İçeriğe Yönlendir

Nokia Telefon Sorunu


Vural Dirimeşe

Recommended Posts

Vural Dirimeşe

Merhabalar,

Eşim için 24 ağustosta nokia E66 cep telefonu aldım. Alır almaz simkart ile uyum sorunu yaşadı ve 2 gün sonra telefonu değiştirip yenisini verdiler. Bu telefon da durup dururken çekmemeye, konuşurken hattan düşmeye başladı. Vodafone 64K simkartı değiştirmemizi önerdiler önce 32K simkart aldık, onda da yapınca 128K kart aldık. Düzelmeyince servise (GENPA) gitti. 1 hafta sonra geldi. Yazılım güncellemişler. Geldikten sonra telefon açıkken birden sim kartı takınız uyarısı vermeye başladı. Açıp kapatınca düzeliyor ama bir süre sonra tekrar yapıyordu. Tekrar servise gitti 10 gün sonra geldi. 1-2 gün sorun yapmadı ama sonra tekrar sim kartı takın demeye başladı. 3. defa servise gitti 28 eylülde. Tam 1 ay sonra 28 ekimde geri geldi. Üst düzey servise gitmiş ve mekanik parça değişimi yapılmış denildi. Mağazadan çıkıp karşıdaki mağazaya girdik aradan 15 dakika geçmişti ki ekranda gene sim kartı takınız yazısı çıktı. Aynen mağazaya geri döüp oradaki görevliye de göstererek onaylattıktan sonra yeniden servise bu sefer değişim veya para iadesi talebiyle geri gönderdik.

Bugün itibarı ile halen serviste üst düzey servis için İstanbul'da olduğu söylenmekte.

Bu saatten sonra beni ne yapmamı tavsiye edersiniz?? Kimleri nerelere şikayet edeyim??

Şimdiden teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Nokia alınca bu işlemler standart değil mi zaten? Modeli farklı ama, benimki de kutusundan bozuk çıkmıştı, garanti bitene kadar 3 defa servise gitti geldi. Garantisi bitti, artık bozulmuyor :nazar:

Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy

Geçmiş olsun . Benimde 2 adet 6700 telefonum serviste bekliyor , müşteriye vermişim telefonu , 2 gün sonra telefon bozulmuş . Yasal yollardan kendilerine çok güveniyor bu firma , nedense . 30 iş gününden sonra ya sıfırını yada o anki piyasa fiyatını vermek zorunda olduğu halde , görevlerini yerine getirmiyorlar .

Yorum bağlantısı
Vural Dirimeşe

Aynı anda bir arkadaşımla beraber aldık aynı telefonu. Arkadaşım çok memnun ve sorunsuz kullanıyor.

Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy

Nokia işini şansa bırakıyor . Cihazını satış sonrasında unutan bir distribütör ile yoluna devam ettiği sürece , daha çok problemler doğacak ve yaşanacak .

Yorum bağlantısı
Berk Ertürk

öncelikle geçmiş olsun. bir arıza olduğunda telefon servislerinden çekmeyen yoktur heralde. bende bir ara bu konularda araştırma yapmıştım. tüketici mahkemesine başvurmak bir seçenek fakat onunda uzun bir süreç olduğu söyleniyor, bazen servise sert çıkıp hakkımı arıcam tarzı tehditvari konuştuğunuzda sonuç alanlar bile var, ihtarname yollayanlar var tam detaylarını bilmiyorum ama . şuanki durumunuza göre artık telefonu değiştirmeleri gerekiyor umarım hiç bunlarla uğraşmadan yeni telefonunuza kavuşursunuz.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Vural Dirimeşe

Bugün itibarı ile telefondan henüz haber yok.

Dün Tüketici Hakem Heyetine dilekçe ile başvurdum.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Serviste, Samsung ve Telpa'yı tek geçerim..

D880'm.. 3 günde yarısı değişmiş olarak elimdeydi..

Geçmiş olsun Vural Bey.

Yorum bağlantısı
Vural Dirimeşe
forumda illegal durumlar yasak olduğunu biliyorum ama parası verilmiş bir şeye de istediğimi yaparım diye düşünüyorum. yönetim isterse silebilr. telefonunuz eğer olurda elinizde kalırsa hacklemenizi öneririm.

Bu işlem nasıl yapılıyor??

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

benzer bi sorun seneler önce benim de başıma gelmişti. o zamanlar çift sim kartla çalışan telefonlar yoktu, 2 sim kartı da kesip, tek sim kartın içine koydukları bi sistem yapmışlardıi normal sim karta göre biraz daha kalındı. telefonda bir süre kullandıktan sonra diğer hattı kapattırıp tek sim kullanmaya karar verdim. orjinal sim kartı taktığımda, ara sıra sim kartı yok gibi bir uyarı veriyordu. sim kart yuvasının arkasına birkaç kez katladığım kağıt parçası ile sorunu çözmüştüm.

bence sizin sim kartın yuvası ile ilgili bi sıkıntı var. girişin telefonun boardu ile bağlantısı yada direk pinlerde sıkıntı olabilir bence. onun dışında yazılımı birkaç kez güncellenip düzelmediğine göre bence yazılımında bir sıkıntı yoktur.

tüketici hakem heyetine gitmeniz yerinde bir karar olmuş. telefonun servise gidiş kayıtlarını sakın kaybetmeyin. 1 ay içinde aynı arızadan 3 kez gitmişse zaten para iade alma hakkınız doğar. hakem heyeti bilirkişi atayacak ve sizi çağıracaklar, telefonun arızalı olduğunu görürse rapor verecek , sizde hakem heyetinden karar yazısını alıp Nokia Türkiye distribitörüne başvurabilirsiniz. Başvururken de kesinlikle iade istediğinizi belirtin. değişim istemeyin.

geçmiş olsun.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

30 iş günü dolmadıysa THH'nin yapacağı bi şey yoktur. Bekleyin diyecekler muhtemelen.

Ayrıca ücret iadesi talep edin nokia'dan.

Nokia'nın telefonları zor bozuluyor. Ancak bozulanda tam bozuluyor...

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
30 iş günü dolmadıysa THH'nin yapacağı bi şey yoktur. Bekleyin diyecekler muhtemelen.

Ayrıca ücret iadesi talep edin nokia'dan.

Nokia'nın telefonları zor bozuluyor. Ancak bozulanda tam bozuluyor...

30 iş günü beklemesine gerek yok, madde gayet net; ben aynı arızayı 3 kez tekrarlamalı diye biliyordum ancak yasada 1 yıl içinde 2 defa tekrarlaması yetiyormuş.

4822 Sayılı Yasa ile değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'un 13. maddesinin 3. fıkrasında <tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanmasının süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirin mümkün bulunmadığının anlaşılması halinde, 4. maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir> yazılıdır. Yine Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 14. maddesinde de <tüketicinin onarım hakkını kullanılmasına rağmen malın tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının 6'dan fazla olması + unsurlarının yanı sıra bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması durumunda tüketicinin malın ücretsiz değiştirilmesini bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebileceği> öngörülmüştür.

Vural beyin yazdığına göre 1 ay içinde aynı arızadan dolayı 3 kez servise gitmiş. Değişim hakkı bir önceki arızasında zaten doğmuş durumda. Tüketici hakem heyeti de bununla ilgili yazı verecek ve sizde bu belge ile para iadesi alacaksınız.

Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy
Serviste, Samsung ve Telpa'yı tek geçerim..

D880'm.. 3 günde yarısı değişmiş olarak elimdeydi..

Geçmiş olsun Vural Bey.

Telefoncu olarak +1000 diyorum abi.

Senelerdir bu işin içindeyim , Telpa gibi müşterisinin arkasında olan bir firma görmedim .

Yorum bağlantısı
Evren Çolakoğlu

Yapılan işlemler: Telefonunuz degistirilmistir (SWAP MB)

İşlem geçmişi

10.12.2010 09:31:42: Cihaz son testlerden başarıyla geçmiştir. Teslimata hazırlık için bekliyor.

10.12.2010 00:00:00: Cihazınızın çıkışı yapılmıştır. Teslim edecek: DHL ( TURKİYE LOJİSTİK )

09.12.2010 09:09:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test ve teslimata hazırlık için bekliyor.

18.10.2010 00:00:00: Değişim cihazı bekliyor.

07.10.2010 13:01:00: Maltepe bölgemizde kaydı alındı.

05.10.2010 08:54:00: Cihazınız transfer edilmiştir: Maltepe Teknik Servisi

02.10.2010 11:10:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.

Benzer bir Nokia cihazımın servisteki hikayesi arkadaşlar. Bu arada ikamet Sakarya'da olduğu için İstanbul'dan cihazın tarafıma ulaştığı tarih 22.12.2010. Cihazınız değiştiği "(SWAP MB)" takdirde muhtemel bekleme süreniz 30 iş gününü geçebiliyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...