Erdem Hakkı Bağama 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Arkadaşlar iyi akşamlar. Az önce aractan indim uzaktan kumanda ile kapıları kitleyecektim araç tepki vermedi,kontak açıp kapatayım dedim kontağı açtım ama akü yokmuş gibi ne bir ışık ne bir ses gostergeler dahil, .......Son bir kaç ayda başıma gelenler ; Sağa virajlarda dreksiyonu çok hafif bile olsa sağa çevirince ekranda abs ve hatırlamadığım baska bir uyarı aynı anda cıkıp dreksiyonu düzeltince gidiyodu seyir halinde nadiren drekiyon arızası ikazı cıkıp 20 sanıye civarı kalıp gidiyordu Manevralarda dreksiyo çeviriken far kısılması Sellektor anında ekranda bımac ıkaz lambası yanıp sonmesi ve teyp sesinin anlık gidip gelmesi ......yukarıdaki olay 2 kere başıma geldi, Birincide uzaktan kumanda yine bu şekilde kitlememişti ama ben direk kapıları kitlemedan eve gittim ertesi gün her şey normaldi, İkincide aracın kapıları uzaktan kumanda ile çalıştı ama kontaı çevirdiğimde hiçbir şekilde elektrik yoktu sinirden torpidoya bi tokat attım düzeldi Ama su an ne yaptımsa tık yok,, Tamam kabul aküm zaten gidici ama bu yokmuş gibi davranmalar da nedir Araç 2004 C max ghia 1.6 tdci Yorum bağlantısı
Erdem Hakkı Bağama 23 Aralık 2017 Yazar Paylaş 23 Aralık 2017 (düzenlendi) Akü olur de bi anda komole olmez heralde yaa :))) az once hic vaktim olmadigi icin uzule uzule ise gelmistim ama icim icimi yedi ilk musait zamanda hemen arabanin yanina geldim o her zaman kontrol edip sıkı kalmasina dikkat ettigim kutup basi gevsemis :))) sıktım simdi duzeldi cok sukur... Aslinda ilk bakilacak yer kutup basiydo da uzun suredir elektriksel arizalarin olmasindan dolayi gem modulu korkusu sarmisti :)) su an iyiyiz Mutluyuz Diger sıkıntılar akudendir dimi arkadaslar 6 ay oluyor araci alali akusu ne aman degismis bilmiyorum artvinin murgul ilcesindeyim eksi derecenon dibine vuruyoruz geceleri ama tek marsta calisiyor 23 Aralık 2017 tarihinde Önder Özcan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Ölmüş bence de. Hastayken bile torpidoya vurmayla dirilmemesi gerekirdi. Gem modülü var orada. Soketlerde oksitlenme falan olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Hakkı Bağama 23 Aralık 2017 Yazar Paylaş 23 Aralık 2017 Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Ölmüş bence de. Hastayken bile torpidoya vurmayla dirilmemesi gerekirdi. Gem modülü var orada. Soketlerde oksitlenme falan olabilir. Dogrudur gem modulunu de musait bi zamanda bakima alacam da buralar cok soguk kisin arabayla hic bir sekilde ilgilenemiyorum. Yag ve filtreleri degisecem onu bile erteliyorum yaza kadar. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Kışın yağ çok önemlidir. Yağı erteleme. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Akünün can çekişerek, işaretler vererek bitmesi kuş serisi ve toroslar zamanında kaldı. Yeni nesil arabalardan mı, akülerden mi nedir, hiç bir belirti vermeden küt diye bitiyorlar. Ya da şanslıysak gösterge arızaları şeklinde gidiyorum diyor. Yorum bağlantısı
Erdem Hakkı Bağama 23 Aralık 2017 Yazar Paylaş 23 Aralık 2017 Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Kışın yağ çok önemlidir. Yağı erteleme. Dogrudur biliyorum bunu cok da dert ediyorum ama dedigim gibi buralar cok soguk arabanin kapisi bile donmus oluyor zor aciyoruz sabahlari.. Ocak 5 samsuna gidecem memurun tatili kisin oluyor malesef samsunda filtreler ve yag isini halledecem Bir saat önce, Önder Özcan yazdı: Akünün can çekişerek, işaretler vererek bitmesi kuş serisi ve toroslar zamanında kaldı. Yeni nesil arabalardan mı, akülerden mi nedir, hiç bir belirti vermeden küt diye bitiyorlar. Ya da şanslıysak gösterge arızaları şeklinde gidiyorum diyor. Ben sansli olanlardanim heralde gereksiz gereksiz arizalar veriyor cunku... Mesela bizim.fordlardaki dreksiyon arizasi ikaz lambasi kesinlikle akiyle alakali yaniyor onun disinda.hic yanliyordur :)) o ikazi aku bitiyor diye programlasalardi cok guzel olurdu 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Bir saat önce, Önder Özcan yazdı: Akünün can çekişerek, işaretler vererek bitmesi kuş serisi ve toroslar zamanında kaldı. Yeni nesil arabalardan mı, akülerden mi nedir, hiç bir belirti vermeden küt diye bitiyorlar. Ya da şanslıysak gösterge arızaları şeklinde gidiyorum diyor. Geçen ay f16 nın akude gitti. İlk işaret abs ve esp lambaları yanıyordu. Bir süre yol alıp kırmızıda beklerken falan kontak kapa aç yapıyordum, ışıklar sönüyordu.. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 3 dakika önce, Serkan Toker yazdı: Geçen ay f16 nın akude gitti. İlk işaret abs ve esp lambaları yanıyordu. Bir süre yol alıp kırmızıda beklerken falan kontak kapa aç yapıyordum, ışıklar sönüyordu.. O durum için büyük cesaret. Hele ki sen ışıkların akü sebebiyle yandığını biliyorken... Işıklarda küt diye kalsa çalışmasa ne olacak. Ben önceki Focusu fırına girmek için kapadım, ekmek alıp çıktım akü bizi terketmiş, tık bile dememişti. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Hakkı Bağama 23 Aralık 2017 Yazar Paylaş 23 Aralık 2017 Termostatim surekli acik 250 lira aku bitiyor 250 lira muayene geldi 250 lira yag ve filtreler degisecek 250 lira ocak vergisi geldi 200 lira triger degisecek altrnator bilyasi ciyak ciyak ciyakliyor degis beni diye :))) oy ben ne edeyim nerelere gideyim Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Aralık 2017 Paylaş 24 Aralık 2017 21 saat önce, Erdem Hakkı Bağama yazdı: Termostatim surekli acik 250 lira aku bitiyor 250 lira muayene geldi 250 lira yag ve filtreler degisecek 250 lira ocak vergisi geldi 200 lira triger degisecek altrnator bilyasi ciyak ciyak ciyakliyor degis beni diye :))) oy ben ne edeyim nerelere gideyim Sıkıntı büyükmüş.. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 24 Aralık 2017 Paylaş 24 Aralık 2017 Benim gibi amortisör, baskı balata, volan ve motor takozu yok en azından listede 2 Yorum bağlantısı
Erdem Hakkı Bağama 5 Mart 2018 Yazar Paylaş 5 Mart 2018 Arkadaslar yukarida ikk.mesajta anlsttigin butun sorunlar aku kutup basindan... Teshisi koyali epey oldu ama yazma firsatini simdi buldum. Soyleki rutin kontrollerimde aku kutup baslarini elle yokladigimda.bibgevseklik olmuyor ama ne zamanki sicaklik eksilerinnaltina dusse kutup basinda bi gevseme oluyor bu sicaklikta maddenin genlesmesinsogukta maddenin hscim kaybetmesiyle alakali bi durum olsa gerek... Aku kutup baslarini iyice sikistirinca oriblem ortadannkalkti... Akude sikinti yok butun problemler kutup baslarindaki temasizliklardan dolayi imis. herkese tesekkurler. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts