Sinan Aygar 13 Ocak 2018 Paylaş 13 Ocak 2018 İyi günler. bugun jarj dinamasının konjektörü değişti akuyu yüksel woltaj ile jarj ediyodu jarj dinaması halloldu. ama rolantide yükselme oldu. Rampa asagı inerken boşta 1500 1600 devirde seyrediyo tam durduktan sonra 2 -3 saniye sonra 900 lere düşüyor bu normalmi daha önce öle bişi yoktu boşa attım mı direk 1000 de kalırdı? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Ocak 2018 Paylaş 13 Ocak 2018 Merhaba, Öncelikle kelimenin doğrusu ŞARJ'dır. Voltaj değiştikten sonra bazı sensörlerle şaşma olabilir. Ancak sizin modellerde rölanti valfi, hız sensörü, karter havalandırma gibi mekanizmaların kontrolü de gereklidir. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Ocak 2018 Paylaş 13 Ocak 2018 Hareket halinde 1000 devir düşük. 1200-1300 normaldir. Bir müddet kullanın. Düzelmez ise Sani’nin bahsettiği yerlere baktırırsınız 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Ocak 2018 Paylaş 13 Ocak 2018 1.25 ise benzinli, normali şu andaki çalışma şekli idi, belki vss soketi yernden çıkmıştı taktılar vb. 2 Yorum bağlantısı
Sinan Aygar 16 Ocak 2018 Yazar Paylaş 16 Ocak 2018 değerli yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı tşk edrim. Rolanti valfi temizliği yaptırdım. Rolantim normale döndü gaza bas bırak yaptığımda devir normal iniyor. Rampa aşağı vites boşta giderken devir 1100 lerde oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Ocak 2018 Paylaş 16 Ocak 2018 59 dakika önce, Sinan Aygar yazdı: değerli yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı tşk edrim. Rolanti valfi temizliği yaptırdım. Rolantim normale döndü gaza bas bırak yaptığımda devir normal iniyor. Rampa aşağı vites boşta giderken devir 1100 lerde oluyor. Geçmiş olsun, her şey normale dönmüş. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts