Mehmet Mercan 9 Haziran 2006 Paylaş 9 Haziran 2006 (düzenlendi) Kontak açık araba çalışmıyor iken aşağıdaki adımları gerçekleştirseniz Klima ile ilgili bazı bilgileri kontrol edebildiğimzi bir forumda okdum. Ben henüz denemedim sonuçlarını bilmiyorum. Klima Yazılımı Öğrenme: OFF ile Ayaklara Üfletme düğmesine aynı anda 2 sn süre ile basın ve hemen ardından (en geç 1.5 sn içinde) A/C tuşuna basın ekrana klima yazılım versiyonu gelecek. Herhangi bir tuşa basarak normal ekrana dönebilirsiniz Klima Diagnose (Test Modu): OFF ile Ayaklara Üfletme düğmesine aynı anda 2 sn süre ile basın ve hemen ardından (en geç 1.5 sn içinde) AUTO tuşuna basın tüm klima sistemi testten geçirilir ve sorun varsa kodu ekrana çıkar. Defrost harici herhangi bir tuşa basarak normal ekrana dönebilirsiniz. Defrosta basarsanız varsa hata kodunu siler Kaydedilen Hata Mesajları Varsa Okuma: OFF ile Ayaklara Üfletme düğmesine aynı anda 2 sn süre ile basın ve hemen ardından (en geç 1.5 sn içinde) Omuz hizası üfleme tuşuna basın. Sistemde daha önce bir hata algılandıysa kodu ekrana çıkar. Defrost harici herhangi bir tuşa basarak normal ekrana dönebilirsiniz. Defrosta basarsanız varsa hata kodunu siler 11 Ağustos 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Uğur Koçyiğit 9 Haziran 2006 Paylaş 9 Haziran 2006 ne işime yara bilmiyorum ama yine de denerim Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Haziran 2006 Paylaş 9 Haziran 2006 C-max'ında şifreleri çözülmeye başlandı. Hadi gözünüz aydın.. Yorum bağlantısı
Mehmet Mercan 9 Haziran 2006 Yazar Paylaş 9 Haziran 2006 Kenarda köşede bilgi olsun. Bakarsın bir gün lazım olur http://www.otoclubturkiye.com/forum/public/style_emoticons/default/lol.gif Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 11 Haziran 2006 Paylaş 11 Haziran 2006 kontrol prosedürü bende var yukardaki yanlış. o yüzden giremiyorsunuz.şimdi kayseri dışındayım dönünce bilgi geçerim. Yorum bağlantısı
Bülent Bay 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 arkadaşlar merhaba, dijital klimamdaki üfleme sorunu sebebiyle forum üyelerininde tavsiyesiyle kontrol sorgulamamda ekranda aşağıdaki kodlar belirdi, bu kodların hata mı yazılım kodu mu olduğunu anlayamadım, yardımcı olabilirmisiniz ? teşekkürler... 44 F0 sonra 3F 12 beliriyor. Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 18 Ocak 2011 Paylaş 18 Ocak 2011 ben yine çalıştıramadım benim arabada bir gariplikmi var anlamadım Yorum bağlantısı
Bülent Bay 18 Ocak 2011 Paylaş 18 Ocak 2011 Buyrun, ben buldum kontrollerin yapılışını, Deneyebilirsiniz.İç kısım kliması gerek güncel olarak mevcut olan arızaları gerekse de normal sürüş sırasında ortaya çıkan kısa süreli arızaları algılayan ve kaydeden bir kendi kendine teşhisi içerir. Arıza hafızasını okuyabilmek için, kontak anahtarı "ON" konumuna getirilmelidir ve akü gerilimi 9 V ile 16 V arasında olmalıdır. Kendi kendine teşhisin etkinleştirilmesi EATC kumanda elemanlarında aynı anda "OFF" ve "AYAK BÖLMESİ" tuşlarına tam 2 saniye süreyle BASIN, ardından 1.5 saniye içinde "AUTO" tuşuna BASIN. Şimdi başlayan kendi kendine teşhis birkaç saniye sürer. Bu süre içerisinde EATC-göstergesinde bir hareket örneği görünür. Algılanan arızalar arıza kodu birçiminde EATC sisteminin her iki ekranda görüntülenir. Örnek: Sol ekran "90", sağ ekran "27" gösteriyor - okunan arıza kodu 9027 = Sağ orta püskürtücü ucu hava akım sıcaklığı algılayıcısının akım devresinde kısa devre (Şase bağlantısı). Aşağıdaki tablo ilgili anlamları ile birlikte muhtemel arıza kodları hakkında bilgi vermektedir. "DEFROST" tuşuna BASILARAK arıza hafızası silinir ve teşhis modu sonlandırılır. Kaydedilmiş arızaların okunması EATC kumanda elemanlarında aynı anda "OFF" ve "AYAK BÖLMESİ" tuşlarına tam 2 saniye süreyle BASIN, ardından 1.5 saniye içinde "BAŞ BÖLMESİ" tuşuna BASIN. "DEFROST" tuşuna BASILARAK arıza hafızası silinir ve teşhis modu sonlandırılır. Yazılım versiyonunun okunması EATC kumanda elemanlarında aynı anda "OFF" ve "AYAK BÖLMESİ" tuşlarına tam 2 saniye süreyle BASIN, ardından 1.5 saniye içinde "A/C" tuşuna BASIN. EATC sisteminin herhangi bir tuşuna BASILARAK çıkış modu sonlandırılır. kodlara göre muhtemel arıza sebeplerini varsa elinizde yayınlayabilirmisiniz. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ocak 2011 Paylaş 18 Ocak 2011 ben yine çalıştıramadım benim arabada bir gariplikmi var anlamadım Kurcalama, sağlamken bozacaksın zorla Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 18 Ocak 2011 Paylaş 18 Ocak 2011 evet aynen öyle Çağlar pes ettim zaten Yorum bağlantısı
Engin Özarı 18 Ocak 2011 Paylaş 18 Ocak 2011 Elektronik, manyetik, dalgametrik fonksiyonları fazla kurcalamamak lazım. Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 18 Temmuz 2017 Paylaş 18 Temmuz 2017 On 11.06.2006 at 23:40, Yaşar Demirci yazdı: kontrol prosedürü bende var yukardaki yanlış. o yüzden giremiyorsunuz.şimdi kayseri dışındayım dönünce bilgi geçerim. 11 yıl olmuş Cevap bekliyorum Yaşar Usta. 1 Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Hangi konuda cevap bekliyorsunuz 11 yıl olmuş Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Hangi konuda cevap bekliyorsunuz 11 yıl olmuş Klima kontrol test prosedürü hakkında. İlk mesajdaki anlatıma yanlış demişiniz. Benim araç için olmadı. Sizin yazacağınız olur belki. SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Bu cmax bizde şimdi.. Var mı denememi istediğiniz bir şey 55 dakika önce, Yaşar Demirci yazdı: Hangi konuda cevap bekliyorsunuz 11 yıl olmuş İyi sallamışın bizi usta Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 5 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bu cmax bizde şimdi.. Var mı denememi istediğiniz bir şey İyi sallamışın bizi usta Bunu anlamadım ama neyse Bu arada c max satılıksa ben alırım Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 16 saat önce, Yaşar Demirci yazdı: Bu arada c max satılıksa ben alırım Satılık da.. o paraya vermez be Usta Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 4 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Satılık da.. o paraya vermez be Usta Telefon rehberim Silindi beni arada görüşelim Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 13 dakika önce, Yaşar Demirci yazdı: Telefon rehberim Silindi beni arada görüşelim Gelirim bi ara İyi bi Qashqai ustası lazım. Yazılım işimiz var.. Şanzıman yağı falan da değişecek.. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 12 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Gelirim bi ara İyi bi Qashqai ustası lazım. Yazılım işimiz var.. Şanzıman yağı falan da değişecek.. Vay arkadaş Biz Ford forumunda ford Ustasını Bulamıyoruz Birde Qashqai ustasımı Bulacagız 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 32 dakika önce, Yaşar Demirci yazdı: Bulacagız Bulacaksın Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bulacaksın Ya imam ol yada imamı bul yani diyorsun 2 Yorum bağlantısı
Fatih ÜNAL BORA 2 Eylül 2019 Paylaş 2 Eylül 2019 (düzenlendi) Bülent Bay yazdı: kodlara göre muhtemel arıza sebeplerini varsa elinizde yayınlayabilirmisiniz. bülent bey defrost tuşu diye tabir ettiğiniz tuş hangisi, ayrıca benim klima 13 tane hata kodu var bu kod açılımları elinde olan varmı 2 Eylül 2019 tarihinde Fatih ÜNAL BORA tarafından düzenlendi ek soru Yorum bağlantısı
Fatih ÜNAL BORA 13 Eylül 2019 Paylaş 13 Eylül 2019 http://www.fordmods.com/ford-technical-document-climate-control-diagnostics-d9 Bu linkte kodalr var ama benimki ile eşleşmiyor. 92 63 A2 66 92 62 92 42 A2 67 A2 99 90 30 A2 97 90 28 92 59 A4 26 A3 08 92 51 Bendeki kodlar epeyce birikmiş. Yorum bağlantısı
Recommended Posts