İçeriğe Yönlendir

Makinam ^^ Mercedes E200 Kompressor ^^


Alper Aksakal

Recommended Posts

Alper Aksakal
Serkan Toker

Fotoğraflar çok küçük Alper, detaylar belli olmuyor...:lol2:

Küçüklerini yükle, değiştirelim, olmaz mı ? :good1:

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Fotolar çok küçük yahu.

Link olarak düzeltilse şefkatli adminim.

Güzel bi 18" jant siyah renkli, camlara film, pasta cila çok güzel sonuç verir.

Güle güle kullanın

Yorum bağlantısı
Alper Aksakal
Fotoğraflar çok küçük Alper, detaylar belli olmuyor...:lol2:

Küçüklerini yükle, değiştirelim, olmaz mı ? :bambam:

bitanecik adminim :good1: siz nasıl isterseniz :D

Yorum bağlantısı
Alper Aksakal
Maşallah :lol2:

Kaç HP'lik versiyon? Ne kadar yakıyor? Kaç basıyor(bu biraz abartı oldu) :good1:

:D 186 beygir torku nedir bilmiyorum ama kırmızı motor dedikleri motora sahip müthiş refleksli bir araba. *** basıyor :bambam: kompressor devrede olduğu zaman su gibi içiyor :) şehirçi yakıt tüketimi lpg de normal kullanımda 196 kuruş yakıyor.bu rakama kimse inanmıyor ama mercedes çok yakan bir araba değilmiş yaşadım ve gördüm.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
:lol2: 186 beygir torku nedir bilmiyorum ama kırmızı motor dedikleri motora sahip müthiş refleksli bir araba. *** basıyor :good1: kompressor devrede olduğu zaman su gibi içiyor :D şehirçi yakıt tüketimi lpg de normal kullanımda 196 kuruş yakıyor.bu rakama kimse inanmıyor ama mercedes çok yakan bir araba değilmiş yaşadım ve gördüm.

196 kuruş neredeyse km de 2 tl bence az değil..

Yorum bağlantısı
Alper Aksakal
196 kuruş neredeyse km de 2 tl bence az değil..

:lol2: km de 196 yakıyor ersen abi 2 tl yi nerden çıkardın :good1:

Yorum bağlantısı
Serkan Toker
:good1: km de 196 yakıyor ersen abi 2 tl yi nerden çıkardın :D

19,6 kuruş olacak yani..100 kuruş = 1 Tl... :lol2:

Yorum bağlantısı
Alper Aksakal
19,6 kuruş olacak yani..100 kuruş = 1 Tl... :lol2:

ben bu sıfırların gitmesine alışamadım :good1:

Yorum bağlantısı
Serkan Toker
ben bu sıfırların gitmesine alışamadım :good1:

Yalnız değilsin, bütün sahi..nden.com ailesi alışamadı..:D

Ben araba güzel demişmiydim bu arada...:lol2: Daha genç işi birşeyler baksan lehine olur Alper, benim kanaatim.. :bambam:

Yorum bağlantısı
Alper Aksakal
Baba arabası maşallah :D Genç menç dinleme sen ağır takıl kardeşş :)

eyvallah abi teşekkür ederim :p ağır takılmaya devam...

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

45 Bin liram olsa alacam bende bir tane c series de yok işte :D

Güle güle kullanın.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

:D

Bu kompresör sürekli devrede değil mi ki :blink:

Param olsun makyajlısı e2 bejini istiyorum :D 50 binciğe daha 50 bini aşmamış bir araç satılık arada bakıp hayal kuruyorum :)

stoplar da yakışmış :)

Yorum bağlantısı
Alper Aksakal
45 Bin liram olsa alacam bende bir tane c series de yok işte :)

Güle güle kullanın.

allah isteyen bütün kullarına versin :) inş en yakın zamanda sende istediğin mersona kavuşursun.
:D

Bu kompresör sürekli devrede değil mi ki :blink:

Param olsun makyajlısı e2 bejini istiyorum :p 50 binciğe daha 50 bini aşmamış bir araç satılık arada bakıp hayal kuruyorum :p

stoplar da yakışmış :D

yok kardeş kompressor sürekli devrede değil belli devirden sonra dip gazından sonra roketlemeye geçiyor ozaman kompressor devreye giriyor.kompressor sürekli devrede olsa vay benim halime yakıtına dayanamam :)
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Alper senin dediğin kick down :D roket derler ona halk arasında. tabi ivmelenme coştuğu için sana komp devreye gidiyor gibi geliyor. eğer arada devreden çıkıyorsa o bir arıza benden demesi. Mercedes forumlarında duymuştum :) Kompresörün asıl espirisi zaten alt devirde canlılık. Turboya göre bir avantajı o. İkincisi daha fazla deviri rahat çevirme. Turbo belirli devirden sonra verimde düşüşe maruz kalıyor diye biliyorum. Kranktan tahriklendiği için (tabir yanlış değildi inşallah) verimi turboya göre düşük derler. Ama turbodaki turbo lag olayı yoktur bastığın kadar güç alırsın.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Çok tatlı bir sesi var yaa. Bu arada düz E200 otomatikler ile komp.lar arasında tüketimde pek fark yok diyor Mersocular. Geçn forumlarını incelemiştim :)

Yorum bağlantısı
Alper Aksakal
Alper senin dediğin kick down :good1: roket derler ona halk arasında. tabi ivmelenme coştuğu için sana komp devreye gidiyor gibi geliyor. eğer arada devreden çıkıyorsa o bir arıza benden demesi. Mercedes forumlarında duymuştum :) Kompresörün asıl espirisi zaten alt devirde canlılık. Turboya göre bir avantajı o. İkincisi daha fazla deviri rahat çevirme. Turbo belirli devirden sonra verimde düşüşe maruz kalıyor diye biliyorum. Kranktan tahriklendiği için (tabir yanlış değildi inşallah) verimi turboya göre düşük derler. Ama turbodaki turbo lag olayı yoktur bastığın kadar güç alırsın.

:good1: evet bende rokete geçtiği zaman kompressor devreye giriyor zannediyodum :) :) neyse artık yavaş yavaş neyin ne olduğunu öğrencez mersoyla ilgili :) yakıt olayına gelince , geçen bende forumun birinde okumuştum düz E200 ler kompressorden çok yakıyomuş sebebi ise düz E200 kasayı kaldırmakta zorlandığından yakıta yük bindiriyomuş ama ne kadar doğru bilmiyorum.

Yorum bağlantısı
Ali Çukur
:nazar: 186 beygir torku nedir bilmiyorum ama kırmızı motor dedikleri motora sahip müthiş refleksli bir araba. *** basıyor :nazar: kompressor devrede olduğu zaman su gibi içiyor :) şehirçi yakıt tüketimi lpg de normal kullanımda 196 kuruş yakıyor.bu rakama kimse inanmıyor ama mercedes çok yakan bir araba değilmiş yaşadım ve gördüm.

Haklısın Mercedes yakıtı içen bi makina değil.

Daha önce de söylemiştim eski lpg li aracım vardı o bile E 220 CDI aracımdan bile fazla yakıyordu.

Lpg li aracım 1.6 Merso ise 2.2 arada uıçurum var

Ama bana beygir biraz yüksek gibi geldi 186 olmaması gerekiyor

Yeni kasa E 200 ler bile 184 bg

Bu arada aracını güle güle kullan...

Yorum bağlantısı
Sami Aktaş

Benimki 192 beygir...Mercedes sonradan düşürdü arabalarının güçlerini...

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Almanların enteresan bir huyu :D vw de yaptı aynı şeyi 140 lı k170 lik tsi sürdü piyasaya sonra 140 lık gitti 170 lik 160 oldu :D

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...