Mehmet Ozyurek 17 Şubat 2018 Paylaş 17 Şubat 2018 Evin dask bitiyor diye mesaj geldi. Bi ilgilenseniz buralarda gezene kadar Bana böyle gelin. Canımı yiyin. [emoji7] Yorum bağlantısı
Mustafa Doğan 18 Şubat 2018 Paylaş 18 Şubat 2018 serdar bey kırşehir ford servisi çok kotudur ve mimlidir uzak durunuz kırşehirde sanayide pek usta yok en iyisi arabayı çekici ile ankaraya goturup tamir etmeniz bende ford focus 1.6 benzinli var buyuk sorunları ankaraya götürüyorum ustam var yardımcı olurum Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Şubat 2018 Paylaş 18 Şubat 2018 Kayseri de uyar. Sorun belli ise Nevşehir de uyar. Yorum bağlantısı
Ferit Erken 20 Şubat 2018 Paylaş 20 Şubat 2018 Haftasonu benimde 2011 tdci mk2,5 119000km uyarı verdi. Odb ile bağlandım p234 vermiş. Galiba bu kmde kronik gibi bu hata oluşuyor. Herneyse arızayı sildim, bir daha hata vermedi. Anlık olarak gelmiş demekki. Yorum bağlantısı
Serdar Barutçu 21 Şubat 2018 Yazar Paylaş 21 Şubat 2018 (düzenlendi) Arkadaşlar sorun giderilmiştir kendine usta deyip iş bilmezlerin üşküzarlığı yüzünden ve inatla bazı şeyleri kabullenmeyişlerinden dolayı olan yine vatandaşa oluyor boş yere maddi sıkıntıya sokuyorlar. Bir öneri üzerine ford yetkili servisinden ayrılma motor ustasına tanıdık vasıtasıyla gitti durumu anlaattım aracı pc ye bağlayıp(orjinal Ford yazılımı kullanıyor ) ISITMA BUJİLERİN HATALI PATLAMIŞ DEDİ. Peki aracın çekişiyle bir alakası olurmu dediğimde kendinden emin bir şekilde değiştirdiğimizde sorun giderdedi araç bir gün sanayide kaldı 4 adet ısıtma bujisi tanesi 25 tl burno marka takıldı aracı tekrar pc'ye bağladı ve hiç bir şekilde hata çıkmadı araca binip dolandım bastım sürat yaptım hiç bir şekilde hata vermedi bu kişi kırşehirde HARMAN otomotiv İskender bey sayesinde çözülmüştür. Yani motor arızası yazması ve turboyu açmamasının sebebi ISITMA BUJİLERİ yüzündendir. araç 3 bin deviri geçmez diyerek zaten içime su serpişti ve nitekimde dediği gibi olayı çözdük allah razı olsun siz değerli abilerim ve arkadaşlarım yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim. özellikle arkadaşımızın biri KIZDIRMA BUJUSİ demişti ben ustaya söylediğimde çekişle ne alakası var dedi çıktı bende bir şey diyemdim ve sadace usta değiştirdim o ustada olayı çözdü. 21 Şubat 2018 tarihinde Serdar Barutçu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serdar Barutçu 21 Şubat 2018 Yazar Paylaş 21 Şubat 2018 On 17.02.2018 at 15:51, Eyüp Kosif yazdı: Kızdırma bujileri değişmeden hata gitmez, hata gitmedikçe de araç tork keser. 2 ay kadar önce babamın aracında da meydana geldi ve hepsinin değişimleri yapıldı. DPF kısmı için ise servise gidip servis regen yaptırmanız gerek, ilaç sıkmak gibi aksiyonlara da bence hiç gerek yok Eyüp kosifinde dediği gibi sorun kızdırma bujilerinden çıktı yani ısıtma bujiler 4'de değişti ve sorun gitti. Eyüp kardeşim senin dediğini ustaya söyledim çekişle ne alakası var dedi kestirip attı ve senin dediğin gibi sorun kızdırma bujilerinden çıktı şuan sorun giderilmiştir teşekkürler. 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Şubat 2018 Paylaş 21 Şubat 2018 Ustaların çoğu hala o bujinin sürekli aktif olabileceğini bilmiyor. 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Kosif 22 Şubat 2018 Paylaş 22 Şubat 2018 15 saat önce, Serdar Barutçu yazdı: Eyüp kosifinde dediği gibi sorun kızdırma bujilerinden çıktı yani ısıtma bujiler 4'de değişti ve sorun gitti. Eyüp kardeşim senin dediğini ustaya söyledim çekişle ne alakası var dedi kestirip attı ve senin dediğin gibi sorun kızdırma bujilerinden çıktı şuan sorun giderilmiştir teşekkürler. Sorunun çözüldüğüne sevindim, bildiğim kadarıyla regülasyonlar gereği emisyonları etkileyen herhangi bir parçanın arızalanması durumunda tork kesmek zorundasınız. Güle güle binin, umarım başka sorun olmaz. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 22 Şubat 2018 Paylaş 22 Şubat 2018 Bu araçların 3000 deviri geçmediğini nasıl anlıyorsunuz? Başka belirti oluyor mu? Ben 2500 u geçmiyorum zaten [emoji16] (denemek için bastım rampa yukarı 3. Vites 4500 sonrası kırmızı ok işaretini gördüm 4 senedir ikinci kez sanırım [emoji3])Geçmiş olsun, kazasız belasız kullanın. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Şubat 2018 Paylaş 22 Şubat 2018 İlk sefer gördüğün de istemeden olmuştur muhtemelen 1 Yorum bağlantısı
Serdar Barutçu 22 Şubat 2018 Yazar Paylaş 22 Şubat 2018 6 saat önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Bu araçların 3000 deviri geçmediğini nasıl anlıyorsunuz? Başka belirti oluyor mu? Ben 2500 u geçmiyorum zaten (denemek için bastım rampa yukarı 3. Vites 4500 sonrası kırmızı ok işaretini gördüm 4 senedir ikinci kez sanırım ) Geçmiş olsun, kazasız belasız kullanın. araca normalde gaz verdiğinde 3000 devire çıkıyor 3000 devirden sonra 4000 devire ite kaka çıkıyor zorlanıyor yani turbo devreye girmiyor turbo devreye girmeyincede tamamen yük araca biniyor dizel arabalarda turbo aracın kalbidir turboyu devreden çıkarırsan bizi daha iyi anlarsın arabayı uzun yola vuruyorsun gaz sonda daha ilerisi yok ama araç 5. viteste 3000 deviri bile geçmiyor diğer vitesler içinde geçerli bu olay tabi 9 saat önce, Eyüp Kosif yazdı: Sorunun çözüldüğüne sevindim, bildiğim kadarıyla regülasyonlar gereği emisyonları etkileyen herhangi bir parçanın arızalanması durumunda tork kesmek zorundasınız. Güle güle binin, umarım başka sorun olmaz. teşekkür ederim dostum sağolasın Yorum bağlantısı
Eyüp Kosif 23 Şubat 2018 Paylaş 23 Şubat 2018 20 saat önce, Serdar Barutçu yazdı: araca normalde gaz verdiğinde 3000 devire çıkıyor 3000 devirden sonra 4000 devire ite kaka çıkıyor zorlanıyor yani turbo devreye girmiyor turbo devreye girmeyincede tamamen yük araca biniyor dizel arabalarda turbo aracın kalbidir turboyu devreden çıkarırsan bizi daha iyi anlarsın arabayı uzun yola vuruyorsun gaz sonda daha ilerisi yok ama araç 5. viteste 3000 deviri bile geçmiyor diğer vitesler içinde geçerli bu olay tabi teşekkür ederim dostum sağolasın Affınıza sığınarak birşey düzelteyim, turbo sürekli devrededir, genel olarak yüksek devirde turboyu by-pass edip devre dışı bırakmaya başlarsınız sadece. Tork kesme işlemi direkt olarak aracın maksimum torku limitlenerek yapılır. Saygılar, Yorum bağlantısı
Fatih Balcı 10 Mart 2018 Paylaş 10 Mart 2018 Hayirli aksamlar benim gostergede kizdirma bujisi hic bir zaman yanmiyor yani bu normal midir ? Sadece ariza durumunda mi yanar? Yorum bağlantısı
Eyüp Kosif 11 Mart 2018 Paylaş 11 Mart 2018 15 saat önce, Fatih Balcı yazdı: Hayirli aksamlar benim gostergede kizdirma bujisi hic bir zaman yanmiyor yani bu normal midir ? Sadece ariza durumunda mi yanar? Kızdırma bujisi lambası hava sıcaklığı düşükse aracı çalıştırmadan önce yanar ve söner, hava sıcaklığı normalse aracı çalıştırmadan önce aktif olmayacağından yanmaz. Ancak kızdırma bujisi sadece soğuk havada aktif değildir, aracı çalıştırdıktan sonra da belirli süre devreye girebilir, DPF regen esnasında da devreye girebilir, yapılan kalibrasyona göre değişir bu durum, fakat bu gibi durumlarda kızdırma bujisi aktif dahi olsa lambası yanmaz. O nedenle göremiyor olabilirsiniz. Bu arada arıza durumunda yanmaz ışık, arıza lambasını yakar. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 11 Mart 2018 Paylaş 11 Mart 2018 16 saat önce, Fatih Balcı yazdı: Hayirli aksamlar benim gostergede kizdirma bujisi hic bir zaman yanmiyor yani bu normal midir ? Sadece ariza durumunda mi yanar? Dizel di mi?Profil bilgisinde sadece 1.6 diye yazmışsınız. Bu şekilde daha çok benzinliler için kullanılıyor da. Sizinki 1.6 tdci ? Yorum bağlantısı
Fatih Balcı 11 Mart 2018 Paylaş 11 Mart 2018 2 saat önce, Önder Özcan yazdı: Dizel di mi?Profil bilgisinde sadece 1.6 diye yazmışsınız. Bu şekilde daha çok benzinliler için kullanılıyor da. Sizinki 1.6 tdci ? Evet dizel aracim Onder bey 4 saat önce, Eyüp Kosif yazdı: Kızdırma bujisi lambası hava sıcaklığı düşükse aracı çalıştırmadan önce yanar ve söner, hava sıcaklığı normalse aracı çalıştırmadan önce aktif olmayacağından yanmaz. Ancak kızdırma bujisi sadece soğuk havada aktif değildir, aracı çalıştırdıktan sonra da belirli süre devreye girebilir, DPF regen esnasında da devreye girebilir, yapılan kalibrasyona göre değişir bu durum, fakat bu gibi durumlarda kızdırma bujisi aktif dahi olsa lambası yanmaz. O nedenle göremiyor olabilirsiniz. Bu arada arıza durumunda yanmaz ışık, arıza lambasını yakar. Eyup bey tesekkur ederim istanbuldayim ben bu sene -4 gordum en fazla ve arabayi calistirirken hic goremedim bujiler calisir durumda mi onu merak ettim bir tanesi bile calismasa problem oluyormus forumda gezerken gordum oyuzden merak ettim Yorum bağlantısı
Eyüp Kosif 11 Mart 2018 Paylaş 11 Mart 2018 2 saat önce, Fatih Balcı yazdı: Evet dizel aracim Onder bey Eyup bey tesekkur ederim istanbuldayim ben bu sene -4 gordum en fazla ve arabayi calistirirken hic goremedim bujiler calisir durumda mi onu merak ettim bir tanesi bile calismasa problem oluyormus forumda gezerken gordum oyuzden merak ettim Çalışmayınca haberiniz oluyor merak etmeyin -4 te normal çalıştıysa ve hata yoksa dert etmeyin. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Balcı 12 Mart 2018 Paylaş 12 Mart 2018 16 saat önce, Eyüp Kosif yazdı: Çalışmayınca haberiniz oluyor merak etmeyin -4 te normal çalıştıysa ve hata yoksa dert etmeyin. Tesekkur ederim Eyüp bey 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts