İçeriğe Yönlendir

Çıkarım Senle Her Yola :)


Özgen Acar

Recommended Posts

Özgen Acar
(düzenlendi)

pick up ın görmediği işkence kalmadı hala sonunda motor çalışıyor :bravo:

tarihinde Özgen Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

En az Fiesta kadar sağlammış... :)

68ps olan mı :D

bence ya GP yada insignia kadar sağlamdır :D

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

ben o zaman gideyim 95ps 1.6tdci fiesta alayım. Eskileri kadar sağlam mıdır ?

Yorum bağlantısı
Mehmet Erduru

Daha önce bunu izlemiştim, bu kısa özet hali.. Uzununda toyota nın hilüx ün ne kadar sağlam olduğu daha iyi anlaşılıyor.. Daha önce corollam vardı efsane kasa hala unutamadım o arabayı, hayatımda bindiğim en manyak arabaydı kısaca.. Sağlamlık, dayanıklılık, sorunsuzluk dedinmi toyota derimde başka birşey demem kimse kusura bakmasın..Toyota nın yeri bende çok ayrı..

Yorum bağlantısı
Ümit Atmaca

Sağlam olduğunu şantiyecilerden görüp, duymuşluğumuz var ama bu kadar da değil yanii. :D:p

Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt

ben o zaman gideyim 95ps 1.6tdci fiesta alayım. Eskileri kadar sağlam mıdır ?

yav, ne alıp veremediğin var senin Fiesta'larımızla :p

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

yoo saygı duyuyor ve seviyoruz. Bir yazılım ile tanından yenmez onun ;) C.tesi gel abi sen gelll

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Daha önce bunu izlemiştim, bu kısa özet hali.. Uzununda toyota nın hilüx ün ne kadar sağlam olduğu daha iyi anlaşılıyor.. Daha önce corollam vardı efsane kasa hala unutamadım o arabayı, hayatımda bindiğim en manyak arabaydı kısaca.. Sağlamlık, dayanıklılık, sorunsuzluk dedinmi toyota derimde başka birşey demem kimse kusura bakmasın..Toyota nın yeri bende çok ayrı..

Benim için de japon araçlarının çok ayrı bir yeri vardır.:)

Efsane kasa denilen model bizde de vardı. Ne hızlanması, ne duruşu, ne gidişi kısacası hiç bir şeyi güven vermeyen, tatsız, tuzsuz, eğlencesiz, kapıları teneke hissi veren yavan bir araçtı. Evet sorun çıkarmıyordu çünkü at arabaları gibi sorun çıkaracak hiç bir özelliği yoktu. :)

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Askerde kantine vermişlerdi bundan naylon arızalanınca yerine ; şöför isyan ediyordu bağırdığı kadar gitse diye :D

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Ae 101 efsane oldu gerçekten, yenilerinden bile daha çok severim. Bu arada Fiesta ya sataşma olmasın, doyoda falan dinlemez ezer, şu yenileri için eski kasalara göre daha zayıf sözünü 2 serviste de duydum, neden bilemiyorum ama hepsi aynı şeyi söylüyor "abi bunlar zayıf, sizinkilerin kıymetini bilin" sebeb nedir acaba, tamam bantı çıkar boyaları soyulmaya başlıyor hala (düzeldi demeyin düzelmedi) ama bu başka birşey.

Yorum bağlantısı
Ümit Atmaca

Yeni modellerini beğenmiyorum ama küçüklüğümün efsane markasıdır toyota.

Corolla'nın da esas efsanesi budur. :)

1.6 114 hp karbüratörlü motor vardı bunlarda, sesine hastaydım. ae101'de de kullanıldı 93 sonuna kadar, sonra enjeksiyonlu motora geçtiler, ses de yumuşadı. :) Donanım olarak da bunu 91 modeli 97 ae101'le aynıdır.

QUF.jpg

Bu modellere pek ilgi duymadım ama şu '96- '97 model Corolla'lara hastayım, hele ki 1.6 16v GLİ modeli müthişti. Bir kere sürdüm, yemin ediyorum direksiyondan kalkmak istememiştim. Şimdi 0 km olarak satılsa Connect'i satar gider onu alırım. :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Erduru

Toyota corolla efsane kasası AE 101'dir 1993-1998 arası.. Kullanan değerini kıymetini bilen bilir bilmeyen boş konuşur..

Yorum bağlantısı
Mehmet Erduru
Benim için de japon araçlarının çok ayrı bir yeri vardır.:) Efsane kasa denilen model bizde de vardı. Ne hızlanması, ne duruşu, ne gidişi kısacası hiç bir şeyi güven vermeyen, tatsız, tuzsuz, eğlencesiz, kapıları teneke hissi veren yavan bir araçtı. Evet sorun çıkarmıyordu çünkü at arabaları gibi sorun çıkaracak hiç bir özelliği yoktu. :)

Öncelikle yorumunuzu :bravo: İlginç... tatsız tuzsuz :unsure2: zevk meselesi kimse zorla birşeyi sevemez tabi ama gerçekte tektir bunu göremeyen ya arabadan anlamıyordur yada gördüğü halde kendine itiraf edemiyordur.. Gidişi hızlanması ve hele hele sürüş zevki en iyi arabadır.. Yerden süzülürcesine verdiği his başka bir arabada yoktur.. Bu arabayı diğer tüm arabalardan ayıran en iyi özellikleri tatsız tuzsuz diye betimlemek, hele hele teneke hissi ?? şasesi en sağlam olan araçlardan biridir.. bu araca yapılabilecek en büyük haksızlık herhalde insaf.. Klasik uzakdoğu alışkanlığı sanırım öyle görmek isteyen öyle görür tabi adam tank gibi araba yapmış hala teneke muamelesi görüyorsa sorun bizde demektir..

Mehmet bey AE101'e 10 sene bindim ben. Türkiye'nin bir çok yerini gezdim o arabayla. En ufak detayına kadar da bilirim aracı. Küçücük profil fotonuzdan o aracın ae101 olduğunu ve büyük ihtimalle de xl veya xli olduğunu anlayabiliyorum mesela. :) Ayrıca ne benim bilidiğimi sorgulayacak ne de burada böyle ifadeler zikredebilecek konumda değilsiniz. Hiç hoş değil üslubunuz.

Yorumumun sonundaki nin tarafınızdan yanlış anlaşılabileceğini sonradan farkettim ama yazdım çünkü size değildi :) genel olarak yorumum zaten sizi destekleyici yorumdu, sonunda yazdığım bilen bilir (bizleri kastediyorum) bilmeyen de boş konuşur ise genel bir tabirdi, size değil, yanlış anladınız.. Ayrıca profilimdeki eski aracım xli değil xei idi :)

Mehmet bey AE101'e 10 sene bindim ben. Türkiye'nin bir çok yerini gezdim o arabayla. En ufak detayına kadar da bilirim aracı. Küçücük profil fotonuzdan o aracın ae101 olduğunu ve büyük ihtimalle de xl veya xli olduğunu anlayabiliyorum mesela. :) Ayrıca ne benim bilidiğimi sorgulayacak ne de burada böyle ifadeler zikredebilecek konumda değilsiniz. Hiç hoş değil üslubunuz.

Ayrıca kimseye boş konuşur vs gibi hitaplar kullanarak yorum yapmam, tabi ki kimse kimsenin bilgisini sorgulayacak konumda değildir sadece ben değil yani..

Yorum bağlantısı
Mehmet Erduru

Valla kaç sene önce araba kapının önünde park halinde bina 3 katlı 3. kattan damdan kopan beton parçası (neredeyse futbol topu büyüklüğünde) arka yakıt deposu kapağının tam oraya düştü.. Sadece ve sadece 2 tane derin çizik oluştu çok hafif içeri göçtü o kadar.. Bu örneğe göre sizin elinizle bastırınca içeri göçüyorsa ya sizin arabalarda bir sorun vardı, yada sizin kollarınız çok fazla güçlü :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

tabi adam tank gibi araba yapmış hala teneke muamelesi görüyorsa sorun bizde demektir..

Hakan Gürsoy en son bana geldiğimde 2003 model toyotanın kaputunda bine yakın taş izi vardı... Benim 99 modelin kaputunda bir tane bile yoktur...

Bazı taşlar neredeyse kaputu delip geçecekmiş :)

Sorunsuz olabilir ama ruhsuz, hissiz. Sıradan.. 1,40 adamlara göre yapılmış koltuklar rahatsız..

Ben 6 ay Ae 101 kullandım 6 ay belim ağrıdı... Ki ben bile boylu poslu biri değilim...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Erduru

Hakan Gürsoy en son bana geldiğimde 2003 model toyotanın kaputunda bine yakın taş izi vardı... Benim 99 modelin kaputunda bir tane bile yoktur...

Bazı taşlar neredeyse kaputu delip geçecekmiş :)

Sorunsuz olabilir ama ruhsuz, hissiz. Sıradan.. 1,40 adamlara göre yapılmış koltuklar rahatsız..

Ben 6 ay Ae 101 kullandım 6 ay belim ağrıdı... Ki ben bile boylu poslu biri değilim...

İyi ya abi kendin söylüyorsun bine yakın diye insaf yani bin tane hangi arabada olsa deler.. 1.40 adamlara göre demenizi de hiç anlayamadım arka diz mesafesi en geniş ferah arabadır ae 101 koltukları da çok rahat geniş ve ergonomiktir.. Sürüşü en rahat arabadır, kişisel olarak ististanalar kaideyi bozmaz o sizin görüşünüz tabi..memnun kalmamış olabilirsiniz.. Kullanıcılarının çoğu çok çok fazla memnundurlar hatta arabalarına aşıktırlar benim gibi... AE 101 çok başka arabadır değerini bilen bilir.. Ama yaşı itibarıyla eskimeye başladı tabi artık..

Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar
(düzenlendi)

Valla bahsedilen 97 kasa GLI modelini 4 sene kullandık ve 2001'de sattık. Çok uzun yollar yaptık ki o zaman zarfında Trabzon ve Samsun'da oturuyorduk ve bu taraflara çok sık gelip gidiyorduk, lastiklerini geçtim jant kapakları bile değişmeden elden çıkardık. Sadece bakıma gitti geldi onun dışında da benzin koyduk bindik. O zaman onun yolcu koltuğunda aldığım zevki şu anda kullanmakta olduğum toyotanın direksiyonunda alamıyorum malesef ki.

Bastınmı gitmiyordu diyenler olmuş da isterseniz 1.6 GLI modelinin teknik verilerine bakın ? Şu forumda o arabadan daha seri olan araba çok nadir var. Ben o arabada ibrenin 230'lara dayandığına şahit oldum o yaşımda.

tarihinde Yiğitcan Coşar tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Eksileri ve artılarıyla yine de piyasadaki güzel arabalardan biridir.

edıt:imla

tarihinde Ali Satılmış tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

kıpraşmayın. evet ben de 1990 öncesi toyotayı mazda 626 yı honda accord u çok severim. bu belki de o yaşlarda genç olmamızdan kaynaklanıyor olabilir. biraz daha genç olanlar o arabaları bilmez.

mesela ben klasik 131 kasa doğan'ı çok severim/severdim. yenisi çıkınca hiç sevmemiştim.

Yorum bağlantısı
Mehmet Erduru

Valla bahsedilen 97 kasa GLI modelini 4 sene kullandık ve 2001'de sattık. Çok uzun yollar yaptık ki o zaman zarfında Trabzon ve Samsun'da oturuyorduk ve bu taraflara çok sık gelip gidiyorduk, lastiklerini geçtim jant kapakları bile değişmeden elden çıkardık. Sadece bakıma gitti geldi onun dışında da benzin koyduk bindik. O zaman onun yolcu koltuğunda aldığım zevki şu anda kullanmakta olduğum toyotanın direksiyonunda alamıyorum malesef ki.

Bastınmı gitmiyordu diyenler olmuş da isterseniz 1.6 GLI modelinin teknik verilerine bakın ? Şu forumda o arabadan daha seri olan araba çok nadir var. Ben o arabada ibrenin 230'lara dayandığına şahit oldum o yaşımda.

Aynen öyle bende 4 sene bindim bir kuruş masraf etmedim.. Yağ-su yola devam.. Düzlükte bende 200 e bastım daha gidiyordu bıraktım.. 1.6 motor hacminde eski ve yeni geçebilecek araç tanımıyorum ben.. Nal toplatır.. Başka hiçbir arabada olmayan kendine has motor sesi ve müthiş ivmelenmesi ayağıma hakim olmakta beni zorluyordu :) Bugün toyota aynısını klasik diye çıkarsın koşa koşa gider alırım.. Kendi selefleri bile onun yakaladığı başarıyı yakalayamadı gerçekten çok özel bir araçtı.. Toyota içinde büyük bir başarı örneğidir..

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Öncelikle yorumunuzu :bravo: İlginç... tatsız tuzsuz :unsure2: zevk meselesi kimse zorla birşeyi sevemez tabi ama gerçekte tektir bunu göremeyen ya arabadan anlamıyordur yada gördüğü halde kendine itiraf edemiyordur.. Gidişi hızlanması ve hele hele sürüş zevki en iyi arabadır.. Yerden süzülürcesine verdiği his başka bir arabada yoktur.. Bu arabayı diğer tüm arabalardan ayıran en iyi özellikleri tatsız tuzsuz diye betimlemek, hele hele teneke hissi ?? şasesi en sağlam olan araçlardan biridir.. bu araca yapılabilecek en büyük haksızlık herhalde insaf.. Klasik uzakdoğu alışkanlığı sanırım öyle görmek isteyen öyle görür tabi adam tank gibi araba yapmış hala teneke muamelesi görüyorsa sorun bizde demektir..

Gidiş ?? Hızlanma ?? Sürüş zevki ?? Şasesi en sağlam ??

Aklıma babamla eniştem geldi. :) İnsanın daha iyi bir otomobil kullanmadığı için kendi aracını bmw 5 zannetmesi ? :)

Yorum bağlantısı

Gidiş ve hızlanma konusunda bence zamanının ötesindeydi. 1.6 114 lüklerden bahsediyorum. Şuan kullandığım mondeoyu terletir hatta 0-100 de harcar. Bence toyotanın ürettiği en güzel arabalardan biri. Eksoz sesi yeter. Onun son susturucusunu mondeoya takmayı bile düşünüyorum aynı sesi verirmi acaba :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Erduru

Gidiş ?? Hızlanma ?? Sürüş zevki ?? Şasesi en sağlam ??

Aklıma babamla eniştem geldi. :) İnsanın daha iyi bir otomobil kullanmadığı için kendi aracını bmw 5 zannetmesi ? :)

Valla benimde dedem aklıma geliyor :) insanın iyi bir otomobil kullanmadığı için kendi aracını bmw 5 zannetmesi demek en klasik ve vasat sıradan bir düşünceden ibarettir bana göre.. Bu düşünce bir otomobilsever düşüncesi olamaz.. Burada demek istenilen zaten çooookk aman aman iyi bir araba demek değil ki anlamadınız :) biz zaten bundan daha iyi bir araba yok aman en iyi araba falan demedik ki bu kadara gerek yok? kendi selefinde ki araçlara kıyasla 1600 motor araçlara kıyasla sürüş zevki, ivmelenmesi en iyi araba dedik...kalkıpta bmw 5 ne alaka şimdi? bmw 5 bir kere bir üst sınfz bir otomobil yorum yaparken biraz düşünerek ve insaflı yapalım.. sevmediğinizi belli etmek için gerçeği görmezden gelmeye çalışmayın, sevmiyorsanız sevmiyorsunuzdur, kimse buna bişey diyemez zevkler tartışılmaz ama o sizin düşünceniz gerçeği değiştirmez!

Gidiş ve hızlanma konusunda bence zamanının ötesindeydi. 1.6 114 lüklerden bahsediyorum. Şuan kullandığım mondeoyu terletir hatta 0-100 de harcar. Bence toyotanın ürettiği en güzel arabalardan biri. Eksoz sesi yeter. Onun son susturucusunu mondeoya takmayı bile düşünüyorum aynı sesi verirmi acaba :)

Aynen öyle hocam ama bilmeyene veya arabadan anlamayana anlatamıyorsun malesef :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Erduru

Gidiş ?? Hızlanma ?? Sürüş zevki ?? Şasesi en sağlam ??

Aklıma babamla eniştem geldi. :) İnsanın daha iyi bir otomobil kullanmadığı için kendi aracını bmw 5 zannetmesi ? :)

Ayrıca AE 101 ilk arabamdı ondan sonra çook araba sahibi oldum, ondan iyisini de kullandım hangi arabanın ne olduğunu iyi bilirim.. Sizin çook iyi diye bildiğiniz arabalarında ne olduğunu biliyorum merak etmeyin..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...