Serkan Toker 30 Nisan 2012 Paylaş 30 Nisan 2012 Can, bugün Baran ile Kartepe videolarında senin arabanın egzos sesini aradık videolarda...Egzoscuya götürüp bu sesi çıkar arabadan diyeceğim... Baran tam duyamadı ama içine kurt düştü... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 1 Mayıs 2012 Paylaş 1 Mayıs 2012 Evet daha önce de konuşmuştuk.Fiestalarda var bu sıkıntı..Plastik çubuk kırılıyor ancak başka hiç bir araçta plastik çubuk yok mu? Tamamen mühendislik hatası.. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 1 Mayıs 2012 Paylaş 1 Mayıs 2012 İlk defa duydum. ilginç! Ford yaptı bunu ha. hiç beklemezdim. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 1 Mayıs 2012 Paylaş 1 Mayıs 2012 (düzenlendi) 1.4 tdci ve 1.4 hdi Ların en büyük sorunu Ben her 3 Yağ değişiminde bir Karteri açıyorum hem karteri temizletiyorum hemde Kırılan Yağ çubuklarını toplatıyorum Pompa filan çekemez hiç bir riski yok merak etmeyin Ben geçen bakımda 5 tane kırık çıkardım Şuan içeride 2 kırık çubuk daha var yeni kırıldılar 5.000 km dir geziyoruz Çok basit Mühendislik hatası çubuk plastik ve Boğaz kartere girerzen Zagorun Z si gibi kıvrılıyor Isı ile şekli icene deforme olan çubuk borunun ucuna takılıyor ve Mutlu son çubuk kırılıyor Peki tecrübelerinize dayanarak, hangi motorlar daha uzun ömürlü? tdci, crdi, tdi, mutijet ,dci ler 1 Mayıs 2012 tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihan Kalmaz 1 Mayıs 2012 Paylaş 1 Mayıs 2012 Vay be teşekkürler Can kardeşim. En az bi 50 TL kurtardın bu cevabınla Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Mayıs 2012 Paylaş 2 Mayıs 2012 Malum dediğiniz gibi Konu Motordur ancak Uzun ömürlü olması için neler yapıyorsunuz o önemli Bakarsan bağ bakmaz isen dağ olur mantığı var Her 5.000 km de bir hava filtresi değiştimi 8.500 km de Motor yağı, yağ filtresi ,Mazot filresi değiştimi Aracı Nasıl kullanırsınız Yakıt olarak ne alırsınız Yılda kaç bin km yaparsınız Bunlara göre cevap üretilir Bir motor ömründe Motorlar Tasarlanırken Min 500.000 km hesaplanarak yapılır İmalat sürecinde hatalı bir işlem olmadığı taktirde özenli bakımları yapılan bir motor İstanbul şartlarında 450.000 km Sorunsuz kullanılır Unutmayın Bir aracın km si herşey değildir Km işlemeyen rolantide çalışan araçlarında motorlarının çalıştığını unutmayalım Ancak Motor rolantide çalışırken Motor saat olarak çalışmaya devam etmektedir bu detayları göz önünde bulundururak aracınızın bakımlarını yaparsanız sorun yaşamazsınız Hatalı üretim gerçekleşmedikten, Motor aşırı hararet görmedikten sonra Kesinlikle ve kesinlikle motorunuz 500.000 km leri görecektir. (tdci, crdi, tdi, mutijet ,dci) hepsi için geçerli 398.000 km de Hiç motoruna dokunulmamış 3.2cc v6 twin turbo quattro 365 hp Audi A6 ım vardı Makinası Saat gibiydi 1997 modeldi 356.000 de Rusyada İhale usulü almıştım (Rusya Alman Konsolosluğundan full servis Kayıtlı ) 0 km alınıp 680.000 km tek şöför tarafından (Ben Kullandım) Volkswagen Volt lt35 im vardı Türkiye turunda Segman sıkıntı yarattı ve Sandık motor Kondu Başka bir arkadaşa verildi 150.000 km sonra Kazada pert oldu 0 km alındı 390.000 km transit V184 200 PS Kullandım Belçika Üretimli Sonra İşten Ayrıldım bilemiyorum Akıbetini 1 yılda 250.000 km Tüm Türkiyeyi durmaksızın geziyor Tuning Dizayn ürünlerinin siparişlerini Araç içerisindeki raflı sistemle görsel olarak tanıtıyordum sipariş alıyor Firma alıcıya ücretsiz Kargoluyor 1 Tur 45 gün sürüyor 7 gün İstanbul sonra tekrar En baştan Tura devam ediyordu Araç 7 gün boyunca İstanbul İçini delicesine geziyordu Bu örnekleride Aklınızda yorumlayın nekadar düzgün ve bakımlı araç okadar uzun ömürlü motora eşittir daha iyi anlıcaksınız. Dediğim gibi araca nekadar çok bakarsanız Oda size bakar Herzaman söylerim aracın ağzı dili yokki size şuram damlatıyor buram ötüyor desin Kulağınızı 4 açıp çıkan her sesi ayrı ayrı dinleyip derdine derman olmak Aracınızın en azından Haftada 1 Kez kaçağı Köçeği akanı kokanı varmı diye Kontrol ederseniz Kendinize Nasıl yeni mont yeni ayakkabı alıyorsanız Aracınızada öyle yenilemeye gidiyorsanız Emin olun aracınız sizinle yaşlanmaya Hazırdır . Evet ne kadar bakım o kadar ömür. Bunun dışında bazı kronik sorunlarda oluyor. Mesela 1.6 hdi lerde turbo sorunu fazlaca oluyormuş. ( veya daha hassasmış) Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Mayıs 2012 Paylaş 2 Mayıs 2012 Delikten giren toz turboyu götürüyor anladığım kadarıyla. Yorum bağlantısı
Atahan Gülen 31 Mart 2016 Paylaş 31 Mart 2016 Merhaba; Dün gece arkadaşımın fiestasının yağına baktıktan sonra çubuğu geri takarken çubuk dibinden kılıp içeri kaçtı gitti.. Sizce sanayiye gitmelimiyiz? Çubuğun motor aksamına sıkışma ihtimali nedir.. Mantık olarak yağ boşaltılıp karter sökülecek çubuk çıkartılacak.. bunun için yağ değişimini (7 bin var) beklesek problem olur mu? Teşekkürler.. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 31 Mart 2016 Paylaş 31 Mart 2016 kırılan parçanın boyutu ufak ise yağ pompasının girişini tıkarsa çok büyük maliyetler açabilir başınıza ben olsam hiç aracı çalıştırmadan değişirdim. Yorum bağlantısı
Misafir 31 Mart 2016 Paylaş 31 Mart 2016 Merhaba; Dün gece arkadaşımın fiestasının yağına baktıktan sonra çubuğu geri takarken çubuk dibinden kılıp içeri kaçtı gitti.. Sizce sanayiye gitmelimiyiz? Çubuğun motor aksamına sıkışma ihtimali nedir.. Mantık olarak yağ boşaltılıp karter sökülecek çubuk çıkartılacak.. bunun için yağ değişimini (7 bin var) beklesek problem olur mu? Teşekkürler.. Merhaba, Konunuz birleştirilmiştir. Detay bilgiye buradan ve aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Saygılarımla, http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/193296-ya%C4%9F-ubu%C4%9Fu/ Yorum bağlantısı
Recommended Posts