İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Aytac Sakal

    Güneş Yanığı Oluşmaması İçin Tedbir?

    Ben Pandemide araba yıkatmayı çok azalttım.Benzinlige girince vaktim varsa hallediyorum.Oda ayda bir defa bile değil. Su kaynakları Dünyada tükeniyor Nüfus ve Şehirleşme artıyor.Zaten Batılı Ülkeler ve Sanayi Devrimi sonrası gelen yapılar Sudan Atmosfere Ormanlardan Okyanuslara dengeyi fazlası ile bozdular. Geçen izlediğim.belgeselde uzmanlar Kutuplara ve eriyen Buzullara Korku Filmi izler gibi bakıyorlardı.
  3. Tansu Kalafatoğlu

    Güneş Yanığı Oluşmaması İçin Tedbir?

    Araba yıkamak için 2 ayda bir 40 litre su kullanıyorum. Fazla değil. bu kadar az suyun tasarrufunu yaparsak devlet uyur. Su kaynaklarını geliştirmez. Su tüketimini kontrol etmez. ben hakkım olan bu suyu kullanacağım. Devlette yumurta bi yere dayanacakki türkiye’de suyun %80’inin boşa aktığını ve akıtanlara yaptırım yapması gerektiğini anlayacak. o zaman ben de arabayı yağmur suyuyla yıkamaya başlarım.
  4. Aytac Sakal

    Mega=N

    Akşam akşam Lastikçi buldum Bridgestone Turanza sıfır yoktu çıkma vardı mecbur değiştirdim zaten yamada varmış.Müsait olunca yenilerim artık. Geçen Cumartesi arkadaşın araba lastik patladı 2 yama yaptı 400 tl ödedik.
  5. Aytac Sakal

    Güneş Yanığı Oluşmaması İçin Tedbir?

    Evet gordüm birde Elektrikte Kayıp Kaçak mevzusu var ödüyoruz.
  6. Tansu Kalafatoğlu

    Güneş Yanığı Oluşmaması İçin Tedbir?

    Güneydoğu’da bizim tasarruf ettiklerimiz şöyle kullanılıyor https://x.com/metropolmedya_/status/1946216057699463623?s=46
  7. Selçuk Keleş

    Atılgan'ın Seyir Defteri

    Motorumu seviyorum, memnunum, gittiği kadar gider. ben kawasaki'ciyim başka markaya geçmem için çok iyi bir alternatifinin olması lazım ki normal bir alternatifi bile yok.
  8. Aytac Sakal

    Güneş Yanığı Oluşmaması İçin Tedbir?

    Bizde tavsiyeye uyalım dedik 🙂 Tozlu kalsın Güneş yanığı olmasın.Zaten su kaynaları tükeniyor Doğaya Topluma katkımız olsun
  9. Mehmet Ozyurek

    Bir Garip Karavan Hikayesi- Fancy Caravan

    Hadi yaa.. Olmaz o zaman
  10. Koray Demir

    Tekerden Direksiyona Gelen Vuruntu

    Bu türler eski kafalı ve kasıntı türden tabir edilen ustalar öylelerine gitmiyoruz ki batsınlar yoksa çok teknik yorum yapınca da kavga çıkıyor 😂. Yağın içinde yıllarca debelenmekle, çırakken yemekten çok dayak yemekle eğitim aldığını usta olduğunu sananlar var. Nitekim çağın gereksinimlerine ayak uyduramayan, nezaketsiz, kaba ve müşteri ile diyalog problemleri yaşayan nice işyerleri ekonomik kriz bahanesiyle dükkanı devretmiştir.
  11. Koray Demir

    Tekerden Direksiyona Gelen Vuruntu

    Envai çeşit ürün skalası mevcut. Crafter ile aynı muhtemelen şase numarasından sorgulatmak lazım. https://aloparca.com/yedek-parcalar/mercedes-benz/mercedes-benz-sprinter/mercedes-benz-sprinter-5-t-platformsasi-w906-062006/kategori/suspansiyon/amortisor?srsltid=AfmBOop5uceRhaQyLqplb7xHlSy0H-Ok0GrOpK5X0v4SFdXoJCA-iAN6 Diğerlerini bilmem detaylı araştırmadım. Ancak otosupermarket sitesi sahte ürün satmaz güvenilir firmadır yılların distribütörüdür.
  12. Bugün
  13. Çağlar Bayur

    Bir Garip Karavan Hikayesi- Fancy Caravan

    internet çekmiomuş ama
  14. Çağlar Bayur

    Tekerden Direksiyona Gelen Vuruntu

    online dan fiyat bakıp sanayiye gelen müşteri ile geçen diyaloglar %99 şöyle sonuçlanır: usta fırsatçı (parçayı satan usta değil) veya sonrasında sipariş ettim yollamadılar yokmuş... veya geldi ama fotodaki ürün gelmedi, veya pakleti açtım patlıcan çıktı imambayıldı mı yapsak sonra sanayide usta neden levye ile kovaladı konusu açılır... falan olaiblir, parçacıya gidip rafta görmeli ürünü
  15. Ali Cihangiroğlu

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    dediğinle ilgi kısım şarj edebilme durumun, bu kısmı atlıyorsun, sen bakma dolu şarj noktası olduğuna, zaten kime desem hemen bunu diyor, önemli olan bunların sayısı değil, gerisi, onların çoğu devre dışı yada aşırı düşük voltaj şarj edecek diyorum, sıkıntı burada, yoğun kullanımda çöker sistem, genel olarak konuşuyorum tabii, direk seni kastetmedim, evinde garajın varsa sen şimdilik şanslı azınlıktasın, bu hızda gidersek o da zor ama daha zamanı var, keyfine bak. İnşallah yanılırım. evinin yakınında 15 istasyon diyorsun bak, bunlar benzin istasyonu değil bas pompaya depodan çeksin, sen bastınmı düğmeye depodan çekemiyorsun, sıkıntıda burada, o noktaları bir yerde toplayıp yüksek depolamalı şarj noktaları falan kurmalılar, buda limitli şarj demek, 20-80 değil 20-50 devam gibi olur yoksa kimseye yetmez, işe git gele yetecek kadar dolduracaksın sadece, bu sistemin maliyetide korkunç olur ayrıca, yoksa alayı kağnı hızına iner, dediğim gibi henüz pilli sayısı çok düşük, şimdilik sorun yok gibi görünüyor sadece... şirkete gelince, dedimya zaten kısa mesafa hafif kullanımda idealler, dönüşümlü araçlar yada pil değişimi olsa dahada güzel olur, aslında pil değişimi olması daha mantıklı geliyor bana ama böyle arabalarda yok memlekette... neyse yav, yaşayıp görelim bakalım neler olacak...
  16. Çağrı Alaf

    Tekerden Direksiyona Gelen Vuruntu

    Valla bilmediğimden sordum. Güzün bir buluşma olursa geleceğim inşallah orada görülecek hesaba yaz abi. 😁 Nasıl ya? Cidden 1500 liraya amortisör mü var hala? Şu an 400 bin eden Vectra C aracımı 60 bin liraya aldığım Covid döneminde bile aracıma uygun Monreo amortisörün çifti 1500 liraydı. Biliyorum önler genelde pahalı olur, linkteki arka ancak bizim VIP aracın arkasının önünden ağır çektiği çok oluyor. Kaçak parçaya torna ile marka basma işi olmasın bu fiyatlar? Termostarda çok görürüz.
  17. Mehmet Ozyurek

    Bir Garip Karavan Hikayesi- Fancy Caravan

    Ben Adana'da olsam o yayladan eylül ayına kadar inmem..
  18. Onur Demir

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Abi benim yazdığımla seninkini bağdaştıramadım 🧐 Sadece evimin 1km2 çevresinde 15 adet dc şarj istasyonu var. 20-80 şarj için 15-20dk bekleyeceğim. İş yerimde otopark müsait kendi park yerim var. Evde park yerim var. Gebel müdürlük kağıthane ofiste park yerlerimiz var. Araç verdiğimiz projelerimizde şarj imkanları var. Örneğin: lüks villa projesinde araçlar max hız 20km ile devriye halindeler. Partikül ve bağlı sorunlar bakım maliyetleri ve aylık 1 araç için 10-15bin yakıt maliyeti. Neyse güzel planlama ile bence sorunsuz EV geçişi olabilir şirketler için. Özellikle günlük 150km yi geçmeyen ve şehir dışına çıkmayanlar için. Mesela benim operasyon şefleri, sahada max günde 100km yapıyorlar ama hep şehir içi. 3-4güne bir depo fullüyorlar 1.0tce clio ile. Elektrikli olsa bir depo ile 3 gün rahat dolaşır o da max 400tl ye DC dolar. 2000 nere 400 nere. Evet Bayileri araştırmak lazım. Geçen hafta biri istanbul sanırım bayileri araştırıp tablo yapmış. Hatta bazı gruplarda anlık denk gelebiliyor bazen.
  19. Ali Gülmez

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    sıfır fiyatı mı 1500 ?
  20. Ali Cihangiroğlu

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    bu dediğin sadece 5 dk da düşük gerilimle mesela 220 voltla evdeki gibi dolan piller icat olduğunda olur ama, şuanki sistemde hep dediğim gibi çoğunluk kullanıma geçtiğinde sistem çöker. ilk yaşayacağınız sorunları yazayım; birkere hızlı şarj olması elzem değilmi? yoksa düşün neler olur yoğun kullanımda, bu ilk sinir olacağımız sorun zaten, ilk buradan patlayacak bu iş, şarj hızı düşecek, sonra sağlam şarj noktası bulmak için dolanacaksınız, çoğu devre dışı kalacak, bulduklarınızda vaadedilen hızı vermeyecek, bu olduğunda sıra oluşmaya başlayacak, önce şarj sırası sonrada şarj için bekleyeceksiniz! 1 saat beklemen bile duman eder ortalığı, bakma sen şuan hızlıda 20 dk da 80 falan yapıyorsun, yapayacaksın onu, 1 saati yaz kenara buda iyi tahmin haa, arabalar halen çok az, bayram seyranda olan yoğunluğu düşün hiçbirşey o ve daha filmin başındayız, herkesin altında pilli olursa vay halimize, 20 dk bile çok, kafayı yer millet... Pilli araçlar şuan ki pillerle güç harcamasıyla genel kullanıma uygun araçlar değildir, kişisel kullanımda azınlıkta oldukları için şimdilik idare eder o kadar, pil konusunda devrimsel birşey çıkmazsa yürümez... Mertol aga gibi sistemin varsa şanslı azınlıktasın, o zaman güzel, hatta süper, ama bu imkan çoğunlukta yok, olamazda zaten, şehirlerde yaşayan yeri olmayan için işkence olur. Şirket aracı bu haliyle olmaz bence, şirket şarj için beklerse duman olur, onlar için batarya değişimli sistemler gibi araçlar lazım ve şehir içi hafif taşımacılık olacak, oda düşük yoğunluklu trafikte kısa mesafe, yoksa o da olmaz, bizim ülkede ileriyi planlamadan paldır küldür gidiyor herşey, sonra duvara tosluyoruz.... sadece ucuza şart ettim diye bakmamak lazım bence... Yakın zamanda sıkıntılar başlayınca denecek şeyide yazayım, araçlarınız fullemeyin %20 ye mi indi tamam, tak şarja 50-60 falan yap devam et denecek, 80 falan yapacağım diye uğraşma denecek, bu olduğunda film başladı demektir, şuan fragmandayız.... nostradamus olmayada gerek yok bunları görmek için, net şekilde ortada zaten... pilliye asla karşı değilim yanlış anlaşılmasın, felaket tellalı gibi demeyin bende sinir oluyorum ama durum bu, ben diyorumki bu ilkel pillerle bu iş genel kullanımda yürümez, birşeyler olmalı yoksa 2. elde yakın zaman görürsünüz pilli yığılmalarını, dolu marka model bilinçsiz kullanımıda ve toplumun halinide düşün of off....
  21. Koray Demir

    Tekerden Direksiyona Gelen Vuruntu

    Ön arka MONROE marka oem kalite amortisör toplam dördü 12 bine bulunabiliyor. Yan sanayiler var daha ucuz. Dolmuşçuların daimi olarak gittiği mekanlarda işçilik de uygun. https://www.yedekparca.com.tr/mercedes-sprinter-906-amortisor-yagli-arka-5-ton-cift-teker-sag-sol-ayni-monroe https://www.otosupermarket.com/urun/mercedes-sprinter-906-amortisor-gazli-on-5-ton-cift-teker-sag-sol-ayni-monroe
  22. Çağlar Bayur

    Tekerden Direksiyona Gelen Vuruntu

    kıtalararası mesafeye güvenme burda önce o amortisörler tse onauı alması lazım ki gümrükten geçsin. 13 bin işçiliğe 4 teker rot 4 teker balans sök tak 4 adet t e patlak tamiri yaptırırsın anca o segmentteki araca... 4 patlak teker tamiri sadece 2400 tl tutar. geçen forumda fiesta 24 bin tl harcadı 4 amortisöre
  23. Çağlar Bayur

    Elektrikli Kervanında Bir Teslim Daha

    ilerleme olması sevindirici
  24. Mehmet Ozyurek

    Atılgan'ın Seyir Defteri

    Değiştirmiyor musun motoru.. Çok bindin buna
  25. Tansu Kalafatoğlu

    Elektrikli Kervanında Bir Teslim Daha

    Youtube’de dolu. Artık normal karşılıyoruz mercedeslerin paslanmasını
  26. Çağrı Alaf

    Tekerden Direksiyona Gelen Vuruntu

    Amortisör diyenler bildi. Yapılan incelemelerin sonucunda suçlu amortisörler çıktı. Haşmet abimin isteği üzerine faturayı da buraya bırakıyorum. 5'er tonluk ön arka amortisörler - 1050 AUD - 27.500 TL Rot - 80 AUD - 2100 TL Devridaim pompası / Kayış ve Gergi - 450 AUD - 12.000 TL İşçilik 520 AUD - 13.600 TL Vergilerle Toplam - 60.700 TL Türkiye'de ne kadar öderdim?
  27. Onur Demir

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Şirket aracım 1.6mjet dct egea cross wagon 2000tl mazot aldım. 640km yapmışım. 3 kez 20dk mola verseydim dc de bile yarısını harcamayacaktım. 1 saat mola 1000tl az ödemek demek. (En az) Aramızda saati 1000tl kazanan kaç kişi vardır. Şirketlerin yerinde olsam komple elektrikliye geçerim. Opsiyonsuz ec4xler falan 1400-1500 bandına bulunabiliyorken hele hele
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...