İçeriğe Yönlendir

Fiesta IV - Şarj Dinamosu Konektör Değişiminden Sonra Rölanti Düzensizliği


Sinan Aygar

Recommended Posts

Sinan Aygar

İyi günler. bugun jarj dinamasının konjektörü değişti akuyu yüksel woltaj ile jarj ediyodu jarj dinaması halloldu. ama rolantide yükselme oldu. Rampa asagı inerken boşta 1500 1600 devirde seyrediyo tam durduktan sonra 2 -3 saniye sonra 900 lere düşüyor bu normalmi daha önce öle bişi yoktu boşa attım mı direk 1000 de kalırdı?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Merhaba,

Öncelikle kelimenin doğrusu ŞARJ'dır. Voltaj değiştikten sonra bazı sensörlerle şaşma olabilir. Ancak sizin modellerde rölanti valfi, hız sensörü, karter havalandırma gibi mekanizmaların kontrolü de gereklidir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Hareket halinde 1000 devir düşük.
1200-1300 normaldir. Bir müddet kullanın. Düzelmez ise Sani’nin bahsettiği yerlere baktırırsınız

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

1.25 ise benzinli, normali şu andaki çalışma şekli idi, belki vss soketi yernden çıkmıştı taktılar vb.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sinan Aygar

değerli yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı tşk edrim. Rolanti valfi temizliği yaptırdım. Rolantim normale döndü gaza bas bırak yaptığımda devir normal iniyor. Rampa aşağı vites boşta giderken devir 1100 lerde oluyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
59 dakika önce, Sinan Aygar yazdı:

değerli yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı tşk edrim. Rolanti valfi temizliği yaptırdım. Rolantim normale döndü gaza bas bırak yaptığımda devir normal iniyor. Rampa aşağı vites boşta giderken devir 1100 lerde oluyor.

Geçmiş olsun, her şey normale dönmüş.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...