehir içi 6.7 lt yaktırıyor. Sizin fikriniz nedir?

1. Öncelikle 6.7 litre çok değil normal.

 

2. Sıcaklık sensörünü değiştirin. Ben buradan aldım. Orjinal daha ucuza bulamazsınız.

https://urun.n11.com/oem-yedek-parca/dis-hava-isi-sensoru-kablolu-mondeo-fiesta-cmax-focus-P232601562

 

3. Motorun ısınmaması bahsettiğiniz konuda geçen parçadan kaynaklı büyük ihtimalle. Onu da buradan tedarik edip kendiniz değiştirebilirsiniz.

http://www.fordtoptancisi.com/Yag-Sogutucu-Termostati-Mondeo-20-Tdci,PR-5949.html

 

4. Araba bastığınız halde sanki arkadan biri çekiyormuş gibi gitmiyorsa ve bu durum birden bire oluştuysa büyük ihtimalle intercooler-egr arasındaki hortumunuz yırtılmıştır. Bu yırtık değilse bu hattaki hortumlardan biri yırtıktır (4 tane var) ya da kelepçelerden hava kaçırıyordur. Ancak bu güç kaybı enjektör revizyonu sonrası oluştu ve uzun zamandır devam ediyorsa farklı bir problem olabilir. Eğer turbo hortumları yırtıksa araba siyah duman atar, yakıt tüketimi artar.

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Enjektörü yerinden sökseniz geri taksanız bile kod istiyor normalde.

 

Bizde ne çekmiştik bu enjektörden be.

Yorum bağlantısı
Mehmet Furkan Cıbıl
13 dakika önce, Harun Kocaçalışkan yazdı:

1. Öncelikle 6.7 litre çok değil normal.

 

2. Sıcaklık sensörünü değiştirin. Ben buradan aldım. Orjinal daha ucuza bulamazsınız.

https://urun.n11.com/oem-yedek-parca/dis-hava-isi-sensoru-kablolu-mondeo-fiesta-cmax-focus-P232601562

 

3. Motorun ısınmaması bahsettiğiniz konuda geçen parçadan kaynaklı büyük ihtimalle. Onu da buradan tedarik edip kendiniz değiştirebilirsiniz.

http://www.fordtoptancisi.com/Yag-Sogutucu-Termostati-Mondeo-20-Tdci,PR-5949.html

 

4. Araba bastığınız halde sanki arkadan biri çekiyormuş gibi gitmiyorsa ve bu durum birden bire oluştuysa büyük ihtimalle intercooler-egr arasındaki hortumunuz yırtılmıştır. Bu yırtık değilse bu hattaki hortumlardan biri yırtıktır (4 tane var) ya da kelepçelerden hava kaçırıyordur. Ancak bu güç kaybı enjektör revizyonu sonrası oluştu ve uzun zamandır devam ediyorsa farklı bir problem olabilir. Eğer turbo hortumları yırtıksa araba siyah duman atar, yakıt tüketimi artar.

 

 

 

 

Harun abi araç turbo revizyonundan ve enjektör revizyonundan önce düz yolda sabit hızda giderken, ayağım gaz pedalında eski konumunda olmasına rağmen sanki ayağımı gazdan çekmişim gibi yavaşlıyordu. Mevcut konumundan daha ileri (sert) bir şekilde pedala basınca tekrar hızlanıyordu. Sebebini hep yırtık hortuma bağlamıştım. Siyah duman çok aşırı olmasada o zamanlarda vardı (Yaklaşık 1 Sene önce).
Bugünki şartlarda Turbonun içi değişti, enjektörler revize edildi. Ama bu halde 300-400 kmlik uzun yol yapıpta bir türlü denemeye fırsat olmamıştı. Ben bunun sebebini yırtık hortuma bağlıyorum. Çünkü Turbonun arıza yaptığında araç nasıl yığılıp kaldığını maalesef tecrübe ettim. Şuan ki hali daha turbo arızasından daha iyi bir çekişe sahip. Ama Turbonun farklı bir yerinde yine arıza olduysa onuda sizin tecrübelerinize bırakıyorum. İnşallah Turbo ile alakalı değildir.

 

Yakıt 6.7 gösteriyor ama, enjektörlerin tamirinden önce aracı fullediğimizde 1100 KM menzil gösteriyordu. Ve bunu km'yide yapıyordu. Ne zaman ki enjektörleri revize ettik gösterdiği menzil 700lere kadar düştü. 600 km şehir içi yaptıktan sonra 100-150 km arası menzil gösteriyor ve muhtemelemende doğruyu gösteriyor.
Agresif kullanmayan, düşük devirlerde kullanırım. Gerektiğinde (araçlar sıkıştırdığında, trafik hızlandığında) bizimde motorumuz 2.0 der gibi böbürlenerek giderim :biggrin:

 

Yorum bağlantısı
Serkan Araç
43 dakika önce, Harun Kocaçalışkan yazdı:

1. Öncelikle 6.7 litre çok değil normal.

 

2. Sıcaklık sensörünü değiştirin. Ben buradan aldım. Orjinal daha ucuza bulamazsınız.

https://urun.n11.com/oem-yedek-parca/dis-hava-isi-sensoru-kablolu-mondeo-fiesta-cmax-focus-P232601562

 

3. Motorun ısınmaması bahsettiğiniz konuda geçen parçadan kaynaklı büyük ihtimalle. Onu da buradan tedarik edip kendiniz değiştirebilirsiniz.

http://www.fordtoptancisi.com/Yag-Sogutucu-Termostati-Mondeo-20-Tdci,PR-5949.html

 

4. Araba bastığınız halde sanki arkadan biri çekiyormuş gibi gitmiyorsa ve bu durum birden bire oluştuysa büyük ihtimalle intercooler-egr arasındaki hortumunuz yırtılmıştır. Bu yırtık değilse bu hattaki hortumlardan biri yırtıktır (4 tane var) ya da kelepçelerden hava kaçırıyordur. Ancak bu güç kaybı enjektör revizyonu sonrası oluştu ve uzun zamandır devam ediyorsa farklı bir problem olabilir. Eğer turbo hortumları yırtıksa araba siyah duman atar, yakıt tüketimi artar.

 

 

 

 

Benım aracdada hep kırmızı kar işareti var bendede hatalı gosterıyor. Bu yakıtı etkılermı onemli  bişey mı? Ona göre bende alıcamda. Bırde benımde hararetde bazen dusuyor ortaya gelıncede gerı dusuyor. Eger oda lınkdekı termostattansa onuda alayım :) 

Yorum bağlantısı
Mehmet Furkan Cıbıl
Benım aracdada hep kırmızı kar işareti var bendede hatalı gosterıyor. Bu yakıtı etkılermı onemli  bişey mı? Ona göre bende alıcamda. Bırde benımde hararetde bazen dusuyor ortaya gelıncede gerı dusuyor. Eger oda lınkdekı termostattansa onuda alayım [emoji4] 


Kırmızı kar işareti çıkınca değil de, Trip tuşuyla geçerek baktığımız derece çok düşükse yada yanlış gösteriyorsa tedarik edin. Kırmızı işaretini çıkması hava eksi derecelere düştüğünde çıkar, bununla birlikte ön cam ısıtma ve arka rezidanslar aracı her çalıştırmada açılır.
Benimki bariz yanlış gösteriyor. Hava 1-2 derece iken -20 gösteriyor. Sizde kontrol ederek satın alabilirsiniz. Zaten fiyatı 35 TLymiş. Bende tedarik edeceğim.
Yakıtı da yanlış gösteren bir derece etkiler diye düşünüyorum
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...