İçeriğe Yönlendir

Honda Servis Kalitesizliği


Mahmut Sayar

Recommended Posts

Mert Yeldan
15 saat önce, Mert Gulkokan yazdı:

Her zaman derim honda Türk milletinin yarattığı bir balondur...
Bizde 3 sene önce Honda Türkiye ile papaz olduk.
Adamlar Ankaradaki yetkili servisin 3 tl ye taktığı karter tapası için Muğlada 8 tl alan servis için birşey demediler gayet normalmiş...
Boşuna Honda Türkiyeyi Japonyaya şikayet etmek için vakit harcamayın. Göçük olayında bile Japonya muhattabınız Honda Türkiyedir deyip konuyu kapattı...

 

Anadolu grubundan hisseleri sermaye arttırıyorum diyip zorla aldı Honda kendi işletiyor. Dolayısıyla ha japonya ha türkiye. Aynı şeyin laciverti yani. Buradakinin de başında capon var. 

Yorum bağlantısı
Tahir İlter
(düzenlendi)
4 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı:

 

"Ben çalışmıyorum", eğer iş kazası gerçekleşirse benimle alakalı bir durum yok. Etkilenirsem de feragat etmiş oluyorum. Kime ne? Lastik dönüş yönünü bile yanlış takabilen bir servisten bahsediyoruz, yolda benim geçirip etkileneceğim bir kazada bedelini servis ödese bile hayatımı yada uzvumu servis geri ödeyebilecek mi?

Uzaktan bakarak, çalışmadan araç parçalarının doğru takıldığını vs anlayabiliyorsanız iyi. Lastik kontrolü dışarıda da yapılabilir.. Bu mantıkla tüp dolum tesislerine gidelim ya düzgün doldurmuyorlar da patlarsa diye veya direk otomobil montaj hatlarına gidelim ya yanlış montaj yapıyorlarsa diye.. Kısaca İSG aman ben veririm parasını diyerek yaptırımını küçümseyebileceğiniz birşey değil. Zaten yaptırımlarda insanlar parasını versin istedikleri gibi kafalarına göre takılsınlar diye konulmuş değil. Ben ağır sanayide çalışıyorum sizim küçümsediğiniz feragat ederim,kime ne vs dediğiniz durumları buralarda yaşıyoruz. 

Neyse videoyu izlerseniz araç sahibi salise ile nasıl kurtuldu görürsünüz.Çalışanlarında hayatlarını kaybettiği söylenir. 

http://www.yeniakit.com.tr/video/tamirhanede-feci-kaza-otomobil-ustlerine-dustu-20176.html

 

Bu arada kaza lifti kitselerdi gerçekleşmezdi. Mutkala İSG eğitimlerinde vurgulanmıştır bu konu. Çünkü İSG kuralları maalesef yaşanmış binlerce olaydan yola çıkılarak geliştirilip uygulanıyor. 

 

Not: İş yerindeki filtreden ötürü videoyu sadece bu sitede yürütebildiğim için verdim. Aynı video birçok yerde mevcut başka sitelerden de izleyebilirsiniz. 

tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
37 dakika önce, Tahir İlter yazdı:

Uzaktan bakarak, çalışmadan araç parçalarının doğru takıldığını vs anlayabiliyorsanız iyi. Lastik kontrolü dışarıda da yapılabilir.. Bu mantıkla tüp dolum tesislerine gidelim ya düzgün doldurmuyorlar da patlarsa diye veya direk otomobil montaj hatlarına gidelim ya yanlış montaj yapıyorlarsa diye.. Kısaca İSG aman ben veririm parasını diyerek yaptırımını küçümseyebileceğiniz birşey değil. Zaten yaptırımlarda insanlar parasını versin istedikleri gibi kafalarına göre takılsınlar diye konulmuş değil. Ben ağır sanayide çalışıyorum sizim küçümsediğiniz feragat ederim,kime ne vs dediğiniz durumları buralarda yaşıyoruz. 

Neyse videoyu izlerseniz araç sahibi salise ile nasıl kurtuldu görürsünüz.Çalışanlarında hayatlarını kaybettiği söylenir. 

http://www.yeniakit.com.tr/video/tamirhanede-feci-kaza-otomobil-ustlerine-dustu-20176.html

 

Bu arada kaza lifti kitselerdi gerçekleşmezdi. Mutkala İSG eğitimlerinde vurgulanmıştır bu konu. Çünkü İSG kuralları maalesef yaşanmış binlerce olaydan yola çıkılarak geliştirilip uygulanıyor. 

 

Not: İş yerindeki filtreden ötürü videoyu sadece bu sitede yürütebildiğim için verdim. Aynı video birçok yerde mevcut başka sitelerden de izleyebilirsiniz. 

 

Tamam da araç sahibinin hatası mı liftten aracın düşmesi? İş yeri hatası yada operatör yada her kimse o. Müşteri içeride diye düşmüyor değil mi? Ben de ağır sanayide çalıştım, mezun olur olmaz akademisyen olmadım. Biz de iş yerinde kazalar atlattık. İSG uzman denetiminde eksikleri hataları beraber not aldık. Herşey kanuni olarak nizami işleseydi ülkemizde, benim de servisten içeri girmeme lüzum kalmazdı. Lastiği dışarıda gözle kontrol edebiliriz ama bijonlarının gevşek olduğunu da elinizle anlayabiliyorsanız çok marifetlisiniz. Siz bekleme salonunda bekleyiniz, ben içeride olmaya devam edeceğim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tahir İlter
(düzenlendi)

Düzenli işlememe sebebi parası neyse veririz mantığı nedeniyledir belki ? Neyse umarım bir kaza yaşamaz veya şahit olmazsınız...

tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
Şimdi, Tahir İlter yazdı:

Düzenli işlememe sebebi parası neyse veririz mantığı nedeniyledir belki ? Neyse umarım bir kaza yaşamaz veya şahit olmazsınız...

 

Amin. Siz kanuni olanı yapıyorsunuz, yapmaya devam edin.

Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar
(düzenlendi)
19 saat önce, Tuna İşgören yazdı:

Mahmut bey C sütunda ki göçük durumunuz nedir ? Honda servisleri göçen c sütunlari icin top gelmiştir yumruk atmışlardır gibi laflar etmişler tüketicilere @Mahmut Sayar

Benim aracımda göçük problemi olmadı, fakat sosyal medyada bulunan Honda sayfalarında çokça şikayet mevcut. Yaşadığım deneyimden sonra olmasına ihtimal veriyorum. 

 

Bir markayı yerin dibine sokmak ya da arşa yüceltmek hata olur. Bu yüzden bayide karşılaştığım durumu genele vurmama adına Honda Türkiye'ye mail attım, arama zahmetine dahi girmediler. 

 

2013 yılında sıfır Golf ya da Jetta düşünüyordum. O dönem müthiş sıra var 7 ay, 10 ay sıraya yazılıyor insanlar fakat hemen tüm şehirlerde galerilerde zibil gibi 0 km Vw araçları vardı. Kısa sürede çözüm almak için VW Almanya'ya mail attım, bayiler galerilere araç veriyor bizler bu yüzden araç bulamıyoruz minvalinde bir maildi, 3 gün sonra dönüş yaptılar, Doğuş Türkiye'de yönetici asistanlarından biri muhatap oldu, 5. günde  gemide bir araç bulundu, 18. gün  teslim edildi. Müşteri memnun etmek hem zordur, hem de kolay. Ben 2 çift kelam ve yapıcı davranışlara tav olan biriyim. Tersi durumlarda da firma ile uğraşmaktan zevk alırım. Hatemoğlu ile yaşadığım sürtüşmeden dolayı sahibini tanıdığım bir iş yerinin erkek personeline her sene takım elbise aldığı Hatemoğlu'yla olan anlaşmasını iptal ettirmiştim. Honda Japonya ne kadar ilgili ilgisiz olur bilemem fakat bir gün bu şikayetlerin sayısında rakamların haneleri arttıkça ve satışlar azaldıkça problemi görebilirler, ben satar geçerim 3-4 sene sonra bir Honda sahibi bayide benim yaşadığım sorunu bu yüzden yaşamayabilir.

 

Bu arada Japon büyükelçiliğinde görevli biriyle tanıştım, metin tercümesinde yardımcı olacağını ve işi biraz daha ciddiye bindirebileceğini söyledi. Bakarsınız hediye CR-V hediye ederler. :D

tarihinde Mahmut Sayar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Oğuz Özkeskin

Honda city yi güzelleştirmişler ama arabaya benzemiş, gelecek kasasıda tam otomobil olur..[emoji6]

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Hondanın garip huyları var hava filtesi kontrol edilirmiş ve temizse kullanılmaya devam edilirmiş ben uzakta olduğum için bakımlarına bakamadım ama incelediğimde şunu anladım bizim araç 2 kere bakıma girmiş ve 2 bakımda da hava filtresi değişmemiş. Bunu da sorduk temizse değişim yapmıyoruz dediler. Bu kadar da atılmaz be arkadaş. Hondası olanlar dikkat etsin derim. Hava filtreniz değişmediyse böyle bir bahane söylüyorlar
Polen mi ,motor hava filtresi mi?
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
2 saat önce, Mert Gulkokan yazdı:

Honda fc5 lpgli 2. Bakım ücreti fiyatlar bayağı uçuk

egea olsa ne olurdu baktın mı

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
2 dakika önce, Mert Gulkokan yazdı:

Onu bilmem de volkswagende standart yağ bakımı daha ucuz...
Ki biz 3 sene jazz için karter tapasına 8 tl ödedik honda normal demişti

her firma ayrı sstrateji ile ayrı yerden kazanır, nissan bakımına baktınmı

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Şimdi, Mert Gulkokan yazdı:

Abi yazda bilelim :)

şemsiye hediye ediyor servis daha ne diyeyim :)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir
(düzenlendi)
44 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

şemsiye hediye ediyor servis daha ne diyeyim :)

Fiat 10 sene öncesine kadar bakım sonrası seçimlik olarak bir kaç mont, sarı bastonlu şemsiye, t-shirt, anahtarlık, güneşlik lastik basınç ölçer yılbaşına yakın giderseniz takvimli masa saati sümen, ajanda seti hediye ederdi.

tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi
İmlâ
Yorum bağlantısı
Tuna İşgören

Ay sonunda bakım var golfün online randevu ile yağ bakımı 700 tl’ye yaptırıcam, orda ekstra %2 yada 3 daha indirim yapabilirler

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

En son 2017 temmuz ayında 650 tl olarak yaptırmıştım. LPG bakımı da dahil. Servisten servise fiyatlar çok oynak.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...