Uğur Çelik 13 Temmuz 2009 Paylaş 13 Temmuz 2009 Merhabalar bugün iş dönüşü eve geldiğimde aracımı park ettim.Vitesi P konumuna aldım ama devir saatine baktığımda 1800 devir falan gösteriyordu,aracı D pozisyonuna aldığımda devir 800 e düştü.Tekrar P ye aldım ve gaz verdim.Sonra devir 800 e indi.Problem neden olabilir acaba? İkinci sorum ise bugün yolda giderken ışıklarda klima çalışıyor halde iken hararet ibresinin yükseldiğini gördüm,sonra hemen klimayı kapattım.Hararet düştü.Radyatör suyunu kontrol ettim herşey normal.Yalnız radyatörde yanyana 2 adet fan var,bunun birinin çalıştığını diğerinin ise çalışmadığını gördüm.Elimle pervaneyi döndürmeye çalıştım ama çok sert olduğunu ve dönmediğini gördüm.Fan motoru kazıklamış olabilir mi? Saygılar............. Yorum bağlantısı
Karani Gülistan 13 Temmuz 2009 Paylaş 13 Temmuz 2009 Eğer A/T ile ilgili bir sıkıntı yoksa,rölanti sensörü ve gaz kelebeği merhaba diyor gibi:) Hararet konusu çok önemli..Radyatörün üstündeki ikinci fanın klima devredeyken çalışması gerekir diye düşünüyorum.Klima açık ve fan çalışır vaziyette hararet yükselmesi oluyorsa daha komplike merhabalara yol açmadan elinizi çabuk tutarak ehil bir ustaya kontrol ettirin. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Temmuz 2009 Paylaş 13 Temmuz 2009 Tek tırtlar fordlar değilmiş demekki.. Yorum bağlantısı
Uğur Çelik 14 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 14 Temmuz 2009 Bugü tamircime arabayı bıraktım fanın biri kazıklamış değişecekmiş.Gaz kelebeği yeni temizlendi muhtemel rölanti sensörü olabilir.Ne yapalım standart yaşlı araba problemleri bunlar.Mondeomdan tecrübe kazanmıştım allahtan.Neyse durmak yok yola devam.... Fotoları çok kısa zaman sonra yükleyeceğim...Saygılar Yorum bağlantısı
Uğur Çelik 14 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 14 Temmuz 2009 Aynı motor değil Mazdada 16 valf dohc motor var Yorum bağlantısı
Karani Gülistan 14 Temmuz 2009 Paylaş 14 Temmuz 2009 Aynı motor değil Mazdada 16 valf dohc motor var mk1 mondeolarda da 16 valf dohc motor var 136 hp Yorum bağlantısı
Uğur Çelik 15 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2009 Ben mk2 ler için söylemiştim.Demek mk1 ler dohc motormuş.Bugün aracımın klima fanı değişti fakat sorun azda olsa devam etti.Yaptığımız çalışmalardan sonra radyatörün tıkalı olduğu kanısına vardık.Sonra radyatörü temizlettim.Şimdilik sorun yok.İnşallah bundan sonra olmaz...Saygılar... Yorum bağlantısı
Karani Gülistan 15 Temmuz 2009 Paylaş 15 Temmuz 2009 Geçmiş olsun,keyifli sürüşler.. Yorum bağlantısı
Karani Gülistan 16 Temmuz 2009 Paylaş 16 Temmuz 2009 nette gezinirken mazda 626 ve mondeoların aynı otomatik şanzımana sahip olduklarını gördüm.Mondeo cd4e-mazda 626 la4a-le... Yorum bağlantısı
Recommended Posts