İçeriğe Yönlendir

Focus Rampada çekiş Problemi!


Fatih Sevgi

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek

Geçmiş olsun... Bu kadar uğraşa rağmen sorununuz çözülseydi keşke...

Silindirlerin kompresyonları ölçüldümü.. ?

Yorum bağlantısı
Fatih Sevgi

Hayır mehmet bey aklımıza gelmedi nasıl bir işlem bu? Ona göre bi kontrol yapalım ?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Hayır mehmet bey aklımıza gelmedi nasıl bir işlem bu? Ona göre bi kontrol yapalım ?

Siz bu kadar uğraşınca benim aklıma geldi..

Bujiler sökülür kompresyon ölçüm cihası buji yerine takılır ve marşa basılır..

Subaplar kaçırıyormu sekmanlar kaçırıyormu, yağlı ve yağsız olarak kontrol edilir..

Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu

Valla bu kadar işlem yapılmış ben olsaydım ilk yapıcağım işlme kompresyon testi olurdu.

Yorum bağlantısı
Fatih Sevgi

Bakalım birde onu deneyelim artık, peki bu kompresyon testi neticesinde ne gibi sonuçlar çıkabilir bu sonuçların en kötüsü ne olabilir? Çözümü konusunda ne gibi işlmeler yapılabilir?

Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu

Silindirlerde kompresyon kaçağı olup olmadğını.subaplarda sorun olup olmadğını anlaşılır.

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

Başka focus kullanıp baktınız mı hiç ? Karşılaştırma açısından faydalı olabilir..

Yorum bağlantısı
Fatih Sevgi

Kullandım cihan bey ama benimkinde bir yerde bir sıkıntı var, dün arabayı yıkarken hava filtresi bi değiştireyim dedim, üst vidaları söktüm birde baktımki ne göreyim filtrenin oturduğu kutuya giren boru tam girmemiş, yarıdı dışarda yarısı içerde yani dışarda derken tam oturtamadıklarından eğmişler aşşağı doğru ve ordan sürekli hava alıyormuş, biraz uğraştıkdan sonra oradaki boruyu tam olarak düzeltip oturttum, sanırım arabanın nefes alıp vermeside biraz rahatladı, dün ilk rampa denememde hiç sorun bile oluşmadı hatta durup kalktım :B) o arada arabada 2 kişiydik, daha sonra bir arkadaşımız daha geldi 3 kişiyle aynı rampada yine teste çıktık fakat bu sefer yine zorlandı araç, bazen saçmalıyor bazende süper oluyor bir türlü anlam veremedim. Bu sorunu yaşayan başka arkadaşlarda çözümlerini paylaşırsa çok sevinirim. Fakat hava filtresinin ayağını düzelttikden sonra baya bi değişiklik farkettim.

Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber

Yazdıklarınızın bir çoğuna katılamayacağım.Focus kesinlikle çekiş yönünden bir çok araçtan iyidir.Fatih arkadaşın aracında kesinlikle bir sorun oluştu.Rampada Peugeot 407 ile kapıştım ondan çok az daha iyiydi.Erciyesi çıkarken megane 2 ile kapıştım rahat geçtim.astra'yıda geçtim.Bora Golf zaten ilk kalkışta çok hantal.Bunların yanında benim aracımda da sorun oluştu.100 km 11 sn civarında çıkarken şu an 13,5 sn çıkabiliyor.Triger setini değiştim arkasından oksijen sensörünü değiştim.ondan sonra öyle oldu.Aracım lpg'li

Yorum bağlantısı
Fatih Sevgi

Benim aracımda bir sorun olduğu ap açık ortada :D Dedim ya hep lpg den sonra oldu diye bi hırıltılı çalışma söz konusuydu :) Meğer bu hava filtresini söken dangalak lpg ci ayağını tam oturtamamış ordan hava alıp duruyormuş, bunu hafta sonu aracı yıkarken fark ettim, düzelttiğimde hırıltı kesildi rahat bir nefes alıyor sanki ama hala başka arızadan dolayı çekişinde bir problem var. Halil usta "arslanoğlulları" bu hafta içinde bana telefon açtı, senin aracına benzer bi arızada direksiyon altından bir fiş soketi söktüklerini ve bu soket söküldüğünde herşeyin düzeldiğini söyledi, bu soket acaba ne ile alakalı olabilir? Acaba bende de düzelcekmi bu hafta sonu bakıcaz bakalım :D

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

Soketi bilmiyorum ama yarın akşam çiftlik toplantısına gelirseniz bakarız duruma :)

Yorum bağlantısı
Fatih Sevgi

yarın akşammı duyurusu nerde yapıldı? Detaylara bakayım hemen :)

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2
valla 9 yaşında lpgli arabayla 13 saniyede 0-100 yapıyorsanız ya kronometre bozuktur ya hız saati bozuktur ya da benim ciddi bilgi eksikliğim var?

Yaşla ne ilgisi var ki? Motor aşınmasına ve diğer aksamların sağlıklı olmasına bakar bu iş. Kaldı ki zetec motor kompresyon kaybı yaşaması için ciddi yüksek kilometerelere gelmesi lazım. Eğer buji,hava filtresi,egzos sistemi vs sağlıklı ise çok rahat 13 saniyede 0-100 yapar.

Yorum bağlantısı
Guest O?uz K

LPG sistemi sıralı mı?

Devirsizmi kullanıyorsunuz?

Acaba enjektörleri temizletmek çare olabilir mi?

Aynı sorun dayımın focusunda da vardı LPG takılmadan önce sürmemiştim ama canavar gibiydi LPG takıldı 1-2 sene geçti tabi 4000 deviri asla geçmedi bu 2 yılda .100.000'e geldi standart bakım harici birşey yapılmamıştı araca

Geçen ay kullandım düz yolda bile devirlenmiyordu hatta 0-100 ölçsek eminim 14sn den az çıkmazdı:)

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

Devirli kullanınca daha iyi gidecek diye birşey yok ki? Düz yolda devirlenmiyorsa bir araç mutlaka vardır bir sorunu..

Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber

Benim araç benzinde 3000 devre kadar hızlanmada problem oluyor.Ancak 3000 den sonra sanki açılıyor ve 7000 devre çok rahat çıkıyor.Lpg'de de 7000 devre çıkabiliyor.Devrini alınca da herhangi bir çekiş problemi olmuyor.Sorun sadece 0-3000 devir arasında.

Lpg sıralı atiker.

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

Sizinki normal bence. Focusların uzun şanzıman oranı alt devirlerde zayıflık hissi verebiliyor. Performasnlı kullanım için alışkanlık gerektiriyor..

Yorum bağlantısı
Guest O?uz K
Devirli kullanınca daha iyi gidecek diye birşey yok ki? Düz yolda devirlenmiyorsa bir araç mutlaka vardır bir sorunu..

Dizel değil ki sonuçta 3500 devirde maks gücünü aktaracak

max.torkunu bile 3000'den aşağı olacağını zannetmiyorum.

Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber

Araç 2001 den beri bende.Lpg taktırana kadar hiç sorun yaşamadım.Lpg den sonra bazı sorunlar oldu ama pek önemli değildi.Aracı 97000 km de triger setini vs. değiştirdim.Aracı aldım araç gitmiyor.Ertesi gün tekrar ustaya gittim(Kayseri ACL servis,otosanın)(Yaşar ustayı o zaman tanımıyordum).Bilgisayara bağladı.Oksijen sensörü bozuk dedi.Onu da değiştim,ilk zamanlar düzeldi gibime geldiysede tam düzelmediğini gördüm.Şu anda bilgisayarda bir sorun gözükmüyor.Bir süre benzinde binip düzelmesini bekliyeceğim.Birde benzin ayarı yapılabilirmi,acaba benzin ayarımı bozuldu.Bilgisi olan varsa tşk.

Yorum bağlantısı
Guest O?uz K
Araç 2001 den beri bende.Lpg taktırana kadar hiç sorun yaşamadım.Lpg den sonra bazı sorunlar oldu ama pek önemli değildi.Aracı 97000 km de triger setini vs. değiştirdim.Aracı aldım araç gitmiyor.Ertesi gün tekrar ustaya gittim(Kayseri ACL servis,otosanın)(Yaşar ustayı o zaman tanımıyordum).Bilgisayara bağladı.Oksijen sensörü bozuk dedi.Onu da değiştim,ilk zamanlar düzeldi gibime geldiysede tam düzelmediğini gördüm.Şu anda bilgisayarda bir sorun gözükmüyor.Bir süre benzinde binip düzelmesini bekliyeceğim.Birde benzin ayarı yapılabilirmi,acaba benzin ayarımı bozuldu.Bilgisi olan varsa tşk.

carbon clean fln çözüm olabilrmi acaba?

Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber

aklımda oda var.Lpg filitresini değiştim biraz düzeldi ama halen yetersiz.

Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2

Maf kirlenmiş olabilir diyeceğim ama bu sefer de 6750'ye kadar rahat çıkabiliyor demişsiniz. Focusta 3000-6750 arası çok canlı gerçekten. Alt devirler o kadar değil. Yaşar ustaya bir gösterin olmazsa.

Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber

Yaşar usta baktı.O benzinde sorun yok dedi.Ama 3000 den sonraki devirlenmesini dikkate aldı.O sıralar lpg de daha zor hızlanıyordu.lpg ayarı yaptırmamı tavsiye etti.6 ay evvel Ford Metinlerde usta başı soğuk iken benzin ayarı yapacağını söyledi.Acl de usta ise benzin ayarı olmaz dedi.Kafam karışık.

Sanki benzin az geliyor yetmiyor veya çok geliyor boğuyor gibi olabilirmi?

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

gaz ayarı kısık kalıyorsa da yapabilir bizimde üst devirlerde lpg de bi isteksizlik vardı meğer gazı bi miktar ksıkmış şimd benzinde nasılsa lpg de öyle

Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber

lpg de son ayarı bir hafta önce yaptırdım ve özellikle gaz ayarının kısık olmaması için tembihte bulundum.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...