Gökhan Kalyoncu 6 Ağustos 2012 Paylaş 6 Ağustos 2012 (düzenlendi) arkadaşlar merhabaşu sıralar yenı yıkattıgım motorun hemen kirlenmesini önlemek için motor alt muhafa bakaliti düşünüyorum.Bir sorum olacak benzinli araca motor alt muhafaza taksak acaba harareti yükseltir mi? dizellere takıyolarmış ama ben yinede bir sormak istedim yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim teşekkürler Uploaded with ImageShack.us 7 Ağustos 2012 tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi boyut değişikliği Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 6 Ağustos 2012 Paylaş 6 Ağustos 2012 Hararet ile bir alakası yok, gönül rahatlığı ile taktırabilirsiniz... Yorum bağlantısı
Yalçın Yurdakul 7 Ağustos 2012 Paylaş 7 Ağustos 2012 Ya plastik ya da metal taktıracaksınız. Metal taktırırken asıl amaç alttan gelebilecek darbelere karşı motoru korumak oluyor. Ancak bir kaza durumunda motorun aşağıya düşmesini önleyeceği için sıkıntı olabilir. Araç kaskolu ise bir hasar olsa da tazmin edileceği için metale gerek yok bence. Araç kaskolu ve amaç kirden korumaksa plastik derim. Araç kaskolu değilse - mal canın yongasıymış- metal muhafaza düşünülebilir. Yorum bağlantısı
Mert Ender 7 Ağustos 2012 Paylaş 7 Ağustos 2012 Merhaba, yeni konu açmak istemedim ama motor alt muhafazanın bir detayı ilgili sorum var. Bu muhafaza kapağı benim aracımda standart ve bence tüm araçlarda da olmalı, sonradan takılabiliyorsa tavsiye ediyorum, mutlaka bir koruyuculuğu var ki geçmiş bir yerde bir şekilde çatlamış, ya bir taş geldi veya başka bir şey, kapak olmasa kimbilir nereye hasar verecekti. Sorum ise şu: Bu bakalitin her iki tarafında, her iki tekerleğin önünde siper görevi gören plastik iki eklentisi var. Sağ tekerleğin önündeki siper, sanıyorum kaldırıma önden yanaşırken kırılmış. Bu parçanın tam adı ve fiyatını bilen varsa söyleyebilir mi? Bu arada esas kapağın fiyatı 90-100 TL gibi bir fiyata sahipmiş... Yorum bağlantısı
Zafer Ofli 7 Ağustos 2012 Paylaş 7 Ağustos 2012 (düzenlendi) Ya plastik ya da metal taktıracaksınız. Metal taktırırken asıl amaç alttan gelebilecek darbelere karşı motoru korumak oluyor. Ancak bir kaza durumunda motorun aşağıya düşmesini önleyeceği için sıkıntı olabilir. Araç kaskolu ise bir hasar olsa da tazmin edileceği için metale gerek yok bence. Araç kaskolu ve amaç kirden korumaksa plastik derim. Araç kaskolu değilse - mal canın yongasıymış- metal muhafaza düşünülebilir. Yanlız kaskolu araca takılacaksa kaskoya teminatınında ilave edilmesi gerekiyor. Aksi takdirde kasko ödeme yapmıyor. Aynı durum arabada lpg varsa onun içinde geçerli. Araçta lpg den kaynaklı bir hasar oluştuğunda ödemesini yapmıyor. Ve araçlarınıza kesinlikle taktırın derim. Benim gibi gece yarısı bir teker kaplamasının üstünden geçerseniz muhafaza plastikte olsa şanzımana ve motora zarar gelmeden parçanın arka tarafa ilerlemesini sağlıyor. 7 Ağustos 2012 tarihinde Zafer Ofli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Gökhan Kalyoncu 7 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 7 Ağustos 2012 fiyat 80 tl civarı ınternette.burda bi ustada sıparıs edelım takalım dedı 80 tl ye.yaptırmakta fayda var dıye düşünüyorum arabanın çıplaklığı gider en azından Yorum bağlantısı
Misafir 7 Ağustos 2012 Paylaş 7 Ağustos 2012 Ya Allah aşkın ne motor düşmesi, ne bilmem nesi.Buna inanmayın.Biri uydurdu zamanında gidiyor.Ekononik amaçlı yapılmış birşey eksikliği.Ben saç olanı kullanıyorum.İnternetten almıştım.Bir sürü ayak vs vardı bağlamak için.Hepsini attım.Sonra gövdedeki bağlantı yerlerine uygun deldim.Sonra Bir adette şaseye delik deldim.Mis gibi oldu.Sıcaklık vs ye etkisi yok.Benim gösterge hep 90 anda hatta 87 de saplanıp kalıyor.3 yıldır kullanıyorum.Motor sıcaklığını belirleyen termostat, sonrasında ise fan.Allah aşkına şu motor düşme safsarını yazmayın artık.Motor düşecek kadar kaza olunca o saç kalır mı orda.Düşüce nereye düşüyor?Ncap testlerine bakın motor nereye giriyor?Motor yerinden kopacak kadar bir kazada neler olacağını biraz hayal edin.O ncap vs hava civa oluyor.Plastik sadece temizlik amaçlı.Bide onun kaliteli olanında izolasyon malzemesi olan var.Benim gördüğüm çoğu araçta kırık.Saç daha mantıklı... Ne güzel yazmışsınız... Umarım büyük bi kaza başınıza gelmez. Bakalit olanları takılır.Tavsiyede edilir. Ama sac olanları tavsiye edilmez. Ha malı satmak için tavsiye ederler ayrı konu. Çok iyidir Taş gelse bişi olmaz Kayaya çarpsan bişi olmaz... Dahada sağlam bi kazada; Motor yere düşmez o ayrı konu Ama esnerki kabin içine girmesin. Peki darbe sensörü nerde kalacak o zaman? O çok güvendiğiniz sacın altında dimi? Darbe sensörüne kaza anında darbe gelmediğinde Airbag açılacakmı? Yorum bağlantısı
Misafir 7 Ağustos 2012 Paylaş 7 Ağustos 2012 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/232930-karter-koruma-metalden-yapilmasi-dogrumu/ Daha öncede konuşulmuştu. Umarım iş açmaz başınıza. Buda küçük bi örnek ; Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 7 Ağustos 2012 Paylaş 7 Ağustos 2012 Plastik olarak takılmasında büyük fayda var. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Ağustos 2012 Paylaş 7 Ağustos 2012 Plastik olarak takılmasında büyük fayda var. Aynısını dedim abi... Yorum bağlantısı
Yalçın Yurdakul 9 Ağustos 2012 Paylaş 9 Ağustos 2012 Hararet yapmayacağından kuşkumuz yok da güvenlik boyutunda hemfikir değiliz. Bizim orta sınıf arabalarda fabrika, masraftan kaçıp plastik kullanıyor olsun. Böyle küçük hesaplar yapmayacağını düşüneceğimiz markalar saç mı, kırılabilen ürünler mi kullanıyor? Bilen söylesin! Safsata mı, gerçeklik payı var mı öğrenelim. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 10 Ağustos 2012 Paylaş 10 Ağustos 2012 konu ile çok alakası yok ama, bu motor muhafazasının biraz daha ön kısmında bir başka plastik parça daha var. onun adı nedir? bilen var mı? dizel focus 2-2.5 da mı ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ağustos 2012 Paylaş 10 Ağustos 2012 Ağır kazalarda motor ve şanzımanın koparak yere düşmesi tasarlanır ki ,ön panele bası yapıp, yaşam mahalini koruyan sacı ezmesin. 4 vidalı saç parça motorun altından kendiliğinden kopmaz. Motor kulaklarını göz önüne alırsak, kopmaya hazır plastik bazlıdır, vidalar kopmaz, kulakların içindeki plastikler kopar Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Ağustos 2012 Paylaş 10 Ağustos 2012 konu ile çok alakası yok ama, bu motor muhafazasının biraz daha ön kısmında bir başka plastik parça daha var. onun adı nedir? bilen var mı? hava deflektörü Yorum bağlantısı
Yalçın Yurdakul 11 Ağustos 2012 Paylaş 11 Ağustos 2012 Soru güme gitmesin! Üst sınıf araçlar gerçekten ne kullanıyor? Bakan, bilen vardır. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Ağustos 2012 Paylaş 11 Ağustos 2012 döküm demir vs olmadıkça plastik muhafaza tozlanmayı vs engeller. diğer türlü kartele darbe alacak kadar bir durumda airbag bile açabilir araba belli olmaz. Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 11 Ağustos 2012 Paylaş 11 Ağustos 2012 fiestama böyle bi muhafaza alsam olmaz mı http://www.kartermuhafazasi.com/FIESTA-KARTER-MUHAFAZA,PR-2074.html Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 11 Ağustos 2012 Paylaş 11 Ağustos 2012 Arkadaşlar sorun motorun o parçayı kırıp kırmaması değilki; Motorun düşüş yönünü, şeklini değiştirmesi.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts