Erkan Çopur 27 Kasım 2008 Paylaş 27 Kasım 2008 malum havalar sogudu artık,bugün 88 derece termostat,antifiriz aldım ve degiştiriyim dedim söktügümde geçen sene koydugum antifiriz in kokusu var ama su sanki siyahlasmış gibi çıkan su yani bu normalmi,yoksa üst kapagı söküp tork anahtarı ile blok aplamalarını bi kontrolmu etsem sanki suya kurum girmiş gibi ama fan açana kadar bekledim havasını alıyım diye hiçbir üfleme falanda yok,nedendir acaba Yorum bağlantısı
Kenan Yargıcı 27 Kasım 2008 Paylaş 27 Kasım 2008 (düzenlendi) bence o araç bir süre antifirizsiz (sırf su ile) kullanılmış bu yüzden soğutma sistemindeki metal yerler korozyon yapmıştır.daha sonra antifiriz konunca o korozyonlar çözülüp sıvının rengini değiştirmiştir.sıvıyı komple değiştirip tekrar gözlemlemek uygun olur diyorum. 27 Kasım 2008 tarihinde Kenan Yarg?c? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Kasım 2008 Paylaş 27 Kasım 2008 Escort tan suyu komple boşaltıp yeni koydu iseniz, suyun renginden çok: 1. Kalorifer radaytörünüz, 2. Motor bölümündeki sarı radyatör suyu borunuz her an su kaçırabilir, 2500 ytl gibi rektifiye masrafı çıkartaibilir, bence bunlara odaklanın. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Kasım 2008 Paylaş 27 Kasım 2008 her an su kaçırabilir, 2500 ytl gibi rektifiye masrafı çıkartaibilir, bence bunlara odaklanın. +1 Yeni antifirizi koyduğum günün sabahında sağ taraf su içindeydi.. Yorum bağlantısı
Erkan Çopur 30 Kasım 2008 Yazar Paylaş 30 Kasım 2008 komple bosaltmadım,yalnızca termostat'ı degişdirirken bosaltcak kadar su aktı Escort tan suyu komple boşaltıp yeni koydu iseniz, suyun renginden çok:1. Kalorifer radaytörünüz, 2. Motor bölümündeki sarı radyatör suyu borunuz her an su kaçırabilir, 2500 ytl gibi rektifiye masrafı çıkartaibilir, bence bunlara odaklanın. radyatör su borusunu açarmısın abi bide abi susuz kalırsa rektefiye masrafı açar anlamındamı yazdın yoksa..... sarı borunun tam yeri nerde ? Yorum bağlantısı
Erkan Çopur 30 Kasım 2008 Yazar Paylaş 30 Kasım 2008 Evet susuz kalırsa rektefiye gerekir. abi onu biliyomda su sarı boruyu anlamadım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Kasım 2008 Paylaş 30 Kasım 2008 Motorun önünde üstten geçen boru. Sarı metal renklidir, sarı boru olarak tabir edilir. Sisteme yeni su ile oksijen girer, aluminyum malzemedeki oksit tabaksını söker, yeni oksit tabakası oluşur, akabinde kalorifer radyatörü ve/veya sarı boru su kaçırmaya başlar, Zetec motor susuz kaldığı an pek hoş olmayan üst kapak deformasyonu sonucunda conta yakar=rektifiye Muhakkak olacak diye birşey yok ama zayıf tarafıdır, sıkça rastlanır. Mesela İthal Escortlarda kalorifer radyatörü bakırdır, patladığı nadir görülür. Yorum bağlantısı
Erkan Çopur 30 Kasım 2008 Yazar Paylaş 30 Kasım 2008 Motorun önünde üstten geçen boru. Sarı metal renklidir, sarı boru olarak tabir edilir. Sisteme yeni su ile oksijen girer, aluminyum malzemedeki oksit tabaksını söker, yeni oksit tabakası oluşur, akabinde kalorifer radyatörü ve/veya sarı boru su kaçırmaya başlar, Zetec motor susuz kaldığı an pek hoş olmayan üst kapak deformasyonu sonucunda conta yakar=rektifiyeMuhakkak olacak diye birşey yok ama zayıf tarafıdır, sıkça rastlanır. Mesela İthal Escortlarda kalorifer radyatörü bakırdır, patladığı nadir görülür. abi radyatör kale marka,ama boruyu şimdi inceledim ucları çürümüş yedpada varmıdır acaba alsamda taksam iştende çıktım valla halim harap olur sonra Yorum bağlantısı
Oğuzhan Sonata 30 Kasım 2008 Paylaş 30 Kasım 2008 eski model araçlarda bu sorun olabiliyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts