İçeriğe Yönlendir

Alt Takım Bakımı?


Mehmet YILDIRIM

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
Sinan Akgöl yazdı:

Monroe mu Sachs arasında kalsam Sachs birinci tercih olurdu arada uçurum fiyat farkı var ise Monroe de iyidir.

Konfor için monroe daha iyi diyorlar. Arada fiyat anlamında çok fark yok aslında. Bilemedim şimdi

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Sinan Akgöl yazdı:

Monroe mu Sachs arasında kalsam Sachs birinci tercih olurdu arada uçurum fiyat farkı var ise Monroe de iyidir.

Hatta monroe daha pahalıymış

Yorum bağlantısı
Koray Demir

Monroe kullandım focusta daha önce memnun kaldım orjinalini aratmadı Sachs biraz daha serttir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Koray Demir yazdı:

Monroe kullandım focusta daha önce memnun kaldım orjinalini aratmadı Sachs biraz daha serttir.

Sachs sanırım türkiye üretimi. Uygun parçada beyaz etiket var. @Çağlar Bayur

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Sachs sanırım türkiye üretimi. Uygun parçada beyaz etiket var. @Çağlar Bayur

Aynen doğrudur Zf Sachs çatısı altında Gebze Kocaeli’de üretiliyor. Etikte önceden maviydi. Kırmızı olanlar Alman üretimi en kaliteli olanlar ve piyasada bulunmuyor artık.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Aynen doğrudur Zf Sachs çatısı altında Gebze Kocaeli’de üretiliyor. Etikte önceden maviydi. Kırmızı olanlar Alman üretimi en kaliteli olanlar ve piyasada bulunmuyor artık.

Ve müşterim olur kendileri
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Konfor için monroe daha iyi diyorlar. Arada fiyat anlamında çok fark yok aslında. 

Valla Sachs Bmwde kullandimda konfordan kayip yoktu. Ama sert diyende olmus sen pimpirik adamsin monroe al sen 

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

sachs eski sachs değil, bizim gümrük TP değişimi sonrası piyasadaki amortisör kalitesi maalesef çok düştü. türk üretimi sahcs lar eski bsg gibi çok sert. konforsuz sert. yeni amortisör alacak olsam, almam , iyi bir yerde yeniden revize ettirirdim hem de ayarını kendime uygun yaptırarak.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

sachs eski sachs değil, bizim gümrük TP değişimi sonrası piyasadaki amortisör kalitesi maalesef çok düştü. türk üretimi sahcs lar eski bsg gibi çok sert. konforsuz sert. yeni amortisör alacak olsam, almam , iyi bir yerde yeniden revize ettirirdim hem de ayarını kendime uygun yaptırarak.

Kimler yapıyor bu işi abi? Yani iyi bir yer kim :)

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu


@Çağlar Bayur bizim amortisörler gaz+yağlı. Çoğu zaman tamiri mümkün değil veya kısa ömürlü diyorlar bu arada. Komple yağlı olsa tamiri mümkünmüş

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


@Çağlar Bayur bizim amortisörler gaz+yağlı. Çoğu zaman tamiri mümkün değil veya kısa ömürlü diyorlar bu arada. Komple yağlı olsa tamiri mümkünmüş

cıks mümkün. ben yıllardır maslak nam amortisörde yaptırıyorum. koni bile revize/tamir edilebiliyor. ömrü tamir/revize edenin işçiliğine kullandığı keçeye kalmış.

piaysada şakirşitayn da vardır, duydum , bilmem.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

cıks mümkün. ben yıllardır maslak nam amortisörde yaptırıyorum. koni bile revize/tamir edilebiliyor. ömrü tamir/revize edenin işçiliğine kullandığı keçeye kalmış.

piaysada şakirşitayn da vardır, duydum , bilmem.

Ben monroe aldım şimdilik. Ön arka gazlı yazıyor. Sanırım dediğin gibi gaz yağ karışık sistem. Olmazsa eski orijinalleri tamir ettireceğiz. Aldığım amortisörlerden daha iyi denilecek uyumlu amortisör yok zaten piyasada. Orijinal arkaların teki 800. O da arkadaş servisten daha ucuza getiriyor da öyle. Servis fiyatı 1000’den aşağı değildir arka tekin. Monroe arka ön 1300’e geldi 4 tanesi. Takoz, körük vs hariç. 

Çağlar Bayur yazdı:

cıks mümkün. ben yıllardır maslak nam amortisörde yaptırıyorum. koni bile revize/tamir edilebiliyor. ömrü tamir/revize edenin işçiliğine kullandığı keçeye kalmış.

piaysada şakirşitayn da vardır, duydum , bilmem.


google’da arama yapınca şıtayn olayını yeni anladım 😀😀

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ben monroe aldım şimdilik. Ön arka gazlı yazıyor. Sanırım dediğin gibi gaz yağ karışık sistem. Olmazsa eski orijinalleri tamir ettireceğiz. Aldığım amortisörlerden daha iyi denilecek uyumlu amortisör yok zaten piyasada. Orijinal arkaların teki 800. O da arkadaş servisten daha ucuza getiriyor da öyle. Servis fiyatı 1000’den aşağı değildir arka tekin. Monroe arka ön 1300’e geldi 4 tanesi. Takoz, körük vs hariç. 


google’da arama yapınca şıtayn olayını yeni anladım 😀😀

 

Hayırlı olsun, izlenimlerini bekliyorum :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Hayırlı olsun, izlenimlerini bekliyorum :)

Virüs belası geçsin. Km yapamıyoruz ki bakım zamanı gelsin :)  7000 km sonra yazacağım. Bununla birlikte salıncak, rotil, üst takoz, z rot gibi parçaları da değiştireceğim. Lok lok ses geliyor bozuk yolda. Salıncak burçlarından da yapabiliyormuş. Z rotları teknorot marka aldım. Kullananlar uzun ömürlü sağlam olduğunu söylüyor. Fiyat performans ürünüymüş. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Çağlar Bayur yazdı:

cıks mümkün. ben yıllardır maslak nam amortisörde yaptırıyorum. koni bile revize/tamir edilebiliyor. ömrü tamir/revize edenin işçiliğine kullandığı keçeye kalmış.

piaysada şakirşitayn da vardır, duydum , bilmem.

 

Astra için şöyle bir baktım, arka amortisör örneğinden gidersek fiyat/performans olarak hangisi makuldür abi?

 

Orjinal gm (made in poland) 250 tl/ad

Sachs 150 tl/ad

Kyb 120 tl/ad

Bsg 85 tl/ad

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Köksal Yılmaz yazdı:

Orjinal gm (made in poland) 250 tl/ad

amortisör uzun vadeli parçadır ve direkt tutuşa etki eder, orjinal derim. görünmez yerdedir gönül cüzdanı açtırırken biraz acır...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
amortisör uzun vadeli parçadır ve direkt tutuşa etki eder, orjinal derim. görünmez yerdedir gönül cüzdanı açtırırken biraz acır...
Benim virajlar seninki kadar keskin olmuyor ama yolda da karşımıza neyin çıkacağı belli olmaz tabi abi :)
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

O değil de ben de araştırarak neleri değiştirmem gerektiğine bakıyorum. 
 

amortisör-takoz-stoper-körük tamam. Önlerde bir de bilya var. 

salıncaklarda 3 mesnet var. Birinde rotil var. Diğer ikisi şasede. Ama onlar değişmiyorken rotil tek başına değişebiliyor. Bakımda ne yapmak lazım? Salıncağı komple mi değiştirmek lazım yoksa sadece rotil mi? 
 

viraj denge lastikleri değişecek. 
 

z rotlar değişecek. 
 

rot başları değişecek mi bilmiyorum. Zamanla yıprandıkça ses yapar mı? Yani bozuk yolda tangır tungur sesten bahsediyorum. 
 

Arkada kocaman 3 demir var. Onları değişmem mümkün değil zaten :) ama bağlantı yerlerinde kauçuk lastik falan var mı? Yani tangır tungur sese sebep olur mu?

 

 

9-BBF58-E2-E86-E-4-B63-BCB0-6-FF0-BAB62- 
 

5-F053-E7-D-EA97-4-F51-A854-C80-CDBAF411

 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...