İçeriğe Yönlendir

Tdci Fiesta'ya Intercooler


Yunus Gülşen

Recommended Posts

Ali Çukur

Erkut olayı bende bayadır araştırıyorum ama yüzü astarından pahalıya gelecek. Alınacak güç ne olacak belli değil.

1. bahsedilen 1.4 hdi nin intercoolerı aracımıza uygun (1.4 tdci) tabi gerekli borulara gerekli işçilik yaoılınca

2. intercooler sonrası ya turbo büyütülecek yada turbo kanatları ile oynanacak

3. chip tuning yapılacak

 E zaten aracımda chip tuning uygulaması var kn performans filitresi kullanıyorum ve egr iptali yapıldı takriben 100bg e 218 - 220 tork var şimdilik bu işlem gereksiz görünüyor

Saygılar...

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Guest YAŞAR DEMİR

Ford Fiesta 1.4  Kırsal Motorinli (157 HP ) Eski aracım Forumdan inanmayan yürümez diyenlere gelsin yok bu turbo basmaz yürütemezsiniz alt devirler ölür bu kadar güç bu arabadan cıkar mı :) Klavyeden HP yükseltenlere gelsin:)

urcsl.jpgurct3.jpgurctc.jpgurctu.jpgurcu2.jpgurcuf.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Taner Gündüz

oldukça başarılı bir proje öncelikle tebrik ederim daha detaylı ve açıklayıcı bilgi verirseniz sevinirim. türkiyede ilk olduğu aşikar bu kadar az bilgi ile tutulmamalı ön plana çıkmalı 0 100 aralığı ve 100 200 aralığı nedir ne deildir acaba 

Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR

Araç şuanda bir arkadaşimda o yüzden şuankı durumu benım  baktıgımdan  daha  ıyi diyebilirim.Bilgi paylaştıkça güzeldir ama  burda  alay edici ve degişik tavırlarla  yaklaştıkları  için Taner bey hiç bir şey  ilerlemez  burda çalişmiş yazılımsız hali var turbosu 

 

2000 rpm de  spool edip 4600 rpm  kadar devam ediyor 5000 rpm dönebiliyor zaten  dizel araçlar 

 

http://www.youtube.com/watch?v=xu1NtQqgQQI

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Aboo, canavar Fiesta olmuş, biz interkul taksakmı, olurmu vs. derken neler yapılmış :) hızlanma verilerini merak ettim bende.

Yorum bağlantısı
Taner Gündüz

Araç şuanda bir arkadaşimda o yüzden şuankı durumu benım  baktıgımdan  daha  ıyi diyebilirim.Bilgi paylaştıkça güzeldir ama  burda  alay edici ve degişik tavırlarla  yaklaştıkları  için Taner bey hiç bir şey  ilerlemez  burda çalişmiş yazılımsız hali var turbosu 

 

2000 rpm de  spool edip 4600 rpm  kadar devam ediyor 5000 rpm dönebiliyor zaten  dizel araçlar 

 

http://www.youtube.com/watch?v=xu1NtQqgQQI

ben ilgiyle gelişmeleri takip ediyorum sitedede bir çok kişinin yaptığınız aşamaları takip edecektir. videoyu izledim tekrar tebrik ederim. dyno verisi ölçüldü mü ara hızlanma videosu olursa süper olur

Yorum bağlantısı
Taner Gündüz
(düzenlendi)

Sizlerde  yapın Mazotlu bişeyler bayağı zevkli oluyor :)

yeni fotolar ve vidiolar bekliyoruz detaylı açıklamada süper olur.:)

tarihinde Taner Gündüz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Taner Gündüz

0 -100 ve 0 -200 hızlanma nasıl oluyor. turbo basıncı ne durumda. yapılan süper değişimden sonraki etkiler ve yan etkileri nelerdir  :D özellikle 0-100 ve 0-200 hızlanma videosu olursa numberone olur.

Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR

Video için arkadaşimla irtibata  geçerim.Etkileri  paha biçilemez ortalama 23 krş- 30 krş yakan bir arabayla hafifligi ve motor yüklemesinden  dolayı çogu arabayı eziyosunuz buda mutluluk veriyor.

 

Yan Etkileri :) : Bu arabaların Eksantirikteki kamlar geçme (dönüyo ve sibob yakalıyor)  biraz araştırma ihtimaliniz olursa görebilirsiniz ve  bu arabalar  8 valf  Horozlu yani sıkıntılı araçlar eger araba  

 

yapmak  istiyorsanız  öyle  yazılımla  düz boru egr iptal etmeyle fazla  güç alamazsınız.Motor içini komple yapmanız gerekıyor.Öncelıkle siboblar horozlar eksantirik Elring conta bunun  

 

haricinde conta kullanırsanız basınctan

 

dolayı conta  perişan  oluyor.

 

Bunların  hepsi  önemli etken  bu araçlar  common rail  Fordda  enjektör  olarak  Simens  bulunuyor aynı motordan 206 lardada var  bu adamlar  bunu  Bosh takmış  dahada önü açık bir enjektör

 

sistemi tamir takımı daha ucuz ve bol bir şekilde  bulunan bir şey ve öncelikle ustanızın sök tak ustası degil gelişime açık  olan ustanın  olması gerekıyor olmadı diye  işi birakıp başa dönmemesi 

 

gerekiyor :) 

 

Üstündeki fındık  turboyu atıp :)   kaliteli 2.0 bar  basabilecek v e zorlanmaya  dayanıklı bir turbo seçmeniz gerekiyor.Yine bu durumla alakalı  üst  kapagınızın  portlarını  port polish yaptırmanız

 

(Öyle gelişi güzel matkapla degil :) ) işi profesyoneline yaptıracaksınız.Devamında egzoz manifoldu onarım olması gerekiyor (genişletilmesi ) daha bir çok  bilgi ve  ayrıntı var  bu  işe  kalkışacak

 

arkadaşlar için güzel bilgiler elimde  mevcut arkadaşlar. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Taner Gündüz

Video için arkadaşimla irtibata  geçerim.Etkileri  paha biçilemez ortalama 23 krş- 30 krş yakan bir arabayla hafifligi ve motor yüklemesinden  dolayı çogu arabayı eziyosunuz buda mutluluk veriyor.

 

Yan Etkileri :) :) Bu arabaların Eksantirikteki kamlar geçme (dönüyo ve sibob yakalıyor)  biraz araştırma ihtimaliniz olursa görebilirsiniz ve  bu arabalar  8 valf  Horozlu yani sıkıntılı araçlar eger araba  

 

yapmak  istiyorsanız  öyle  yazılımla  düz boru egr iptal etmeyle fazla  güç alamazsınız.Motor içini komple yapmanız gerekıyor.Öncelıkle siboblar horozlar eksantirik Elring conta bunun  

 

haricinde conta kullanırsanız basınctan

 

dolayı conta  perişan  oluyor.

 

Bunların  hepsi  önemli etken  bu araçlar  common rail  Fordda  enjektör  olarak  Simens  bulunuyor aynı motordan 206 lardada var  bu adamlar  bunu  Bosh takmış  dahada önü açık bir enjektör

 

sistemi tamir takımı daha ucuz ve bol bir şekilde  bulunan bir şey ve öncelikle ustanızın sök tak ustası degil gelişime açık  olan ustanın  olması gerekıyor olmadı diye  işi birakıp başa dönmemesi 

 

gerekiyor :) 

 

Üstündeki fındık  turboyu atıp :)   kaliteli 2.0 bar  basabilecek v e zorlanmaya  dayanıklı bir turbo seçmeniz gerekiyor.Yine bu durumla alakalı  üst  kapagınızın  portlarını  port polish yaptırmanız

 

(Öyle gelişi güzel matkapla degil :) :) işi profesyoneline yaptıracaksınız.Devamında egzoz manifoldu onarım olması gerekiyor (genişletilmesi ) daha bir çok  bilgi ve  ayrıntı var  bu  işe  kalkışacak

 

arkadaşlar için güzel bilgiler elimde  mevcut arkadaşlar. 

Bilgi için teşekkürler. 2 adet fiestam oldu bugüne kadar hiçbirinden sıkılmamıştım. arkadaşlarımda fiesta gene var her bindiğimde haz duyuyorum çünkü fiestayı seviyorum. Sizin yaptığınız mod gerçekten cesaret ister bu konuda tekrar tebrik ediyorum. arkdaşınızla görüşüp bir 2 video eklerseniz çok memnun olurum.

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Guest YAŞAR DEMİR

Gençler  var mı sorusu  olan  hortlatalım mı biraz konuyu  :) ? 

Resim yükleyemedım  foruma hata veriyor.

 

wv7OoD.jpg

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Gençler  var mı sorusu  olan  hortlatalım mı biraz konuyu  :) ? 

Resim yükleyemedım  foruma hata veriyor.

 

http://i.hizliresim.com/wv7OoD.jpg

: :shok: Oo süper bu araçla rahatça Ali Tırtövere tokatı çakarmıyız acaba  :D

tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Taner Gündüz

Gençler  var mı sorusu  olan  hortlatalım mı biraz konuyu  :) ? 

Resim yükleyemedım  foruma hata veriyor.

 

 

Ne oldu bu araca 1 vites ileri mi çıktı. benim 1.6 o devirde o km yi çeviremiyor.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Gençler var mı sorusu olan hortlatalım mı biraz konuyu :) ?

Resim yükleyemedım foruma hata veriyor.

 

Maşallah tekeri düz bassin. Sanzimana naptiniz :) o devirde o hız helal olsun ne şakalar yapılır o makineyle

tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR

Ne oldu bu araca 1 vites ileri mi çıktı. benim 1.6 o devirde o km yi çeviremiyor.

Amaş 1.6  2.0 2.5  3.0 olması degil taner Bizim Ankarada önemli  olan  0-400 e yani Enka(açık tenha otobanda) diye tabir ettigimiz bir yolda köprünün altından ilk geçenın  kazanması araçta Mondeo parçaları var her şey orjinal derme çatmalarla yapilan bir araba degil talep eden olursa bilgi için seve seve paylaşmaya hazırım

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

Aracınızın bir konusu var mı bilmiyorum ancak yoksa , açarak detaylı bilgilendirme ve tanıtım yapmanızı öneririm.

 

Çok kopuk ve eksik bilgiler veriyorsunuz. Belli ki epey uğraşmış ve başarılı bir modifiye yapmışsınız. Yapılan tüm işlemlerin ve elde edilen tüm teknik verilerin sunulduğu bir konu olsa , daha güzel olurdu.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Ömer Efet

benim bildiğim 1.4 tdci lerde intercooler var 1.6 tdci lerde yok  pejo bipperdeki motor aynı motor onda varsa fiestada olmasın hatta auto data diye araçaların teknik özelliklerini gösterren site var ordada 1.4 lerde var görünüyo 1.6 tdci lerde yok görünüyo

 

Yorum bağlantısı
Guest YAŞAR DEMİR

Ne oldu bu araca 1 vites ileri mi çıktı. benim 1.6 o devirde o km yi çeviremiyor.

Taner senin arabanda orjinal sanjumanin var ve senw egimde veya aracinin durumuna göre zor görürsün bu hizlari bizim sanjuman farkli 7-8aydir gazliyoruz sikinti yok hacimle cevirmenin alakasi yok yani benim son hizim 238 onuda gps de görüyoruz ama araciminda 200 den sonra bir tutunma problemi var yere yakin oldugu için o yüzden pek basmiyorum artik ibrenin sonunu görüyorum ayagimi gazdan cekiyorum

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

benim bildiğim 1.4 tdci lerde intercooler var 1.6 tdci lerde yok pejo bipperdeki motor aynı motor onda varsa fiestada olmasın hatta auto data diye araçaların teknik özelliklerini gösterren site var ordada 1.4 lerde var görünüyo 1.6 tdci lerde yok görünüyo

Olur mu öyle şey 1.4 de olup 1.6 da olmamak :) koca intercooler görünüyor 1.6da zaten alt panjurda

Yorum bağlantısı
Taner Gündüz

Taner senin arabanda orjinal sanjumanin var ve senw egimde veya aracinin durumuna göre zor görürsün bu hizlari bizim sanjuman farkli 7-8aydir gazliyoruz sikinti yok hacimle cevirmenin alakasi yok yani benim son hizim 238 onuda gps de görüyoruz ama araciminda 200 den sonra bir tutunma problemi var yere yakin oldugu için o yüzden pek basmiyorum artik ibrenin sonunu görüyorum ayagimi gazdan cekiyorum

 

Farklı olduğu belli 1 ileri fazla mı tam yani 6 ileri mi oldu artık. torklu torklu gazlar insan sıkıntısız.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...