İçeriğe Yönlendir

Bora - Egzoz Manifoldu Kızarması ve Çekişten Düşüş


Sezgin Özcan

Recommended Posts

Sezgin Özcan

Slm herkese yeni üyeyim. Aracım 2005 bora eksoz manifoldun kızarması ve arac çekişten düşmesi problem nedir yardımcı olursanız sevinirim

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen

Eksoz manifoldunun kizardigini nasil gozlemlediniz?

Hangi motor,  en son bakimlar-tamirler, modifiye varmi vs  arac hakkinda daha cok bilgi verirseniz yardimci olacak biri cikar muhtemelen

Yorum bağlantısı
Sezgin Özcan
(düzenlendi)
28 dakika önce, Eren Gökmen yazdı:

Eksoz manifoldunun kizardigini nasil gozlemlediniz?

Hangi motor,  en son bakimlar-tamirler, modifiye varmi vs  arac hakkinda daha cok bilgi verirseniz yardimci olacak biri cikar muhtemelen

 

Araç çekişten düşünce kaputu açınca manifoldun kızarık oldunu gördüm 1 ay önce yaptırdım bakımlarını lpg bakımını dün yaptırmıştım adaptasyon yapıldı 1.6 bcb motor

tarihinde Sezgin Özcan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
21 dakika önce, Sezgin Özcan yazdı:

 

Araç çekişten düşünce kaputu açınca manifoldun kızarık oldunu gördüm 1 ay önce yaptırdım bakımlarını lpg bakımını dün yaptırmıştım adaptasyon yapıldı 

Dunden sonra mi basladi bu olay?

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen

O zaman buyuk ihtimalle lpg bakiminda bir problem olmus. Arac zengin karisim yapiyor olabilir. Benzindeyken sorun yoksa kesin lpg. Bakimi yaptirdiginiz yere tekrar gitmekte fayda var

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

bu şekilde pek kullanmamaya çalışın çok sakin kullanın. katalitik konvertör eriyip tıkanabilir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Tam olarak problem ne egzoz manifoldunun kizarmasi arizanin sonucu olusuyor olabilir.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Yanma çok yüksek veya katalitik tıkalı. Çıkış hattı o yüzden aşırı ısınma yapıyor.
Gerçi yüksek oranda yakıt aracın yüksek devirde iyi gitmesini sağlar. Bu araç gitmiyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
30 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

Yanma çok yüksek veya katalitik tıkalı. Çıkış hattı o yüzden aşırı ısınma yapıyor.
Gerçi yüksek oranda yakıt aracın yüksek devirde iyi gitmesini sağlar. Bu araç gitmiyor.

Motor bolumunde olusan yuksek sicaklik giren havayi isitip performans dususune neden olabilir mi?

Olay lpg kurcalandiktan sonra olmus

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Alt devirde evet, ama yüksek devirde araç delirir. Atmosfer basınçlı motorlarda güç almak için en basit yöntem yakıtı arttırmak. Hoş güç dediğim de 10 15 bg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz
4 saat önce, Servet Aydın yazdı:

Alt devirde evet, ama yüksek devirde araç delirir. Atmosfer basınçlı motorlarda güç almak için en basit yöntem yakıtı arttırmak. Hoş güç dediğim de 10 15 bg

 

Abi 10-15 beygiri beğenmiyormusun :)

 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

100 bg helali 150 yapacan ki her beğeni bi beygire dönüşsün :D

İat sensörü ile atmosferik araç kandırılıyor. Soğuk hava çekiyon, püskürtme sürelerini uza diyorsun, motor suyu ısısı da düşük gösteriliyor. Araç coşuyor. 10 bg veya %10'luk fark dizel için küçük, ama benzinli için çok büyük fark

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz

o zaman 105-140 ı begenmiyorusun :D

 

Atmosferik mi kaldı abi. :)

 

Yorum bağlantısı
Sezgin Özcan

Arkadaşlar problem oksijen sensöründeymiş arızalıymış arac düzeldi  herkese tşkr ederim

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...