İçeriğe Yönlendir

Galaxy Note 2 Ekranda Sarı Leke Sorunu-Servis Süreci


Guest Mert Boran

Recommended Posts

Guest Mert Boran

Merhabalar,
Yaklaşık 5 gün evvel bu leke ekranda kendiliğinden belirdi. Ne olabilir firki olan? Cihazın garantisi var yarın veya en geç çarşamba servise götüreceğim. Servis sürecide burdan adım adım takip edilebilir. İyi akşamlar. :)
3w92eIU.pngUeNvGLQ.jpg?1

Yorum bağlantısı
Mustafa Volkan Koca

Bu ekranın neresi ?

ekran değilde arka kapak gibi sevis bnce direk geri gönderir biyerden boya bulaşmıştır.

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Bu ekranın neresi ?

ciRBuR0.jpg?1

Kırmızı ile işaretlediğim yer. 

ekran değilde arka kapak gibi sevis bnce direk geri gönderir biyerden boya bulaşmıştır.

Ekranın içi. Arka kapak değil. Boya bulaşma ihtimali yüzde sıfır. Telefonun içi açılmadığı sürece. Ki açılmadı. 

Mert ne şansız adamsın ya laptop, foto makinesinden sonra bir de telefon çıktı geçmiş olsun...

Teşekkür ederim abi. Valla şans yok yaa. :(

Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir

Mert nasıl kullanıyorsun sen bu cihazlar :) Titizliğini belli edersen değişim yapılır ama önce başlarından savmayı deneyeceklerdir. 

Yorum bağlantısı
Önder Kuru

Geçmiş olsun en sinir olduğum şeylerden biri... Leke, ekran hatası, toz, kir vs.

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Mert nasıl kullanıyorsun sen bu cihazlar :) Titizliğini belli edersen değişim yapılır ama önce başlarından savmayı deneyeceklerdir. 

Ya hep titizlerin başına geliyor galiba Abi. 5 tane kılıfı var yedek ekran filmleri var. Gerçekten çok temiz titiz kullanırım böyle elektronik şeyleri ama şans. Birşey değil adım elektronik düşmanı'na çıkacak. :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Mert, geçmiş olsun, sen bunu iade et gel senin şansızlığını hatçe1 ile kıralım :)

Yorum bağlantısı
Ali Eren Alper

Bunlar sanırım ölü pikseller. Bununla ilgili geçen gün bir haber vardı. Buna göre eskiden bunlar garanti kapsamına girmezken artık yeni alınan kararla ayıplı mal sınıfına girebiliyor. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Aslında piksel sorunu değilde başka bir sıkıntı var gibi, sanki sıvı kaçağı gibi bir leke oluşmuş, acaba ekrana baskı yapan bir nokta falanmı var ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Mert, geçmiş olsun, sen bunu iade et gel senin şansızlığını hatçe1 ile kıralım :)

Ahh keşke :(

 

Bunlar sanırım ölü pikseller. Bununla ilgili geçen gün bir haber vardı. Buna göre eskiden bunlar garanti kapsamına girmezken artık yeni alınan kararla ayıplı mal sınıfına girebiliyor. 

Yok abi bunlar ölü piksel değil ne olduğunu bende anlamadım. Haberi bende okumuştum. :)

 

Aslında piksel sorunu değilde başka bir sıkıntı var gibi, sanki sıvı kaçağı gibi bir leke oluşmuş, acaba ekrana baskı yapan bir nokta falanmı var

 

Yok abi baskı yapan nokta yok. Aynen sıvı kaçağı gibi sanki. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

İlginç, acaba neden oldu, neyse ben ilacını vereyim, hemen bundan kurtulup 1 doz hatçe1 alıyorsun, aç karnına al yalnız  :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Valla bende merak ediyorum ama sanırım bu hafta veremeyeceğim servise. Annem ameliyat olacak telefon gerekli. :)

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Guest Mert Boran

Konuyu açtığım tarihte oldukça yoğun olduğumdan cihazı servise verme sürem, 4 gün önceyi yani 10.09.2013'ü buldu. 
Bu dönemdede boş değilim. Üniversitem salı günü açıldı. 8.50 başlayıp 15.40'ta bitiyor dersler. Eve zaten çok yakın değil. Kızılaya (servisin olduğu yere) yakın sayılır. 

Neyse belirttiğim tarihte samsung service center adı verilen servise gittim. Servis ne yazık ki DESTEK BİLİŞİM adı verilen saçmasapan bir firma. Destek bilişim ile daha önce yaşadıklarım için: Link.

Zaten servisin telefon numarası olan 0312 230 44 11 no lu telefona hiçbir zaman ulaşılmıyor. Ne operatöre ne cep telefonu birimine. Servis  Necatibey caddesinde. Sıram geldiğinde arıza kaydı alan görevliye detaylıca anlattım hatta arızayı gösterdim.Bu ekranda ki lekenin kendiliğnden çıktığını benden kaynaklı birşey olmadığını cihazın yenisi ile değişimini istediğimi söyledim. (Cihaz Mart sonu faturalı.)   Oda arıza kayıdına aynen şunu yazmıştı:  "Ekranın sağ tarafında sarı leke var beyaz ekranda belli oluyor cihaz donuyor bazen kulaklık çıkarılmasına rağmen çıkarılmamış gibi gösteriyor."

Bu arızanın yazdığı servis fişini bana verdi ve bununla mesaj geldiği zaman telefonu gelip alabileceğimi söyledi. Arızayı okuyunca sadece beyazda değil her renkte belli olduğunu belirttim. Önemli olmadığını söyledi. 

Bu arada servis hiçbir şekilde yedek telefon vermiyor. Birde beni blackberry ile uğraştırdılar zorunlu olarak. Bu konuya Şuradan ulaşabilirsiniz.

13.09.2013te bana cihazın onarıldığına dair bilgi veren sms gönderildi sabahtan. Ne güzel hemen hallettiler diye sevindim ve servise gittim. Bana verilen servis fişini uzatıp telefonumu istedim bana arıza görülmediğini ve yeni yazılım yüklendiğini söyledi.  Şok oldum yazılım ile hallolduğuna. Demek fiziksel hata değilmiş dedim içimden.  Diyalog şu:
Görevli: Buyrun telefonunuz. 
Mert: (Bir süre telefonu inceledikten sonra) E hani arıza duruyor? Sarı leke halen yerinde. (gösterdim)
G: (Baktı kaldı) Bir saniye beklerseniz teknisyen arkadaşım sizinle ilgilenecek dedi. 
M: Tamam?!?   :yildizlar: 

5 dakika felan bekledikten sonra teknisyen yanıma geldi. 

Teknisyen: Note 2'nin sahibi siz misiniz? 
M: Evet benim. (ne yazık ki)
T: Cihazına yeni yazılım yükledik yavaşlık ve kulaklık problemi düzeldi. 
M: Peki ekran?
T: Serviste olan diğer note 2 lerle yanyana koydum bir anormallik yok. 
M: :shok:  :shok: Neee? Yani bu lekeler hepsinde mi var ? (Gösterdim yine)
T: (Aldı eline cihazı ,Gözlüklerini taktı lekeyi yeni farketti. Sonra yukarı gitti)Hemen geliyorum.
M: :angry: 

Bir 5 dakika da onun gelmesini bekledik. Sonra geldi.
T: Cihazın ekranı değişecek.
M: Bunu neden 3 gün içinde yapmadınız o zaman? 
T:  Arızayı farketmemişiz.
M: :crazy: Ne demek farketmemişiz ? 3 gündür boşuna mı burda bekliyor yani telefon? Üstelik detaylı olarak anlattım elemanınıza. 
T:(sessizlik)
M: Ayrıca ben fabrikasyon bir hata için ekranı değişmiş telefon kullanmak istemiyorum. Mümkünse değişim veya ücret iadesi yapın. Daha 6 aylık cihaz. 
T: Mümkün değil 30 gün içinde bla bla.
M: Ne demek mümkün değil benim yaptığım birşey değil bu. Cihazın hatası. 
T: Ekran ücretsiz değişecek, eskisinden farkı olmayacak vb. 
M: Tamam o zaman. (Neden tamam dediğimi bir bilsem. ) Ne zaman alırım?
T: Ekran elimizde yok gelmesi 3 günü geçer. 
M: Ne diyeyim yapın bari.

Sonra elime aşağıda ki kağıdı tutuşturup yolladılar. 
WEBLrFc.jpg?1

 

Sonra çıktım yolda yürürken:
İçimden: Lan! Ben bu cihazı neden verdim şimdi. Hemen servisin telefonunu aradım açan yok. Samsungun ana merkezini 4447711i aradım. Cihaz hakkında işlem yapılmamasını firmanızı mahkemeye vereceğimi söyledim. Sonra babamı aradım. Araştırmış, servisle konuşmuş felan. Servisin müdürü aramış babamı, işte pahalı cihazlarımız istanbula incelemeye geliyor ondan sonra karar veriliyor. Belki değişim gelir , 3 gün bekleyin demiş. Babam aradı durumu anlattı tamam dedim. 


Şimdi az evvel sorgulattığımda durum bu gözüküyor. 

MoSvlLF.jpg
 

Çıldırmak üzereyim. :)


 


Biraz uzun olmuş, içimi döktüm. :p

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Geçmiş olsun Mert. En azından senin ki garantiden değişiyor. S2 Anakart problemi yaşayan çok fazla ve kullanıcı hatasından dönüyor. İnternette arattım. Canı yanan çok S2 anakarttan. Kırılmaz ekranın kırılmasından.

Yorum bağlantısı
Eray Sireli

Xperia kullanmayın siz böyle dökülsün telefonlarınız :D
Şaka bir yana geçmiş olsun, garantiden değişir problem çıkmaz.

Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım

Samsung iyi hoş mal üretiyor da, haddinen fazla beslemeli motorlar gibi çabuk arıza veriyor. 

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Samsung iyi hoş mal üretiyor da, haddinen fazla beslemeli motorlar gibi çabuk arıza veriyor. 

 

Aynen öyle abi. Şu ana kadar 4. samsung telefonum bu hiçbiri henüz 1,5 seneyi geçemedi. 

Söz dinlemezsen böyle sürünürsün adaş :p

Keşkeee... :(

 

Geçmiş olsun Mert. En azından senin ki garantiden değişiyor. S2 Anakart problemi yaşayan çok fazla ve kullanıcı hatasından dönüyor. İnternette arattım. Canı yanan çok S2 anakarttan. Kırılmaz ekranın kırılmasından.

Teşekkür ederim abi. Senin S2 yine iyi dayandı bence. Samsung işte. 

 

benim kvk ile yaşadığım problemler umarım başınıza gelmez de telefonu kullanılamaz hale getirmezler.ben mahkemeye verdim.1 yıl oldu hala sürüyor.Allah yardımcınız olsun

Valla ekranı değiştireceğiz deyip duruyorlar. Destek bilişimin beni tanıması lazım aslında. :crazy:  Umarım 2 tarafta mağdur duruma düşmez. Allah sizinde yardımcınız olsun. 

 

Mert, üzgünüm ama, benim bildiğim samsung servisse mümkün değil değiştirmezler. :i-ih:  bak gör, pazartesi günü sana "kullanıcı hatası" der, değişim içinde en az 650.TL isterler. sonra da başlarından savarlar. benim yaşadığım durumu biliyorsun, inşallah sen de aynı duruma düşmezsin. 

Abi bunlar biraz daha ılımlı. Ekran değişim ücretini üstleniyorlar. Ama ben istemiyorum. Kullanıcı hatası olduğunu kanıtlasın neden olduğunu açıklasın belki. :)

Ha bu arada 30 gün içinde üretici hatasını bildirirsen anında ücret iadesi veya değişim yapıyor ankara'daki servis. Yeni çıkmış bu kural. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Geçmiş olsun mert.Gıcık bir durum.Servisi çok gıcık.15gunluk s2 yi servise gönderip 40 gün sonra paramı alabilmistim

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Geçmiş olsun mert.Gıcık bir durum.Servisi çok gıcık.15gunluk s2 yi servise gönderip 40 gün sonra paramı alabilmistim

Aynen öyle abi, sinir oluyorum servis olayına. 

 

samsung.png

Bu ne demek şimdi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Onur Demir

Lcd beklerken onay beklere donmus is. Bence git al telefonu yoksa yarin oburgun yeni sahibini bekler yazar gorursun :)

via Note2

Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran

Soğuk su iç diyor.

 

Öyle birşey demezler sanırım. Huyumu bilmiyorlar mı acaba?  :p

Lcd beklerken onay beklere donmus is. Bence git al telefonu yoksa yarin oburgun yeni sahibini bekler yazar gorursun :)

via Note2

Bekler ne yaa? Ben senin türkçe hocana diye başlayıp, yaptığın telefona diye sövmek istiyorum ama. :p

Mahkeme yolu göründü sanırım. Ben zaten lcd değişmesini istemiyorum. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...