İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Ümit Türk

    Yakıt Dostu Minik Dev Canavar.

    Darbazın ben 1500 yaparım demesini bekliyorum lakin bar ile meşgul kendisi 🫣
  3. Bugün
  4. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Datca dönüşü 2 gün daha uzatabiliriz. yada tüm haftayı kapatabilirdik. Lakin Cumartesi İdef fuarına katılmak, tatile 1 gün erken gitmekten çok daha heyecan verici benim için. https://idef.com.tr/
  5. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Kondenserin durumu bu şekilde, Arabanın içi son derece soğuk , iş bu sebeble 22 dereceye yükseltmiştim. eski ayarına yani 20 dereceye alsam kafa boyun tutulurdu.
  6. Metin Uzunoğlu

    Geri Vites Kamerası Açılmıyor.

    2016 mondeo da oluyordu bagaja ıslak yıkama malzemelerini koymayınca düzeldi. Dün aşırı sıcakta yine yaptı nemden şüpheleniyorum.
  7. Evren Erakçora

    Suda Değil Yolda : Bir Çupra Hikayesi 🐟

    Servis neden yağ ekmeyemiyormuş
  8. Süleyman Can

    2007 Fiesta 1.4 tdci İç Kalorifer Peteği Hep Sıcak mı Olur

    Önce derece ile ölçtürün. Bu kasa fiesta buz gibi yapmıyor. 5 derece ölçtüler benimkini güneş ön cama gelince hava çok sıcaksa yetiştiremiyor. Belki normal hali budur.
  9. Recep Yavuz

    Araç Altının Yıkanması?

    Haricinde çamurluk içleri, yayların arası vb. onlar zaten yapılıyor demişsiniz. Ben de son 1 yıldır aracını kendi yıkayanlardanım. Ne yazık ki imkansızlıktan dolayı aracımızı petroldeki o jetonlu süreli makinelerle yıkıyoruz. Açıkcası ben çamurluk içlerini yayların arasını yıkamıyorum. Bu şart mı? Bunun için en azından detaylı yıkama yaptıralım yılda 1 kez de olsa. Ama alt yıkama dediğiniz gibi bu iş bilmezlikler şehrinde tam bir intihar olur gibi... Zaten öyle bir yıkamacı da bulamam haliyle. Trakyadayız... Tarla satıp her 2 ayda bir premium araç değiştiren insanların memleketindeyiz. Güldürmeyelim kendimizi.
  10. Çağlar Bayur

    İş Arkadaşım Vier

    birçok otelde erken rezevasyondan bile daha düşük fiyatlar otel satmaya başlamışlar değerlendirilebilir.
  11. Çağlar Bayur

    Tekerden Direksiyona Gelen Vuruntu

    yok ben anektarı ustaya bırakırım, bitince beni arar, kavem bitmişse bi ara gelir alırım, motor yağına bile bakmam mesela şu an ne var bilmiyorum, onun rahatlığını veremeyen ustaya da araba bırakmam . terzi söküğü il,işlisi
  12. Süleyman Can

    Geri Vites Kamerası Açılmıyor.

    Sonradan takılan geri görüş kamerası var. Aynı sorunu yaşayınca reset düğmesine iğnenin ucuyla 5 saniye basıyorum düzeliyor. Varsa o düğme ile yoksa ayarlardan fabrika ayarlarına döndürmeyi deneyin. Bağlı olan bütün usb aux kablolalarını çıkarın.
  13. Çağlar Bayur

    2006 Fiesta Rot Ayarı Sorunu ve Kamber Açıları

    evet çok sıkarlar ve sertleşir bunu da tamir edildi diye satarlar virajda geri toplama etkisi de azalır
  14. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    yani klimanın soğutma performansı düşük hava kanalları temizlendi mi hiç
  15. Çağlar Bayur

    Geri Vites Kamerası Açılmıyor.

    genelde su vs alıp oksitlenir kameralar. ana ünite geri vitese atıldı sinyalini alıyordur ekran siyahlaşıyordur ancak kamera yok gibi algılıyor olabilir böyle bir şey oldu ise
  16. Oğulcan Akıncıoğlu

    Suda Değil Yolda : Bir Çupra Hikayesi 🐟

    Sizede hayırlı olsun, yağ konusu var evet önceki tsilarda öyle idi. Yakın çevremde etsi tiguan ve cupra leon var. Tiguan 13k kmde uyarı verdi servis ekledi.Leon henüz yeni benim aracım gibi bakacağız.Dijital yağ seviyesinde şuan çizginin ortasında gözüküyor benim aracımda 4.seviyede.Leonda ise 5.seviyede.İhtiyac olursa ekleyeceğim ibiza ve leondan alıştığım bir durum. Yakıt konusu ise, Eskişehir kaş arası yolculuğum oldu ortalama 5.6. Kaş şehir içi dolaşma ve dönüş ile 6.3 olarak tamamladım.Eskişehir içi ortalamamda 7.5 üzerine çıkmadı. Premium konusu, bencede değil tıpkı jeep gibi.Benim böyle bir beklentimde yoktu temelde bu araç seat ama malzeme kalitesi vw ile audi arasına yerleşiyor gibi cupra markası ile.Trim sesi yeni C serisinde de var, bahsettiğiniz yerlerde. Ben sadece aracın burkulma dediğimiz anlarında garaj girişi vs sunrooftan aldım tıpkı leonda olduğu gibi harici henüz yok.Ayak ile bagaj açma konusunda ilk etapta çok zorlandık şuan daha iyi yerini tutturdum, diğer bahsi geçen sorunlar ile henüz karşılaşmadım herşey olması gerektiği gibi.
  17. Recep Yavuz

    Suda Değil Yolda : Bir Çupra Hikayesi 🐟

    Kazasız mutlu sürüşler.
  18. Oğulcan Akıncıoğlu

    Suda Değil Yolda : Bir Çupra Hikayesi 🐟

    1.5 tsi ünite güzel, 1.4 tsi’a göre daha lineer hızlanıyor gibi geldi özellikle hiybrit desteği ile ancak araç ağır olduğunu hissettiryor özellikle comfort modda.Şanzıman dq381 yağlı dsg, dq200 e göre daha yavaş ama ms’lik farklar ile, daha sağlam olduğu için kabul edilebilir. 1.5 tsi ünite güzel, 1.4 tsi’a göre daha lineer hızlanıyor gibi geldi özellikle hiybrit desteği ile ancak araç ağır olduğunu hissettiryor özellile comfort modda.Şanzıman dq381 yağlı dsg, dq200 e göre daha yavaş ama ms’lik farklar ile, daha sağlam olduğu için kabul edilebilir.
  19. Arkadaşlar Merhaba i20 aracımda geri vites takınca multimedia ekranı geri vites moduna geçiyor. Geri vites lambaları yanıyor. Ama multimedia ekranında simsiyah ekran çıkıyor. Direksiyonu çevirince yamulan ekranda (sarı kırmızı yeşil yön çizgisi) çıkmıyor. Bu yön çizgileri direk kameradan mı geliyor? Araçtaki kamera 6 pinli. Servise sordum direk kameranın garantisi 2 yıl olduğu için yaklaşık 11 bin tl kamera parası istediler araca bakmadan. birde daha önce kamera görüntüsü bir kaç kez geldi. yani o an çalışıyor. sonra ertesi gün arabayı kullanınca bakıyorum yine çalışmıyor. Sizce problem ne olabilir. gerçekten kameramı tamamen gitti yoksa soketler de filan gevşeme yada oksitlenme gibi bir şey olabilir mi? Geri vites te iken bagaj kapağına filan deneme amaçlı vurdum filan ama görüntü gelmedi gerekirse bagaj kapağını içerden sökeceğim.
  20. Ömer Sarıgül

    2007 Fiesta 1.4 tdci İç Kalorifer Peteği Hep Sıcak mı Olur

    Focus 1 de sıcak soğuk ayarı sürücü tarafında gaz pedalının hemen üzerinde havalandırma kazanında sıcak soğuk seçim telleri oraya bağlı. Bir kontrol edin seçim yaparken hafif ortada kalıyor olabilir elle tam oturtun oturmuyorsa
  21. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Eşimi akşam saatinde Bu yaka Avm^den eve getirdiğimde ekranı şaşkınlıkla takip ettim. eskiden 10 barı görmek için klimayı sonuna kadar açmam gerekiyordu. Şimdi 22 derece ayarlı otomatik modda 19,x bar rakamlar görmek şaşırtıyor. Yeni bir şey daha eklemek isterim. Kontak kapatıldığında radyatör fanı 2 kademe çalışırken 3-4 saniye sonra duruyor. Kapatmaya yakın aldığım bu resimde aletlerin sıcaklıkları çok fazla artığı görülmekte. Alternatör 84 derece , Ecu 65 derece. Bukadar sıcak olmasına rağmen alternatör yanlış duymadınız 53 amper basıyor. Şase kodundan bakınca Alternatör: 120 Amperlik alternatör
  22. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Arabadaki Otomatik klimanın gazı doldurulmasıyla ortaya yeni fonksiyonlar çıktı. Eskiden güneş arabanın içine doğrudan ışıdığında ( akşam ve sabah güneşinde ) herhangi bir atraksiyon yaşanmazdı. Güneş arabanın içine doğru ışıdığında fan devri artmaya başlıyor. Eskiden kesinlikle böyle bir durum yoktu. Aracın elektrik tüketimi şahlandı. Eskiden rölantide 32 amperi pek aşmayan araba 70 ampere elektrik tüketimine çıkmaya başladı. Sırasıyla yaşanan değişiklikler. *Araba yavaşladığında ikinci kademe fan devreye giriyor. 1 yıldır kullanıyorum hiç devreye girdiğine şahit olmamıştım. *Alternatör düşük süratlerde cayır cayır fan çevirdiği için elektrik tüketimi 50 - 70 ampere kadar çıkabiliyor. *Klima basıncı 34 derece hava sıcaklığında akşam güneşinde 19 bara çıktı. Umarım bişiyler patlatmaz. *Arabada bir güneş sensörü varsa artık çalışıyor. Güneş içeri dolduğunda kalorifer fanı devri artıyor. ( Otomatik klimalı modellerde standart varmış.) *Arabanın şase kodundan bakıldığında EXTERNAL VARIABLE COMPRESSOR WITH CLUTCH yani Klimatizasyon (Kompresör): Debriyajlı, dıştan değişken (variable) kompresör bulunmakta. Saden marka, SD6C12 bu kompresör 6kw güçünde yani 20000 BTU/saat soğutma basabiliyor. *Araba İsrail paket olduğu için kliması güçlü. Baykar Otomotiv aracı ithal ederken İsrail için hazırlanan arabalarıda almış. Daha Egea incelemesine başlamadım bile. Fiat için program bakıyorm Fap bağlanmadı .
  23. Selim Bilgin

    Elektrikli Kervanında Bir Teslim Daha

    Bence rejen’e çok güveniyorlar, fren kullanma refleksi zayıflıyor. Eğer çok tecrübeli değilse sürücü. Bu kazalarda da fren pedalına geç basılmış olabilir bence.
  24. Selim Bilgin

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Bugün spontane bir 500 km yapıp geri eve geldim. Milletin ortalamasını görünce benim araba mı bozuk diyordum, uslu gidince uzun yolda da 12-13 ortalama oluyormuş cidden. Ama çok uslu olmak lazım.
  25. Sani Gerşon

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Yeni geleni de inceleyecek
  26. Mustafa Yanar

    2007 Fiesta 1.4 tdci İç Kalorifer Peteği Hep Sıcak mı Olur

    Daha sıcağa çevirmeden soğuk mavi kısmın yarısında dahi soğutma azalıyor, kontrol panelinin tel ve mekanizması sağlam ve düzgün çalışıyor, umarım klape değildir. Onu da kontrol edeceğim, çok teşekkürler.
  27. Coşku Mert

    2007 Fiesta 1.4 tdci İç Kalorifer Peteği Hep Sıcak mı Olur

    motor suyu ne kadar sicaksa petek de o kadar sicak olur bu normal. klapenin kenarlarindaki contada yıpranma varsa ısıyi gecirebilir. belki boyle bir durum vardir. benim laguna 2 de de petege el degmeyecek kadar sicak ama klimayi açınca bir o kadar soguk ufleyebiliyor.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...