Emirhan Karaca 11 Şubat 2018 Paylaş 11 Şubat 2018 Merhaba arkadaşlar cuma günü istanbuldan tokat erbaa ya yolculuğumda toplam 754 km ve 329 km kalakalorifer soğuk üflemeye başladı ve hararet tavan yapmıştı araba durdurduk ve duman yükseldi hemen usta çağırdık motor söküldü conta yakmış yağa su karıştırmış ve silindir kapağı çatlamış kalörifer tahliyesi patlamış dedi ve hararet esnasında araç stop etmişti ve sıcak piston yapışmış ve tekrar marş basınca bırak mış piston yatağında iz bırakmıştı silindir kapağı, 2 ve 3. piston kalorifer tahliyesi değişti fakat şu anda araç enjeksiyon lambası ve araç yağ lambası ara ara yanıyor biraz sonra sönüyor birde araç durduğu yerde rölantide çalışırken ara ara titremeler oluyor tekliyor gibi şeyler oluyor nedeni ne olabilir birde araba çalışıtırıyoruz motor ısınıyor ama hararet hiç kıpırdamıyor az cık yükseliyor kalıyor ama söğuk motor olunca ibre inik oluyor sorunlar neden olabilir cevapları bekliyorum. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Mustafa Dilbirliği 11 Şubat 2018 Paylaş 11 Şubat 2018 Merhaba arkadaşlar cuma günü istanbuldan tokat erbaa ya yolculuğumda toplam 754 km ve 329 km kalakalorifer soğuk üflemeye başladı ve hararet tavan yapmıştı araba durdurduk ve duman yükseldi hemen usta çağırdık motor söküldü conta yakmış yağa su karıştırmış ve silindir kapağı çatlamış kalörifer tahliyesi patlamış dedi ve hararet esnasında araç stop etmişti ve sıcak piston yapışmış ve tekrar marş basınca bırak mış piston yatağında iz bırakmıştı silindir kapağı, 2 ve 3. piston kalorifer tahliyesi değişti fakat şu anda araç enjeksiyon lambası ve araç yağ lambası ara ara yanıyor biraz sonra sönüyor birde araç durduğu yerde rölantide çalışırken ara ara titremeler oluyor tekliyor gibi şeyler oluyor nedeni ne olabilir birde araba çalışıtırıyoruz motor ısınıyor ama hararet hiç kıpırdamıyor az cık yükseliyor kalıyor ama söğuk motor olunca ibre inik oluyor sorunlar neden olabilir cevapları bekliyorum. Teşekkürler.Geçmiş olsun Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 12 Şubat 2018 Paylaş 12 Şubat 2018 10 saat önce, Emirhan Karaca yazdı: Merhaba arkadaşlar cuma günü istanbuldan tokat erbaa ya yolculuğumda toplam 754 km ve 329 km kalakalorifer soğuk üflemeye başladı ve hararet tavan yapmıştı araba durdurduk ve duman yükseldi hemen usta çağırdık motor söküldü conta yakmış yağa su karıştırmış ve silindir kapağı çatlamış kalörifer tahliyesi patlamış dedi ve hararet esnasında araç stop etmişti ve sıcak piston yapışmış ve tekrar marş basınca bırak mış piston yatağında iz bırakmıştı silindir kapağı, 2 ve 3. piston kalorifer tahliyesi değişti fakat şu anda araç enjeksiyon lambası ve araç yağ lambası ara ara yanıyor biraz sonra sönüyor birde araç durduğu yerde rölantide çalışırken ara ara titremeler oluyor tekliyor gibi şeyler oluyor nedeni ne olabilir birde araba çalışıtırıyoruz motor ısınıyor ama hararet hiç kıpırdamıyor az cık yükseliyor kalıyor ama söğuk motor olunca ibre inik oluyor sorunlar neden olabilir cevapları bekliyorum. Teşekkürler. Geçmiş olsun, uygun bölüme taşınmıştır. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Şubat 2018 Paylaş 12 Şubat 2018 Termostat takmamışlardır. yada düşük derecelidir. Enjektör bakımı yapılmalı.. o da zarar gördü demekki. Titremenin sebebi de budur muhtemelen. Yağ lambası normal değil.. Yanmamalı.. Pompa basıncı ölçülmeli. Doğru yağ koyulmuş mu, olması gerekenden ince yağ koyulunca da yanıyor yağ lambası. Yağ doğru ise yağ pompası kontrol edilmeli. 1 Yorum bağlantısı
Emirhan Karaca 12 Şubat 2018 Yazar Paylaş 12 Şubat 2018 Birde kalorifer açınca torpido altından su akıtıyordu bugün servise bıraktık bakalım. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 12 Şubat 2018 Paylaş 12 Şubat 2018 İlk yapan usta sadece motoru yapmış gibi görünüyor. Hararetin kaynağını bulmadan motoru toplamış galiba. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat 2018 Paylaş 12 Şubat 2018 (düzenlendi) 20 saat önce, Emirhan Karaca yazdı: Merhaba arkadaşlar cuma günü istanbuldan tokat erbaa ya yolculuğumda toplam 754 km ve 329 km kalakalorifer soğuk üflemeye başladı ve hararet tavan yapmıştı araba durdurduk ve duman yükseldi hemen usta çağırdık motor söküldü conta yakmış yağa su karıştırmış ve silindir kapağı çatlamış kalörifer tahliyesi patlamış dedi ve hararet esnasında araç stop etmişti ve sıcak piston yapışmış ve tekrar marş basınca bırak mış piston yatağında iz bırakmıştı silindir kapağı, 2 ve 3. piston kalorifer tahliyesi değişti fakat şu anda araç enjeksiyon lambası ve araç yağ lambası ara ara yanıyor biraz sonra sönüyor birde araç durduğu yerde rölantide çalışırken ara ara titremeler oluyor tekliyor gibi şeyler oluyor nedeni ne olabilir birde araba çalışıtırıyoruz motor ısınıyor ama hararet hiç kıpırdamıyor az cık yükseliyor kalıyor ama söğuk motor olunca ibre inik oluyor sorunlar neden olabilir cevapları bekliyorum. Teşekkürler. bunun tamirine ne kadar ödediniz? tamiri kaç gün sürdü? 12 Şubat 2018 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emirhan Karaca 13 Şubat 2018 Yazar Paylaş 13 Şubat 2018 Tamir 2 gün sürdü ilk gün çankırıya gittik silindir kapağı conta vb alında kapak 800 + conta 850 felan tam motor toplanacak piston yatağındaki izin farkına vardı ertesi gün ankaradan 2 adet piston sıfır 200 tl ye tanesi 100 tl den alındı bir 1500 tl tuttu. bakalım bu ustalar da en fazla 1100 tl hazırla dediler. Hayırlısı. Yorum bağlantısı
Emirhan Karaca 17 Şubat 2018 Yazar Paylaş 17 Şubat 2018 blok 4 yerden çürümüş ve çatlamış idi bizde yola .ıkmadan antifriz ekleyince çürükler iyice açıldı ve kapak iyici gitti rektifiye kurtaramazdı Arkadaşlar araç yapıldı yapılmasını her şey halloldu Allah'a şükür fakat tek sıkıntı araç çalışır vaziyette beklerken rölantide çalışırken araç titriyor arada bir artıyor titreme ama genel çalışması ile rölantide araç baya titriyor yani eskiye göre bunun nedeni ne olabilir sizce subap ayarlarını yaptırsam sorun düzelebilir mi ondan kaynaklanıyor olabilir mi? Birde aracın devri fark edilir şekilde düştü Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Şubat 2018 Paylaş 18 Şubat 2018 blok tamir olmadan ne işlem yapıldı tamir adına ben anlamadım? sadece conta mı değişti? Yorum bağlantısı
Emirhan Karaca 20 Şubat 2018 Yazar Paylaş 20 Şubat 2018 Bloğa her hangi bir işlem yapılmadı conta değişti ve silindir kapağı değişti Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Şubat 2018 Paylaş 20 Şubat 2018 On 18.02.2018 at 01:22, Emirhan Karaca yazdı: blok 4 yerden çürümüş ve çatlamış idi blok tamir olmadan hiçbirşey düzgün çalışmaz ki 1 Yorum bağlantısı
Emirhan Karaca 21 Şubat 2018 Yazar Paylaş 21 Şubat 2018 pardon kapak çürümüş idi yazacaktım blokta sıkıntı yoktu herhalde çünkü bloğa hiçbir işlem yapılmadı Yorum bağlantısı
Recommended Posts