İçeriğe Yönlendir

Mazot Geri Kaçıyor, Motor Çalışmıyor


Mustafa Tokat

Recommended Posts

Mustafa Tokat

Herkese merhabalar,

2006 Fiesta 1.4 TDCİ aracım marş basıyor ama motor çalışmıyor her seferinde kaputu açıp pompa yapmak zorunda kalıyorum.

Servis bir arıza sızıntı bulamadı.

Arabayı park ettikten 30 dk sonra bu iş oluyor pompa yapıyorum sürekli bir sıkıntı doğar mı ilerde mayısta servise girecek o tarihi bekleyim diyorum pek fazla binmiyorum o yüzden.Mazot filtresinden olabilir mi?

Ne yapmam gerekir hep aynı istasyondan Opet ten alıyorum bir problem yakıttan olacağını düşünmüyorum.

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Kronik o ring sıkıntısı galiba sizin ki bir çok konu olması lazım forumda ama yine bilen arkadaşlar yazarlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

Merhaba,

bir arkadaşın başına gelmişti. Vakvak hortumunu değiştirmeniz gerekiyor.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tokat

Cevap için teşekkürler servise gittiğimde söylerim bu vakvak hortumu pahalı bir şey değildir umarım birde benim pompalama metodum bir arıza verir mi araca?

Yorum bağlantısı
Mustafa Tokat

Eyvahlar olsun bu arıza sık yapar mı peki böyle çok yüksek işçilikle beraber gitti 500 lira desenize battık yine biz bir yerlerden sıkalım derken böyle arızalar valla sattırır aracı :(

Yorum bağlantısı
Mustafa Tokat

İşçiliği o kadar yüksek değildir

Umarım.. :)

Yorum bağlantısı
İsmail Mumcu

Merhaba arkadaşım geçmiş olsun aynı sorun bende de vardı mazot filtrene baktır orjinal değilse bosh almalısın 75tl fiyatı yan sanayi olanlar sisteme eskidikçe hava almaya başlıyorlarmış eğer içeriye mazot kokusu alıyorsan geri dönüş hortumun değişecek açtırmışken pullarıda değiştir derim.Bu arıza bundan da kaynaklanabilir.Bu işlemin maaliyeti işçilik dahil 150 tldir geri dönüş hortumu+pullar.Bende de aynı sorun vardı bu işlemler sonrasında düzeldi.Çağlar abinin fikri doğrultusunda değerlendir derim.

Yorum bağlantısı
Mehmet Gürer

aynı sorun ben yaşamıştım.araç stop ettikten 20-30 dk sonra marşa bastığımda araç çalışmıyordu kaputu açıp kendim pompalıyordum.vak vak denilen hortum sistemi değişcek.işciliği çok uğraştırcak bir şey olmadığı için 20 tl işcilik ödedim.vak vak ı da 235 liraya büyük bir pazarlıkla aldım.ve işin sıkıntılı tarafı arabam satılıktı ve kaporamı almış 3 gün sonra satışını vercektim.ve maalesef yaptırmak zorunda kaldım.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Taner Gündüz

Herkese merhabalar,

2006 Fiesta 1.4 TDCİ aracım marş basıyor ama motor çalışmıyor her seferinde kaputu açıp pompa yapmak zorunda kalıyorum.

Servis bir arıza sızıntı bulamadı.

Arabayı park ettikten 30 dk sonra bu iş oluyor pompa yapıyorum sürekli bir sıkıntı doğar mı ilerde mayısta servise girecek o tarihi bekleyim diyorum pek fazla binmiyorum o yüzden.Mazot filtresinden olabilir mi?

Ne yapmam gerekir hep aynı istasyondan Opet ten alıyorum bir problem yakıttan olacağını düşünmüyorum.

Merhaba arkadaşım geçmiş olsun aynı sorun bende de vardı mazot filtrene baktır orjinal değilse bosh almalısın 75tl fiyatı yan sanayi olanlar sisteme eskidikçe hava almaya başlıyorlarmış eğer içeriye mazot kokusu alıyorsan geri dönüş hortumun değişecek açtırmışken pullarıda değiştir derim.Bu arıza bundan da kaynaklanabilir.Bu işlemin maaliyeti işçilik dahil 150 tldir geri dönüş hortumu+pullar.Bende de aynı sorun vardı bu işlemler sonrasında düzeldi.Çağlar abinin fikri doğrultusunda değerlendir derim.

öncelikle geçmiş olsun sorunu hallettiğiniz umuyorum . Ben aracımı ilk aldığım zaman tüm bakımlarını yaptırdım geçen kurban bayramında erzuruma gideceğim için hiçbirşeyini bırakmadım. yağ filtreler antifiriz vs. erzurum dönüşü ankarayı geçtikten sonra dinlenmek için bir istasyonda ara verdim.

yaklaşık 2 saat sonra aracıma bindim fakat çalışmadı. 2 sattlik bir uğraşın sonunda elime elcik geldi mazot pompaladım çalışdı. ben artık izmire kadar kontak kapatmadım. izmire gelince servise bıraktım . sağolsunlar yansanayi mazot filtresi takmışlar hava yapıp duruyormuş oradan. aklım gitmişti desem yeriydi. çünkü aracın kurcalamadıkları yeri kalmamıştı ( beyinden tutun enjektörlere kadar..) tavsiyem yansanayi kullanmayın ben artık bu gibi değişimlerde parçayı kendim alıyorum.

Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Burak Gülcan

aynı sorunu yasıyorum vak vak denılen elcık ıle pompalayarak calıstırıyorum. cozumunu bulan varmı? fıkır ve goruslerınız nelerdır?

Yorum bağlantısı
Taner Gündüz

en son ne zaman değiştirdiniz yan snayi mi yoksa ne marka kullanıldı? konuyu baştan aşağı okursanız kimin neden dolayı sorun yaşadığını ve nasıl çözüm yarattığını görürsünüz hiçbiri değilse ona göre bildirim yaparsanız yardımcı olucak bir çok kişi olur.

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

aynı sorunu yasıyorum vak vak denılen elcık ıle pompalayarak calıstırıyorum. cozumunu bulan varmı? fıkır ve goruslerınız nelerdır?

Şeffaf mazot hortumlarında delik var..Motora veya metal parçalara dokunan yerlere yoğunlaşıp bulabilirseniz ne ala, bulamazsanız vak vak pompa üzerinde olmak üzere satılıyor yenisi..

Yorum bağlantısı
Orçun Dikayak
(düzenlendi)

Benim daha yeni başıma geldi mazot geri dönüş hortumunda delik var ve kaçırıyor Serkan abininde dediği gibi bu değişiyor.Sanayiden orjinalini 60 TL'ye aldım 50 TL'de işçilik verdim.

tarihinde Orçun Dikayak tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Orçun Dikayak
(düzenlendi)

http://www.akgurtica...?git=9&urun=130

Enjektör mazot geri dönüş hortumu diye yazıyor anlattığınızla aynı sorundu ancak komple bütün borulara baktırın eğer vak vak'lı borulardan birinde patlak varsa o vak vak komple değişiyor orjinaline 200 TL fiyat aldım.

tarihinde Orçun Dikayak tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Onur Urhan
(düzenlendi)

Kronik o ring sıkıntısı galiba sizin ki bir çok konu olması lazım forumda ama yine bilen arkadaşlar yazarlar.

 

 

ben de o ring diyorum

tarihinde Onur Urhan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Emrullah Güler

Herkese merhabalar,

2006 Fiesta 1.4 TDCİ aracım marş basıyor ama motor çalışmıyor her seferinde kaputu açıp pompa yapmak zorunda kalıyorum.

Servis bir arıza sızıntı bulamadı.

Arabayı park ettikten 30 dk sonra bu iş oluyor pompa yapıyorum sürekli bir sıkıntı doğar mı ilerde mayısta servise girecek o tarihi bekleyim diyorum pek fazla binmiyorum o yüzden.Mazot filtresinden olabilir mi?

Ne yapmam gerekir hep aynı istasyondan Opet ten alıyorum bir problem yakıttan olacağını düşünmüyorum.

2S6Q 9D350 mazot boru takımı deyiştirmaniz gerekiyor çin mallarıda iş görür orj si çok para 

Yorum bağlantısı
Orçun Dikayak

Mazot boru takımı demişsiniz ama bakın belli olmaz adamı umutsuzluğa düşürmeyin:):) 60 liralık enjektör mazot geri dönüş borularıda çıkabilir en güzeli bi ustanıza gidin derim hava filtresini haznesini söksün zaten kaçak varsa orda gözüküyor.Vak vak'lı hortumdan diğerlerinden mi gözükür hepsi aynı yerde belki mazot filtreside çıkabilir 1'den çok sebebi var.

Tekrar geçmiş olsun.

Yorum bağlantısı
Burak Gülcan
(düzenlendi)

en son ne zaman değiştirdiniz yan snayi mi yoksa ne marka kullanıldı? konuyu baştan aşağı okursanız kimin neden dolayı sorun yaşadığını ve nasıl çözüm yarattığını görürsünüz hiçbiri değilse ona göre bildirim yaparsanız yardımcı olucak bir çok kişi olur.

Ah be güzel kardeşim, motor aksamından sıfır anlıyorum.. Keşke azıcık anlasam da yormasam sizi. Dediğiniz gibi bir ustaya söyleyeyim bunları..

Ya şeffaf mazot hortumu delik ya mazot filtresi ya da mazot geri dönüş hortumu...

tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi
Türkçeye çevirdim... :)
Yorum bağlantısı
Taner Gündüz
(düzenlendi)

ah be guzel kardesım motor aksamından sıfır anlıyorum.. keske azcık anlasamda yormasam sızı. dedıgınız gıbı bır ustaya soluyeyım bunları..

ya şeffaf mazot hortumu delık . ya mazot fıltresı. ya da mazot gerı donus hortumu.

allah kolaylık versin öğrenirsiniz umarım kısa zamanda çözülür probleminiz.

tarihinde Taner Gündüz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 yıl sonra...
Sabri Akgül

arkadaşlar bu vakvak setinde çubuğa bi kablo giriyo bu ne işe yarıyo bilen var mı?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...