İçeriğe Yönlendir

Tourneo Courier Karter Muhafaza


Hüseyin Yıldırım

Recommended Posts

Hüseyin Yıldırım

Selamın aleyküm arkadaşlar 2015 model Courier aracım var geçenlerde karterin sarktigini gördüm aracı hemen kıriko ile kaldırım plastikten yapma ince yumuşakkarter korumayı soktum aynı ölçüde 2 milim saç kestim yağ tapa yerini ve motor takoz yerini kaynak ile kestim ön tarafta 2 adet 1.5 milim kalınlığında yatsı silme ile kulaklık yaptım saseye vidaladim arka tarafı ise yerleri hazır dı eski yerine vidaladim eğer sokersem eski plastik muhamazayi araya koyup takacam çünkü eğer olurda altını vurursam saç kartere surtecek hem ses hemde aşınma yapacak kaş yapalım derken göz çıkaracaz 

 

 

xw2yyJ.jpg

 

 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bilerek saç malzeme konmuyor. Olası kafadan çarpmada motor aşağı düşebilsin diye.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Ali Uymaz

İyi akşamlar Focus 2011 sedan araca sahibim Ford servisle dost ahbab ilişkimiz var. Aracı ilk aldığımda sizin yaptığınız gibi plastiğin korumayacagini düşünerek servisteki arkadaşlara karter muhafaza yaptiracagimi soyledigimde az kalsın doveceklerdi. Benim araçta plastik yapılmasının sebebi olarak Allah korusun kaza anında plastik muhafaza dan dolayı motor yere düşuyor. Sayet Dusmezse bacaklarimiz kırılabilir motorla arada sıkısabilir diye açıkladılar. Servise isterseniz bı danışın karter muhafaza konusunu sizin modelde fikrim yok ama  muhtemelen aynı amacladir diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Volkan Doğrular

Peki önden bir  kaza yaparsanız , o yumuşak keçe ( karter muhafaza ) düşmekte olan motoru taşıyamayarak kopacaktır ve önde bulunan motorun araç kabinene doğru hareketini engelleyerek can güvenliğinizi sağlayacaktır. 

Sizin yapmış olduğunuz bu saç levhanın nasıl bir fonksiyonu var  ?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Hüseyin Yıldırım

bağlantı yerleri zayıf kaza anında motorun darbesiyle sac düşebilir diye tahmin ediyorum 

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Yasin Şimşek
bağlantı yerleri zayıf kaza anında motorun darbesiyle sac düşebilir diye tahmin ediyorum 
Peki alt kısmı ufak sürtmeler ve rüzgarın etkisiyle yolda giderken yaptığınız sac levha kendisini bırakırsa?
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Mete Yaban

arabaya yük olmuş güvenlik açısından sakat gibi:unsure2:

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
(düzenlendi)

Normal şartlarda kullanılan bir aracın altı neden herhangir yere sürtsünki?
Bu tarz uygulamalar daha çok aşırı arazi şartlarında kullanılan araçlara yapılır. Sizin aracınız o şartlara zaten uygun değil.
 

tarihinde Uğur Kamil tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 6 ay sonra...
Levent Okutan
On 14.01.2018 at 23:54, Servet Aydın yazdı:

Bilerek saç malzeme konmuyor. Olası kafadan çarpmada motor aşağı düşebilsin diye.

peki sadece karter etrafına sac yaptorsak olmazmı..?

 

On 18.03.2018 at 00:09, Uğur Kamil yazdı:

Normal şartlarda kullanılan bir aracın altı neden herhangir yere sürtsünki?
Bu tarz uygulamalar daha çok aşırı arazi şartlarında kullanılan araçlara yapılır. Sizin aracınız o şartlara zaten uygun değil.
 

şehiriçi bile artık araziye dönmüş drumda  😄😄

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
On 14.01.2018 at 23:54, Servet Aydın yazdı:

Bilerek saç malzeme konmuyor. Olası kafadan çarpmada motor aşağı düşebilsin diye.

kamyonet yahu kaçla gidecek de duvara mı çarpacak. araziye nasıl gireceğiz koruma olmadan=?

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
kamyonet yahu kaçla gidecek de duvara mı çarpacak. araziye nasıl gireceğiz koruma olmadan=?
Pardon kangoo ile karıştırdım
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

merak ettogim konu su: karter muhafaza olayinda kaza aninda motor dusebilsin diye plastik muhafaza ile korunmakta. fakat cogu aracta sac malzemeden yapilmakta ki kendi aracimda buna dahil. eger boyle bir durum var ise neden bir standardi yok?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Her kasanın kendine göre güvenlik standartları var.. 

Ford plastik yapmıştır, kırılır, opel sac yapmıştır ama vidaları zayıftır motoru taşımaz.. Yada motor için farklı bir senaryo yazmıştır.

Her araçta aynı kriterler olmayabilir..  

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Okan Tansel
8 saat önce, Alpay Sumer yazdı:

merak ettogim konu su: karter muhafaza olayinda kaza aninda motor dusebilsin diye plastik muhafaza ile korunmakta. fakat cogu aracta sac malzemeden yapilmakta ki kendi aracimda buna dahil. eger boyle bir durum var ise neden bir standardi yok?

saç kullananlar olası darbelerde kırılma noktasına göre formla ma yapmakta bunlar tamamen Ar-ge çalışmalarıdır.

Bu nedenle kıritik noktalarda revizyon yapılırken dikkatli olunmalıdır.

Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Bir saat önce, Okan Tansel yazdı:

saç kullananlar olası darbelerde kırılma noktasına göre formla ma yapmakta bunlar tamamen Ar-ge çalışmalarıdır.

Bu nedenle kıritik noktalarda revizyon yapılırken dikkatli olunmalıdır.

valla bildigin kalin sac😊 hicbiryerden ne acilir ne duser.. yag degisiminde inip altina baktim boydan boya kapali.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...