İçeriğe Yönlendir

Fiesta V - Otomatik Kapı Kilitleme ve Emniyet Kemer İkazı


Ali Cihangiroğlu

Recommended Posts

Oğuzhan Tülücü

Teşekkür ederimou bende buldum da acaba seyir halnde kapıları kitleyen düme varmı onu merak etmiştim.

Yorum bağlantısı
Yunus Gülşen
(düzenlendi)

benim 2006 tdci fiestamda ne kapanan kapı war

ne kemer ikazı

neke otomatik kapanan camlar

nasıl iş ya

bitek şu war

kapıları uzaktan kumanda ile kilidini acıp da arabaya binmessen kapılardan herhangi birini acarak bi sure sonra kitlio kendiliinden

tarihinde Yunus G tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

vardır. kapıların otomatik kapanmasını siz yapamamışınızdır. biraz uzun bir işlem. ufak bir hata yaptığınızda gercekleşmiyor. doğru şekilde yapmalısınız.

arkadaşlar emniyet kemeri ikazını yapamadım. yapan varsa bilgi alabilirmiyiz..

ayrıca resimlerini cektim. emniyet kemeri kazı icin bir kutucuk var ve o kutucuktan emniyet kemerini taktığımız sokete kablo gidiyor.kablo gittiğinie göre ikazda olması gerekir.

diğer arkadaşlarda koltuklarının altına bu kutucuğa bakabilirler. kutucuk varsa ikazda olması gerekir.

Gönderilen Resim

Gönderilen Resim

Gönderilen Resim

Yorum bağlantısı
Yunus Gülşen

vardır. kapıların otomatik kapanmasını siz yapamamışınızdır. biraz uzun bir işlem. ufak bir hata yaptığınızda gercekleşmiyor. doğru şekilde yapmalısınız.

inan bana daha komplike işlemleri yapabildim hayatımda :seytan:

yok bende

yada burda bahsedilen kombinasyon benim icin gecerli deil

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Ayhan.. hiç kullanmıyormusun sen bu arabayı.. Bu ne kardeşim.. Her yer tertemiz..

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

sadece biraz titiz kullanıyorum.. daha henüz 2000 km de.yağmurlu havalarda pek cıkmayınca kirlenmiyor.camlarıda acmayınca icine toz gitmiyor

evimin ici ,yaşadığım yer nasıl hijyenik temiz olması gerekiyorsa aracımda öyle olmalı.bende felsefe bu :seytan:

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Doğru o kablo kemerin takılı olup olmadığına bakıyor, tüp şeklindeki şeyse emniyet kemeri aktif gergi basınç tüpüdür, hava yastıkları çalıştığında kemerin esnemesini sağlar ve sadece bir kez çalışır, sonra yenisini takarsın fakat gerek kalmayabilir çünkü o çalıştığında Allah korusun araba dağılmış olabilir.

Şu ikaz olayınıda çözemedim sinir oldum, bu arada ayhan bey orda ufak bir toz gördüm olmuyor böyle ben mini süpürge aldım çakmatan enerji alıp temizliyorum oraları :rolleyes:

Haa unutmadan Barış bey aracınızı aldığınızda Ayhan beyin resimlerinde görülen kaucuk paspasların olması lazımdı, eğer servis vermediyse yakalarına yapışıp alın ben anlamam deyin.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Doğru Mertol, esneme derken ifade hatası oldu. Dediğin doğru o esnada oluşan boşluğu alıyor ifadesi daha doğru oldu. :rolleyes:

Amma ''doğru'' kelimesi kullandım, bir cümleyi kuramadım yahu...

Yorum bağlantısı
Yiğit Yurttaşen
(düzenlendi)

Ben de denedim, kapıların kilitlenmesi olayını hallettim de emniyet kemeri ikazını bir türlü açamadım. Muhtelif sayılarda denemeyi düşünüyorum :)

tarihinde Yi?it Yurtta?en tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Bence fazla deneme be 3 ten 15 e kadar dendim olmadı bozulcak alet :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Hayır sadece motoru oksijen yakma moduna almışsın artık mazot almana gerek yok :)

Bu arada bu senin arabada oluyormu, silecekler açıkken geri vitese tak arka silecek çalışıyormuş yeni keşfettim bende, geçen citroen c4 e bakıyordum (Fransız amanın) onda varmış bende denedim çalıştı çok hoşuma gitti vallahi :)

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk
(düzenlendi)

Hayır sadece motoru oksijen yakma moduna almışsın artık mazot almana gerek yok :)

Bu arada bu senin arabada oluyormu, silecekler açıkken geri vitese tak arka silecek çalışıyormuş yeni keşfettim bende, geçen citroen c4 e bakıyordum (Fransız amanın) onda varmış bende denedim çalıştı çok hoşuma gitti vallahi :)

silecekler acıkken geri vtese taktığımda arka silecek calışmaya başlıyor.

ayrıca silecekte normal, orta birde hızlı seviye var.

ayrıca resimde görüldüğü bigi üzerinde 1den 6 ya kadar numaralandırılmış bir cember var.ordan ince hız ayarı yapılabiliyor.

silecekleri acıp 6 ya koyduğumda cok seyrek calışıyor. 1 e doğru yaklaştıkca hızlanıyor.

Gönderilen Resim

tarihinde Ayhan ?ent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serkan Öz

silecekleri acıp 6 ya koyduğumda cok seyrek calışıyor. 1 e doğru yaklaştıkca hızlanıyor.

gayet normal :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Eh yani bunları bende biliyorum, sadece geri vites olayını denememiştim okadar. ayrıca ayar 1 de iken silecekleri acıp kapat sonra tekrar yap zaman ayarıda oluyor kendin ayalayabiliyorsun

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

onu bunu boşverde emniyet kemerini halletmemiz lazım :)

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Bende silecekte böyle bir kademelendirme yok, makyajlılarda var galiba...

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Hehhe makyajlı sadece makyaj değilmiş demekki.

Bu arada evet su kemer ikazı deli etti kombinasyon yapa yapa alet bozulacak, birde ayhan bey asfalt sesi için birşeyler düşünelim, davlumbaz içine ne yapılabilir, arkadaşlardan bazıları ziebartın pek işe yaramadığını söyledi kendimiz yapıcaz anlaşılan, Allahtan araba makyajlıda yalıtımı eski kasaya göre daha iyi yoksa hepten deli olurdum herhalde, bu arada hankook lardanda kurtulma zamanı geliyor 20500 km oldu arabam 2000 km sonra yağ değişimide yapıcam.

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

evet kendimiz birşeyler bulalım. asfaltta öyle bir güdüyor sanki 2 ton arabaymış gibi gürültü var.

gerci 1140kg arac.cokta hafif sayılmaz.

benim komşum tamirci ve atelyesi var.kanal falan istediğim gibi uygulama yapabilirim.

piyasayı araştırıp arac icin en iyi yalıtım malzemelerini tespit edip işe koyulmak lazım.

bu arada gecenlerde temiz bir yolda 130 falan gidiyorum. normal yine yol sesi geliyor.birden öyle bir farklı asfalta girdimki ses falan kesildi.sanki arac havaya kalktı.kaymak gibi asfalttı.cam gibi pürüssüz.

yol sesinde asfaltta cok farkediyor.demekki asfalttaki pürüzleri emen yumuşak lastik olsa ses biraz azalacak.

ona lastik deişiminde dikkat ederizde.. davlumbaz altına birşeyler düşünmeliyiz.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Evet lastik çok önemli, michelin ea3 takıcam galiba, davlumbaz olayınada mutlaka el atalım, kaymak asfaltta ses, super azalıyor biraz yalıtım yapabilsek pütürdede sonuç alıcağımız kesin gibi, acaba ne yapsak???

Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan

bende mişlen var ama gürültü de var. ama sizinkine ne oranla fazla/az bilemem. Beni Pek Rahatsız Etmiyor.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Kesin benden azdır arabamda Hankook K712 Centum var yol tutuşu iyi ıslak zemin tutunma iyi gibi yani Goodyear gt2 ayarı, fakat çok sert ses fazla oluyor bu durumda.

arabam 20000 km de diş derinliği 5mm daha dayanır herhalde, sonuna kadar kullanıcam bunları, sonra ne lastik alsam acaba?

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

ben goodyear gt3 kullanıyorum cok memnunum. yolu resmen sıkı sıkı kavrayıp tutunuyor.tavsiye ederim.

virajlarda nerdeyse ben direksiyondan kopup arabanın icinde savrulacağım ama araba asla kıpırdamıyor.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

OO iyiymiş benim hankooklarda fena değil zaten araba süper :) sadece ses olayı var, Goodyear exellence veya duragrip diye iki model var bunlarda baya sessizmiş ve performanslarıda iyiymiş.

Bu arada ses yalıtımı için Ziebart a gerek kalmadı aracın altına ve davlumbaz içlerine Wurth un şu maddelerini sıkıcaz olay biticek, enazından daha iyi birşey yapmamız cok zor bu yeterli gelir hemde koruyucu olur, işte adres.

http://www.wurth.com.tr/Katalog/web_otomot...g/P_03_1021.jpg

Kaç para nasıl olur araştırıcam, bakalım iyimi?

Amanın bu Wurth ün araba için amma malzemesi varmış, hepsinden istiyorum, böylece arabayı nükleer saldırıdan bile korur hale getirebiliriz artık :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...