Adem Cengiz 31 Mart 2011 Paylaş 31 Mart 2011 Arkadaşlar, sürüş güvenliği ile ilgili Cam Filmlerine Emniyetin fena halde kafayı taktığını biliyoruz, ya aşağıdaki resimde görülen Kamyonlara ne demeli? Basit bir arkadan çarpma kaçınılmaz ciddi yaralanma ve ölüm demek... Aşağıdaki ilk dört resmi Eskihisar iskelesinde feribot beklerken çektim. Bunun gibi onlarcası trafikte, kurbanlarını bekliyorlar... İşte bir kaza ve kaçınılmaz son, araba isterse 5 yıldız olsun faydası yok... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Mart 2011 Paylaş 31 Mart 2011 Bildiğim aks mesafesini kısalttıkları idi.( Köprü-otoyol gibi yerlerde daha az ödeme yaptıkları gibi ) Karşı komşumda epey bi tır kamyon var soracağım. Yorum bağlantısı
Asilhan Furkan Akçay 31 Mart 2011 Paylaş 31 Mart 2011 (düzenlendi) Evet buna da dikkat etmeleri gerekir aslında. Alttaki resim gibi kötü sonuçlar doğabilir Allah göstermesin. Daha fazla yük taşımak için şase uzatma yaptırıyorlar. 31 Mart 2011 tarihinde Adnan tarafından düzenlendi ?mla kurallar?na uyunuz mesajlar?n?z silinebilir. Yorum bağlantısı
Nedim Öner 31 Mart 2011 Paylaş 31 Mart 2011 TUVTÜRK'te bu detaya bakılıyor ve standarta uymayanlar, "Ağır kusurlu" sayılıyor. Lakin; kıvrak Türk zekasının, uzayıp kısalabilen kasa yaptığını da biliyormusunuz? Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 31 Mart 2011 Paylaş 31 Mart 2011 güzel konuya temas etmişsiniz denetimi zor değil aslında ama hangi yasalarla, hangi polisle yapacaksınız bu işi? 3 tane kamyon bağlarsınız sonra kamyonlarını bağladığınız ağanın biri de sizi bağlatır. Yorum bağlantısı
Emre Aytan 31 Mart 2011 Paylaş 31 Mart 2011 Bu kamyon üstü karoser uygulamalarının bir çoğu merdiven altı. Bu şekilde tip onayı alınamaz. Bu şekilde trafiğe çıkmasında büyük ihtimal usulsüz işler karışmıştır. Bu konuda yapılacak tek şey, cam filmine bakan polisler gibi yol trafik denetimi yapan polislerin çorbaya bakmak yerine araçların kritik bölgelerine bakmaları. Devletin denetim mekanizmasının zayıflığı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Mart 2011 Paylaş 31 Mart 2011 Kasa bir santim geniş veya bir santim uzun olsa muayenedne geçemez... Sorun stop lambalarında, stoplar içerde ama bu uygun mu bilmiyorum... Yorum bağlantısı
Cavit Doğan 1 Nisan 2011 Paylaş 1 Nisan 2011 Önemli bir noktaya değinmişsiniz tebrik ederim.. Nasıl olurda zaruri tutulur bilmiyorum ama çıkıntının hemen altına tampon dizayn edilebilir, ve bu bir standarda bağlanabilir bence.. İşyerinde 3 adet var ikisi ektradan dingilli, okadar çok detaylı şey istedilerki bu araçlarla ilgili saymakla bitmez, yok sızıntı olmasın diye kasaya izelasyon, yok tehlike levhaları, yanlara özel geçmeli plakalar bilmemne, Onlara özel güvenlik çantası.. Bütün bunları irdelerken bu konuyuda atlamamaları lazım bence.. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 1 Nisan 2011 Paylaş 1 Nisan 2011 Evet gerçekten hayati önem taşıyan bir mevzu.Kim nasıl denetliyorsa bir şekilde halledilmeli. Yorum bağlantısı
Nedim Öner 1 Nisan 2011 Paylaş 1 Nisan 2011 Bu kazadaki kasa boyu neredeyse şase boyu kadar. Çünkü bu, alt şaseyle beraber üretilen standart bir yarı römork olsa gerek... Asıl mesele; kasasız üretilen kamyonlara sonradan üretilip takılan kasalardadır. Taşıdığı yüke göre (Örneğin; bir sıra daha palet yükleyebilmek için) uzun kasa üretilip takılmasındadır. Kazanç kaygısıyla, standart dışı kasa imal edenler varken, bunu nasıl engelleyeceksiniz? :lol2: Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Nisan 2011 Paylaş 1 Nisan 2011 Ben bir hile duydum bununla ilgili... Kasacılar araç muayeneye girereken olması gereken kasayı araca koyup muayeneye gönderiyor.. Araç muayeneden geçince yine usulsüz büyüklükteki kasa koyuluyormuş.. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 1 Nisan 2011 Paylaş 1 Nisan 2011 Ben bir hile duydum bununla ilgili... Kasacılar araç muayeneye girereken olması gereken kasayı araca koyup muayeneye gönderiyor.. Araç muayeneden geçince yine usulsüz büyüklükteki kasa koyuluyormuş.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Nisan 2011 Paylaş 1 Nisan 2011 Ben bir hile duydum bununla ilgili... Kasacılar araç muayeneye girereken olması gereken kasayı araca koyup muayeneye gönderiyor.. Araç muayeneden geçince yine usulsüz büyüklükteki kasa koyuluyormuş.. 3 şeritli yolda sağda 1 dak. durunca çekip götüren polisler nerede peki..... Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 9 Nisan 2011 Yazar Paylaş 9 Nisan 2011 Arkadaşlar, Online 155, Kara Ulaştırması Genel Müdürlüğü vb. yerlere şikayet ettim. Konunun doğrudan muhatabı TC Ulaştırma Bakanlığı Kara Ulaştırması Genel Müdürlüğü http://www.kugm.gov.tr imiş. Tabii trafikte yüzlercesi var, umarım Polis te daha duyarlı olur, nasıl cam filmlerine duyarlılar Yorum bağlantısı
Nedim Öner 9 Nisan 2011 Paylaş 9 Nisan 2011 Asıl mesele; kasasız üretilen kamyonlara sonradan üretilip takılan kasalardadır. Taşıdığı yüke göre (Örneğin; bir sıra daha palet yükleyebilmek için) uzun kasa üretilip takılmasındadır. Kazanç kaygısıyla, standart dışı kasa imal edenler varken, bunu nasıl engelleyeceksiniz? Yukarıda verdiğim örnekteki gibi; araç kullanma süresi dolan ehliyet çipini iki liraya sıfırlayan takoğrafçılar varken, merceksiz fara xenon ampul takılması uygun olmamasına rağmen, ha bire montaj yapan aksesuarcılar varken, mazot yerine on numara yağ satanlar varken, "Vur abalıya" misali herşeyi polisten beklerseniz, daha çook beklersiniz... Önce; insanımıza herşeyin para olmadığını, biraz da vicdan olması gerektiğini aşılamalıyız. Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 11 Nisan 2011 Paylaş 11 Nisan 2011 (düzenlendi) 3 şeritli yolda sağda 1 dak. durunca çekip götüren polisler nerede peki..... Bir kısmı çorbacıda, bir kısmı da bizim evin burda gece nöbetini bizim ara sokakta uyuyarak geçiriyorlar. Deveye sormuşlar............. Şase uzatma yada kasaya ilave yapmak illegal bir uygulama değildir. Normalde bu işleri Tip Onay Belgesi ile Makina Mühendisleri Odasından tasdik ettirerek muayeneden de geçtikten sonra ruhsat değişikliği ile legal yoldan yapılıyor. Fakat burdaki sorun normalde yapılan ilave kadar tampon bölgesinin de şasi uzatma yolu ile doldurulması zorunluluğudur. Bunu yapmayan esnaf maalesef takipçiler aracılığı ile işlerini yürütüyor yada illegal yoldan üstyapıyı değiştiriyor. Türk usülü çözüm bulmuşlar, yoksa kim gidecek de Şasi uzatılacak, defransiyel arkaya kaydırılacak, şaft değişecek, ilave dingil, hava yetişmeyecek bir de körükçüye git. Toplarsan bir kamyon parası eder. (Hallederiz....) 11 Nisan 2011 tarihinde Ahmet Kiri? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts