Tansu Kalafatoğlu 8 Aralık 2019 Paylaş 8 Aralık 2019 Devletin artık bunu kasten yaptığını düşünüyorum. Sektör çok büyük. Tüm özel servisleri, tamirhaneleri lisans altına alıp, her bakıma kayıt açarak, yapılan her işlemin kaydedilmesi gerekiyor. Aracın seceresi, sahibi tarafından listelenebilir olması gerekiyor. Tamir işi çok çok kötü ülkemizde. Hiç eğitim almamış binlerce insan servis açıyor. Bunun kayıt altına alınması lazım. İnsanlar mağdur. Servis işi olmadı mı, en kötü, muayene kayıtlarının dökümanı verilsin be kardeşim. O da iyidir. sahibinden’de 10-15 bin km’si düşürülüp tekrar ilana koyulan ne kadar araç var. Her gün şahit oluyoruz. Keza chip tuning işi de kayıt altına alınmalı ve ruhsata işletmek zorunlu olmalı. 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 8 Aralık 2019 Paylaş 8 Aralık 2019 Kilometrenin düşürüldüğünü anlama yöntemleri nelerdir? Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 8 Aralık 2019 Paylaş 8 Aralık 2019 Genelde direksiyon ve vites topuzu diğer bölgelere göre daha fazla aşınır.Yeni nesil araçlarda aracın ikinci bir hafızası oluyor oradan yedekleme ile alınabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Aralık 2019 Paylaş 8 Aralık 2019 Servis kayıtlarıMuayene kayıtları. Servis herkese vermiyor bu kayıtları Devlet ise ptt üstünden satıyor muayene kayıtlarını. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 8 Aralık 2019 Paylaş 8 Aralık 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Devletin artık bunu kasten yaptığını düşünüyorum. Sektör çok büyük. Tüm özel servisleri, tamirhaneleri lisans altına alıp, her bakıma kayıt açarak, yapılan her işlemin kaydedilmesi gerekiyor. Aracın seceresi, sahibi tarafından listelenebilir olması gerekiyor. Tamir işi çok çok kötü ülkemizde. Hiç eğitim almamış binlerce insan servis açıyor. Bunun kayıt altına alınması lazım. İnsanlar mağdur. Servis işi olmadı mı, en kötü, muayene kayıtlarının dökümanı verilsin be kardeşim. O da iyidir. sahibinden’de 10-15 bin km’si düşürülüp tekrar ilana koyulan ne kadar araç var. Her gün şahit oluyoruz. Keza chip tuning işi de kayıt altına alınmalı ve ruhsata işletmek zorunlu olmalı. O iş zor . Yapılan her işe fatura kesmek gerekir esnaf zaten para kazanmıyor Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 8 Aralık 2019 Paylaş 8 Aralık 2019 Km düşürmeyi mahkemeler artık tazminata sebep sayıyor. Aracın satış bedelinin iadesi yanında 15 bin lira tazminat alan tanıdığım var. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Aralık 2019 Paylaş 8 Aralık 2019 Ali Gök yazdı: O iş zor . Yapılan her işe fatura kesmek gerekir esnaf zaten para kazanmıyor Yapılan iş temiz olsun, az pahalı olsun. Esnaf da fatura kessin. Km ile oynayana ceza var mı? Sahtekarlık sektör olmuş hocam. Bir şeyler yapılmalı. Km sayacı çalışmasın diye tuş Bile yapan var Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Aralık 2019 Paylaş 8 Aralık 2019 oto beyinciler bunun kursunu bile verir olmuş Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 9 Aralık 2019 Paylaş 9 Aralık 2019 2. el satışı kurumsal yapan firmalar bile bu işi yapıyor. Tespit edildiğinde anasından emdiği süt burnundan gelirse kimse bunu yapmaya kalkmaz. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan 9 Aralık 2019 Paylaş 9 Aralık 2019 Km ve kaporta durumu bizde çok abartılıyor böyle olduğu müddetçe km de düşürenler olacak kaporta da işlem yaptırmayıp dolaşanda olacak. Yurt dışında milyon km yapan araçlar bir sürüyken ne hikmetse bizde taksiler bile milyonu görmüyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts