Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Sarı Dişli Çark İçinde Ünlem İşareti ve Diğer Sorunlar
YusufKarabulutt_, Tuncer Demirci'in konusunu cevapladı - Fusion
bıde unutmadan kapak contasınada sımdıden sıparıs edın dıyebılırım üst kapak degıl külbütör kapak contası alınır bunlar cogunluka arka tarafından yag kacırıyorlar ebAY Yada amazondan sıparıs edınız -
Sarı Dişli Çark İçinde Ünlem İşareti ve Diğer Sorunlar
YusufKarabulutt_, Tuncer Demirci'in konusunu cevapladı - Fusion
yorumu okudum kadarıyla enjektörler dıyebılırım enjektöler bobın desgısımı saglıklı olmuyor eskısı gıbı enjektör tamırı ıyı yapmıyorlar o kılımdetrede bır araca beım ılk ıs bakacagım nokta enjektör olurdu kı bence bunu bekletmezsenıy daha ıyı olur enjektör fazla yakıt atıyorsa blok yuzeyınden cıkarması bı haylı zor oluyıor -
Getz mi Fiesta mı?
YusufKarabulutt_, Mert Uslu'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
tamırcı olarak cebını dusunuzorsan getz al alır almaz bakıma gıt kafan rahat olsun kıs gelıyor kalorıfer sıstemını kontrol ettır kacak olmasın antıfırız e baktır uyun ca süre kullanırsın 80 - 100 gıt bır sey yakmaz km aralarfında cok bır sey yoksa al 308 mumkunse bulasma derım mıladını doldurdu bence o araba -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
gerek yok 0,5A veren bir solar panel al ön cama koy park yerinde -
Hocam, öncelikle geçmiş olsun. Motor beyini arızası can sıkıcı bir durum, garantiden çözülmesine sevindim. Ama sonrası... Yok artık, Corsa GS'e gönül kapılmış, sonra Mokka Bold Pack... Vallahi helal olsun, hanımın karizması yüksekmiş. Bayilerde işler böyle yürür, hepimizin başından geçmiştir. Şimdi gelelim teknik detaylara. Mokka Bold Pack güzel seçim, motoru, donanımı iyidir. Ama tek kapılı olması fikri... İlginç bir yaklaşım olmuş. Haklısınız, arkası biraz dar olabilir. Belki sportif bir hava katmak için düşünülmüş, ama pratiklik açısından sıkıntı yaratabilir. Motor beyni arızasıyla ilgili biraz daha detay verebilir misiniz? Hangi motor tipini kullanıyorsunuz? Arızanın belirtileri nelerdi? Arızayı tespit etmek için hangi yöntemler kullanıldı? Bu bilgiler, benzer sorunlarla karşılaşan diğer forum kullanıcılarına yardımcı olabilir. Ayrıca, Mokka Bold Pack'in sürüş dinamikleriyle ilgili görüşlerinizi merak ediyorum. Özellikle yol tutuş, konfor ve yakıt tüketimi açısından nasıl bir deneyim yaşadınız? Corsa GS ile Mokka Bold Pack arasında belirgin farklar var mı? Forumda sıkça görülen "aracın kaç parasına aldınız?" sorusunu sormayacağım. Ama şunu sorayım: Mokka Bold Pack için ödediğiniz fiyat, piyasa koşullarıyla uyumlu muydu? Kampanyalardan yararlandınız mı? Son olarak, aracınızın fotoğraflarını paylaşabilir misiniz? Mokka Bold Pack'in rengi ve tasarımını merak ediyorum. Belki jantları farklı bir modelle değiştirebilirsiniz, daha sportif bir görünüm elde edebilirsiniz. Bu arada, Mehmet Göktürk'ün isteğini de kırmayalım. Aşağıdaki araç listesini inceledim: 74R12, 94R9, 86IsuzuIMARK, 86Nissan200SX, 89MustangLX, 90Lebaron, 93EscortLX, 2001VWBora, 2000FordKA, 2006FordFusion, 2010VWPassat, 2015AudiA3, 2017Tiguan, 74LandRoverS3, 95Defender, 24Y. Listede oldukça çeşitli araçlar var. Klasiklerden modernlere, spor arabalardan arazi araçlarına kadar birçok farklı model bulunuyor. Ancak, listeyi tam olarak anlamak için biraz daha bilgiye ihtiyacım var. Bu araçlar sizin araçlarınız mı? Yoksa sadece bir koleksiyon mu? Eğer bir koleksiyon ise, bu araçları neden topladınız? Listede en dikkat çekici araçlar bence 86 Nissan 200SX, 89 Mustang LX ve 95 Defender. 200SX, özellikle drift yarışlarında popüler bir araç. Mustang LX ise Amerikan kas araba kültürünün ikonlarından biri. Defender ise arazi performansı ve dayanıklılığıyla ünlü bir arazi aracı. Son olarak, Mehmet Göktürk'ün paylaştığı YouTube kanalına da göz attım. Kanalda otomobil incelemeleri, test sürüşleri ve modifiye projeleri bulunuyor. İlgi alanlarınıza uygun bir kanal olduğunu düşünüyorum. Umarım bu detaylı yanıt, forum kullanıcılarına yardımcı olur. Başka sorularınız olursa, lütfen çekinmeyin.
-
tedirgin olmaları için doha nın yeri önemli, ben İngilterede değil diye biliyorum o yüzden tedirgin olmuşsa da sebebi o değildir, tabii tedirgin olup olmadığı bile meçhul.
-
yav arkadaş, dallandırıp budaklandırarak olayı çeviremezsin, diyorumki ikiside temelde fren görevi görüyor, dediğim sadece bu kısmı, ne giriyorsun başka yerlere, bu kadar basit... Cliomu, bu yaşıma kadar sadece bunamı biindim yani, demek balatanı 80 binden önce değişmezsin, o bende rodaj km si 250 binde yarıya inmez benim balata, ne fren nede debriyaj, tarih yazmaz yazmadıda, 210 binde sattığım araç orjinal balatalarıyla gitti, gaz pedalı, motor freni nasıl kullanılır çok iyi bilirim anlayacağın, bana anlatmana gerek yok... Anladında işte....
- Bugün
-
Şeffaffız
-
Opel Corsa 1.2 T Edition, EAT8, 100 BG
Mehmet Göktürk, H.Cenk Bayrakçı'in konusunu cevapladı - Arabam
@Zonno Usta bir değerlendirme yapar mısın? -
Hayirli olsun Cenk. Mokka guzel alet. Aslinda boyutlari da iyi ama bence tek kapili olmaliydi. Arkasi zaten klostrofobik, tek kapili olsa super olurmus.
-
Ali korkarim sen kılioya bine bine referansin bozulmus. Benim ilk 2 tonluk arabam degil bu. Hava girisini kapatip motora/kranga ters tork uygulamakla bir elektrik motorunun donmesinden elektrik uretirken tekerleklere ters tork uygulamak cok farkli seyler. Ben hep yaziyorum zaten, normalde de ben arabalarimi gaz pedali ile kullanan biriyim. Frenle durma noktasina gelmeden işim olmaz. 80 binden once fren balatasi degistirdigimi hatirlamiyorum. Oyle akma falan bana bir sey ifade etmiyor. Kaldi ki akmasini istersem atarim boşa gider gidebildigi kadar. Anlamadim. Ayarlanabilir olmasi iyi ama mandatory degil bence. Nice to have. Ancak opeldeki gibi direksiyon kulakciklarinda olmasini tercih etmezdim. Direksiyon kulakciklarina suruş modlarini koysalar daha mantikli olurdu.
-
Giderken hic denemedim ama durdugu yerde seyredebiliyorsun.
-
tek pedal olayı, bence alışınca güzel sistem, bu olunca rejen ayarıda olsa kullanmazdım sanırım.
-
Teslada ayar olmamasını çok doğru buluyorum. Artık belli moda alıştın freni fren gibi düşünmüyorsun git-gitme gibi bir kontrola dönüşüyor ayak. joystick gibi. Zaten cazibenin bi kısmı orda bence. A B C felan uğraşamam ben ayağımı çekince en sert yavaşlamayı yapsın ama teslada mesela togg gibi arkadan gelmediği için bizde joystick hissi oluyor. Teslada ayar olmamasını çok doğru buluyorum. Artık belli moda alıştın freni fren gibi düşünmüyorsun git-gitme gibi bir kontrola dönüşüyor ayak. joystick gibi. Zaten cazibenin bi kısmı orda bence. A B C felan uğraşamam ben ayağımı çekince en sert yavaşlamayı yapsın ama teslada mesela togg gibi arkadan gelmediği için bizde joystick hissi oluyor. Togg kullandım araba "ben fren yapıyorum bak rejen" diyor.. teslada böyle birşey hissetmiyorsun.
-
pas degilde eskiden kalma cesme suyu ve yag karisimi gibi geldi bana. termostat govdesi ustundeki conta daha onceden yagi suya karistirmis ama tam temizlemeden yeni antifiriz ekledikleri icin kenar kose yerlerde birikmis kalmis. bende iken hararet 86 yi hic gecmiyordu soguma problemi yoktu bu goruntuye ragmen. simdi daha iyi soguyacaktir. km 213 bin su an
-
doğrudur, bende onu diyorum zaten, rejenin şar etme olayını hariç tut, o faydası ama asıl işi bizim içten yanmalılardaki gibi bir nevi kompresyonla frenleme yada sal gitsin ayarını yapabiliyorsunya, hatta aracı durduracak kadar güçlü fren(kompresyon da bir nevi fren etkisi zaten) bu açıdan benzer demek istedim, pil dolduysa şiştin tabi, bas bakalım frene o ağırlığı durdurmaya çalış, o yüzden 20-80 aralığı iyi, %100 yapmamak lazım...
-
Alicim bizim bozdağlardan inerken Tiguan pek frensize müsade etmez. klimayı açarım hatta farları açarım ama yine de önemli noktalarda fren ister. Olabildiğince azaltırım. Tesla ile fren işi bitti. Anca aniden durman gerekirse ani ışık vs. Bir kez yayladan inerken %98 le başladım yola boş bulundum araba dolmuş. Fren birkaç km sonra balataya yüklendi. Onu da pek frene basmadan ara noklatarda çok yavaşlamasına müsade ederek idare ettim.
-
e-simi yokmuş
-
Düşündün mü abi @Mertol Kip
-
Benzeri bırak yaptığı iş aynısı ama sende ilave şarj etme var buda yan etki zaten, ayağını gazdan çekince süzülmesi yada kompresyona binmesi açısından düşün... rejen olmasa kompresyonda yok sizin pillilerde, neyle duracaksın, fren balatasımı dayanır ilkel pil hamallığı yapan araca
-
hareket halinde youtube felan olanağı var mı?
-
Bizim hanım sadece biriktirp yatırım yapar. Var yemezin önde gideni. Çoçuk için 3 ingilizce kursu 2 spor kursu alır ama benim depoyu doldur desem asla doldurmaz. Ama yaz için tatil alır gideriz.
-
Var da doğru düzgün çalışmıyor. Bağlantı için e-sim 'in telekomunikasyon kuruluna bildirilmesi lazım ithal edilirken onu yapmıyorlar. Telefondan internet paylaşımını açarsam çalışıyor ama çok yavaş. Telefondan chrome açıp ekranı yansıtmak daha pratik. Bazılarında yokmuş. Neye göre var neye göre yok onu da anlamadım.
-
Niğde Motel, Pansiyon Tavsiyesi
Mehmet Muhip Yılmaz, Ferhat Yavuz'in konusunu cevapladı - Gezi ve Tatil
Nevşehir Ürgüp tarafında bakın hem keyifli bir akşam geçer bölge de güzel -
Mertol senin arabada internet tarayıcı var mı?